abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138624640
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 16:31 schreef Bloemetjexxx het volgende:

[..]

Het moet geraffineerder. Ik kan hem niet in de gang vragen voor een etentje. Hij zou hier in de gang ook geen ja op kunnen antwoorden. Het is een correcte man. Hij doet niets verkeerd, complimentje hier knipoog daar is niet strafbaar. Ik ben de gene die meer wil. Ik weet niet of hij ook meer wil. Ik weet in ieder geval wel dat ik niet dood normaal een afspraak met hem kan maken in de gangen.
Je zegt dat je niks wil met iemand van je eigen leeftijd omdat je daar overheen loopt. Dat je die jongens er makkelijk uit lult etc. Sorry hoor, maar als je niet eens voldoende bagage/raffinement hebt om iemand op een subtiele manier te verleiden ben je totaal ongeschikt voor zo'n lastige relatie. Ik zou de hormonen even negeren als ik jou was.
pi_138624813
Welke hogeschool?
pi_138625606
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 18:08 schreef Eunoia. het volgende:
Wat stond er in die briefjes die je in zijn postvak stopte?
Wat ik allemaal van hem vind. Kortom liefdesbriefjes.
pi_138625628
quote:
7s.gif Op maandag 7 april 2014 20:15 schreef KoningPils het volgende:
Welke hogeschool?
Waarom wil je dat weten?
pi_138625736
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 20:11 schreef Ruif het volgende:

[..]

Je zegt dat je niks wil met iemand van je eigen leeftijd omdat je daar overheen loopt. Dat je die jongens er makkelijk uit lult etc. Sorry hoor, maar als je niet eens voldoende bagage/raffinement hebt om iemand op een subtiele manier te verleiden ben je totaal ongeschikt voor zo'n lastige relatie. Ik zou de hormonen even negeren als ik jou was.
Ik denk eerlijk gezegd dat me dat tot nu toe aardig is gelukt. Hij geeft me in ieder geval wel de seintjes die daarop wijzen. Maar het is dus zijn positie die een blokkade vormt wat aan de andere kant het lekkerst ervan is.
pi_138625750
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 20:30 schreef Bloemetjexxx het volgende:

[..]

Waarom wil je dat weten?
Misschien kan ik je helpen
pi_138625774
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 16:04 schreef P8 het volgende:

[..]

[..]

Als hij echt kundig is, dan zal hij niks met je doen. In elk geval de komende twee jaar niet. Dat zou hem namelijk strafbaar maken.
Nee hoor. Boven de 21 doet de wet niet moeilijk meer over afhankelijkheidsrelaties.
Voor de school daarentegen is het natuurlijk wel een gegronde reden voor ontslag op staande voet.
Maar dat is mijn aanstootgevende mening.
pi_138625835
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 16:39 schreef GeorgeJones het volgende:

[..]

Bloemetje, ik ben het niet had het wel kunnen zijn, als hij het niet wil zegt hij gewoon nee of kan niet. Afwijzing kan ook met leeftijdsgenoot. Ben je nou bang voor afwijzing of is het de leeftijd?
Wat ben je niet? Volg je even niet.

Het is niet de leeftijd, het is niet angst voor afwijzing. Het is de machtspositie waarin hij zit.
pi_138625872
quote:
7s.gif Op maandag 7 april 2014 20:33 schreef KoningPils het volgende:

[..]

Misschien kan ik je helpen
Hoe zou je me kunnen helpen als je weet welke Hogeschool?
pi_138625986
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 17:50 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Misschien een keertje, voor de lekker. Voor de rest ben je echt nog veeeeeeeel te jong voor een vent van 50. Komt nog eens bij dat er op zijn opleiding er in is geramt dat je niet aan leerlingen mag zitten.
Juist.
  maandag 7 april 2014 @ 20:38:44 #61
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_138626025
gristus, heeft iemand een doosje labieltjes met daddy-isseus open getrokken?
pi_138626403
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 20:37 schreef Bloemetjexxx het volgende:

[..]

Juist.
Meid, je bent 22 en.voelt je ontzettend volwassen, deed ik toen ook. Maar nu ik 35 jaar ben, wil ik echt geen relatie meer met iemand.onder de ~25. Flink uitwonen en brute seks mee, absoluut, maar een relatie, pfff, echt niet. Wordt eerst maar eens echt volwassen.
pi_138626844
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 20:45 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Meid, je bent 22 en.voelt je ontzettend volwassen, deed ik toen ook. Maar nu ik 35 jaar ben, wil ik echt geen relatie meer met iemand.onder de ~25. Flink uitwonen en brute seks mee, absoluut, maar een relatie, pfff, echt niet. Wordt eerst maar eens echt volwassen.
Een relatie is nooit mijn insteek geweest. Ik kan dat ook nergens teruglezen.
pi_138627341
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 20:52 schreef Bloemetjexxx het volgende:

[..]

Een relatie is nooit mijn insteek geweest. Ik kan dat ook nergens teruglezen.
Oh, gewoon een keer of wat ballen, en daarmee zijn carriere op het spel zetten. Helemaal top. En dat bedoel ik met eerst maar eens volwassen worden.
pi_138627515
En hoe zie je dat voor je. Stel, jullie hebben gesext. Hoe gaat dat erna dan tussen jullie? Kan me voorstellen dat het best genante situaties gaat opleveren.
Plus dat jij altijd aan het kortste eind gaat trekken.

Zet m uit je hoofd.
  maandag 7 april 2014 @ 21:13:26 #66
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_138628146
Het is niet Mark Rutte of Arie Slob he :')
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Be kind, you'll never know what a person is going through deep inside.
pi_138628390
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 20:35 schreef Bloemetjexxx het volgende:

[..]

Het is niet de leeftijd, het is niet angst voor afwijzing. Het is de machtspositie waarin hij zit.
Ok. Dus je beschermt hem tegen zichzelf? Of jezelf tegen hem? Ik zou (weet natuurlijk niet hoe leuk je bent :) in zijn positie niet doen. Immers een vrijpartij is mij niet mij reputatie en baan waard, maar geef hem de kans om een andere keuze te maken. Toch?
pi_138628867
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 20:35 schreef Bloemetjexxx het volgende:

[..]

Machtspositie? Welke? Het is maar een hogeschool, voor hem 10 anderen. Gelukkig heeft hij een 'succesvolle' baan binnen zijn vakgebied. Toch?
pi_138629111
En dit is geen troll?
Hmzh....waa... 8)7

Wat is er mis met leeftijdsgenootjes?
Rustig aan.
pi_138629401
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 21:25 schreef Fierce. het volgende:

[..]

Machtspositie? Welke? Het is maar een hogeschool, voor hem 10 anderen. Gelukkig heeft hij een 'succesvolle' baan binnen zijn vakgebied. Toch?
Ben niet de enige die het niet meer volgt zie ik?
  maandag 7 april 2014 @ 22:12:35 #71
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_138631681
quote:
11s.gif Op maandag 7 april 2014 16:14 schreef Bloemetjexxx het volgende:

[..]

lekker
troll :')
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_138633607
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 20:33 schreef Bloemetjexxx het volgende:

[..]

Ik denk eerlijk gezegd dat me dat tot nu toe aardig is gelukt. Hij geeft me in ieder geval wel de seintjes die daarop wijzen. Maar het is dus zijn positie die een blokkade vormt wat aan de andere kant het lekkerst ervan is.
Ik denk niet dat het je aardig lukt. Je overschat het mannelijk geslacht en jezelf. Als een man van 50 jaar aandacht krijgt van een jonge meid die hij aantrekkelijk vindt, dan is hij hierdoor gevleid. In de meeste gevallen zou je hem best in bed kunnen krijgen, maar ik kan je nu al vertellen dat het daar vaak bij zal blijven
. Als hij een gezin heeft gaat hij dat echt niet snel aan de kant schuiven voor je. Ook gaat iemand met voldoende verstand (en dat dicht jij hem toe) zijn carrière niet riskeren voor een paar opspelende hormonen. Waarom zou hij? Omdat hij dan een relatie heeft met een jonge meid? Een relatie die vast heel spannend is, maar waar zijn omgeving (collega's/familie/vrienden) waarschijnlijk niet achterstaat.

Wat betreft de seintjes die je opvangt. Zijn dat seintjes van een man op middelbare leeftijd die seksueel wel interesse heeft, of heb je het idee dat het meer is? Ik zou namelijk heel erg rekening houden met het eerste scenario en vraag me af of jij het verschil kan zien. Je bent namelijk duidelijk bovenmatig geïnteresseerd in hem, waardoor het lastig is een objectief beeld van zijn signalen te vormen.

Hoe dan ook. Ik hoop voor je dat hij geen gezin heeft en je helemaal ziet zitten :)

Edit: Lees dat het je om seks gaat, niet om de relatie. In dat geval denk ik dat je meer dan voldoende kans hebt. Stel je hem voor. Hij is een oudere man die niet heel aantrekkelijk is. Dus krijgt hij vast niet veel aandacht van jonge dames. Een gezonde man heeft zo zijn behoeftes, dus waarom zou hij niet met je willen seksen, behalve het risico van ontslag? Als je je hand goed speelt denk ik dat het niet al te lastig moet zijn hem te neuken.

[ Bericht 5% gewijzigd door Ruif op 07-04-2014 22:53:54 ]
pi_138633930
Kijk of hij een ring draagt, maar eerlijk gezegd zou ik er niet aan beginnen. Hoewel als ik terug denk aan mijn onwijs geile lerares natuurkunde ( zij toen denk ik 30 ik 16). En ik had de kans om met haar het bed in te duiken had ik dit denk ik wel gedaan. Maar dat was een fantasie van een 16 jarige :P die nog nooit verder was gekomen dan een vinger erin en met schaamrood op de wang spastische bewegingen zat te maken

[ Bericht 0% gewijzigd door Pavement op 07-04-2014 23:07:37 ]
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
pi_138636714
Foto van de man via DM gekregen, #yolo

Sorry TS
pi_138638929
Mwuah, als hij naast zijn positie als docent gewoon een full-time baan heeft denk ik dat er een redelijke kans is dat hij gewoon stopt met lesgeven als hij jou ook leuk vindt.
Dat is in ieder geval wat ik zou doen. Voor het geld hoeft hij het niet te laten, een tweede meid van 22 komt hij niet meer tegen in zijn leven en misschien komt hij zelfs wel helemaal geen liefde meer tegen.
Ik doe mijn best.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')