quote:Op zondag 13 april 2014 20:05 schreef Maastoren het volgende:
Komt wel goed jongens. Gelukkig hebben jullie een goede jeugdopleiding. Oh wacht....
Triest dat getroll.quote:Op zondag 13 april 2014 20:09 schreef Maastoren het volgende:
Hoe kan je nou zo'n risico nemen door Ruiz voor belachelijk veel geld te huren?
Ik zou dat gewoon blijven doen als ik hem was. Soort van cultstatus opbouwen. Vooral wanneer je met 0-2 achterstaat is dat een pré.quote:Op zondag 13 april 2014 20:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Vrije trappen vanaf 50 meter afstand op doel schieten. Vooral Depay deed dat erg goed.
Als Ruiz PSV door de play offs helpt is hij zijn geld meer dan waardquote:Op zondag 13 april 2014 20:09 schreef Maastoren het volgende:
Hoe kan je nou zo'n risico nemen door Ruiz voor belachelijk veel geld te huren?
ik ook. pijnlijk om te zien.quote:Op zondag 13 april 2014 20:05 schreef Caland het volgende:
Ik merkte gaandeweg de wedstrijd dat ik zelfs wat medelijden met PSV begon te krijgen.
Niets meer dan de waarheid. Kopen kopen kopen. Dat zooitje ellende wat jullie nu hebben ga je nooit veel voor vangen. Met uitzondering van Depay en Arias waarschijnlijk. Een fatsoenlijke jeugdopleiding levert op de lange termijn toch veel meer op?quote:
Jullie?quote:Op zondag 13 april 2014 20:12 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Niets meer dan de waarheid. Kopen kopen kopen. Dat zooitje ellende wat jullie nu hebben ga je nooit veel voor vangen. Met uitzondering van Depay en Arias waarschijnlijk. Een fatsoenlijke jeugdopleiding levert op de lange termijn toch veel meer op?
En Ruiz voegt weinig tot niks toe. Helemaal niet als je gaat kijken wat hij heeft gekost.
Triest dat getroll.quote:
PSVquote:
Dat is wel overdreven, gezien de opbrengsten van Strootman en Mertens, bijvoorbeeld. Het is alleen zonde dat er weinig goeds mee wordt gedaan. Maar verlies lijden is niet aan de orde.quote:Op zondag 13 april 2014 20:15 schreef Maastoren het volgende:
[..]
PSV![]()
Als je niet voor PSV bent moet je helemaal niet janken dat ik hier zogenaamd kom trollen.
Allemaal leuk en aardig zo'n aankoopbeleid. Als, zoals nu, wat aankopen tegenvallen ga je gewoon veel verlies lijden.
PSV is gewoon kampioen in het stelselmatig verneuken van talent.quote:Op zondag 13 april 2014 19:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ben blij dat Frank de Boer (uiteindelijk) niets in hem zag
Beste niet-aankoop ooit![]()
Maher niet te vergeten, 7 miljoen euro door de plee gespoeld.quote:Op zondag 13 april 2014 18:52 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Tja, je gescoute spelers zijn ook niet echt de toppers he.
Hiljemark, Narsingh, Zanka, Bruma
etc.
Gramulanion is inderdaad een Ajacied.quote:Op zondag 13 april 2014 20:15 schreef Maastoren het volgende:
[..]
PSV![]()
Als je niet voor PSV bent moet je helemaal niet janken dat ik hier zogenaamd kom trollen.
Allemaal leuk en aardig zo'n aankoopbeleid. Als, zoals nu, wat aankopen tegenvallen ga je gewoon veel verlies lijden.
Maher? Bruma? Is gewoon veel te veel voor uitgegeven.quote:Op zondag 13 april 2014 20:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is wel overdreven, gezien de opbrengsten van Strootman en Mertens, bijvoorbeeld. Het is alleen zonde dat er weinig goeds mee wordt gedaan. Maar verlies lijden is niet aan de orde.
Klopt, je moet Brands wel nageven dat hij middelmatige spelers voor belachelijke hoge bedragen heeft kunnen kopen. Strootman had ook niet veel indrukwekkende dingen laten zien, pas bij AS Roma werd hij een wereldspeler.quote:Op zondag 13 april 2014 20:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is wel overdreven, gezien de opbrengsten van Strootman en Mertens, bijvoorbeeld. Het is alleen zonde dat er weinig goeds mee wordt gedaan. Maar verlies lijden is niet aan de orde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |