quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:34 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
[..]
Wel laten chippen maar niet laten steriliseren?![]()
Kittensooooh jaaa ook leuk;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mama: Daenerys
Babies: Drogo, Dragon en Dany
![]()
![]()
![]()
![]()
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Sterilisatie zit bij de prijs van je kitten in bij het asielquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:56 schreef Buurpoes het volgende:
Wordt de mamapoes straks wel gesteriliseerd? En de kittens, als ze daar oud genoeg voor zijn? Of moeten de nieuwe baasjes dat maar regelen?
Edit: dat staat in de OP. Ja dus, al moeten de eigenaren van de kittens nog wel zelf actie ondernemen.
Heel slim. Zo strandt een goed voornemen niet op geldgebrek.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Sterilisatie zit bij de prijs van je kitten in bij het asiel
quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:11 schreef Memento-Mori het volgende:
dat zijn niet dezelfde beginletters, cat is kieskeurig mbt namen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De kittens gaan het eeeenig vinden (uitkijken voor een minikoe die in je bijtquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:43 schreef MPG het volgende:
Kittens![]()
Hoe eng vinden ze bezoek van een vreemde meneer zaterdag?
ik ga zaterdag niet naar Catquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:43 schreef MPG het volgende:
Kittens![]()
Hoe eng vinden ze bezoek van een vreemde meneer zaterdag?
Michellequote:Op donderdag 21 mei 2015 14:53 schreef Cat22 het volgende:
En namen... Ik ben er nog steeds niet aan uit.
Ing, Ingetje, Ingie en Inge dan tochquote:Op donderdag 21 mei 2015 13:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Ing, Ingetje en Ingie![]()
Of moest het met een andere letter?![]()
Ik vind ze eeeeenig en goed dat je dit doet met je verworven vrije tijd!![]()
Maar dat ze haar niet terug wilden hebben, echt! Wat een volk![]()
Gisteren de vraag al in FB neergelegdquote:
Jij stiekeme ESF loverquote:
Ja hee, hoo, wacht effe...quote:
Jaaaa! Maar dan nóg langere haren en zunne dikke pluimstaart! Ik verdenk lapje trouwens ook van halflangharigheidquote:
quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja hee, hoo, wacht effe...
Denk ik eens een keer mee binnen een actueel en Cat-positief thema, wordt ik meteen weer ergens van beticht. Ik moest ze gewoon googlen hoor
![]()
![]()
...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |