En neemt ze de meubels die je eerlijk gejat hebt ook meequote:Op zondag 6 april 2014 13:07 schreef arjan1112 het volgende:
Ja en als ze er dan achter komt, sloopt ze je hele huis en ga je scheiden, peter-jan
Ik snap m echt nietquote:Op zondag 6 april 2014 13:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij doet net of je het niet snapt.
Dat is nog erger.
Liesje is een stoer koekje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 april 2014 14:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Liesje is een stoer koekje.Jij bent gewoon bang dat ik een andere UI neem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iets met vuur bijvoorbeeld.quote:Op zondag 6 april 2014 14:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij bent gewoon bang dat ik een andere UI neem.
Binnenkort kunnen we weer de dood van Jezus vieren.quote:Op zondag 6 april 2014 14:34 schreef Specularium het volgende:
Dat was leuk toen ik dronken was met de feestdagen.
Maar als je het nu doet kom ik door je brievenbus pissen.
Doe ik ook niet hoor maar zeg je nou dat je pener door een brievenbus past?quote:Op zondag 6 april 2014 14:34 schreef Specularium het volgende:
Dat was leuk toen ik dronken was met de feestdagen.
Maar als je het nu doet kom ik door je brievenbus pissen.
Jouw brievenbus?quote:Op zondag 6 april 2014 14:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Doe ik ook niet hoor maar zeg je nou dat je pener door een brievenbus past?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had hem gewoon als stormram gebruikt om vervolgens je hele gang leeg te spoelen.quote:Op zondag 6 april 2014 14:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Doe ik ook niet hoor maar zeg je nou dat je pener door een brievenbus past?
quote:Op zondag 6 april 2014 14:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jouw brievenbus?Oh dat zal wel passen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Scheelt weer dweilen.quote:Op zondag 6 april 2014 14:40 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik had hem gewoon als stormram gebruikt om vervolgens je hele gang leeg te spoelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |