abonnement Unibet Coolblue
pi_139242994
Vind Leeuwin trouwens wel een prima alternatief, heeft het bij Cambuur goed gedaan dit seizoen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_139254407
Prima voetballer, wel jammer dat Delpierre dus weggaat.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_139254907
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 16:34 schreef Matip het volgende:
Prima voetballer, wel jammer dat Delpierre dus weggaat.
op fcu.net riep een insider dat het nog niet 100% zeker is en dat de club er alles aan doet om m hier te houden.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_139256052
Jammer dat Delpierre weggaat. Zonder was je nu nog niet veilig geweest.
pi_139306809
Duidelijk dat de druk eraf is zeg... Ze voetballen als bevrijd nu. Zucht...
  zondag 27 april 2014 @ 18:46:03 #156
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_139312481
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 16:11 schreef m0ridin het volgende:
Duidelijk dat de druk eraf is zeg... Ze voetballen als bevrijd nu. Zucht...
Echt he, stiekem hoopte ik op verbetering omdat de druk van de ketel is maar het was weer laf en inspiratieloos zoals in praktisch elke uitwedstrijd van dit seizoen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_139312793
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 17:42 schreef the_legend_killer het volgende:
Jammer dat Delpierre weggaat. Zonder was je nu nog niet veilig geweest.
Stond ook als een klapjosti te verdedigen zover die tyfus streams van foxkneuzen het toelieten om de wedstrijd te zien.
pi_139312858
quote:
1s.gif Op zondag 27 april 2014 18:46 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Echt he, stiekem hoopte ik op verbetering omdat de druk van de ketel is maar het was weer laf en inspiratieloos zoals in praktisch elke uitwedstrijd van dit seizoen.
De thuiswedstrijden waren gelukkig van een briljant niveau....

Het is gewoon zielig om te zien, fc schubbekutteveen speelt nog met meer inzet. Behalve wouters en alflen op laten lazeren kunnen ook weg:
Vd gun
Mulenga
De ridder
Bulthuis
Heerings
Oar
Sarota

Scheelt hoop centen en slechter ga je toch niet krijgen.
  zondag 27 april 2014 @ 18:57:49 #159
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_139312924
In sommige thuiswedstrijden werd er iig nog geprobeerd om aan te vallen.
Dat heb ik dit seizoen volgens mij helemaal niet gezien uit.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_139313115
quote:
1s.gif Op zondag 27 april 2014 18:57 schreef PBateman1978 het volgende:
In sommige thuiswedstrijden werd er iig nog geprobeerd om aan te vallen.
Dat heb ik dit seizoen volgens mij helemaal niet gezien uit.
Ik kan me slechts 1 duel herinneren dit jaar eigenlijk, de rest was per definitie kansloos :{

Maar herinner ik mij vooral omdat we na afloop vast stonden in de modder met zijn allen (Kozakkenboys) _O-
pi_139314185
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 18:55 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

De thuiswedstrijden waren gelukkig van een briljant niveau....

Het is gewoon zielig om te zien, fc schubbekutteveen speelt nog met meer inzet. Behalve wouters en alflen op laten lazeren kunnen ook weg:
Vd gun
Mulenga
De ridder
Bulthuis
Heerings
Oar
Sarota

Scheelt hoop centen en slechter ga je toch niet krijgen.
De Ridder mag van mij blijven hoor, die zet zich tenminste in en heeft nog iets fels... Als je hem goed inzet kun je er een hoop plezier aan beleven. Maar nu te frusti dankzij dit wereldteam en de top manier van spelen.

Mulenga, tja.. te duur en blessuregevoelig. Bedankt voor bewezen diensten en tot ziens.
Oar, hoofd naar beneden en rennen maar. Op zich een leuk spelertje maar heeft zich nooit verder ontwikkeld.
Vd Gun. Te blessuregevoelig, tot ziens (maar heeft technisch en ervaringsgezien nog zat in huis)
Bulthuis, mjah... Beperkt maar heeft nog wel wat gif in zich.
Heerings, same... beperkt. Je zult er niet veel aan missen.
Sarota wil ik nog steeds t voordeel van de twijfel geven, zit volgens mij nog best wel veel in. Maar sinds zijn blessure inderdaad niet best.

EN delpierre heeft wat mij betreft weer een prima wedstrijd gespeeld, niet altijd even gelukkig misschien maar ook vaak zat degelijk en oh zo gemakkelijk verdedigd (gemakkelijk op n positieve manier dan).

Verder gewoon weer een rukpot, zonder enig lef en voetballend vermogen. Ik heb echt het idee dat wij amper technisch onderlegde spelers hebben. Wat een teleurstelling. De druk is er vanaf, durf eens iets verdomme.
pi_139331848
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 19:30 schreef m0ridin het volgende:
Verder gewoon weer een rukpot, zonder enig lef en voetballend vermogen. Ik heb echt het idee dat wij amper technisch onderlegde spelers hebben. Wat een teleurstelling. De druk is er vanaf, durf eens iets verdomme.
Als je ook ziet dat bij een corner voor de tegenstander er helemaal niemand van Utrecht buiten de eigen 16 meer staat....

Nieuwste gerucht op fcu.net is dat Alflen hoofdtrainer wordt en Co Adriaanse als een soort van mentor 20 uur per week op de club komt werken, op kantoor..

Maar goed, hoeveel geruchten hebben we nu al kunnen lezen inmiddels. :')
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_139346600
Ook volgens N&R wordt het Alflen en komt Adriaanse als adviseur..
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_139350170
VI meldt nu ook Adriaanse.

quote:
28 APR 2014 19:02
Na het aangekondigde vertrek van Jan Wouters is FC Utrecht op zoek naar een nieuwe technische staf. Momenteel voert de clubleiding gesprekken met Co Adriaanse.

FC Utrecht wil met Adriaanse van gedachten wisselen over een rol binnen de club. Zowel de trainerspositie als een andere technische functie behoort tot de mogelijkheden. 'Met regelmaat hebben we contact met Co', aldus algemeen directeur Wilco van Schaik. 'Ons laatste gesprek was concreet met het oog op komend seizoen. FC Utrecht en Adriaanse hebben altijd een warme band gehouden en het was een goed gesprek.'

Behalve Adriaanse, is de huidige assistent-trainer Rob Alflen ook nog altijd een belangrijke kandidaat om Wouters op te volgen. 'De clubcultuur is leidend, met fris elan willen we terug naar typisch FC Utrecht-voetbal en we zoeken een trainer die daarbij past', aldus Van Schaik.
Ik denk eerlijk gezegd niet dat hij nog hoofdtrainer wil of kan zijn, dat had ie 5 jaar geleden dan al moeten doen...

Sowieso moet ik een klein beetje lachen om 'de warme band' tussen Co en Utrecht, hoevaak heeft die man de club afgewezen toen ie werd benaderd?

Maar, als een soort TD/Adviseur mag ie van mij nog wel komen, zolang er dan maar geen godsvermogen wordt betaald..

En laat hem dan zijn maatje Luc Nijholt als assistent naast Alflen meenemen.

Uiteindelijk zal alles toch vallen of staan met de invulling van de selectie volgend jaar. ;)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_139355443
VI meldde ook Alflen en vd Lem. Zegt helemaal geen ruk dus. De Story heeft nog betere scoops :P
pi_139356818
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 21:46 schreef Tha_Duck het volgende:
VI meldde ook Alflen en vd Lem. Zegt helemaal geen ruk dus. De Story heeft nog betere scoops :P
Er zitten nu iig quotes van Wilco in. ;)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 29 april 2014 @ 14:06:32 #167
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_139373976
FC Utrecht heeft gisteren een commercieel medewerker op non-actief gezet, omdat hij verdacht wordt van ontucht. De 28-jarige man uit Naarden zou in in 2010, in een andere functie, tijdens een jeugdkamp minderjarige tieners ontuchtige handelingen met elkaar hebben laten plegen.
De man werkt voor marketingbureau Sportfive.

bron: AD.NL

samen douchen......
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_139374857
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 14:06 schreef RoodWitBlauw het volgende:
FC Utrecht heeft gisteren een commercieel medewerker op non-actief gezet, omdat hij verdacht wordt van ontucht. De 28-jarige man uit Naarden zou in in 2010, in een andere functie, tijdens een jeugdkamp minderjarige tieners ontuchtige handelingen met elkaar hebben laten plegen.
De man werkt voor marketingbureau Sportfive.

bron: AD.NL

samen douchen......
Ik ben het niet *O*
pi_139377571
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 14:06 schreef RoodWitBlauw het volgende:
FC Utrecht heeft gisteren een commercieel medewerker op non-actief gezet, omdat hij verdacht wordt van ontucht. De 28-jarige man uit Naarden zou in in 2010, in een andere functie, tijdens een jeugdkamp minderjarige tieners ontuchtige handelingen met elkaar hebben laten plegen.
De man werkt voor marketingbureau Sportfive.

bron: AD.NL

samen douchen......
Familie van Fons Spooren :')?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_139405923
quote:
Nu FC Utrecht en Co Adriaanse in gesprek zijn over een eventuele samenwerking komt ook Luc Nijholt in beeld. De 53-jarige trainer uit Houten wordt bij de club genoemd als verlengstuk van Adriaanse in de technische staf van de club.
Zelf is Nijholt nog niet benaderd door de club. Wel is hij onderdeel van de wensenlijst die Adriaanse bij FC Utrecht op tafel heeft gelegd. Adriaanse praat momenteel met FC Utrecht over een functie als technisch adviseur. Nijholt zou ook de nodige ervaring kunnen toevoegen aan de staf. Iets dat Rob Alflen, de beoogde nieuwe hoofdtrainer, nog niet heeft.

Datzelfde geldt voor Sjors Ultee, de huidige techniektrainer, die als het aan Alflen ligt ook een prominente rol krijgt in de nieuwe trainersstaf van de club. Dat FC Utrecht straks bij Nijholt uitkomt is niet gek, gezien diens verleden. Hij fungeerde eerder al als assistent van Adriaanse bij Red Bull Salzburg en het Olympisch elftal van Qatar. In zijn tijd bij Red Bull Salzburg is Adriaanse al eens gepolst voor het hoofdtrainerschap van Utrecht.

Eigenaar Frans van Seumeren bracht destijds hoogstpersoonlijk een bezoek aan Oostenrijk. Bij dat bezoek raakte Van Seumeren ook gecharmeerd van Nijholt. Voor de beoogde nieuwe assistent zou een dienstverband bij FC Utrecht het eerste worden sinds een jaar. Voor het laatst was hij actief als assistent van Henk ten Cate bij het Chinese Shandong Luneng Taishan. Een uitgemaakte zaak is de aanstelling van Nijholt nog niet. Hij voert momenteel ook gesprekken met twee andere clubs terwijl hij eerder een dienstverband bij een club in het buitenland afwees.
Verlengstuk? Neem aan dat daar trainer mee wordt bedoeld. Lijkt me een goede zaak, alles beter dan van Alflen.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_139405981
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 11:16 schreef Matip het volgende:
Nu FC Utrecht en Co Adriaanse in gesprek zijn over een eventuele samenwerking komt ook Luc Nijholt in beeld. De 53-jarige trainer uit Houten wordt bij de club genoemd als verlengstuk van Adriaanse in de technische staf van de club.
Zelf is Nijholt nog niet benaderd door de club. Wel is hij onderdeel van de wensenlijst die Adriaanse bij FC Utrecht op tafel heeft gelegd. Adriaanse praat momenteel met FC Utrecht over een functie als technisch adviseur. Nijholt zou ook de nodige ervaring kunnen toevoegen aan de staf. Iets dat Rob Alflen, de beoogde nieuwe hoofdtrainer, nog niet heeft.

Datzelfde geldt voor Sjors Ultee, de huidige techniektrainer, die als het aan Alflen ligt ook een prominente rol krijgt in de nieuwe trainersstaf van de club. Dat FC Utrecht straks bij Nijholt uitkomt is niet gek, gezien diens verleden. Hij fungeerde eerder al als assistent van Adriaanse bij Red Bull Salzburg en het Olympisch elftal van Qatar. In zijn tijd bij Red Bull Salzburg is Adriaanse al eens gepolst voor het hoofdtrainerschap van Utrecht.

Eigenaar Frans van Seumeren bracht destijds hoogstpersoonlijk een bezoek aan Oostenrijk. Bij dat bezoek raakte Van Seumeren ook gecharmeerd van Nijholt. Voor de beoogde nieuwe assistent zou een dienstverband bij FC Utrecht het eerste worden sinds een jaar. Voor het laatst was hij actief als assistent van Henk ten Cate bij het Chinese Shandong Luneng Taishan. Een uitgemaakte zaak is de aanstelling van Nijholt nog niet. Hij voert momenteel ook gesprekken met twee andere clubs terwijl hij eerder een dienstverband bij een club in het buitenland afwees.
bron?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_139406010
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_139406051
quote:
Ah!

Luc Nijholt lijkt mij een prima kerel voor op de bank naast Alflen en Ultee.
Misschien kunnen we zijn zoon ook nog halen, die mag weg uit Rusland. :P
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_139406204
quote:
14s.gif Op woensdag 30 april 2014 11:21 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ah!

Luc Nijholt lijkt mij een prima kerel voor op de bank naast Alflen en Ultee.
Misschien kunnen we zijn zoon ook nog halen, die mag weg uit Rusland. :P
Lijkt mij ook! Ik heb alleen niet zo'n hoge pet op van Alflen.

Gianluca Nijholt, wat een drama was dat zeg... :')
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_139406245
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 11:25 schreef Matip het volgende:

[..]

Lijkt mij ook! Ik heb alleen niet zo'n hoge pet op van Alflen.

Gianluca Nijholt, wat een drama was dat zeg... :')
Nijholt vond ik echt niet slechter dan een Martensson bv hoor.
Heb het altijd schandalig gevonden hoe die jongen hier is behandeld door het publiek.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')