Slangen zijn ook niet eng (op een paar na)quote:Op zondag 6 april 2014 01:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Slangen heb ik minder last van, als ik die zie zitten ze meestal in een dichte bak.
Maar dan zou ik niet eens meer in de buurt van mijn auto durven.
Misschien wel. Misschien niet.quote:Op zondag 6 april 2014 01:04 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Misschien mag hij er ooit wel een aaien
Ik raak steeds nieuwsgieriger naar hoe jij in het echt bentquote:
Ik zou er ook voor omlopen.quote:Op zondag 6 april 2014 01:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Slangen heb ik minder last van, als ik die zie zitten ze meestal in een dichte bak.
Maar dan zou ik niet eens meer in de buurt van mijn auto durven.
Maar Nijlpaarden denk ik wel.quote:Op zondag 6 april 2014 01:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind (Nijl)ganzen niet eng hoor..
Weinig gifslangen hier hoor, zelfs in terrarriaquote:
Toen ik bij mijn oom en tante logeerde in Thailand zat er 's ochtends eentje voor het keukenraam.quote:
Er bestaan ook wurgslangen.quote:Op zondag 6 april 2014 01:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Weinig gifslangen hier hoor, zelfs in terrarria
Ook niet. Hoewel ze behoorlijk dodelijk schijnen te zijn..quote:
Was het een grote?quote:Op zondag 6 april 2014 01:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Toen ik bij mijn oom en tante logeerde in Thailand zat er 's ochtends eentje voor het keukenraam.
Ik had mijn bril nog niet op dus dacht eerst dat het een tak was....kom ik dichterbij....nou ja het hele huis was wel in 1 wakker, om half 7
Ik zou de confrontatie maar niet aangaan met ze.quote:Op zondag 6 april 2014 01:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ook niet. Hoewel ze behoorlijk dodelijk schijnen te zijn..
Ja. maar die moeten dan maar net honger hebben en/of groot genoeg zijnquote:
Ik heb niet echt de tijd genomen hem heel erg te bestuderen. De familie was niet echt onder de indruk dus zal wel nietquote:
Ik wel, heb er al zat om mijn nek gehadquote:Op zondag 6 april 2014 01:09 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik zou de confrontatie maar niet aangaan met ze.
Je weet niet altijd of ze honger hebben...quote:Op zondag 6 april 2014 01:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja. maar die moeten dan maar net honger hebben en/of groot genoeg zijn
Dat zou ik nog wel leuk vinden, maar dan wel met iemand erbij die er verstand van heeft.quote:Op zondag 6 april 2014 01:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik wel, heb er al zat om mijn nek gehad
Zo spannend is het nou ook allemaal weer niet.quote:Op zondag 6 april 2014 01:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik raak steeds nieuwsgieriger naar hoe jij in het echt bent![]()
Iemand die het weet en nu aanwezig is?
Maar zij zijn het gewend. Maar een inwoner van Leiden vandaag vast niet...quote:Op zondag 6 april 2014 01:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb niet echt de tijd genomen hem heel erg te bestuderen. De familie was niet echt onder de indruk dus zal wel niet
Keimemorabel. Je bent het vergeten omdat je dement begint te worden.quote:Op zondag 6 april 2014 01:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zie het nu terug ja, was niet echt een memorabele scene.
Dus dat ben ik terecht vergeten.
Nou word ik wel ineens benieuwd.quote:Op zondag 6 april 2014 01:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik wel, heb er al zat om mijn nek gehad
Nee vandaar mijn gegilquote:Op zondag 6 april 2014 01:11 schreef Webschip het volgende:
[..]
Maar zij zijn het gewend. Maar een inwoner van Leiden vandaag vast niet...
Ik vind het verre van spannend hoor. Vraag me gewoon af of je in het echt ook zo'n zure afzeiker bent (al valt dat op dit moment best mee)..quote:Op zondag 6 april 2014 01:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo spannend is het nou ook allemaal weer niet.
Die had ik er bij.. Maar als 2,5 meter spier je gaat verstikken doet men weinig hoorquote:Op zondag 6 april 2014 01:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat zou ik nog wel leuk vinden, maar dan wel met iemand erbij die er verstand van heeft.
Voor zowel de slang als mijzelf wel zo prettig.
Dat was een korenslang (rode rattenslang) van een meter.. Wurgslangetje van niets..quote:Op zondag 6 april 2014 01:11 schreef Webschip het volgende:
[..]
Maar zij zijn het gewend. Maar een inwoner van Leiden vandaag vast niet...
Dat snap ik, maar mensen die hun dier kennen die herkennen wel het gedrag voor dat het misgaat.quote:Op zondag 6 april 2014 01:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die had ik er bij.. Maar als 2,5 meter spier je gaat verstikken doet men weinig hoor
Hier zit ergens een hele leuke penergrap in verstopt.quote:Op zondag 6 april 2014 01:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die had ik er bij.. Maar als 2,5 meter spier je gaat verstikken doet men weinig hoor
Jij woont heul niet in Leidenquote:
Oh nee, maar in Den Haag zitten ze ook nooit voor mijn keukenraam.quote:
Serieus van 2,5 meter? Al kreeg ik goud...quote:Op zondag 6 april 2014 01:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan zou ik helemaal alles en iedereen bij elkaar gillen en de dierenambulance bellen...als ik daar nog aan kan denken.quote:Op zondag 6 april 2014 01:16 schreef Webschip het volgende:
[..]
Sta je toch even raar te kijken als z'n ding ineens in het pleehok ligt te kronkelen.
En dat vraagt iemand zich af die 24/7 naar zure kattenurine ruikt?quote:Op zondag 6 april 2014 01:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind het verre van spannend hoor. Vraag me gewoon af of je in het echt ook zo'n zure afzeiker bent (al valt dat op dit moment best mee)..
Toch zou ik enorm schrikken.quote:Op zondag 6 april 2014 01:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat was een korenslang (rode rattenslang) van een meter.. Wurgslangetje van niets..
Maak hem dan joh, bokkentrekker.quote:Op zondag 6 april 2014 01:15 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hier zit ergens een hele leuke penergrap in verstopt.
Slangen vind ik niet zo eng.. Harige spinnen daarentegen *RIL*quote:Op zondag 6 april 2014 01:17 schreef Webschip het volgende:
[..]
Serieus van 2,5 meter? Al kreeg ik goud...
Gelukkig, je bent weer je hatelijke zelfquote:Op zondag 6 april 2014 01:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
En dat vraagt iemand zich af die 24/7 naar zure kattenurine ruikt?
Ik weet niet wat ik in dat geval zou doen.quote:Op zondag 6 april 2014 01:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan zou ik helemaal alles en iedereen bij elkaar gillen en de dierenambulance bellen...als ik daar nog aan kan denken.
Ik vond vleermuizen altijd zo tof....totdat ik een keer een weekendje in Drenthe was en 's ochtends wakker werd met zo'n beest tegen de muur.quote:Op zondag 6 april 2014 01:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Slangen vind ik niet zo eng.. Harige spinnen daarentegen *RIL*
Ook als zo´n trillende gespleten tong naar buiten komt?quote:Op zondag 6 april 2014 01:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Slangen vind ik niet zo eng.. Harige spinnen daarentegen *RIL*
Ik denk niet dat ze weggaan als je minder minder minder roept....maar misschien kan hij er een meldpunt voor openen.quote:Op zondag 6 april 2014 01:19 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik in dat geval zou doen.
Ik denk Wilders erbij halen.
Daar zit dan ook weer een slechte grap in....quote:Op zondag 6 april 2014 01:20 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ook als zo´n trillende gespleten tong naar buiten komt?
Ze zullen ook vast geen aangifte doen.quote:Op zondag 6 april 2014 01:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze weggaan als je minder minder minder roept....maar misschien kan hij er een meldpunt voor openen.
Die vind ik idd ook niet engquote:Op zondag 6 april 2014 01:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vond vleermuizen altijd zo tof....totdat ik een keer een weekendje in Drenthe was en 's ochtends wakker werd met zo'n beest tegen de muur.
Daar had ik dan weer even niet aan gedacht.quote:Op zondag 6 april 2014 01:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daar zit dan ook weer een slechte grap in....
Ja.. Misschien dat ik schrik als ik een adder zie in het wild..quote:Op zondag 6 april 2014 01:20 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ook als zo´n trillende gespleten tong naar buiten komt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |