En ook zo schrikken AHHHHHHHHHHHHHquote:
Daar heb ik de eerste van gezien die was ook zo tof.quote:
Ik heb de 3 Toy Story films voor het eerst in de bios gezien, deel 1 nog velen malen daarna op videoquote:Op zondag 6 april 2014 22:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar heb ik de eerste van gezien die was ook zo tof.
In Shrek zitten ook van die volwassen grapjes. Door de sprookjes figuren en boeken werd er ook een happy ending genoemdIk weet niet hoe ze dat vertalen, ik kijk de originele versies.
John Cleese was de koning zag ik achteraf
game of thrones niet, ik ben er nog steeds niet over uit of ik die wil gaan kijkenquote:Op zondag 6 april 2014 21:39 schreef Peunage het volgende:
Revolution
The Walking Dead
Game of Thrones
Als je niet 1 van de 3 volgt moet je je schamen.
Ja hoor, begin maar met je topje....quote:
Niet?quote:
Ah, je houd het spannend.quote:
Dan blijft er niks van je overquote:Op zondag 6 april 2014 23:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tot ik een ons weeg zeker.
Hoe heet dat quizspelletje wat jullie spelen?
Quiz Duel....quote:Op zondag 6 april 2014 23:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat Inodder zegt.quote:Op zondag 6 april 2014 23:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
De UI is niet echt geslaagd... beetje onduidelijk allemaal, maar neem aan dat je er wel uit komt.quote:Op zondag 6 april 2014 23:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Meer dan genoeg om het een paar jaar vol te houden.
[..]
Even kijken.
quote:Op zondag 6 april 2014 23:40 schreef liesje1979 het volgende:
Zullen we doen dat we hier nooit de uitslagen posten?
Ik weet niet hoe je daar heetquote:Op zondag 6 april 2014 23:40 schreef liesje1979 het volgende:
Zullen we doen dat we hier nooit de uitslagen posten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |