abonnement Unibet Coolblue
pi_138804515
quote:
Kap er is mee joh! }:|.

Ik wil ook een roze doek maar vind t toch gek omdat J een jommetje is :+
♥ J & S
pi_138804649
O+ Kim je indio

Dot, ik ken dit type doek helemaal niet. Is de rest van de stof rekbaar? Is het goed te spannen?

Shandaly, als ik kijk naar je foto, snap ik wel waarom je soms last hebt van buttpoppen.. ;) De banen die je onder het kontje van F kruist, moeten ook over de doek lopen. Over het beentje en over de doek dus. Maar wat goed zeg, zonder wagen. ;) Ze ligt ook zo lekker relaxed op je foto O+ En het genieten van die aandacht herken ik wel :@
Draagpraat is idd erg druk, maar als je een vraag erin gooit, krijg je ook meestal wel gefundeerd antwoord.
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_138804713
quote:
Want! :9~!

Maar ik wil eigenlijk een



Offf




Offf




Eigenlijk alle Oscha Starry Nights. Mja, durf nu niet meer te beslissen of een bepaalde kleur wel of niet bij ons past :P

[ Bericht 5% gewijzigd door GotC op 12-04-2014 20:52:31 ]
pi_138804866
Oh Shandaly, midgetgolfen met Femke op je rug! Wat gaaf :D O+ Jullie zijn zo leuk samen!
pi_138805073
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 20:48 schreef GotC het volgende:
Oh Shandaly, midgetgolfen met Femke op je rug! Wat gaaf :D O+ Jullie zijn zo leuk samen!
+1 en je klinkt ook altijd zo gelukkig!


Oh GotC die staat hier ook op het lijstje maar de prijs.. Ik koop nooit iets over de 80 euro soort van gekke grens :+. Maar mooi istie zeker!
Lastig he kleur kiezen.. Eigenlijk zou je een winkel moeten hebben die doeken verkoopt. Bestaat dat?
♥ J & S
  zaterdag 12 april 2014 @ 20:55:18 #281
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_138805095
Ohh Gotc daar staan er een aantal van op de markt! Mooooi!

En de grass hemp indio is verdorie ook al zo prachtig!

Addicties much. Mei is bijna toch? Vakantiegeldmaand enzo? >:)
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_138805141
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 april 2014 20:55 schreef Kimpossible het volgende:
Ohh Gotc daar staan er een aantal van op de markt! Mooooi!

En de grass hemp indio is verdorie ook al zo prachtig!

Addicties much. Mei is bijna toch? Vakantiegeldmaand enzo? >:)
en juni toch kinderbijslag maand? Het is toch voor onze mini O+
♥ J & S
pi_138805323
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 april 2014 20:54 schreef klaprooss het volgende:

[..]

+1 en je klinkt ook altijd zo gelukkig!


Oh GotC die staat hier ook op het lijstje maar de prijs.. Ik koop nooit iets over de 80 euro soort van gekke grens :+. Maar mooi istie zeker!
Lastig he kleur kiezen.. Eigenlijk zou je een winkel moeten hebben die doeken verkoopt. Bestaat dat?
Ik geloof dat er in Duitsland Girasol winkels en Didymos winkels zijn :9

Ik heb Yur echter nog niet wijs kunnen maken dat meer dan 1 doek noodzakelijk is. Want dat is het niet. -O-
pi_138805441
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 april 2014 21:01 schreef GotC het volgende:

[..]

Ik geloof dat er in Duitsland Girasol winkels en Didymos winkels zijn :9

Ik heb Yur echter nog niet wijs kunnen maken dat meer dan 1 doek noodzakelijk is. Want dat is het niet. -O-
Is weer zo ver.. En om nou alleen te gaan. Is een ritje Duitsland doen voor doeken :9 ?

Oh die is er wel hoor! Je kleding mag niet vloeken met je doek! :+
♥ J & S
pi_138805591
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 21:05 schreef klaprooss het volgende:

[..]

Is weer zo ver.. En om nou alleen te gaan. Is een ritje Duitsland doen voor doeken :9 ?

Oh die is er wel hoor! Je kleding mag niet vloeken met je doek! :+
Oh ja! :+ Hij is daar wel gevoelig voor. En heb net even met een pruillipje verkondigd dat er zooo veel prachtige doeken zijn >:)
pi_138805681
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 19:47 schreef Olf het volgende:
Ola! Vraagje! Wat is jullie ervaring met een ringsling voor een dreumes/peuter?

Dochter is nu bijna 16 maanden en buitenshuis draag ik haar veel op m'n arm, omdat ze af en aan steeds even loopt. In een gewone doek of drager vind ik het vervelend dat het in- en uithalen niet heel makkelijk gaat (als in, dat ga ik niet elke tien minuten doen)

Hoe zit dat met een ringsling? Ik kan me voorstellen dat ik daar geen uren mee ga lopen maar is dus echt even naar winkel, en dat ze daar dan zelf loopt.
Wij gebruiken de ringsling ook voor kleine stukjes, zoals even om bij de visite thuis of tijdens het boodschappen doen. Daarvoor vinden wij hem wel handig werken, je kunt haar er heel makkelijk inhangen, even snel aantrekken en ze zit. Ook eruit halen gaat makkelijk en simpel. Hoe 'makkelijker' je hem aantrekt, hoe fijner ie altijd zit vind ik. Als ik pietluttig ga aantrekken, dan ben ik langer bezig en zit ie nooit helemaal optimaal voor m'n gevoel. Maar juist even snel hop hop en dan zit ze er altijd goed in, ik kan er zelfs dan wel makkelijk een uur mee lopen. Kortom, wij vinden hem wel ideaal voor juist even kort en vlug! Maar ze loopt nog niet los, dus specifiek daar heb ik dan nog geen ervaring mee :)
  zaterdag 12 april 2014 @ 21:11:29 #287
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_138805727
Ja maar Gotc, als er 1 vies is heb je er heus echt nog 1 nodig hoor, om het wassen door te komen! :Y

Oh en kinderbijslag *O* haha! Nee, ho, stop. vanaf juni hebben we een kdv te betalen. Tot zover de veel te dure escapades gemeentelijke belastingen, Waterschap, 2 dure doeken én een ring in 1 maand. Dat slaat natuurlijk ook nergens op :')
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_138805831
_O-!

Ik heb trouwens H ook nog niet verteld dat ik die Ellevill heb gekocht!
betaald met zijn creditcard notabene :@ >:) O+
♥ J & S
  zaterdag 12 april 2014 @ 21:16:10 #289
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_138805936
Ik wilde na lang dubben ook een Ellevil maar nu zijn ze uitverkocht geloof ik :'(

ik kreeg een Noorse tekst die ik niet kan lezen maar er komt niks in mijn mandje.
pi_138805968
Kinderbijslag gaat direct naar T.'s spaarrekening :P En verder hebben we deze maand een nieuw bed, Nespresso-apparaat en een zonnebril gekocht. Ook wel effe genoeg :P
  zaterdag 12 april 2014 @ 21:25:18 #291
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_138806209
Toffe foto Shandaly! Echt een doek in actie O+

Ik vind die Oscha's ook zooooo mooi O+

En die roze is ook echt mooi.

Ik wil ooohooook!
  zaterdag 12 april 2014 @ 21:25:39 #292
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_138806226
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 april 2014 21:16 schreef Kyara het volgende:
Ik wilde na lang dubben ook een Ellevil maar nu zijn ze uitverkocht geloof ik :'(

ik kreeg een Noorse tekst die ik niet kan lezen maar er komt niks in mijn mandje.
De site heeft ook en Engelse versie ;)
KuikenGuppy
  zaterdag 12 april 2014 @ 21:28:08 #293
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_138806310
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 april 2014 21:25 schreef Burdie het volgende:

[..]

De site heeft ook en Engelse versie ;)
Ja, maar daar komt dus de Noorse melding op.

Maar de vertaalmachine leerde mij wat ik al dacht: product is niet op voorraad.
pi_138806319
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 april 2014 21:16 schreef Kyara het volgende:
Ik wilde na lang dubben ook een Ellevil maar nu zijn ze uitverkocht geloof ik :'(

ik kreeg een Noorse tekst die ik niet kan lezen maar er komt niks in mijn mandje.
Spuit 11 :'). Welke wilde je Kyara?
♥ J & S
  zaterdag 12 april 2014 @ 21:29:09 #295
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_138806353
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 21:05 schreef klaprooss het volgende:

[..]

Is weer zo ver.. En om nou alleen te gaan. Is een ritje Duitsland doen voor doeken :9 ?

Oh die is er wel hoor! Je kleding mag niet vloeken met je doek! :+
Als ik zou weten waar in Dl ik heb daar nog veel familie wonen...
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_138806443
Is dit misschien handig voor in de openingspost?
http://www.thebabywearer.com/index.php?page=WrapInstructionsChart
♥ J & S
pi_138806464
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 19:47 schreef Olf het volgende:
Ola! Vraagje! Wat is jullie ervaring met een ringsling voor een dreumes/peuter?

Dochter is nu bijna 16 maanden en buitenshuis draag ik haar veel op m'n arm, omdat ze af en aan steeds even loopt. In een gewone doek of drager vind ik het vervelend dat het in- en uithalen niet heel makkelijk gaat (als in, dat ga ik niet elke tien minuten doen)

Hoe zit dat met een ringsling? Ik kan me voorstellen dat ik daar geen uren mee ga lopen maar is dus echt even naar winkel, en dat ze daar dan zelf loopt.
Ik vind het makkelijker/ sneller dan knopen. (en omdat ze er meestal max. 10 min. inhangt ben ik er soms wel minder precies in) Ergens eentje lenen en uitproberen misschien?
  zaterdag 12 april 2014 @ 21:32:29 #298
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_138806485
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 april 2014 21:28 schreef Kyara het volgende:

[..]

Ja, maar daar komt dus de Noorse melding op.

Maar de vertaalmachine leerde mij wat ik al dacht: product is niet op voorraad.
Ja, het ging rap ineens... Wij wilden er eigenlijk twee bestellen, maar tussen 'in het mandje gooien' en afrekenen, kocht iemand anders al één voor over neus weg ;(.
KuikenGuppy
pi_138806501
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 20:42 schreef Morretje het volgende:
O+ Kim je indio

Dot, ik ken dit type doek helemaal niet. Is de rest van de stof rekbaar? Is het goed te spannen?

Shandaly, als ik kijk naar je foto, snap ik wel waarom je soms last hebt van buttpoppen.. ;) De banen die je onder het kontje van F kruist, moeten ook over de doek lopen. Over het beentje en over de doek dus. Maar wat goed zeg, zonder wagen. ;) Ze ligt ook zo lekker relaxed op je foto O+ En het genieten van die aandacht herken ik wel :@
Draagpraat is idd erg druk, maar als je een vraag erin gooit, krijg je ook meestal wel gefundeerd antwoord.
Bedankt voor de tip!
Het buttpoppen daar was ook omdat ik voor het golfballetje telkens moest bukken enzo ;) Heb 'r 3 keer opnieuw geknoopt tijdens de 18 holes... Maar ik heb het gevoel dat ik haar misschien te 'diep' in de doek knoop, waardoor er te weinig stof overblijft om lekker onder haar billen te stoppen. Ze zou in principe ook met haar armpjes eruit moeten kunnen toch? Dat de doekrand onder haar okseltjes door gaat?
  zaterdag 12 april 2014 @ 21:35:07 #300
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_138806588
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 21:31 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Ik vind het makkelijker/ sneller dan knopen. (en omdat ze er meestal max. 10 min. inhangt ben ik er soms wel minder precies in) Ergens eentje lenen en uitproberen misschien?
Je kunt een gewone doek redelijk eenvoudig 'ombouwen' tot ringsling, toch? Als je zo'n ring hebt? Of heb ik dat verkeerd onthouden/zelf verzonnen :') ?
KuikenGuppy
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')