SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aankomende evenementen:
06-04 Biomarkt (ja toch...?)
17-05 Worstelen met EmilOpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
Ach ja, hij staat er tenminste.quote:Op zondag 6 april 2014 15:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Verhaal wat hij vertelt klopt van geen kant. 'Ze kopen katoen in en maken daar broeken van'
In MLP kamer denk ikquote:Op zondag 6 april 2014 15:15 schreef Poolhond39 het volgende:
Waar staan Lot en Billy eigenlijk met de 'kunst'?
Zeker weten, hij is heel actief.quote:Op zondag 6 april 2014 15:13 schreef Jibba het volgende:
[..]
Ach ja, hij staat er tenminste.
Ik heb Joey sowieso de hele dag bezig gezien, dus valt me alles mee.
Ik zie haar liever zonder, maar we behelpen ons maarquote:
nee, fietstas speelt verdomme goedquote:
KUTquote:Op zondag 6 april 2014 15:20 schreef ThaRickah het volgende:
[..]
Nee staan achter en Feyenoord staat voor
Ow....quote:Op zondag 6 april 2014 15:20 schreef ThaRickah het volgende:
[..]
Nee staan achter en Feyenoord staat voor
quote:Op zondag 6 april 2014 15:22 schreef renevanlaaren het volgende:
geen 10 maar 9 filmpjes waren het .
zijn geplaatst ga nu lekker achterover hangen
Niks daarvan gewoon doorgaanquote:Op zondag 6 april 2014 15:22 schreef renevanlaaren het volgende:
Valt wel op gelijk.. wat heeft dit gezinnetje te melden?quote:Op zondag 6 april 2014 15:24 schreef PoezeligDing het volgende:
Waarom komen er nu mensen met een zender om aan bij de poort. Oh wacht, reclame MUDjeans.
Die denkt ook, ik noem de naam even 500 x. Misschien kom ik wel op tvquote:
Wat is de wereld toch lekker simpel voor Vanass.quote:Op zondag 6 april 2014 15:22 schreef PoezeligDing het volgende:
Vanessa: Je hebt realisten en idealisten en ik weet zeker ik ben een realist.
Ja, tuurlijk. Is ons Vitas. En er zit ook nog Russisch mob geld in. Kan niet fout.quote:
ignorance is a blissquote:Op zondag 6 april 2014 15:26 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wat is de wereld toch lekker simpel voor Vanass.
Ja mens, had je maar idealen!quote:Op zondag 6 april 2014 15:22 schreef PoezeligDing het volgende:
Vanessa: Je hebt realisten en idealisten en ik weet zeker ik ben een realist.
God zegene je!quote:Op zondag 6 april 2014 15:25 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
kreeg mail van dreetje zondag rustdag
Bahjeans!quote:Op zondag 6 april 2014 15:25 schreef Joezi het volgende:
Figo doe maar even niet, is allemaal BAH.. zegt knechtje Mudjeans tegen zijn zoontje
OMG daar gaat de winst. Hoop ik, denk ik.quote:Op zondag 6 april 2014 15:29 schreef PoezeligDing het volgende:
Knecht Mudjeans luistert op afstand naar de verkoopshit van Joey.
Hij noemt andere prijzen dan Nicoline vanmorgen noemde.
is dit m ook? staat op de site van mudjeansquote:Op zondag 6 april 2014 15:27 schreef ChocoFan het volgende:
mag van mij ook wel, hij is best wel lekker om te zien
Kost geen drolquote:
Ach het kost daar allemaal geen drolquote:
volgens mij wel. pffff krijg het ineens erg warmquote:Op zondag 6 april 2014 15:31 schreef danilel het volgende:
[..]
is dit m ook? staat op de site van mudjeans
[ afbeelding ]
Welkom back! We hebben je in je string gecaptquote:Op zondag 6 april 2014 15:31 schreef dolcefarniente het volgende:
Het was leuk, ik ben niet blond maar roodbruin, jas was dicht want fris, en vanavond post ik meer, moet eerst nog wat andere dingen doen!
quote:Op zondag 6 april 2014 15:31 schreef danilel het volgende:
[..]
is dit m ook? staat op de site van mudjeans
[ afbeelding ]
hoezo opgelicht? tis maar wat de gek er voor geeftquote:
quote:Op zondag 6 april 2014 15:31 schreef dolcefarniente het volgende:
Het was leuk, ik ben niet blond maar roodbruin, jas was dicht want fris, en vanavond post ik meer, moet eerst nog wat andere dingen doen!
grappig hoe smaken verschillen, ik vindt het een lief stel!quote:Op zondag 6 april 2014 15:27 schreef Joezi het volgende:
Knecht Mudjeans met zijn verlepte vrouw en zeurend kinderen
[ afbeelding ]
Een heuse cliffhanger!quote:Op zondag 6 april 2014 15:31 schreef dolcefarniente het volgende:
Is dat de stalker?quote:
Moet je buiten je telefoon ook je tanden inleveren bij het hek?quote:Op zondag 6 april 2014 15:34 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ]
"ik ben gewoon überverslaaft"
Bankpas, gsm, gebit!quote:Op zondag 6 april 2014 15:35 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Moet je buiten je telefoon ook je tanden inleveren bij het hek?
hoe laat was je er en heb je het leuk gehadquote:Op zondag 6 april 2014 15:31 schreef dolcefarniente het volgende:
suspence, je laat ons in spanning!quote:Op zondag 6 april 2014 15:31 schreef dolcefarniente het volgende:
quote:Op zondag 6 april 2014 15:35 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 april 2014 15:35 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
ik hou tegenwoordig ook mijn mond maarquote:Op zondag 6 april 2014 15:36 schreef mazaru het volgende:
Ik durf niet eens tegen mensen te zeggen dat ik Utopia volg. Laat staan dat ik daar voor de camera's zou gaan staan.
Whoehahahaha !!!!quote:Op zondag 6 april 2014 15:35 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
helemaal topquote:Op zondag 6 april 2014 15:22 schreef renevanlaaren het volgende:
Serieus? Boondock heeft in de offshore gewerkt, terwijl deze man met een rollator loopt...quote:
kijk eens nd streams zou ik zeggenquote:Op zondag 6 april 2014 15:38 schreef Raven2000 het volgende:
[..]
Hoe durven ze die prijs te vragen, en welke gekken gaan dit nou betalen.
Gooische vrouwen ...quote:Op zondag 6 april 2014 15:38 schreef Raven2000 het volgende:
[..]
Hoe durven ze die prijs te vragen, en welke gekken gaan dit nou betalen.
Dat was niet de bedoeling. Aan de voorkant alles afgezet met lint, en dan via achter naar binnenquote:
mootie zei dat, ik wist het ook niet...........quote:Op zondag 6 april 2014 15:39 schreef Poolhond39 het volgende:
[..]
Serieus? Boondock heeft in de offshore gewerkt, terwijl deze man met een rollator loopt...
No Imagination.quote:Op zondag 6 april 2014 15:39 schreef Grunge. het volgende:
Oh ja, en ik heb niet lang kunnen kijken nog, maar Nederlandse vrouwen zijn zóóó slecht gekleed.
Ze ligt wel op de slaapkamer, te scharen met Aikequote:Op zondag 6 april 2014 15:40 schreef Jian het volgende:
Ik zie Isa helemaal niet, ligt die weer even stiekem te pitten?
jij bent perfect gebouwt?quote:
Welke kleur?quote:Op zondag 6 april 2014 15:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze licht wel op de slaapkamer, te scharen met Aike
Jij begrijpt het geloof ik niet helemaal, Jacqueline Hasselbaink.quote:Op zondag 6 april 2014 15:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
jij bent perfect gebouwt?
Kinderfeestjes, geiten.quote:
quote:Op zondag 6 april 2014 15:39 schreef Grunge. het volgende:
Oh ja, en ik heb niet lang kunnen kijken nog, maar Nederlandse vrouwen zijn zóóó slecht gekleed.
hahahquote:Op zondag 6 april 2014 15:41 schreef Baconbus het volgende:
Kids laten even zien dat de gewichten prima te doen zijn.![]()
[ afbeelding ]
Leuk hè, die 'spontane' grappen van Ruud.quote:Op zondag 6 april 2014 15:43 schreef danilel het volgende:
Ruud; "houdt het in de gaten, volgende week komt er echt een leuke, ik ga ze terugpakken allemaal omdat ze zo onaardig waren"
Voor de streamverslagen: dit is trouwens niet waar hoorquote:Op zondag 6 april 2014 15:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze ligt wel op de slaapkamer, te scharen met Aike
Ja heb ook alleen een probleem met wie het idee oppert. Had vroeger nooit gedacht dat ik naar geestelijk gestoorden kon kijken op internet.quote:Op zondag 6 april 2014 15:43 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Best een leuk idee, mits niet te uitgebreid.
Gewoon kijken met m'n ogen. Dit is de gemiddelde Nederlandse vrouw die je ook vaak op straat ziet.quote:Op zondag 6 april 2014 15:43 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]zit vast in de genen of is dit generaliseren
Jonge fan van Lot?quote:
hahahquote:Op zondag 6 april 2014 15:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Voor de streamverslagen: dit is trouwens niet waar hoor
bont kan heel duurzaam en bilogisch zijnquote:Op zondag 6 april 2014 15:43 schreef Grunge. het volgende:
Ik blijf het stuitend vinden, schaamteloos met je bontkraag op de biomarkt.
Oh oh oh wat is het toch een rakker! Hij gaat vast de suiker door zout vervangen, of misschien wel iets nog meer gewaagd. Lakens dichtnaaien? Schoenen verstoppen? Achter de deur gaan staan en "BOEH" roepen?quote:Op zondag 6 april 2014 15:43 schreef danilel het volgende:
Ruud; "houdt het in de gaten, volgende week komt er echt een leuke, ik ga ze terugpakken allemaal omdat ze zo onaardig waren"
En zo'n pittig kapselquote:Op zondag 6 april 2014 15:46 schreef 5thencounter het volgende:
Man man man.. als je van jezelf al een lelijke kop hebt, en je laat je door de plaatselijke brillejood óók nog zo'n vierkant stuk triestheid op je kop aansmeren, dan ben je UTO-waardig![]()
[ afbeelding ]
Pittig kapsel.quote:Op zondag 6 april 2014 15:46 schreef 5thencounter het volgende:
Man man man.. als je van jezelf al een lelijke kop hebt, en je laat je door de plaatselijke brillejood óók nog zo'n vierkant stuk triestheid op je kop aansmeren, dan ben je UTO-waardig![]()
[ afbeelding ]
Heeft hoogstwaarschijnlijk een andere voederbak gevonden.quote:Op zondag 6 april 2014 15:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die zweefkut zit alleen maar bij kramen waar ze wat te vreten kan halen.
Dat is toch de rol van dat varken? Waar is die eigenlijk?
En vd week stond op de utopia site bij de inkomsten dat ze kaartjes hadden verkocht voor het worstelgala!quote:Op zondag 6 april 2014 15:42 schreef PoezeligDing het volgende:
Man vertelt aan Emil dat hij er niet met de mail doorheen komt bij de kaartverkoop van het worstelgala
Emil: Dat komt omdat we nog niet echt een vaste partner hebben
SL
En die flodder om haar nekquote:Op zondag 6 april 2014 15:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Past ge-wel-dig bij dat kekke fluorblauwe jekkie
quote:Op zondag 6 april 2014 15:48 schreef Pearlbitch het volgende:
En daar is mevrouw String weer
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 april 2014 15:48 schreef Pearlbitch het volgende:
En daar is mevrouw String weer
[ afbeelding ]
Spiegeltje, spiegeltje in de hand? Wie heeft de grootste lul van het land?quote:
Ieeee-ieeeeelquote:Op zondag 6 april 2014 15:49 schreef Poolhond39 het volgende:
Dre staat weer goor aan haar vingers te likken en te smakken.
Ja op vakantieveiling denk ikquote:Op zondag 6 april 2014 15:48 schreef Miek37 het volgende:
[..]
En vd week stond op de utopia site bij de inkomsten dat ze kaartjes hadden verkocht voor het worstelgala!
Zelfs de regie trekt dat niet meerquote:Op zondag 6 april 2014 15:49 schreef PoezeligDing het volgende:
Andrea: Lekkere broodjes met heerlijk vlees, wie maakt me los, heuuuj jeuuuj jeuuuj jeujjjj. SOundlock
En 8 kilo aangekomen... schat ze in denk ikquote:Op zondag 6 april 2014 15:51 schreef Pearlbitch het volgende:
Lot tegen gasten: "Maandag is het zo ver, dan ga ik hardlopen."
Laura: "Ja hoor..."
ze was toch de laatste dagen al an het voorbereiden joggen etc? of was dat 1 dag vol goede hoop?quote:Op zondag 6 april 2014 15:51 schreef Pearlbitch het volgende:
Lot tegen gasten: "Maandag is het zo ver, dan ga ik hardlopen."
Laura: "Ja hoor..."
Dree is vd kaas via de sapjes naar het ijs gelopen en staat nu bij de broodjes vlees...quote:Op zondag 6 april 2014 15:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die zweefkut zit alleen maar bij kramen waar ze wat te vreten kan halen.
Dat is toch de rol van dat varken? Waar is die eigenlijk?
Die moeder van haar zal wel flink jaloers zijn, je hoort lot altijd over haar faaduurr en nooit over haar moeder.quote:
De clou verteld ie vanavond aan Billy dus morgen weet iedereen wat ze te wachten staat.quote:Op zondag 6 april 2014 15:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Leuk hè, die 'spontane' grappen van Ruud.
Ja waarom zou je het hebben over de andere vrouw van je vader.quote:Op zondag 6 april 2014 15:54 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Die moeder van haar zal wel flink jaloers zijn, je hoort lot altijd over haar faaduurr en nooit over haar moeder.
Mij eerder dat mensen er gerust 45 minuten op wachten...quote:Op zondag 6 april 2014 15:55 schreef oma-Nijn het volgende:
Iedere keer dat ik hoor dat zo'n fucking pannenkoek 5 euro kostHet blijft me verbazen
Wat mij zorgen baart is dat ik Andrea soms aandoenlijk vind de afgelopen dagenquote:Op zondag 6 april 2014 15:44 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja heb ook alleen een probleem met wie het idee oppert. Had vroeger nooit gedacht dat ik naar geestelijk gestoorden kon kijken op internet.
Een Zomertijd cadeautje van Ome John?quote:Op zondag 6 april 2014 15:56 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik zie Charlot nu ook met een horloge.
Hoe kan dit?
quote:Op zondag 6 april 2014 15:51 schreef Pjotter2 het volgende:
Dat prive dingen ruilen ipv verkopen is gewoon stelen van de groep ....
Dat is nog erger dan wat Dre deed doet .
heel het inet zit vol gestoorden neem nu een site zoals dat fok ofzo, man manquote:Op zondag 6 april 2014 15:44 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja heb ook alleen een probleem met wie het idee oppert. Had vroeger nooit gedacht dat ik naar geestelijk gestoorden kon kijken op internet.
Ik ben de laatste dagen wat minder aanwezig, dus thanks voor de update. Ik vind nog steeds dat iemand als Dr. Dre per direct uit zo'n programma gehaald moet worden, anders had je het vanaf het begin zo moeten presenteren.quote:Op zondag 6 april 2014 15:56 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Wat mij zorgen baart is dat ik Andrea soms aandoenlijk vind de afgelopen dagen. Bijvoorbeeld gisteren met Centraal dat ze dacht dat ze om het half uur moesten rouleren omdat het laatste stukje een half uur was (van half vijf tot vijf).
Die moeder heeft nu nog tepelkloven van het zogen.quote:Op zondag 6 april 2014 15:52 schreef Baconbus het volgende:
Lot vertelt weer even dat haar ouders nooit een poging hebben gedaan om haar op te voeden.
De verkapte rondleiding, met wat fake stalletjes voor de show..quote:Op zondag 6 april 2014 15:57 schreef Goldencharly het volgende:
Die hele bio markt is gewoon 1 grote fan dag![]()
![]()
ik hoop de laatstequote:Op zondag 6 april 2014 15:57 schreef Goldencharly het volgende:
![]()
Er zitten hier best een paar gekkies, maar om nou te zeggen dat ze net zo gek als Dr. Dre zijn.quote:Op zondag 6 april 2014 15:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
heel het inet zit vol gestoorden neem nu een site zoals dat fok ofzo, man man
Uiteraard. Niemand die daar voor de duurzaamheid komt.quote:Op zondag 6 april 2014 15:57 schreef Goldencharly het volgende:
![]()
quote:Op zondag 6 april 2014 15:57 schreef Goldencharly het volgende:
![]()
de meetse dragen nepquote:Op zondag 6 april 2014 15:57 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ja, dat kan, maar we weten wel dat dat niet is wat die mensen dragen.
quote:Op zondag 6 april 2014 15:58 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Er zitten hier best een paar gekkies, maar om nou te zeggen dat ze net zo gek als Dr. Dre zijn.
Oehhhh wat zal dat pijn hebben gedaan. Die honingmossel wist natuurlijk van geen ophouden. Of zal ze haar moeder opgegeten hebben, dat ze daarom nooit ter sprake komt.quote:Op zondag 6 april 2014 15:58 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Die moeder heeft nu nog tepelkloven van het zogen.
Dat dusquote:Op zondag 6 april 2014 15:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De verkapte rondleiding, met wat fake stalletjes voor de show..
Nou vooruit, ik vind het op mijn beurt weer lullig voor d'r dat niemand haar had geroepen dat ze gingen eten.quote:Op zondag 6 april 2014 15:56 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Wat mij zorgen baart is dat ik Andrea soms aandoenlijk vind de afgelopen dagen. Bijvoorbeeld gisteren met Centraal dat ze dacht dat ze om het half uur moesten rouleren omdat het laatste stukje een half uur was (van half vijf tot vijf).
en fadurrr riep natuurlijk ; "zuigen kreng"quote:Op zondag 6 april 2014 15:59 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Oehhhh wat zal dat pijn hebben gedaan. Die honingmossel wist natuurlijk van geen ophouden. Of zal ze haar moeder opgegeten hebben, dat ze daarom nooit ter sprake komt.
echt wel , echt wel een paarquote:Op zondag 6 april 2014 15:58 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Er zitten hier best een paar gekkies, maar om nou te zeggen dat ze net zo gek als Dr. Dre zijn.
quote:Op zondag 6 april 2014 15:59 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Oehhhh wat zal dat pijn hebben gedaan. Die honingmossel wist natuurlijk van geen ophouden. Of zal ze haar moeder opgegeten hebben, dat ze daarom nooit ter sprake komt.
i-spydinges bedoel jequote:Op zondag 6 april 2014 16:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
echt wel , echt wel een paar
baajguardian bv
en die gast met foto's van zijn amerikaanse stopcontacten in nederland, spotter ofzo
Ken ik niet, geloof je wel, maar ben blij dat ik ze nog niet tegengekomen ben. Teveel van het goede is ook niet goed.quote:Op zondag 6 april 2014 16:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
echt wel , echt wel een paar
baajguardian bv
en die gast met foto's van zijn amerikaanse stopcontacten in nederland, spotter ofzo
Ik ook wat een plakkerts en een gast die de spieren van Emil wil voelenquote:Op zondag 6 april 2014 15:59 schreef Pearlbitch het volgende:
Als ik het tafereeltje van Emil met die idioten een paar minuten gade sla, ga ik steeds beter begrijpen waarom veel BN'ers een pleurishekel aan het fenomeen "fans" hebben.
Iwanius. Toen nog onder een andere naam.quote:Op zondag 6 april 2014 16:00 schreef PeZu het volgende:
quote:Op zondag 6 april 2014 15:59 schreef Baconbus het volgende:
[..]
ja diequote:
Ik denk dat het vandaag wel meevalt. Dat inspringen van de bewoners bij de standhouders schijnt goed te werken.quote:Op zondag 6 april 2014 15:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uiteraard. Niemand die daar voor de duurzaamheid komt.
Daarom denk ik dat de standhouders er al snel genoeg van gaan krijgen. Kost ze enkel geld, levert niets op.
In koor, samen met haar broer natuurlijk. En daarna vast iets over dat ze Indo was, want dat schijnt nogal een belangrijk onderdeel van haar persoonlijkheid te zijn.quote:Op zondag 6 april 2014 16:00 schreef danilel het volgende:
[..]
en fadurrr riep natuurlijk ; "zuigen kreng"
Ik heb zóóó gelachen om die reeks met al die eetfoto's en zo.quote:Op zondag 6 april 2014 16:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja diemaar hij had meerdere account natuurlijk
foei we zijn errugquote:Op zondag 6 april 2014 16:02 schreef Baconbus het volgende:
[..]
In koor, samen met haar broer natuurlijk. En daarna vast iets over dat ze Indo was, want dat schijnt nogal een belangrijk onderdeel van haar persoonlijkheid te zijn.
Ze hadden waarschijnlijk zoeits van: Laat haar maar, ze heeft de dag van haar leven achter die kraampjes.quote:Op zondag 6 april 2014 16:00 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Nou vooruit, ik vind het op mijn beurt weer lullig voor d'r dat niemand haar had geroepen dat ze gingen eten.
Ik heb geen stream aan, maar wordt er grif afgenomen bij de standhouders?quote:Op zondag 6 april 2014 16:02 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik denk dat het vandaag wel meevalt. Dat inspringen van de bewoners bij de standhouders schijnt goed te werken.
Ik zie het voor me:quote:Op zondag 6 april 2014 15:59 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nee was afgelopen week, toen stond zij te schilderen op de akker en de rest zat gewoon te kanen, niemand die dr miste!quote:Op zondag 6 april 2014 16:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze hadden waarschijnlijk zoeits van: Laat haar maar, ze heeft de dag van haar leven achter die kraampjes.
Die woorden die je gebruikt zegt meer over jou dan over je onderwerp tbh.quote:Op zondag 6 april 2014 15:46 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Kijken naar een blauw ook dan weet je ook wie die vriend heeftquote:Op zondag 6 april 2014 16:03 schreef rokkutsaains het volgende:
[ afbeelding ]
Fans van Emil; één van hen heeft een vriend, die kickbokser is
Ik heb wel de indruk dat er behoorlijk wat verkocht wordtquote:Op zondag 6 april 2014 16:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb geen stream aan, maar wordt er grif afgenomen bij de standhouders?
quote:
Klopt, het meisje was een Lot-fan. En inderdaad, ik hoop dat haar ouders producten kopen op de markt. Ik vind dat altijd zo zielig want het is een kwestie van opvoeding op die leeftijd.quote:Op zondag 6 april 2014 16:05 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Gelukkig gingen ze niet naar de fastfood markt.
Waar moet dat heen met onze jeugdquote:Op zondag 6 april 2014 16:06 schreef Poolhond39 het volgende:
6 jarig meisje is fan van Billy en heeft zich als Billy opgemaakt op de foto
Ze weet niet beter, omdat ze zelf zo'n schat isquote:Op zondag 6 april 2014 16:04 schreef Dottey het volgende:
Ik vind Isa een gezellige meid, maar dat geschat moet ze echt niet doen.
Same here. Wat moet je daarmee.quote:Op zondag 6 april 2014 16:06 schreef Baconbus het volgende:
Maar dus al die mensen willen handtekeningen. Dan hebben ze die handtekening op een bio-tas of whatever staan. En dan? Ik vraag me dat altijd af. Wat dan?
Ouders planten het blaag voor de tv en moeders gaat lekker streamenquote:Op zondag 6 april 2014 16:06 schreef Grunge. het volgende:
[..]
[..]
Klopt, het meisje was een Lot-fan. En inderdaad, ik hoop dat haar ouders producten kopen op de markt. Ik vind dat altijd zo zielig want het is een kwestie van opvoeding op die leeftijd.
Aan de muur hangen ofzoquote:Op zondag 6 april 2014 16:06 schreef Baconbus het volgende:
Maar dus al die mensen willen handtekeningen. Dan hebben ze die handtekening op een bio-tas of whatever staan. En dan? Ik vraag me dat altijd af. Wat dan?
Kan me wel voorstellen. Dré is zo'n oma die je als je met vakantie gaat eerst in het bos aan een boom bindt.quote:Op zondag 6 april 2014 16:04 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Nee was afgelopen week, toen stond zij te schilderen op de akker en de rest zat gewoon te kanen, niemand die dr miste!
Ach.. nu iedereen wel zo'n beetje weet dat (bijna) alle bewoners gecast zijn, en dus gewoon betaald worden om de debiel te spelen maakt het toch wel wat meer verantwoord. Toch ?quote:Op zondag 6 april 2014 16:06 schreef Toverheks het volgende:
Ik zou echt mijn kind niet door een vreemde laten dragen, baby bij Charlotte
Dat ik een pesthekel heb aan die vierkante gedrochten die als "bril" verkocht worden? Ja dusquote:Op zondag 6 april 2014 16:04 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Die woorden die je gebruikt zegt meer over jou dan over je onderwerp tbh.
Eensch Isaquote:Op zondag 6 april 2014 16:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze weet niet beter, omdat ze zelf zo'n schat is
quote:Op zondag 6 april 2014 16:04 schreef ThaRickah het volgende:
Dochter van een bezoeker doet Billy na. Emil: Weet niet of dat het beste voorbeeld is
Nee, maar in het gewone leven zou ik ook nooit mijn kind aan een vreemde geven om ff te dragenquote:Op zondag 6 april 2014 16:07 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Ach.. nu iedereen wel zo'n beetje weet dat (bijna) alle bewoners gecast zijn, en dus gewoon betaald worden om de debiel te spelen maakt het toch wel wat meer verantwoord. Toch ?
Ja wat moet je met postzegels, munten, sleutelhangers, porceleinen diertjes, het is verzamelen en meer, meer, meer, maar waarom, ik heb geen idee.quote:Op zondag 6 april 2014 16:06 schreef Baconbus het volgende:
En de hond gezellig mee neemt op vakantiequote:Op zondag 6 april 2014 16:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kan me wel voorstellen. Dré is zo'n oma die je als je met vakantie gaat eerst in het bos aan een boom bindt.
Nee, dat andere woord.quote:Op zondag 6 april 2014 16:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat ik een pesthekel heb aan die vierkante gedrochten die als "bril" verkocht worden? Ja dus
Je hebt gelijkquote:Op zondag 6 april 2014 16:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee, maar in het gewone leven zou ik ook nooit mijn kind aan een vreemde geven om ff te dragen
Emil zei al gekscherend tegen de moeder van het meisje: ze (Billy) is nou niet echt het beste voorbeeld.quote:Op zondag 6 april 2014 16:06 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Waar moet dat heen met onze jeugd
Inderdaad. Straks vreet ze 'm op. Daar gaat je kinderbijslag...quote:Op zondag 6 april 2014 16:06 schreef Toverheks het volgende:
Ik zou echt mijn kind niet door een vreemde laten dragen, baby bij Charlotte
Mooi dan moeten ze weer wat anders bedenken dat zou leuk zijn.quote:
Misschien dat ze verwachten dat die tassen later ooit nog een collectors item wordt? En veel geld waard? - ja, weet ik het wat voor rare ideeën sommigen hebben...quote:Op zondag 6 april 2014 16:08 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ja wat moet je met postzegels, munten, sleutelhangers, porceleinen diertjes, het is verzamelen en meer, meer, meer, maar waarom, ik heb geen idee.
Ik krijg al jaren geen kinderbijslag meerquote:Op zondag 6 april 2014 16:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Inderdaad. Straks vreet ze 'm op. Daar gaat je kinderbijslag...
Brillenjood, zelfs.quote:
wat dacht je van de 3k, oudevrouwen die als poppetjes kinderliedjes zingen, dan alt dit mee!quote:Op zondag 6 april 2014 16:06 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Waar moet dat heen met onze jeugd
quote:Op zondag 6 april 2014 16:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Inderdaad. Straks vreet ze 'm op. Daar gaat je kinderbijslag...
Pfffquote:Op zondag 6 april 2014 16:11 schreef Poolhond39 het volgende:
Zoontjes van de Gooische vrouw hebben beiden een schilderij gekocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |