Ik had een grotere en kleinere maat bij drie verschillende sneakers en ik heb nieuwe stokken van de primark gehaald en die heb ik toen aangetrokkens steeds als ik die schoene paste maar die sokken waren wel een beetje vies.quote:Op zondag 6 april 2014 01:18 schreef Inkoppertjes het volgende:
Er zijn veel mogelijke oorzaken voor burning feet syndrome. Je hebt het sinds je nieuwe schoenen hebt. De schoenen zijn dan de meest waarschijnlijke oorzaak. Als je nieuwe sokken had of een nieuw merk waspoeder, zou je daar naar kunnen kijken. Maar dat is denk ik niet het geval? Als je ze nog hebt kan je ook testen of je het hebt op je oude schoenen.
Het meest logisch lijkt me dat de nieuwe schoenen te strak zitten, waardoor bloedtoevoer wordt belemmerd. Of dat er in chemische toevoeging in de stof zit waar je een licht allergische reactie op hebt. Zo kan je een grotere maat nemen, maar ook het grotere maatje is van dezelfde stof als zijn kleine broertje.
Onder mijn voet.quote:Op dinsdag 8 april 2014 08:18 schreef GrumpyFish het volgende:
Kun je specifieker zijn? Waar op je voet zit de pijn/branderig gevoel?
Onder je hele voet, onder je voorvoet, onder je hiel, etc?quote:
Autistische voeten?quote:Op donderdag 10 april 2014 13:45 schreef MsMessy het volgende:
TS heeft waarschijnlijk maanden, dan wel jaren lang, elke dag dezelfde schoenen aan gehad en trekt nu andere aan. Pootjes willen niets nieuws en gaan protesteren. 't is maar een gokje.
Voorvoet en in het midden niet echt bij de hiel.quote:Op donderdag 10 april 2014 13:21 schreef GrumpyFish het volgende:
[..]
Onder je hele voet, onder je voorvoet, onder je hiel, etc?
Alleen brandend gevoel/pijn of ook stekende pijn?quote:Op zondag 13 april 2014 14:23 schreef xLumos het volgende:
[..]
Voorvoet en in het midden niet echt bij de hiel.
Vooral brandendquote:Op zondag 13 april 2014 17:53 schreef GrumpyFish het volgende:
[..]
Alleen brandend gevoel/pijn of ook stekende pijn?
Het lijkt er toch op dat je allergisch bent voor die schoenen, maar waarom alleen bij die schoenen?quote:
Knappe jongen (of dame) die last heeft van zijn Tibialis medialis en/of lateralis!quote:Op maandag 14 april 2014 07:17 schreef starla het volgende:
Klinkt als gevalletje tibialis medialis en lateralis die in de knel zetten.
Therapie; andere minder strakke schoenen.
Hoezo? Entrapment van de plantaris medialis en/of lateralis tak van de n. tibialis wordt vrij regelmatig gezien: http://en.wikipedia.org/wiki/Tarsal_tunnel_syndromequote:Op woensdag 16 april 2014 14:08 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Knappe jongen (of dame) die last heeft van zijn Tibialis medialis en/of lateralis!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |