quote:er zit nu een 1.4 motortje in vind het wel geinig om er een pssttt geluidje op te maken....
quote:Heb vrij veel ervaring op het gebied van tunen
quote:Op maandag 7 april 2014 16:59 schreef civicforlive het volgende:
Hey allemaal even een vraagje,
vind het wel geinig om er een pssttt geluidje op te maken....
Heb vrij veel ervaring op het gebied van tunen dus dat komt wel goed...
leek me leuk om er een widebody kit op te zetten en hem een nieuw wit kleurtje te geven
Met minimale druk heel misschien als het blokkie niet al teveel km's heeft gemaakt (en dan nog met goed onderhoud)quote:Op maandag 7 april 2014 18:13 schreef Gummiebeer het volgende:
Trekken die zuigertjes, drijfstangen en lagers het wel met een turbo?
Dacht ik al. Dan kan TS toch beter chiptunen? Zal dan maar een schamele 10-15pk opleveren maar voor de langere duur een betere optie.quote:Op maandag 7 april 2014 18:19 schreef Charged het volgende:
[..]
Met minimale druk heel misschien als het blokkie niet al teveel km's heeft gemaakt (en dan nog met goed onderhoud)
Veel meer als de eerder genoemde 25/30 pk winst zal er ook niet uit te halen zijn..kosten baten gezien is het vrij nutteloos.
Met een 1.4 zou ik uberhaupt niet veel doen persoonlijk maar dat is ieder zijn ding.quote:Op maandag 7 april 2014 18:21 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Dacht ik al. Dan kan TS toch beter chiptunen? Zal dan maar een schamele 10-15pk opleveren maar voor de langere duur een betere optie.
quote:Op maandag 7 april 2014 18:23 schreef Charged het volgende:
[..]
Met een 1.4 zou ik uberhaupt niet veel doen persoonlijk maar dat is ieder zijn ding.
(Inruilen tegen een 205 gti,wel de 1.9)
Gaat niet, beetje motor trekt 800cfm oid, dat levert die compressor bij lange na niet.quote:Op maandag 7 april 2014 18:47 schreef DutchOven het volgende:
Gewoon een compressor in de koffer dan een luchtspuit in je inlaat en als je gas geeft lucht er in spuiten.. kosten 60 euro..
Bij de gamma..
Best wel sneu eigenlijk.quote:Op maandag 7 april 2014 18:52 schreef Charged het volgende:
Had je een paar jaar geleden niet zoiets van een fluitje oid welke je in het eindstuk kon schroeven voor een "turbo" geluid?
Edit,gevonden...
http://www.autostyle.nl/c(...)uk/uitlaatfluit.html
Maar met die ervaring weet je vast ook dat je de zuigers, drijfstangen ed het niet lang volhouden met een turbo kitje.quote:Op maandag 7 april 2014 18:58 schreef civicforlive het volgende:
Voor de gene die geen vertrouwen in me hebben
heb een corsa a gehad daar een 2.0 gsi ingehangen
een civic coupe alleen optisch gestyled
en een bmw cabrio naar 240 pk en 375 nm getunend
als ik echt wil knalle pak ik me honda cbr wel
de reden dat ik het 206je wil hobbyen is omdat mijn vriendin er geen afstand van wil doen
dus reden genoeg voor mij om die aan te pakken heb al een widebody kit besteld laten hem in het wit overspuiten en wil er gewoon een turbo kitje op niks bijzonders geen grote vermogens maar wel het geluid en klein beetje meer
als ik ff weet hoe ik hier foto's van mijn vorige projectjes kan uploaden doe ik dat wel
enne @Zeetaktje de supra komt er zeker nog en over mijn financieen hoef je je geen zorgen te maken ben geen 19 jarige met een krantenbaan ( waar overigens niks mis mee is )
Luister, als je al dat technische en kosten shit buiten het verhaal laat dan heeft nog geen zin, een turbo die op 0.3 bar draait klinkt niet als een jet en blaast niet hard af. Ik vind mijn td04 die op 1.3 bar draait al tegenvallen, laat staan de ertenschieter die je op de peug wil monteren.quote:Op maandag 7 april 2014 18:58 schreef civicforlive het volgende:
de reden dat ik het 206je wil hobbyen is omdat mijn vriendin er geen afstand van wil doen
dus reden genoeg voor mij om die aan te pakken heb al een widebody kit besteld laten hem in het wit overspuiten en wil er gewoon een turbo kitje op niks bijzonders geen grote vermogens maar wel het geluid en klein beetje meer
als ik ff weet hoe ik hier foto's van mijn vorige projectjes kan uploaden doe ik dat wel
enne @Zeetaktje de supra komt er zeker nog en over mijn financieen hoef je je geen zorgen te maken ben geen 19 jarige met een krantenbaan ( waar overigens niks mis mee is )
Vertrouwen,och,dat zal wel goed zitten dat je het kunt,maar waarom?quote:Op maandag 7 april 2014 18:58 schreef civicforlive het volgende:
Swap is de betere optie,bedenk je echter ook wel dat je niet alleen met een motor klaar bent,ophanging,remmen,electronica,(evt. omkeuren) enz,enz..quote:Op maandag 7 april 2014 19:03 schreef civicforlive het volgende:
Ik meen serieus dat ik echt een turbo erop wil maar als dat echt niet gaat zal ik toch aan een motorswap met turbo moeten denken hoopte eigenlijk dat er wel van die turbo setjes waren voor de 206 compleet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |