Ondanks de 2 lastige uitwedstrijden moet dit wel voldoende zijn.quote:Op zondag 6 april 2014 16:44 schreef Seduzione het volgende:
Nou goed weekend. 4 punten los van Twente.
Ja dat denk ik ook wel. PSV kan tricky zijn. Maar op dit moment zet ik toch mijn geld, als ik zou gokken gewoon op ons.quote:Op zondag 6 april 2014 16:47 schreef eight het volgende:
[..]
Ondanks de 2 lastige uitwedstrijden moet dit wel voldoende zijn.
En terecht, Verhoek is dramatisch.quote:Op zondag 6 april 2014 16:44 schreef macca728 het volgende:
[..]
Al kan hij niet begrijpen dat hij niet startte
Die kerel heeft echt een bord voor z'n kopquote:Op zondag 6 april 2014 16:44 schreef macca728 het volgende:
[..]
Al kan hij niet begrijpen dat hij niet startte
Vrije trap tegen bij die overtreding op Clasie sloeg echt nergens op. Kevin Blond liep weer te marchanderen, en hij floot sowieso de hele wedstrijd dood. Wat een slechte scheidsrechter is dat zeg.quote:Op zondag 6 april 2014 16:52 schreef RvLaak het volgende:
ns positief puntje; Zeer slecht fluitende scheids, geen nadeel ondervo
Klopt, maar geen averij opgelopen dankzij de slechte scheids... Dat is wel eens anders. De niet-gegeven pingel bleek achteraf ook totaal niet nodigquote:Op zondag 6 april 2014 17:01 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Vrije trap tegen bij die overtreding op Clasie sloeg echt nergens op. Kevin Blond liep weer te marchanderen, en hij floot sowieso de hele wedstrijd dood. Wat een slechte scheidsrechter is dat zeg.
Inderdaad. Ik ben vooral blij dat de jongens die op scherp stonden geen geel hebben gekregen.quote:Op zondag 6 april 2014 17:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Klopt, maar geen averij opgelopen dankzij de slechte scheids... Dat is wel eens anders. De niet-gegeven pingel bleek achteraf ook totaal niet nodig
Vooral dat... Ik had half verwacht dat Mulder door de één of andere mongolide actie geel zou gaan pakken...quote:Op zondag 6 april 2014 17:06 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik ben vooral blij dat de jongens die op scherp stonden geen geel hebben gekregen.
Janmaat en Boëtius waren nog slechter dan Nelomquote:Op zondag 6 april 2014 16:52 schreef Grifte het volgende:
Lekker hoor.
Maar godverdomme wat waren Nelom en Mulder weer tyfusslecht.
Deed het best aardig joh. Xlasie en boetius waren slecht.quote:
Janmaat vergeet ik nog ja.quote:Op zondag 6 april 2014 17:16 schreef Muto het volgende:
[..]
Janmaat en Boëtius waren nog slechter dan Nelom
Wordt die verzet dan?quote:Op zondag 6 april 2014 17:30 schreef Muto het volgende:
Waarom moet onze wedstrijd volgende week verzet worden?
Omdat Ajaxquote:Op zondag 6 april 2014 17:30 schreef Muto het volgende:
Waarom moet onze wedstrijd volgende week verzet worden?
Belachelijk ja, zie net het interview van De Boer. Waarom moet PSV - Feyenoord worden aangepast? Laat dan jouw wedstrijdje verplaatsen. Wat een onzin.quote:Op zondag 6 april 2014 17:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat Ajax. Dan is het 4 uur lang wachten oid voor 53000 man. Voor de veiligheid zou dat beter zijn oid. Ik vind het eerlijk gezegd overdreven.
Maar misschien wordt Ajax ook wel om 16:30 afgetrapt, you don't know.
In ieder geval slaat het nergens op.
VBL / Mogelijke verplaatsing wedstrijden Ajax v ADO & PSV v Feyenoord
Beetje raar om dat nu nog te wijzigen. Regel een groot scherm, dan kunnen de resterende fans in het stadion de andere wedstrijden ook kijken.quote:Op zondag 6 april 2014 17:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat Ajax. Dan is het 4 uur lang wachten oid voor 53000 man. Voor de veiligheid zou dat beter zijn oid. Ik vind het eerlijk gezegd overdreven.
Maar misschien wordt Ajax ook wel om 16:30 afgetrapt, you don't know.
In ieder geval slaat het nergens op.
VBL / Mogelijke verplaatsing wedstrijden Ajax v ADO & PSV v Feyenoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |