SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een mazzelpik ben ik vandaag.
Compleet weggespeeld worden en 2-0 achter komen en in de laatste 3 minuten nog de 2-1 en 2-2 maken.
Feyenoord Rotterdam![]()
Sorry Reemster, zet hem net uit. 1 zuur verlies en een zuur gelijkspel net tegen Gerritquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik weet niet wie de toernooiuitslagen bijhoudt, maar:
Pots-Gerrit 0-2
Gerrit-Pots 2-2Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op maandag 7 april 2014 20:06 schreef DutchSL het volgende:
Llorente heeft er al 2 in liggen, nog eentje voor een IF..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
inb4 Tobiquote:Op maandag 7 april 2014 20:06 schreef DutchSL het volgende:
Llorente heeft er al 2 in liggen, nog eentje voor een IF..![]()
Geen zin om er over te zeiken. 2e pot liet ik het zelf liggen door kansen te missen. En de laatste 10 minuten kwam geen enkele pass nog aan. Shit happensquote:Op maandag 7 april 2014 20:05 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat een mazzelpik ben ik vandaag.
Compleet weggespeeld worden en 2-0 achter komen en in de laatste 3 minuten nog de 2-1 en 2-2 maken.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
zhano lindgren of blanchito nog aanwezig ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op maandag 7 april 2014 20:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Geen zin om er over te zeiken. 2e pot liet ik het zelf liggen door kansen te missen. En de laatste 10 minuten kwam geen enkele pass nog aan. Shit happens
En je bent een chille tegenstander Gerrit. Geen rare fratsen en hoge steekpass gedoeNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik vind van wel ja. Korte passjes, balletje terugleggen, kort steekpassje. Nu maar hopen dat mijn tegenstanders dat ook zo zienquote:Op maandag 7 april 2014 20:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoe speel jij dan? Vooral met korte passes en lage steekballen?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
alleen maar crosses spammen dusquote:Op maandag 7 april 2014 20:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vind van wel ja. Korte passjes, balletje terugleggen, kort steekpassje. Nu maar hopen dat mijn tegenstanders dat ook zo zienHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
yes, speel nu gegen Lind.quote:Op maandag 7 april 2014 20:08 schreef FCsuarez het volgende:
zhano lindgren of blanchito nog aanwezig ?![]()
Dus bijna hetzelfde als ik?quote:Op maandag 7 april 2014 20:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vind van wel ja. Korte passjes, balletje terugleggen, kort steekpassje. Nu maar hopen dat mijn tegenstanders dat ook zo zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |