Als keeper op scherp staanquote:Op zondag 6 april 2014 14:29 schreef RvLaak het volgende:
Mulder, Clasie, Immers en Pelle staan scherp
Dat dus... Wie is zijn eerste vervanger?quote:
De Griekse Dwerg, al was ie laatst geblesseerd, dus misschien wel Graaflandquote:Op zondag 6 april 2014 14:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat dus... Wie is zijn eerste vervanger?
Jezus... Nah, hopen dat hij vandaag geen geel pakt dusquote:Op zondag 6 april 2014 14:31 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
De Griekse Dwerg, al was ie laatst geblesseerd, dus misschien wel Graafland
Je bent niet de enigequote:Op zondag 6 april 2014 14:37 schreef Typisch het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat Pelle nog een seizoen blijft.![]()
Liever dat ze stormachtig beginnen en binnen no time de 4-0 maken, dan wachten en tussen hoop en vrees leven.quote:Op zondag 6 april 2014 14:37 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Das vrijwel elke wedstrijd dit seizoen.
Behalve tegen Kuban
quote:Op zondag 6 april 2014 14:37 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Das vrijwel elke wedstrijd dit seizoen.
Behalve tegen Kuban
Dat was zo mooi he, had een vriend voor t eerst mee naar de Kuip toen, die kerel wist echt niet wat m overkwamquote:Op zondag 6 april 2014 14:38 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
Nog niet klaar zijn met je scheldpartij op Pelle na die pingel om vervolgens juichend op de grond te liggen.
Prima wedstrijdje er voor, jammer dat we verder zo kinderlijk werden afgetroefd alleen.quote:Op zondag 6 april 2014 14:39 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dat was zo mooi he, had een vriend voor t eerst mee naar de Kuip toen, die kerel wist echt niet wat m overkwam
Janmaatquote:Op zondag 6 april 2014 14:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Prima wedstrijdje er voor, jammer dat we verder zo kinderlijk werden afgetroefd alleen.
Manutelliquote:Op zondag 6 april 2014 14:59 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Verhoek bewijst weer eens dat wij echt drastisch een fatsoenlijke rechtsbuiten nodig hebben.
Waarom? Die moeten juist verliezenquote:Op zondag 6 april 2014 15:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
Gejuich in stadion. Vitesse op voorsprong.
Kampioenschap...'t kan nog!!!quote:Op zondag 6 april 2014 15:03 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Waarom? Die moeten juist verliezen![]()
quote:Op zondag 6 april 2014 14:37 schreef Typisch het volgende:
Ik ook turulijkquote:Op zondag 6 april 2014 14:37 schreef Typisch het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |