abonnement Unibet Coolblue
  zondag 13 oktober 2002 @ 20:29:36 #1
33413 Ickeane
officieel Freak
pi_6262881
Zijn er supplementen die spier opbouwend ondersteunen ?

Ik gebruik momenteel creatine en heb tijd geleden ook " anabolic " aminozuren (op natuurlijk basis) van american sports gebruikt. Omdat ik van nature niet al te dik ben wil ik geen supplementen die helpen vet te verbranden.

Ik gebruik ook nog weight gainers om dikker te worden.

wat ik wil bereiken:
- Snellere spiergroei
- NIET afvallen

Welke supplementen kan je gebruiken in bovenstaand geval?
(en ja ik heb goede maaltijd indeling en dat helpt niet genoeg)

iets
pi_6262918
quote:
Op zondag 13 oktober 2002 20:29 schreef Ickeane het volgende:
Zijn er supplementen die spier opbouwend ondersteunen ?

Ik gebruik momenteel creatine en heb tijd geleden ook " anabolic " aminozuren (op natuurlijk basis) van american sports gebruikt. Omdat ik van nature niet al te dik ben wil ik geen supplementen die helpen vet te verbranden.

Ik gebruik ook nog weight gainers om dikker te worden.

wat ik wil bereiken:
- Snellere spiergroei
- NIET afvallen

Welke supplementen kan je gebruiken in bovenstaand geval?
(en ja ik heb goede maaltijd indeling en dat helpt niet genoeg)


Kun je hier niet beter een arts voor raadplegen?

iedereen hier zegt wel dingen waar ze ervaring mee hebben maar elk lichaam is weer anders.

  zondag 13 oktober 2002 @ 20:33:59 #3
33413 Ickeane
officieel Freak
pi_6262942
ik wil gewoon wat product namen horen die voor anderen werken..

creatine van american sports werkt perfect, is alleen niet voldoende.

iets
pi_6263084
Wat denk je gewoon van zorgen dat je de max. dagelijkse dosis eiwitten binnenkrijgt en volgens de H.I.T. methode gaat trainen? K zou gewoon eens informeren bij je sportschool en anders wil bier ook wel eens helpen neuh geintje loop eens binnen bij een drogist/aphotheek cq smartshop die hebben een hoop.
Ikzelf drink alleen af en toe eens een shake en train volgens hitmethode.

Maar als je echt een naam wil van een produkt: Stromba(is een half chemische soort spierversterker), wel gematigd gebruiken lijkt mij het beste, nadeel van dit soort gevallen is dat alles nml inzakt zodra je minder gaat trainen...

"Peace means reloading our guns!" "The absence of war does not mean peace...."
  zondag 13 oktober 2002 @ 20:54:11 #5
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_6263266
quote:
Op zondag 13 oktober 2002 20:29 schreef Ickeane het volgende:
Zijn er supplementen die spier opbouwend ondersteunen ?

Ik gebruik momenteel creatine en heb tijd geleden ook " anabolic " aminozuren (op natuurlijk basis) van american sports gebruikt. Omdat ik van nature niet al te dik ben wil ik geen supplementen die helpen vet te verbranden.

Ik gebruik ook nog weight gainers om dikker te worden.

wat ik wil bereiken:
- Snellere spiergroei
- NIET afvallen

Welke supplementen kan je gebruiken in bovenstaand geval?
(en ja ik heb goede maaltijd indeling en dat helpt niet genoeg)


anabole steroïden, werken uitstekend, maar staan (terecht) op de dopinglijst en zijn in ieder geval in Nederland verboden; ze kunnen namelijk zeer schadelijk zijn voor o.a. je nieren en dus ook je hart & vaatstelsel.

eiwitten (veel) en koolhydraten (iets meer dan normaal) eten, da's enige kunstmatige wat je eraan kan doen.

is gewoon op de normale, traditionele manier sporten voor jou teveel gevraagd ofzo?

Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_6263446
Creatine. Vrij onschuldig middel, in tegenstelling tot andere paardenmiddelen.
Wel in combinatie met krachttraining.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 13 oktober 2002 @ 23:22:14 #7
20725 masterblaster
NO PAIN NO GAIN!
pi_6266297
hmmz creatine is een goede jah..
als je ouder als 21 bent kun je ook aan tribulose gaan denken dit verhoogt je testeron productie, is natuurlijk product.
Je mag het niet gebruiken als je jonger bent omdat dit je groei kan schaden..
En glutamine is ook wel handig, dan verlies je minder snel je spiermassa.

En ehm die aminozuren die bouwen toch niet echt op?

pi_6479298
quote:
Op zondag 13 oktober 2002 20:29 schreef Ickeane het volgende:
Zijn er supplementen die spier opbouwend ondersteunen ?

Ik gebruik momenteel creatine en heb tijd geleden ook " anabolic " aminozuren (op natuurlijk basis) van american sports gebruikt. Omdat ik van nature niet al te dik ben wil ik geen supplementen die helpen vet te verbranden.

Ik gebruik ook nog weight gainers om dikker te worden.

wat ik wil bereiken:
- Snellere spiergroei
- NIET afvallen

Welke supplementen kan je gebruiken in bovenstaand geval?
(en ja ik heb goede maaltijd indeling en dat helpt niet genoeg)


je lijkt me nog vrij onervaren kwa training (no offence).
belangrijkste is gewoon eten, eten, eten en nog meer eten en dan nog een beetje extra eten
  zaterdag 26 oktober 2002 @ 21:43:44 #9
31611 Svensson
floeperdefloep :-þ
pi_6481307
In tegenstelling tot wat in dit topic beweerd wordt, werkt creatine niet spieropbouwend. Het zorgt er puur voor dat je meer energie hebt, waardoor je harder en intensiever kunt trainen en minder rust nodig hebt. Dit zorgt er in combinatie met voldoende juiste voeding voor dat je meer spiermassa op kunt bouwen. Bij de echte opbouw van spieren heeft creatine dus geen functie. Het is alleen een hulpmiddel.

Het nummer één voedingssuplement voor spieropbouw is natuurlijk proteïne. Spieren bestaan voor een groot deel uit proteïne, dus als je hier niet genoeg van binnen krijgt, heeft je lichaam ook geen bouwstof om je spiermassa te vergroten.

Mijn advies is dan ook om door te gaan met creatine (ongeveer 5 gram per dag) en dit aan te vullen met proteïne-poeders. Het beste kun je dan wei-proteïne nemen, volgens onderzoeken is dit het meest volledige eiwit. Zorg er in ieder geval voor dat je dagelijks in totaal minstens 2 gram proteïne per kilogram lichaamsgewicht binnenkrijgt. Als je bijvoorbeeld 75 kg weegt, wil dit dus zeggen dat je per dag minstens 150 gram proteïne binnen moet krijgen om ervoor te zorgen dat je spieren genoeg bouwstof tot hun beschikking hebben. Proteïne-poeders zijn een makkelijke manier om aan dit dagelijks totaal te komen.

Veel succes ermee!

You must have big rats, if you need Hattori Hanzo's steel...
pi_6481342
ik vind grappig om te lezen dat iedereen zegt dat ze die en die middeltjes moeten gebruiken.

Alleen de grap is dat de werking van die middeltjes nog NOOIT wetenschappelijk bewezen. Alleen in afhankelijk tests

  zaterdag 26 oktober 2002 @ 21:50:18 #11
31611 Svensson
floeperdefloep :-þ
pi_6481401
Kijk voor meer informatie over voedings-supplementen ook eens op de volgende site:
http://www.flexonline.com/flex/superfeat/070202/big_boys_intro.html
You must have big rats, if you need Hattori Hanzo's steel...
  zaterdag 26 oktober 2002 @ 21:58:02 #12
31611 Svensson
floeperdefloep :-þ
pi_6481503
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2002 21:46 schreef -roys- het volgende:
ik vind grappig om te lezen dat iedereen zegt dat ze die en die middeltjes moeten gebruiken.

Alleen de grap is dat de werking van die middeltjes nog NOOIT wetenschappelijk bewezen. Alleen in afhankelijk tests


Waar het om gaat is dat ze in de praktijk werken en dat is in ieder geval zo met creatine en proteïne-poeders. In combinatie met intensieve training en voldoende rust zorgen deze twee supplementen er zeker voor dat je spiermassa sneller groeit dan wanneer je ze niet zou gebruiken. Ik heb hier persoonlijke ervaring mee en ik ken vele anderen die je hetzelfde kunnen vertellen.

Hoe het zit met de andere supplementen die in dit topic worden genoemd, weet ik niet. Dat zou je moeten vragen aan andere mensen die ze zelf hebben gebruikt.

You must have big rats, if you need Hattori Hanzo's steel...
pi_6486320
whey eiwitten zou ik in principe alleen meteen na de training(met 1 gram dexrose per kg lichaamsgewicht) en eventueel als je wakker wordt. Whey eiwitten zijn hele snelle eiwitten, sochtend en na et trainen heb je die nodig, de rest van de dag wil je eigenlijk de hele dag door je lichaam voeden met eiwitten, dus kan je beter een traag werkende eiwit (caseine bijv.) nemen voor geleidelijkere opname.
pi_6486330
owja creatine hoor je te cyclen, dus iets van 6 weken wel 4 weken niet. De eerste 3 weken is de laadfase waarin je 15 gram per dag moet nemen, de laatste 3 neem je maar 5 gram.
pi_6490224
Ik heb zelf al het 1 en andere gebruikt en ik ken zelf mensen die zelf professionele bodybuilders zijn.

Ik weet niet hoe ver je wilt gaan, maar supplementen zoals proteine poeder, HMB, Creatine, glutamine, multivitamine is de basis

Ook moet je er voor zorgen dat je goed en veel eet, want zelfs met anabole en geen voeding groei je niet!

Als je iets verder wilt gaan kan ik het volgende aanraden:
- Natural Sterol Complex
- Syntrabol
- Animal MStak
- FUZU
- Methoxylon

Als je nog wat verder wilt gaan bijvoorbeeld naar de PH's (pro-hormonen) kan ik je de volgende aanraden die erg goed werken
- 1-AD
- Test- 100
- 19-Nor 250
- Equi-Max

Deze zijn niet goed voor je lichaam maar het is je eigen keus. Eet rond de 5000 kcal op een dag en 150gram proteine en je komt in een maand minimaal 4kg aan en ziet echt de vooruitgang met de dag!

Wil je nog wat verder naar de anabole steroiden dan raad ik je toch aan om te spuiten ipv slikken, omdat orale middelen gevaarlijker zijn
Een combo van dianabol en Deca Durabolin doet wonderen. Hierbij kan je eten wat je wilt, want alles word toch spiermassa! Hieraan zitten grote risico's zoals hartkwalen, leverproblemen en onvruchtbaarheid.

Kijk uit met anabolen omdat het vaak nep is.
Als je wat wilt bestellen kan je me een mailtje sturen.
Ok veel succes, groeten

  zondag 27 oktober 2002 @ 15:53:31 #16
20725 masterblaster
NO PAIN NO GAIN!
pi_6490245
hmmz mcgilles heb je msn?

volgens mij kan ik wel wat van je leren...

pi_6490915
Michielmango@hotmail.com
pi_6491445
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 15:51 schreef McGilles het volgende:
Ik heb zelf al het 1 en andere gebruikt en ik ken zelf mensen die zelf professionele bodybuilders zijn.

Ik weet niet hoe ver je wilt gaan, maar supplementen zoals proteine poeder, HMB, Creatine, glutamine, multivitamine is de basis

Ook moet je er voor zorgen dat je goed en veel eet, want zelfs met anabole en geen voeding groei je niet!

Als je iets verder wilt gaan kan ik het volgende aanraden:
- Natural Sterol Complex
- Syntrabol
- Animal MStak
- FUZU
- Methoxylon

Als je nog wat verder wilt gaan bijvoorbeeld naar de PH's (pro-hormonen) kan ik je de volgende aanraden die erg goed werken
- 1-AD
- Test- 100
- 19-Nor 250
- Equi-Max

Deze zijn niet goed voor je lichaam maar het is je eigen keus. Eet rond de 5000 kcal op een dag en 150gram proteine en je komt in een maand minimaal 4kg aan en ziet echt de vooruitgang met de dag!

Wil je nog wat verder naar de anabole steroiden dan raad ik je toch aan om te spuiten ipv slikken, omdat orale middelen gevaarlijker zijn
Een combo van dianabol en Deca Durabolin doet wonderen. Hierbij kan je eten wat je wilt, want alles word toch spiermassa! Hieraan zitten grote risico's zoals hartkwalen, leverproblemen en onvruchtbaarheid.

Kijk uit met anabolen omdat het vaak nep is.
Als je wat wilt bestellen kan je me een mailtje sturen.
Ok veel succes, groeten


de 1-ad test 100 stack schijnt ook echt geweldig te zijn.
pi_6491639
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 17:36 schreef -Ma3stro- het volgende:

[..]

de 1-ad test 100 stack schijnt ook echt geweldig te zijn.


Je kan beter test-100 met 19-Nor 250 stacken! Test-100 geeft je na dag 1 al meer kracht en door die 19nor 250 maak je meer spieren aan!
Succes gegarandeerd
  maandag 28 oktober 2002 @ 20:20:37 #20
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_6509651
Ik vind allemaal een beetje eng
Misschien kan je beter gewoon zonder die zooi een beetje trainen
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  maandag 28 oktober 2002 @ 21:32:59 #21
20725 masterblaster
NO PAIN NO GAIN!
pi_6510998
ehm tsja is helemaal niet eng... opzich...


creatine enz zijn gewoon lichaamseigen...

en hormonen ook alleen is dat weer het iets zwaardere werk..

groot deel teso boosters zijn nu trouwens wel legaal in amerika misschien dat dat in nederland ook nog komt..
dus is geen probleem eigenlijk...

alleen heb je ook nog anabolen datis weer net tikje zwaarder maar is ook wel te doen onder goede begeleiding..


gaat er vooral om dat je weet waar je aan begint dan zijn de risicos en bijeffecten een stuk minder

  maandag 28 oktober 2002 @ 23:10:22 #22
31915 RoadRash
Fast on wheels, faster on ICE!
pi_6512888
al eens "Celtec" geprobeerd????? Werkt echt als een tiet!

Ps. fabrikant is muscletech

[Dit bericht is gewijzigd door RoadRash op 28-10-2002 23:18]

Mazzel is gewoon het optimaal benutten van je kansen......
  maandag 28 oktober 2002 @ 23:17:32 #23
31915 RoadRash
Fast on wheels, faster on ICE!
pi_6513066
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2002 21:43 schreef Svensson het volgende:
In tegenstelling tot wat in dit topic beweerd wordt, werkt creatine niet spieropbouwend. Het zorgt er puur voor dat je meer energie hebt, waardoor je harder en intensiever kunt trainen en minder rust nodig hebt. Dit zorgt er in combinatie met voldoende juiste voeding voor dat je meer spiermassa op kunt bouwen. Bij de echte opbouw van spieren heeft creatine dus geen functie.
Creatine zorgt ervoor dat er meer vocht wordt vastgehouden in de spiercellen. Daardoor lijk je groter tijdens de creatine-cyclus. Na een paar dagen zonder creatine komt je echte omvang pas weer terug.... Creatine is dus bedrog als het gaat om spieropbouw. De rest van je verhaal klopt ook aardig!
Mazzel is gewoon het optimaal benutten van je kansen......
  dinsdag 29 oktober 2002 @ 00:21:00 #24
33413 Ickeane
officieel Freak
pi_6514136
leuk al dat spul, maar ik wil het wel graag gezond houden veel verder dan natuurlijke producten zoals creatine ga ik dus niet.
iets
  dinsdag 29 oktober 2002 @ 00:31:06 #25
33413 Ickeane
officieel Freak
pi_6514292
quote:
Op maandag 28 oktober 2002 23:10 schreef RoadRash het volgende:
al eens "Celtec" geprobeerd????? Werkt echt als een tiet!

Ps. fabrikant is muscletech


Heb het even opgezocht op internet, dit is ook een natuurlijk product zonder chemische shit erdoor toch?

Je zegt dat het goed werkt, hoe goed? kan ik het ook gebruiken om in het algeheel wat ' Voller ' te worden?

Met een HIT training haal je er dan veel uit?

iets
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')