SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op maandag 7 april 2014 13:40 schreef Lindgren. het volgende:
Vanavond karpercup en/of clubsen baasjes? Ik heb toch pas woensdag en donderdag tentamen.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
kan misschien wel rond een uurtje of half 7 wat potjes spelen.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
toch vind ik de loting oneerlijkquote:Op maandag 7 april 2014 13:48 schreef DutchSL het volgende:
Karpergod, kan deze in de OP?
https://docs.google.com/s(...)kE&usp=sharing#gid=2![]()
en de zwaarste poule omdat het de enigste is met 4 personen en dan ook nog eens lindgren en blanchito
#zoikbeningedektomdevolgenderondeniettehalen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Oh ja godver de godver, ik moet je vriendenverzoek nog steeds accepteren.quote:Op maandag 7 april 2014 13:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk. Wanneer kom je je spelers ophalen?Eind van de middag duik ik even achter mijn PS3
Feyenoord Rotterdam![]()
Dat zou ik dan maar eens doen, te meer omdat het lot ons aan elkaar heeft verbondenquote:Op maandag 7 april 2014 13:51 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Oh ja godver de godver, ik moet je vriendenverzoek nog steeds accepteren.Eind van de middag duik ik even achter mijn PS3
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb vandaag wel tijd want ik heb pas op donderdag een tentamen. Iemand een potje voor het toernooi? (of een oefenpotje) gr gr![]()
Beide kunnen er helemaal niks van. Ik heb namelijk nog nooit van een van hen verloren.quote:Op maandag 7 april 2014 13:51 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
toch vind ik de loting oneerlijk![]()
en de zwaarste poule omdat het de enigste is met 4 personen en dan ook nog eens lindgren en blanchito
#zoikbeningedektomdevolgenderondeniettehalen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
En ik heb nog nooit van jou verloren.quote:Op maandag 7 april 2014 13:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Beide kunnen er helemaal niks van. Ik heb namelijk nog nooit van een van hen verloren.![]()
En stiekem is x1 waarschijnlijk gewoon de beste PS3 speler hier.
Misschien na OmniRocket, maarja Costa Rica..![]()
en ook niet tegen ze gespeeld zekerquote:Op maandag 7 april 2014 13:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Beide kunnen er helemaal niks van. Ik heb namelijk nog nooit van een van hen verloren.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik, al twijfel ik of ik liever een oefenpotje doe of niet, kan net zo goed meteen even twee verliespartijen incasserenquote:Op maandag 7 april 2014 13:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb vandaag wel tijd want ik heb pas op donderdag een tentamen. Iemand een potje voor het toernooi? (of een oefenpotje) gr gr![]()
Niet tegen Lindgren, wel meerdere keren tegen Blanchito. En als ik eerlijk ben; ik had er best een paar van hem kunnen verliezen, het was meestal closequote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
kan me die rage van DSL nog voor de geest halen. denk die blanchito is goedquote:Op maandag 7 april 2014 14:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niet tegen Lindgren, wel meerdere keren tegen Blanchito. En als ik eerlijk ben; ik had er best een paar van hem kunnen verliezen, het was meestal close
volgens mij zijn het wel beide van die skill negertjes, daar heb ik het nooit zo op
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
25k packs zijn echt bazig vandaag. ik denk, ik open er een paar met fifa points, stuk of 6. wat krijg ik er in
Neuer
Gundogan
Boateng CB
Ozil
Muller
IF Ochoa
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geld speelt geen rolex voor jou.quote:Op maandag 7 april 2014 14:06 schreef Maver24 het volgende:
25k packs zijn echt bazig vandaag. ik denk, ik open er een paar met fifa points, stuk of 6. wat krijg ik er in
Neuer
Gundogan
Boateng CB
Ozil
Muller
IF Ochoa
![]()
![]()
![]()
![]()
Lindgren wel van wat ik van hem gezien heb, Blanchito valt wel mee. Speelt best leuk en aanvallend voetbal (niet continu alleen maar L2+driehoek), en is wel een taaie tegenstanderquote:Op maandag 7 april 2014 14:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
kan me die rage van DSL nog voor de geest halen. denk die blanchito is goed
volgens mij zijn het wel beide van die skill negertjes, daar heb ik het nooit zo op
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ok, ik moet me nog even voorbereiden.quote:Op maandag 7 april 2014 13:59 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ik, al twijfel ik of ik liever een oefenpotje doe of niet, kan net zo goed meteen even twee verliespartijen incasseren![]()
zal het meemakenquote:Op maandag 7 april 2014 14:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Lindgren wel van wat ik van hem gezien heb, Blanchito valt wel mee. Speelt best leuk en aanvallend voetbal (niet continu alleen maar L2+driehoek), en is wel een taaie tegenstandermeer dan mijn best kan ik niet doen.
hazard speelt trouwens best fijn, alleen de finishing ben ik nog niet helemaal tevreden over. voornamelijk de curve valt tegenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |