SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aankomende evenementen:
06-04 Biomarkt (ja toch...?)
17-05 Worstelen met EmilBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Logisch toch... Op de koelkast heb je weinig aan die codequote:Op zondag 6 april 2014 10:41 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Dat staat op zo'n post-it plakker op de kluisdeur?
Sommige Utopianen probeer ik te mijdenquote:Op zondag 6 april 2014 10:33 schreef Marenda het volgende:
[..]
Veel plezier en zeg even tegen Ruud dat hij onderaan staat,samen met Billy
Ok, dank. Dat heb ik gemist.quote:
dan ga je vast dreetje de groeten doenquote:Op zondag 6 april 2014 10:44 schreef dolcefarniente het volgende:
TT: echt wel! Staat die vent met de gebakken sprinkhanen er weer?
[..]
Sommige Utopianen probeer ik te mijden
*op lijstje schrijft*quote:
Jij gaat echt lekker eten de komende weekquote:Op zondag 6 april 2014 10:45 schreef dolcefarniente het volgende:
"Pof-piepers:...
*op lijstje schrijft*
Ach, 't arme mensje, ik heb ergens wel meelij met haar. Ze kan wel een opbeurend woordje gebruiken. Even d'r lampje weer vullen, zeg maarquote:Op zondag 6 april 2014 10:45 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
dan ga je vast dreetje de groeten doen
wel rijfjesquote:Op zondag 6 april 2014 10:46 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
*op lijstje schrijft*
Hebben ze ook braadworst van zeekoe?
Pofpieper met landvarken. En als we mazzel hebben gebakken sprinkhaan bij de perencranberrysap vanavond.quote:Op zondag 6 april 2014 10:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Jij gaat echt lekker eten de komende week
Die mag Ruud hebbenquote:Op zondag 6 april 2014 10:47 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
wel rijfjes
een koeiendrol in schijfjes
Doe een D&C shirt aan ter herkenning voor Renevanlaren!quote:Op zondag 6 april 2014 10:44 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Heb ik niet.quote:Op zondag 6 april 2014 10:47 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Doe een D&C shirt aan ter herkenning voor Renevanlaren!
denk het wel als je ziet wat daar rondloopt.quote:Op zondag 6 april 2014 10:46 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
*op lijstje schrijft*
gewoon een olielamp in de handquote:Op zondag 6 april 2014 10:47 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Doe een D&C shirt aan ter herkenning voor Renevanlaren!
mocht niet. i.v.m. eventuele infectiesquote:Op zondag 6 april 2014 10:47 schreef beequeen het volgende:
Ik mis de waterbuffels. Die hebben wrs afgebeld.
hoe laat ben je er ongeveerquote:Op zondag 6 april 2014 10:48 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Heb ik niet.
Hint: tshirt met een bandnaam er op
agh we hebben de hele dag de tijd hoor..quote:Op zondag 6 april 2014 10:48 schreef b_engeltje het volgende:
Sorry
ik kon de optie nieuwe nergens vinden op me mobiel
zal er aan denken niks meer te zeggen tegen het einde van een cos
Ik ga zoveel mogelijk anoniem, maar vooruit: bruine winterjas, tshirt met bandnaam, géén kort pittig kapsel. Shift vanaf half 2.quote:Op zondag 6 april 2014 10:48 schreef CartWOman het volgende:
Dolce, wil je zeggen hoe we je kunnen herkennen? Of ga je liever anoniem?
Mochten niet i.v.m. besmetting? Er zijn daar ook andere dieren.quote:Op zondag 6 april 2014 10:47 schreef beequeen het volgende:
Ik mis de waterbuffels. Die hebben wrs afgebeld.
GMTA!quote:Op zondag 6 april 2014 10:46 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
*op lijstje schrijft*
veel plezierquote:Op zondag 6 april 2014 10:49 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Ik ga zoveel mogelijk anoniem, maar vooruit: bruine winterjas, tshirt met bandnaam, géén kort pittig kapsel. Shift vanaf half 2.
Good luck!
rood haar?quote:Op zondag 6 april 2014 10:49 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Ik ga zoveel mogelijk anoniem, maar vooruit: bruine winterjas, tshirt met bandnaam, géén kort pittig kapsel. Shift vanaf half 2.
Good luck!
komt mooi uit moet om 12 uur even weg,ben ik op tijd terugquote:Op zondag 6 april 2014 10:49 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Good luck!
Lekker vaag.quote:Op zondag 6 april 2014 10:49 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Good luck!
Die handtekeningen mogen ze houden. Ik ga voor de lol, de sfeer, het totaalplaatje en de gebakken sprinkhanen.quote:Op zondag 6 april 2014 10:48 schreef lwmeffix het volgende:
Alle bezoekers willen alleen handtekeningen. Zet die dan van te voren op die tas, slimbo's
ja dat deed hij best leuk.quote:Op zondag 6 april 2014 10:49 schreef pullup het volgende:
Ruud heeft zowaar een redelijk verhaal bij de jeans.
Lees je mee Renee!quote:Op zondag 6 april 2014 10:48 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Heb ik niet.
Hint: tshirt met een bandnaam er op
Zeg aub tegen Ruud dat hij laag in de pollen staat. 3,5 procent ofso. Dat gaatie eindelijk eens wat doen. Is enige waar hij mee is, en ze hebben hem wijsgemaakt dat hij top 4 staat.quote:Op zondag 6 april 2014 10:49 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Good luck!
doe nou als bij ruud in de buurt staat even vragen waar is ron,ik wil graag zijn handtekening alleen van hemquote:Op zondag 6 april 2014 10:51 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Die handtekeningen mogen ze houden. Ik ga voor de lol, de sfeer, het totaalplaatje en de gebakken sprinkhanen.
En vooruit, een tas voor tien euro met gratis appels. Maar zonder handtekening
Ik beloof jullie: mócht er per ongeluk een dolcefarniente op een cap staan, zal ik achteraf wel even roepen.quote:Op zondag 6 april 2014 10:51 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Lekker vaag.Maar je hebt gelijk, hoor. Nogmaals veel plezier.
Als het hard regent hou ik mijn jas dicht anders wordt mijn tshirt natquote:
handtekeningen de bewoners vreten je eten opquote:Op zondag 6 april 2014 10:53 schreef freaky40 het volgende:
Het is weer de grote handtekeningenshow. Niemand die echt naar die markt komt voor die producten.
Straks welquote:Op zondag 6 april 2014 10:53 schreef freaky40 het volgende:
Het is weer de grote handtekeningenshow. Niemand die echt naar die markt komt voor die producten.
Misschien kan je even extra lang bij mud jeans blijven en op je hoofd krabbelen. Dan weten we dat jij het bent.quote:
ja die regen hadden de bewoners beter moeten regelenquote:Op zondag 6 april 2014 10:54 schreef Kimmetje2014 het volgende:
En weer al dat volk binnen.
Schilderijen hadden gewoon buiten kunnen blijven als ze Ron een grote kraam hadden laten bouwen of doorzichtig bouw/verfzeil hadden gekocht bij de Hornbach..
Verder de markt een stuk overdekken zodat mensen kunnen schuilen, bijvoorbeeld rondom het vuur.
Naar binnen? Dan alleen als je pannenkoeken gaat eten, dus aan de deur meteen dokken, geen aapjes kijken.
Ik zou weer niet blij zijn als standhouder.
Dat kan willekeurig ieder persoon zijn die met Ruud gepraat heeft.quote:Op zondag 6 april 2014 10:54 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Misschien kan je even extra lang bij mud jeans blijven en op je hoofd krabbelen. Dan weten we dat jij het bent.
Alleen van Ron?quote:Op zondag 6 april 2014 10:53 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
doe nou als bij ruud in de buurt staat even vragen waar is ron,ik wil graag zijn handtekening alleen van hem
die komt zingen binnen,put te oil in the lampquote:Op zondag 6 april 2014 10:54 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Misschien kan je even extra lang bij mud jeans blijven en op je hoofd krabbelen. Dan weten we dat jij het bent.
Beter, anders beland je in de SCANMAN TIETEN Topic!quote:Op zondag 6 april 2014 10:54 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Als het hard regent hou ik mijn jas dicht anders wordt mijn tshirt nat
Als je het zelfvertrouwen van Ruud maar even schaadtquote:Op zondag 6 april 2014 10:55 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Alleen van Ron?![]()
Ik kan natuurlijk wel een héél verhaal tegen Ruud gaan ophangen hoe blij ze moeten zijn met zo'n harde werker in de buurt en dat Utopia er een stuk van is opgeknapt
vergeet je niet de knoflook pasta? lekker lekker.quote:Op zondag 6 april 2014 10:55 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Alleen van Ron?![]()
Ik kan natuurlijk wel een héél verhaal tegen Ruud gaan ophangen hoe blij ze moeten zijn met zo'n harde werker in de buurt en dat Utopia er een stuk van is opgeknapt
En nou gaan alle FOKkers letten op een hoofdkrabbelende mevrouwquote:Op zondag 6 april 2014 10:54 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
je snapt hemquote:Op zondag 6 april 2014 10:55 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Alleen van Ron?![]()
Misschien kan je hem wat imageadviezen geven. De vrouwen zijn gek op hem maar als hij zoveel met Billy is dan wordt hij minder favorietquote:Op zondag 6 april 2014 10:55 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Alleen van Ron?![]()
please geef ze een knal van me !! of een sneer is ook goedquote:Op zondag 6 april 2014 10:44 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
KNOFLOOKPASTA!quote:Op zondag 6 april 2014 10:55 schreef pullup het volgende:
Ze kanen er in ieder geval goed van
[ afbeelding ]
ohh rellerd!quote:Op zondag 6 april 2014 10:57 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Misschien kan je hem wat imageadviezen geven. De vrouwen zijn gek op hem maar als hij zoveel met Billy is dan wordt hij minder favoriet
Nee, dank je, dan slaan ze me meteen op in een lange witte jas met mouwtjes op de rug!quote:Op zondag 6 april 2014 10:56 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
die komt zingen binnen,put te oil in the lamp
Je mag wel een winkelwagen meenemen. Dat lijstje groeit gestaag.quote:
quote:Op zondag 6 april 2014 10:56 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Beter, anders beland je in de SCANMAN TIETEN Topic!
Ik ben bang dat ik daar te lief voor ben...quote:Op zondag 6 april 2014 10:56 schreef lwmeffix het volgende:
[..]
Als je het zelfvertrouwen van Ruud maar even schaadt
Staat op het lijstje!quote:Op zondag 6 april 2014 10:57 schreef isax het volgende:
[..]
vergeet je niet de knoflook pasta? lekker lekker.
Ruud kreeg daarstraks al een briefje toegestopt.quote:Op zondag 6 april 2014 10:53 schreef lwmeffix het volgende:
[..]
Zeg aub tegen Ruud dat hij laag in de pollen staat. 3,5 procent ofso. Dat gaatie eindelijk eens wat doen. Is enige waar hij mee is, en ze hebben hem wijsgemaakt dat hij top 4 staat.
Nah... Paarlen voor de zwijnen, vermoed ik.quote:Op zondag 6 april 2014 10:57 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Misschien kan je hem wat imageadviezen geven. De vrouwen zijn gek op hem maar als hij zoveel met Billy is dan wordt hij minder favoriet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |