Ik ben altijd jaloers op mensen die in staat zijn al hun verantwoordelijkheid buiten zichzelf leggen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:38 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het klotige is... Ik was op een gegeven moment 91 kilo, dat was ik hier:
(Toetsenist)
Maar ik kreeg een paar maanden na dat ik dat gewicht had bereikt wondroos (infectie aan mijn voet) waardoor ik 5 maanden lang antibiotica heb moeten slikken, en 0,0 beweging kreeg(Ik mocht een half jaar NIET bewegen, alleen het noodzakelijke, ik kón ook amper staan) + een moeder die overbezorgd was en té lief waardoor ik constant maar chocola of wat dan ook kreeg... en bam. 124 kilo was een feit.
En nee zeggen?quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:38 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het klotige is... Ik was op een gegeven moment 91 kilo, dat was ik hier:
(Toetsenist)
Maar ik kreeg een paar maanden na dat ik dat gewicht had bereikt wondroos (infectie aan mijn voet) waardoor ik 5 maanden lang antibiotica heb moeten slikken, en 0,0 beweging kreeg(Ik mocht een half jaar NIET bewegen, alleen het noodzakelijke, ik kón ook amper staan) + een moeder die overbezorgd was en té lief waardoor ik constant maar chocola of wat dan ook kreeg... en bam. 124 kilo was een feit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |