abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_402243
I'm getting too old for this....
pi_402261
Ed valt het tegen dat de groep zo is samengesteld. Er zijn toch psychologische testen geweest.. F&G denken dat BB het juist zo wil. Spanningen ofzo.

Ze hebben het over Maurice. Hij werd 1x genomineerd en was meteen een goner.

Ze vragen welk beeld Ed van de bewoners had toen ie kwam. Hij laat niet echt iets los. Ze vragen naar de percentages van de stemming op tv. Ed weet het niet meer. Ed kent ook niemand die naar BB kijkt. Hij was bij BB1 verbaasd over de nominaties. Waarom nomineren ze die niet dacht ie dan. Daarom denkt hij dat het best wel kan 1x genomineerd en meteen raak.

Ze hebben heel veel te vertellen.

Sorry, maar ik moet echt ff weg nu...

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
pi_402274
Ed zegt dat als je in Epe(?) naar de disco gaat het is alsof je 5 jaar terug in de tijd gaat. F: 'Maar het is toch Nederland'
pi_402279
Van de woonplaats van Kim over naar die Annet, Hieke, Dees en Koos. Ze vinden Amersfoort nog randstad. De rest vinden ze wel erg provinciaal zo te horen. Koos is een nette boer

Georgie wil weten hoe het publiek over hem denkt daarom zittie in BB. Ed wil wel graag met z'n 5en overblijven als het 5 leuke mensen zijn tenminste.

Georgie ziet een heel complot. De vrouwen kunnen het veel te goed met elkaar vinden. Als je normaal 5 vrouwen bij elkaar zet is het haat en nijd en nu worden de mannen genomineerd en kunnen de vrouwen met elkaar opschieten. Dat klopt zeker niet.

Ed en Ferdi praten wat mee maar het is echt Georgie zijn verhaal. Hij gaat er helemaal in op. Dan vertelt hij dat hij weet met wie hij over wil blijven.

Georgie kraakt Robin af. G is het maatje van Ferdi en dus verliest Robin altijd. Georgie voelt zich veel sterker met z'n 2en.

Stukje gemist en dan reclame..

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 19-10-2000 00:29]

pi_402311
Ed wil Hieke wel eens op tafel zien liggen huilen om haar dochter. Georgie zegt dat ze dat niet wil laten zien.

Georgie zegt dat zijn King George verhaal een geintje is. De rest ziet hem dan als een lul. Strax denken ze thuis ook dat hij de koning wil zijn.

Ze snappen niet dat Ali eruit is gestemd. Ed denkt dat vrouwen van sleur houden daarom worden kleurrijke figeuren eruit gestemd. Dan gaan ze over op de sleur in het huis. Veel koffiedrinken, weinig te doen. De vrouwen worden nu bekritiseerd. Ze gebruiken teveel muntjes, doen het niet goed met het bewaren van eten. En dan volgende week 30% minder. De heren geven het op om er wat van te zeggen. Ze merken het strax zelf wel de vrouwen.

Georgie zegt dat het wordt opgenomen en dat het net lijkt strax of ze alleen maar staan te klagen. Ferdi: 'Ik noem het geen klagen maar onverstandig omgaan met middelen'

Maar bijna meteen gaan ze weer verder met klagen Ze zeggen dat de dames het liefst elke dag om 6 uur over sex willen praten. Stomme stellingen, ze maken ze belachelijk dus.

Ed loopt naar binnen. Georgie gaat verder tegen Ferdi. Er zit ze vanalles dwars, toiletpapier, douchemuntjes.

Georgie hoeft geen papier in de wc, hij is anders opgevoed. Hij vertelt over de fles met water die gebruikt wordt ipv toiletpapier (heel gebruikelijk in Indonesie).

Ed komt weer terug.

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 19-10-2000 01:33]

pi_402320
Na een betoog over het overmatig honinggebruik door Kim en nog iemand, stelt Ed voor om het morgen in de groep te gooien.

Ze vinden gewoon dat er veel te royaal omgesprongen wordt met de boodschappen.

Ze zitten te beppen als een paar oude wijven over boodschappen

pi_402337
De heren denken dat zij veel minimalistischer kunnen leven dan de dames.

Hummie schijnt tegen Kim gezegd te hebben dat ze niet goed met het hout omgaan. Ze denken dat BB wil dat ze niet uitkomen met het hout. Ze geven berekeningen die niet kunnen. Net als met de weekopdracht, dat was ook niet te halen.

Het gaat over in Kim en Annet die dachten dat het wel kon.

Ed fluistert steeds. Georgie denkt dat Annet wint, dacht ie meteen. Ed vraagt of ie met haar over wil blijven. Nee dus, ze zit niet bij Georgies team. Gewoon om hoe ze met mensen omgaat.

Ferdi dacht dat G Annet niet wil nomineren. Wel hoor zegt Georgie ook al is het een lieve vrouw.

Ed had net iets over Annet is zijn type niet.

Ze blijven maar over de laatste 5 praten. (Voor iedereen die nog twijfelde, het is echt wel duidelijk dat er 5 overblijven dit jaar.)

Ferdi vindt het echt fantastisch zo een beetje lullen. Het brood is ook klaar. Als je een goed gesprek voert, lukt het brood ook beter denkt Ed.

Ze gaan naar binnen en zeggen welterusten tegen iemand. Ferdi en Ed staan in de keuken iets met het brood te doen.

Ze grappen dat ze willen gaan stappen met Georgie. Wat is er nog open om 1 uur op woensdag..

Ed heeft het over de champions league.

En nog wat dollen over gaan stappen. Op de fiets. Robin doet ook mee.

In de woonkamer zitten ook nog mensen, zag ff niet wie.

Koos loopt door de keuken. Gaat iets maken aan het aanrecht.

Wij gaan naar de slaapkamer. Daar staat Robin. We horen het geluid van Koos.

Robin loopt weg en ineens horen we Hieke en Annet. En daar is Kim dus ook. Ze hebben het over irritatie, niet over je heen laten lopen. Het gaat dus over Ed. Ze kraken hem af. Het uitkloppen van het dekbed, iets over de koffiepot. Vooral Hieke heeft veel te vertellen maar helaas...

Reclame....

pi_402343
Bianca is er ook. Ze vergelijkt Ed met Ali. Die deed ook waar hij zin in had.

Robin brengt iets en gaat weer.

Kim heeft spierpijn.

Georgie komt binnen. Annet vraagt of ie lekker gepraat heeft. Heerlijk gepraat vindt Georgie. Hij gaat morgen met de psych praten.

Bi zegt dat het haar niet uitmaakt of het een psych is of niet, gewoon lekker om te praten.

Ik mis ff wat en dan heeft Georgie het over zelfbevrediging ofzo.

Dan begint hij over de film van Bianca. Wie speelt Scully wil hij weten.

pi_402348
Georgie ligt te fluisteren in bed met zijn Kimmiepimmie. Niet te verstaan.

Bianca en Hieke hebben de handpop erbij gehaald en Annet leest nog eens een kaartje dat ze heeft gekregen.

Het enige gesprek dat ik kan volgen is dat van de handpop. Dat gaat me echt te ver hoor...

pi_402359
Koos is inmiddels in de slaapkamer. Hij doet ook mee met het spelletje met handpop.

Georgie lult Kimmie op fluistertoon plat over zijn dip. Ze knuffelen soms ff (alles in het nette hoor).

Kim zegt dat ze blij is dat G er is. Georgie zegt: 'Ja dat zeg je nu, maar morgen..' Ze lachen wat.

Kim zegt dat G zich te druk maakt. Ze legt hem de relatie van Bart en Sabine uit. Degene die eruit gaat heeft het niet moeilijk maar degene die blijft. Dat is de clou van haar verhaal.

Het is erg lastig te verstaan dat gefluister en de rest gilt en lacht...

Ben ff weggeweest...

Annet zingt een regeltje: 'morgen is alles anders' Koos is met haar in gesprek over dromen. Of hij praat in zijn slaap.

K&G fluisteren verder.

Reclame...

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 19-10-2000 01:30]

pi_402371
Ik wordt helemaal gek van Annet en haar schelle stem

Kim en Georgie voeren een heel gesprek over hoe ze naar het leven kijken. Kim vertelt Georgie dat er meer is dan het horecaleven. Het gaat over het verschil in leeftijd en G denkt dat er heel wat over haar heen komt als ze strax gaat stappen in A'dam.

Het is hetzelfde verhaal dat hij tegen Ed en Ferdi hield. Kim als naief meisje in de grote stad.

Annet loopt de kamer uit.

Georgie fluistert verder met Kim. Ze is het niet helemaal met hem eens. Persoonlijk vind ik dattie een beetje erg wijs doet tegen Kim. Zo onervaren is ze nou ook weer niet.

Hieke doet ook een duit in het zakje. Koos en Bianca liggen al plat.

Kim fluistert iets tegen Georgie over hun dip en ze moet lachen. Ze omhelzen elkaar, dollen wat en lachen.

pi_402378
Nu stoorzender Annet de kamer uit is, zijn Georgie en Kim overgestapt op giechelmodus.

En terwijl ik dat typ komt Annet weer terug

K&G worden meteen weer serieus..

Kim heeft kennelijk weinig met Georgie gesproken vandaag. En hij heeft dat niet tegen haar gezegd maar haar genegeerd tot het haar opviel oid. Dat vond ze niet zo leuk.

Hij geeft nog een voorbeeld over iets dat Kim gezegd heeft. Kan het door Annet niet verstaan. Kim klinkt nu steeds meer kortaf: 'Kom op zeg' Hij fluistert nog iets en ze lacht alweer.

Kim heeft het over de BBervaring als afstudeerproject. Georgie over een boek schrijven. Ze grappen wat.

Annet wordt ook stil nu. Op de achtergrond hoor ik geluid uit de woonkamer. Georgie fluistert verder.

pi_402380
Kim begint te vertellen over een spelletje dat door Bi is verzonnen. Dan komt Annet overeind. Ze hoort gesnurk en denkt dat er een cameraman in slaap is gevallen. Ze krijgt niet veel respons en ligt al snel weer.

K&G fluisteren inmiddels weer. Nu over het spelletje van Bianca.

pi_402385
Koos is ff weggeweest. Hij heeft iets opgeschreven. Schoot hem net te binnen. Annet wil weer lekker gaan oh-en, maar Koos zegt welterusten

En Kim en Georgie fluisteren nog steeds. Ik kan Ferdi beter verstaan en die zit in de woonkamer

Reclame...

Ik geef het ff op, verbieden moeten ze het dat gefluister

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 19-10-2000 02:00]

pi_402393
En nog steeds versta ik het gefluister van Kim en Georgie maar half.

In de woonkamer is het inmiddels rustig. Niet dat je dat kan zien, maar Ferdi is niet langer te horen.

pi_402397
Ik denk dat Georgie en Kim af & toe liggen te zoenen. Het beeld staat niet meer op die 2. Er klinkt echter (tussen het gefluister door) onsmakelijk gesmak in mijn oor.

En reclame...

pi_402399
Kim staat op en loopt de kamer uit. Wij blijven bij Georgie. Hij draait zich eens om, kijkt de camera in met 1 hand onder zijn kussen.

Daar is Kim. Ze kruipt bij G in bed. En het gefluister begint weer.

pi_402400
Ze zoenen wat en zeggen welterusten. Kim kruipt in haar eigen bed. Het kraakt weer enorm, dan wordt het stil.

Dat was het weer voor vannacht denk ik

pi_402409
In de damesslaapkamer is het stil.

Koos is een kwartiertje geleden opgestaan en kwam vrij snel weer terug. Waarschijnlijk een toiletbezoekje, hij is vast niet het type dat stiekem de klok verzet

donderdag 19 oktober 2000 @ 08:35:53 #20
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_402452
Nog diepe rust in het BB huis :0
Stel geen vragen waarvan je het antwoord niet wil weten<BR>
  donderdag 19 oktober 2000 @ 09:01:01 #21
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_402468
8.53
Ed is wakker geworden en trekt al lopend door het huis zijn tshirt aan en gaat naar de wc en wrijft vervolgens zijn handen schoon door zijn haar (nee hij wast ze niet)
Trekt vervolgens zijn schoenen aan en zijn jas en gaat de kippen loslaten
"Hee jongens, ik kom er aan hoor
Das is niks hoor
Haan: Kukeleku
Ed: Ja ja
Ed: Ja ja
Ed haalt de cover van het hok
Ed: Kom er maar uit jongens... kom er maar uit.
Huis: Goedemorgen Ed, zou jij batterijen uit de DBK willen halen en je eigen batterijen verwisselen
Ed: ja hoor
Ed geeft de kippen nog wat te eten

Ed: Ongeloofelijk maar waar
Ed loopt weer naar binnen en gaat naar de DBK

donderdag 19 oktober 2000 @ 09:10:05 #22
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_402477
9.01
Ed wordt nogmaals goedemorgen geheten in de DBK en wisseld vervolgens zijn batterijen om weer naar buiten te gaan

Ed: Hallo..... Hallo..... Hallo.... ja ja ja.. (dit terwijl hij zijn schoenen aantrekt)

Ed: Tok tok tok tok.... hahahaha.. heerlijk heerlijk....
Ed gaat de tuin in en haalt er iets uit
9.04
Ed: Jongens.. hoe is het hier lekker rijst.. gebakken eitje

Ed zingt: Ik ben een haan en heb zes kippen en laat ze alle hoeken zien

Ed: Halloo (zingt) Ik ben een haan en heb zes kippen en laat me gaan als ik zin heb
Zitten op en neer te wippen en raakt of en toe ...
Ga maar lekker wat drinken, das lekker 's ochtens vroeg

Ed: Dat is fijn he... ga maar lekker naar buiten.. das lekker he
Heb jij wat lekkers gevonden

Zingt weer:
Daar komt de vuilnisauto..
Even wandelen met mijn kippen 's ochtensvroeg maar ze vraag niet of dat mag
Het regent maar dat geeft niet want ik ben bij mijn kippen
De kippen gaan lekker hun gang
Tok tok

Ed: Zullen we eens even een worm gaan regelen?? (staat nu te springen in de tuin)
Rustig maar ga maar kijken of er een worm is
Niet bang zijn ik doe je niks hoor
Kom maar
Kijk kijk, komt ie.. kom dan (kuch kuch)
Ed wast dan toch eindelijk zijn handen in de vijver

donderdag 19 oktober 2000 @ 09:17:06 #23
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_402483
Ed snuit zijn neus in de vijver en wast ze schoon
Klaagt over het weer en als je echt zon wil dat je dan het vliegtuig moet nemen

Reclame
ED zingt weer: Ik loop hier zo maar wat te lopen en 's avonds is het rustig aan dek
Ik denk aan thuis en denk aan vroeger
Ik denk aan de toekomst die voor me ligt

Ed: Gezellig zo jongens, echt waar vind ik leuk.... ja

Zingt weer verder: Ik loop hier 's ochtens met mijn kippen en iedereen verklaard mij voor gek.. dat zijn de kleine dingen van het leven
Lekker een beetje gewoon maar lopen en dan...
Gaat vervolgens het terras schoonmaken en fluit hier bij

Ed zingt: Ik rook nog even een sigaretje dan kan ik nog even
Vind het vervelend jeetje..... (nee ed zingt echt zo)
De vrouwen .... ze lonken naar je lach maar steken wel een sigaret op terwijl ze weten dat het niet van je mag, en als je daar dan wat van zegt dan kijken ze je met een lach aan en weten dat ze sterk zijn

Fluit nu weer terwijl hij naar binnen gaat

donderdag 19 oktober 2000 @ 09:31:03 #24
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_402507
9.17
Ed schenkt zich zelf iets te drinken in en gaat weer naar buiten

Ed: Ja ja hekje en doet iets voor de deur
Toch wel lekker 's ochtensvroeg
Je vraagt je natuurlijk af wat ik hier doe
Nee nee nee neee (tegen een kip die naar binnen wil)
Loopt wat heen en weer te ijsberen
Ed: Hallo (tegen een kip)

9:19
Ed: Ga maar lekker je eigen gang, trek je van mij niets aan

Ed Zingt:
Twee reebruine ogen kijken de jager aan
twee reebruine ogen waar haalt ze vandaan..
twee reebruine ogen die passen bij haar bruine haar
twee reebruine ogen waar haalt ze vandaan..

Zij kijkt naar mij ik kijk naar haar
Ze weet hoe het gaat
Hoe kom ik hier vandaan

Fluit weer (twee reebruine ogen)

Ed: Je hebt geen bruine ogen... dus je maakt geen kans (tegen een kip)

Fluit weer verder terwijl hij rondjes door de tuin loopt

9.22
Ed: ja ja ja

Fluit vrolijk verder en kijkt hoe alles er bij staat in de tuin

Nou Andijviestamppot, surinaamse andijviestamppot
Spitskool
prei een prei hoort er bij
Deze kan er ook af
Bloemkool... dat meen je niet

Oke oke ja oke ik jouw pakken oke ja
Zouden ze je willen of niet (tegen de worm)

Nou zou je nog groter worm willen.... wat denk jij (tegen een kip een worm)
Loopt weer wat te ijsberen door de tuin en fluit weer vrolijk verder (Een vrijgezel die gaat pas slapen)

9.28
Dodoe do doe do
Tra lalalala

Zingt weer wat maar is onduidelijk te verstaan, zingt mompelend of die de tekst niet weet, iets engels

donderdag 19 oktober 2000 @ 09:42:20 #25
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_402525
9.31
Ed loopt weer wat te fluiten en spontaan gaat de haan kraaien
Ed gaat op het bank je zitten

Haan: Kukeluku
Ed: Ja ja ja
Ed: Ik heb een jas met zes knopen
9.33
Big brother you like to dance... mompel mompel
Ten people in the house they can't get out we can't get in
..mompelt... to be real.. mompelmompel
They can't get out we can't get in
Big brother
who who who

9.34
Its early in the morning she is lovely lovely, early in the morning she looks so fine

Fluit weer een vrijgezel gaat weer pas slapen

Ed zingt het nu ook:
Een vrijgezel die gaat pas slapen tot hij alle sterren heeft gezien
(verder komt ie niet)

9.37
Ed: Goedemorgen Annet (beeld even op Annet bij de tafel)

Ed: Ja ja ja
Ed: Heel knap
Ed: Gaan jullie dan een beetje tok tok tok

9.39
Haan: Kukeleku (Shot of de haan in beeld nu)
9.40
Beeld op ed op het bankje is nu stil

[Reclame]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')