abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  One tough cookie maandag 7 april 2014 @ 02:25:53 #251
169210 liesje1979
pi_138599904
En gewoon de Dali vraag fout ook. Pff, dat wist ik gewoon. Maar ik zag hem er zo snel niet bij staan. :') Ja nadat ik geklikt had ja. :')
pi_138599910
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 02:25 schreef Joezi het volgende:

[..]

oooh dat is dus ook niet alles

Rugslaper
20% slaapt op de rug
Wanneer u op de rug slaapt wordt het lichaamsgewicht over een zo groot mogelijk oppervlakte verdeeld. Daarom wordt slapen op de rug doorgaans gezien als de meest ideale slaaphouding. Een nadeel van rugslapen is dat snurken vaker voorkomt.

hmm beter matrasje kopen ;)
Witte gij wel wadda kost? o|O
pi_138599913
quote:
13s.gif Op maandag 7 april 2014 02:25 schreef liesje1979 het volgende:
En gewoon de Dali vraag fout ook. Pff, dat wist ik gewoon. Maar ik zag hem er zo snel niet bij staan. :') Ja nadat ik geklikt had ja. :')
Wel grappig, ik zie dat we heel vaak hetzelfde foute antwoord geven.
pi_138599914
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 02:14 schreef mootie het volgende:

[..]

Maar vallen ze ook in slaap op hun rug, that's the question!
Ik lig altijd op mijn zij als ik ga slapen, en draai op mijn rug zodra ik slaap.
Resultaat: snurken en rugpijn, hoezeeee!
Ik val altijd in slaap op mijn linkerzij en ik snurk als de beste.. op mijn rug.
En als snurker kan ik me mateloos ergeren aan een andere snurker en waag het niet om mij wakker te maken ómdat ik snurk. :')
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
  One tough cookie maandag 7 april 2014 @ 02:27:57 #255
169210 liesje1979
pi_138599916
Ik snurk ook gewoon op mijn zij. Volgens mij als je mij op zijn kop hangt snurk ik nog. :')
pi_138599921
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 02:27 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Ik val altijd in slaap op mijn linkerzij en ik snurk als de beste.. op mijn rug.
En als snurker kan ik me mateloos ergeren aan een andere snurker en waag het niet om mij wakker te maken ómdat ik snurk. :')
Mijn :7 krijgt ook heel vaak porren en duwen. Terwijl hij eigenlijk alleen maar zwaar ademt. Ik ben degene die het huis laat trillen. :@
  One tough cookie maandag 7 april 2014 @ 02:29:21 #257
169210 liesje1979
pi_138599925
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 02:27 schreef mootie het volgende:

[..]

Wel grappig, ik zie dat we heel vaak hetzelfde foute antwoord geven.
_O-
Ja dat kan ook bijna niet anders. :')
pi_138599926
quote:
10s.gif Op maandag 7 april 2014 02:29 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

_O-
Ja dat kan ook bijna niet anders. :')
Nou, zeg ik iets stoms? :@
pi_138599928
zitten jullie nog steeds te quizuppen¿ _O-
  One tough cookie maandag 7 april 2014 @ 02:32:33 #260
169210 liesje1979
pi_138599939
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 02:29 schreef mootie het volgende:

[..]

Nou, zeg ik iets stoms? :@
Nee, ik denk ik. ;)

quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 02:30 schreef Joezi het volgende:
Mootie wel. Ik faal alleen. :')
pi_138599941
Charmant hoor, snurkende vrouwen.. ik snurk alleen een heel beetje bij teveel drank
pi_138599943
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 02:24 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

:'(
'Het is niet anders' daar kan niemand iets mee. Dit is zwaar kut voor je. Ik heb er eerder over gelezen van je in de COS. Je dochter moest uit huis omdat jij het niet kon bekostigen omdat er geen voorzieningen waren, kort door de bocht, toch?
Ze raakte heel erg in paniek toen ze 18 werd. Ik ben altijd een alleenstaande bijstandsmoeder geweest (wegbezuinigd uit de WAO en zo in de bijstand terecht gekomen). Toen mijn dochter 18 werd, had dat nogal gevolgen voor de financiële toestand in een dergelijk 1 ouder gezin. Geen kinderbijslag meer, geen kindgebonden budget meer, en de uitkering ging van alleenstaande ouder naar alleenstaande. Dat betekende dus simpelweg dat mijn inkomen werd gehalveerd. En dus werd er veel druk op mijn dochter uitgeoefend door vrienden en familie en andere betrokkenen dat ze een vorm van bijverdienste zou vinden, want anders konden wij het financieel niet meer redden samen.

Mijn dochter is daarvan erg in paniek geraakt. Enkele weken na haar 18e verjaardag is ze "weggelopen". Een week daarna heeft ze een suïcide poging gedaan. En vanaf dat moment, is ze gelukkig goed opgevangen, maar heb ik geen contact meer met haar.

Het is een verdrietig verhaal, niet zozeer voor mij, maar vooral voor haar.
pi_138599946
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 02:30 schreef Joezi het volgende:
Ja. Wist jij dat de nagel van je middelvinger het snelst groeit? *)
  One tough cookie maandag 7 april 2014 @ 02:35:40 #264
169210 liesje1979
pi_138599959
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 02:33 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik zou toch zweren dat het mijn duimnagel is. :')
pi_138599960
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 02:33 schreef mootie het volgende:

[..]

lol nee, mooi feitje :s)
pi_138599972
quote:
10s.gif Op maandag 7 april 2014 02:35 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ik zou toch zweren dat het mijn duimnagel is. :')
Ik ook :o
pi_138599978
Treurig Tayu.

Maar ik neem aan dat ze haar niet in het diepe gooien. En best bizar dat het traject contact met haar moeder niet stimuleert.
pi_138599983
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 02:32 schreef Tayu het volgende:

[..]

Ze raakte heel erg in paniek toen ze 18 werd. Ik ben altijd een alleenstaande bijstandsmoeder geweest (wegbezuinigd uit de WAO en zo in de bijstand terecht gekomen). Toen mijn dochter 18 werd, had dat nogal gevolgen voor de financiële toestand in een dergelijk 1 ouder gezin. Geen kinderbijslag meer, geen kindgebonden budget meer, en de uitkering ging van alleenstaande ouder naar alleenstaande. Dat betekende dus simpelweg dat mijn inkomen werd gehalveerd. En dus werd er veel druk op mijn dochter uitgeoefend door vrienden en familie en andere betrokkenen dat ze een vorm van bijverdienste zou vinden, want anders konden wij het financieel niet meer redden samen.

Mijn dochter is daarvan erg in paniek geraakt. Enkele weken na haar 18e verjaardag is ze "weggelopen". Een week daarna heeft ze een suïcide poging gedaan. En vanaf dat moment, is ze gelukkig goed opgevangen, maar heb ik geen contact meer met haar.

Kom, cijfer jezelf jezelf niet weg, dit is voor jou net zo erg, zo niet erger.
Ik snap ook niks van het beleid wat gevoerd wordt.
Als ik dit soort dingen lees kan ik me zelfs boos maken om een Vanessa en Billy die niet willen werken, maar wel een uitkering genieten en zij die wel willen maar waar het bij onmogelijk is er maar voor moeten boeten.
En dat boeten, gaat in jouw/ jullie geval ver over grenzen.

Ook aan deze woorden heb je niks, ik voel me machteloos, sorry.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
pi_138599990
Slapie doen.
pi_138599991
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 02:43 schreef mootie het volgende:
Slapie doen.
lekker snurkend op je rug liggen ;)
pi_138600002
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 02:40 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Kom, cijfer jezelf jezelf niet weg, dit is voor jou net zo erg, zo niet erger.
Ik snap ook niks van het beleid wat gevoerd wordt.
Als ik dit soort dingen lees kan ik me zelfs boos maken om een Vanessa en Billy die niet willen werken, maar wel een uitkering genieten en zij die wel willen maar waar het bij onmogelijk is er maar voor moeten boeten.
En dat boeten, gaat in jouw/ jullie geval ver over grenzen.

Ook aan deze woorden heb je niks, ik voel me machteloos, sorry.
Ik heb er veel verdriet van. Maar ik voel me nu ook zo ontzettend machteloos en letterlijk buitenspel gezet. Ik wil er zijn voor mijn dochter, en ik weet dat ze dat eigenlijk ook juist wil. Het is zo moeilijk uit te leggen hoe een dergelijk verbond eruit ziet, hoe dat voelt. Want wij hebben een verbond dat nooit ontsloten kan worden, we zijn onlosmakelijk aan elkaar verbonden: moeder en dochter.

En toch is daar die ene beperking. Die er enorm en dramatisch inhakt.
  One tough cookie maandag 7 april 2014 @ 02:50:58 #272
169210 liesje1979
pi_138600009
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 02:32 schreef Tayu het volgende:

[..]

Jeetje! Nou dat vind ik dus voor alle partijen verdrietig. Zelfs als weet je dat ze nu goed zit.
pi_138600013
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 02:48 schreef Tayu het volgende:

[..]

Ik heb er veel verdriet van. Maar ik voel me nu ook zo ontzettend machteloos en letterlijk buitenspel gezet. Ik wil er zijn voor mijn dochter, en ik weet dat ze dat eigenlijk ook juist wil. Het is zo moeilijk uit te leggen hoe een dergelijk verbond eruit ziet, hoe dat voelt. Want wij hebben een verbond dat nooit ontsloten kan worden, we zijn onlosmakelijk aan elkaar verbonden: moeder en dochter.

Heftig hoor.. zo raar dat zij geen recht heeft op wajong of bijstand..
pi_138600026
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 02:53 schreef Joezi het volgende:

[..]

Heftig hoor.. zo raar dat zij geen recht heeft op wajong of bijstand..
Ze gaat naar school, dus ze krijgt nu studiefinanciering.
  One tough cookie maandag 7 april 2014 @ 02:57:09 #275
169210 liesje1979
pi_138600034
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 02:48 schreef Tayu het volgende:

[..]

Ik heb geen dochter maar ik ben er wel één en ik kan me er wel een klein beetje iets bij voorstellen. Contacten zijn ingewikkeld, zeker zulke diepe als een ouder-kind relatie. Moeders zijn de wereld! Maar ondanks dat wordt het op den duur wat lastig allemaal.

Ik zie mijn ouders ongeveer 4x per jaar. En voor mij is dat op zich wel prima. We wonen in hetzelfde land. Dan kom ik een paar uurtjes bij ze op bezoek. Omdat dat dan genoeg is. En dan zit ik die dag 2x zo lang in de trein als dat ik ze vaak zie. :')
Maar ik houd enorm van ze, Klote voor vooral mijn moeder (Mijn vader heeft er minder last van, zit lekker in zijn eigen wereldje met zijn asperger) is dat mijn broer net zo is, voor hem hoeft het ook allemaal niet zo. Maar ik mail ze wel ongeveer eens per maand ofzo.] En ik vind contacten onderhouden sowieso moeilijk, niet alleen bij mijn ouders.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')