tot zojuist dacht ik dat het een uit-wedstrijd was maar dat is inderdaad niet zo.quote:West Ham (thuis)
Na de 5-1 tegen Liverpool voelde ik het eigenlijk al aankomen. Iedereen zei toen na die wedstrijd dat Arsenal nog steeds een grote titelkandidaat was, maar dat was toch wel een beetje het begin van het einde. Echt een van de slechtste wedstrijden die ik ooit van Arsenal heb meegemaakt.quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:38 schreef Banaanensuiker het volgende:
En dat terwijl we lange tijd op nummer 1 stonden.
Ja. Dat weet iedereen nu wel volgens mij.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:45 schreef Djibril het volgende:
Lol, giroud gaat na zo’n mooie doelpunt weer de vedette uithangen. Prachtig doelpunt maar hij komt nog steeds kwaliteit te kort.
Matig clubje dat Atl he.quote:Op dinsdag 1 april 2014 18:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nou ik heb al zijn argumenten nou al 3 keer ontkracht dus het is wel duidelijk onderhand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:10 schreef Banaanensuiker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Arsenal die spelers haalt voor de breedte, ja leuk.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:04 schreef SpamNinja het volgende:
[ afbeelding ]
Loic Remy op de tribune gisteren. Toch vrij opvallend aangezien de hele wereld weet dat wij een nieuwe spits zoeken + hij is blijkbaar een Arsenal fan en natuurlijk Frans. Je mag alleen toch hopen dat áls hij wordt gehaald dat het voor de breedte is, veel meer dan een snellere Giroud is het ook niet.
Giroud + Remy volgend jaar is behoorlijk underwhelming.. Ergens ook een beetje beschamend voor Ozil als het zo bekijkt, van Ronaldo Benzema Di Maria en de rest naar dit..
Helaas is het wel weer een typische Wenger aankoop![]()
Ik hoop maar dat ze de FA cup niet verkloten, zou wel heel typerend zijn om de laatste kans op een prijs ook te verneuken.quote:Op maandag 28 april 2014 12:08 schreef SpamNinja het volgende:
Beetje dood topic de laatste tijd, ook wel begrijpelijk aangezien de glans toch al een maand of twee van dit seizoen af is.Toch vanavond de eerste van de laatste drie wedstrijden, Newcastle thuis.
Twee zeer merkwaardige cadeautjes van Everton afgelopen zaterdag betekent dat we met winst 4 punten los staan met nog 2 te gaan. Benieuwd wat Rambo weer gaat laten zien
Edit: 3-0, Ozil baasAls City zaterdag tegen Everton wint is de vierde plek al binnen, kunnen we mooi wat jongens laten rusten voor de FA Cup
FM heldje wel.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:19 schreef Banaanensuiker het volgende:
Steeds meer berichten dat we Serge Aurier gecontracteerd zouden hebben. Is een rechtsback van Toulouse, dus wat dat betreft vergelijkende transfer als die van Sagna toendertijd.
Geweldige speler idd, maar goed, dat lijkt ieder seizoen 1 van de grote problemen bij Arsenal, dat belangrijke spelers langdurig geblesseerd raken, en het ook niet/nauwelijks opgevangen kan worden.quote:Op maandag 12 mei 2014 15:29 schreef SpamNinja het volgende:
Was ie nou maar het hele seizoen fit geweest
[ afbeelding ]
Je hebt gelijk. We horen het ook gewoon over Miyaichi te hebben. Wat is er mis met Wenger dat die hem niet opstelt? Waarom speelt deze Japanse Messi niet!?quote:
Nouja alsof Arsenal wel kampioen zou worden met Ramsey?quote:Op maandag 12 mei 2014 15:43 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. We horen het ook gewoon over Miyaichi te hebben. Wat is er mis met Wenger dat die hem niet opstelt? Waarom speelt deze Japanse Messi niet!?
Mwah, Ramsey was wel degelijk een dragende speler in het begin van het seizoen, en persoonlijk vind ik het ook de meest talentvolle, en lijkt me wel een jongen met een mentaliteit dat bij veel andere Arsenal spelers lijkt te missen. Zit wel wat vuur in hem. Gretigheid. Winnaarsmentaliteit.quote:Op maandag 12 mei 2014 15:44 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nouja alsof Arsenal wel kampioen zou worden met Ramsey?
Gewoon kwaliteit tekort in de breedte. Kunnen nooit op tegen City, Chelsea en zelfs United en Tottenham als die weer met geld gaan smijten.
Ramsey is gewoon een veredelde buffelaar met af en toe een leuke pass en een geschikte techniek. Wilshere is gewoon een klasse beter.quote:Op maandag 12 mei 2014 15:49 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mwah, Ramsey was wel degelijk een dragende speler in het begin van het seizoen, en persoonlijk vind ik het ook de meest talentvolle, en lijkt me wel een jongen met een mentaliteit dat bij veel andere Arsenal spelers lijkt te missen. Zit wel wat vuur in hem. Gretigheid. Winnaarsmentaliteit.
Ik had ze in ieder geval een kans gegeven als Ramsey fit was gebleven. Na het wegvallen van Ramsey zakte dat hele elftal weer terug naar middelmaat. Helaas.
tottenham heeft al met geld gesmeten en moesten tot op de laatste dag voor Europa League knokken.... dus tsjah....quote:Op maandag 12 mei 2014 15:44 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nouja alsof Arsenal wel kampioen zou worden met Ramsey?
Gewoon kwaliteit tekort in de breedte. Kunnen nooit op tegen City, Chelsea en zelfs United en Tottenham als die weer met geld gaan smijten.
Tottenham heeft dan ook kwalitatief een beter elftal. Dat is er echter nog niet echt uitgekomen.quote:Op maandag 12 mei 2014 15:57 schreef Gunner het volgende:
[..]
tottenham heeft al met geld gesmeten en moesten tot op de laatste dag voor Europa League knokken.... dus tsjah....
Kan zijn ,maar Wilshere is veel constanter imo. Het staat ook veel beter naar mijn idee als Wilshere speelt.quote:Op maandag 12 mei 2014 15:56 schreef Yi-Long het volgende:
Ik vind Wilshere juist veels te vaak negatief opvallen met domme acties en beslissingen, en balverlies. En Ramsey vind ik juist de technisch en tactisch betere speler. Verstandiger. Slimmer. Leuke speler. Minder voorspelbaar dan Wilshere ook.
kan geen enkele europese topspeler ontdekken daar.quote:Op maandag 12 mei 2014 15:57 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tottenham heeft dan ook kwalitatief een beter elftal. Dat is er echter nog niet echt uitgekomen.
Die is al ongeveer twee maanden geblesseerd en kan het niveau van onder 21 niet eens aan.quote:Op maandag 12 mei 2014 15:43 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. We horen het ook gewoon over Miyaichi te hebben. Wat is er mis met Wenger dat die hem niet opstelt? Waarom speelt deze Japanse Messi niet!?
Je haalt ze door elkaar.quote:Op maandag 12 mei 2014 15:58 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Kan zijn ,maar Wilshere is veel constanter imo. Het staat ook veel beter naar mijn idee als Wilshere speelt.
Ramsey is altijd maar afwachten hoe hij in de wedstrijd zit.
Nog niet echtquote:Op maandag 12 mei 2014 15:57 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tottenham heeft dan ook kwalitatief een beter elftal. Dat is er echter nog niet echt uitgekomen.
Mwah toch vind ik Tottenham wel een betere selectie hebben. Het materiaal van Arsenal is vrij modaal imo.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:14 schreef SpamNinja het volgende:
[..]
Nog niet echtLaatste keer dat Tottenham boven Arsenal eindigde in de competitie was 1995
Noem mij is wat spelers die bij een fitte Arsenal selectie in de basis zouden starten? Verder dan Paulinho voor Arteta en misschien Eriksen voor Cazorla kom ik niet. Ligt er ook aan of je niet gewoon Chamberlain op links zet.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:17 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Mwah toch vind ik Tottenham wel een betere selectie hebben. Het materiaal van Arsenal is vrij modaal imo.
Bij Arsenal ook alleen maar Mesut "Invisible in big games"Ozil. Spelers als Koscielny, Wilshere en Ramsey zijn goede spelers maar hebben het nog geen seizoen aaneen laten zien. Spelers als Arteta, Gibbs Walcott, Podolski en Mertesacker ontstijgen ook niet de middelmaat. Nog niet eens te spreken over een Giroud of een Szczesny?.quote:Op maandag 12 mei 2014 20:03 schreef Gunner het volgende:
[..]
kan geen enkele europese topspeler ontdekken daar.
Is dat alweer zo lang geleden?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:14 schreef SpamNinja het volgende:
[..]
Nog niet echtLaatste keer dat Tottenham boven Arsenal eindigde in de competitie was 1995
Lloris, Verthongen en Walker?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:20 schreef SpamNinja het volgende:
[..]
Noem mij is wat spelers die bij een fitte Arsenal selectie in de basis zouden starten? Verder dan Paulinho voor Arteta en misschien Eriksen voor Cazorla kom ik niet. Ligt er ook aan of je niet gewoon Chamberlain op links zet.
Adebayor en Giroud kun je nog over discusseren, maar verder![]()
Nee. Als Szczesny gewoon had gespeeld afgelopen zondag had ie de gouden handschoen gekregen, 17 clean sheets dit seizoen, heel middelmatig inderdaad. Verthongen is beter dan Vermaelen maar die speelt dan ook niet bij Arsenal. Koscielny en Mertesacker zijn samen gewoon ijzersterk. Gibbs doet niet onder voor Walker vind ik zelf.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:22 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Lloris, Verthongen en Walker?
Een Lamela in potentie en een Dembélé zou ook minuten maken bij Arsenal.
Bony?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:34 schreef Vjenne12345 het volgende:
Arsenal heeft een fatsoenlijke spits nodig die kansen afmaakt.
Zou niet misstaan, denk zelfs dat Huntelaar het zou kunnen. Moet gewoon iemand in de 16 staan die de kansen afmaakt.quote:
Ik zou persoonlijk met 2 spitsen spelen, in dit geval met Walcott en Giroud, want nu is de spits te vaak onbereikbaar en makkelijk te verdedigen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:51 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zou niet misstaan, denk zelfs dat Huntelaar het zou kunnen. Moet gewoon iemand in de 16 staan die de kansen afmaakt.
Die Giroud mist zoveel kansen man, echt droevig. Huntelaar, Bony of Benzema lijken me best haalbaar.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:36 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk met 2 spitsen spelen, in dit geval met Walcott en Giroud, want nu is de spits te vaak onbereikbaar en makkelijk te verdedigen.
Huntelaar zou het kunnen, want dat is een wereldspits, maar inmiddels al op leeftijd. Denk niet dat Arsenal dat zou doen. Zou het wel tof vinden.
Als Wenger met 1 spits wil blijven spelen, en dat denk ik wel, dan kun je je afvragen of een Pelle, of 'type Pelle' dan niet handig zou zijn, ook omdat dat een erg goed aanspeelpunt is wat handig is met zoveel aansluitende middenvelders en flanken die naar binnen trekken, maar zelf is hij ook aardig doelgericht. Maar goed, we weten niet of hij dat niveau aan kan, en of hij daarin beter zou zijn dan Giroud.
Van Persie miste ook behoorlijk wat kansen bij Arsenal, totdat hij eindelijk lekker beginnen te draaien in dat laatste anderhalve seizoen ofzo.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:58 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Die Giroud mist zoveel kansen man, echt droevig. Huntelaar, Bony of Benzema lijken me best haalbaar.
2 spitsen zou Wenger nooit doen.
Met Arsenal is het nu al jarenlang hetzelfde liedje, het is altijd maar net-niet. Net niet genoeg om een finale cl te halen, of de titel eens te winnen. Volgend jaar wordt helemaal lastig, er zijn nu veel meer kanshebbers in de PL voor de titel; Chelsea, Liverpool, Man utd. Arsenal, Man. city, misschien tottenham met een goede trainer, en ook everton gaat goed. Ozil kan ook niet alle wedstrijden beslissend zijn.quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:10 schreef SpamNinja het volgende:
Oke, ik kan zelf Giroud ook niet uitstaan maar vergelijken met Pelle?![]()
Het probleem is dat er gewoon nagenoeg geen topspitsen beschikbaar zijn deze zomer.
Blijven dan eigenlijk alleen onrealistische over zoals een Cavani, maar dat gaat Arsenal nooit doen. Benzema zou ik geweldig vinden alleen dat gebeurd alleen als Suarez naar Real gaat en zelfs dan is het de vraag of een PSG niet met meer geld komt.
Mijn ultieme wensenlijstje, het idiote is dat we er nog geld voor hebben ook
Benzema
Alexis Sanchez
Javi Martinez
Aurier
Aurier --- Mert --- Kos --- Gibbs
---- Martinez --- Ramsey ----
-- Walcott --– Özil – Sanchez --
------------- Benzema -------------
Hiermee doe je gewoon echt mee om de titel en zou je toch minstens halve finale CL halen. Özil zou voor de lol met steekballetjes strooien met die drie om zich heen.
Maar goed, we halen waarschijnlijk Aurier en Loic Remy en natuurlijk de herrezen Diaby als versterking. Het liefst rond 11 uur savonds op 31 augustus.
Met een fitte selectie zijn we 1 of 2 topspelers, nee geen Bony, verwijderd van écht meedoen, onderstaand grafiekje zegt genoegquote:Op woensdag 14 mei 2014 20:57 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Met Arsenal is het nu al jarenlang hetzelfde liedje, het is altijd maar net-niet. Net niet genoeg om een finale cl te halen, of de titel eens te winnen. Volgend jaar wordt helemaal lastig, er zijn nu veel meer kanshebbers in de PL voor de titel; Chelsea, Liverpool, Man utd. Arsenal, Man. city, misschien tottenham met een goede trainer, en ook everton gaat goed. Ozil kan ook niet alle wedstrijden beslissend zijn.
De uitspraken van de critici zijn nu ook al jarenlang hetzelfde liedje. Elk jaar zouden we buiten de top 4 komen, maar elk jaar lukt het toch weer. Niet dat dat een prijs is, maar volgens mij is het wel populair om negatief over Arsenal te doen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:57 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Met Arsenal is het nu al jarenlang hetzelfde liedje, het is altijd maar net-niet. Net niet genoeg om een finale cl te halen, of de titel eens te winnen. Volgend jaar wordt helemaal lastig, er zijn nu veel meer kanshebbers in de PL voor de titel; Chelsea, Liverpool, Man utd. Arsenal, Man. city, misschien tottenham met een goede trainer, en ook everton gaat goed. Ozil kan ook niet alle wedstrijden beslissend zijn.
Dit jaar was het inderdaad in februari afgelopen, maar het jaar daarvoor verloren we in begin maart van de Spurs, kwamen we op 7 punten (en op 5 van Chelsea). We verloren daarna niets meer, wonnen 8 van de 10 duels als ik me niet vergis. Het verhaal dat het ieder jaar in februari is afgelopen is dus ook niet waar.quote:Op donderdag 15 mei 2014 09:19 schreef SpamNinja het volgende:
[..]
Met een fitte selectie zijn we 1 of 2 topspelers, nee geen Bony, verwijderd van écht meedoen, onderstaand grafiekje zegt genoegIeder jaar is het seizoen in februari/maart afgelopen lijkt het wel.
[ afbeelding ]
Mwa, je kan het ook andersom stellen. 2 weken voor die wedstrijd met Spurs werden we thuis uit de FA Cup geknikkerd door Blackburn en een week na Spurs door Bayern uit de CL. Beetje een genadeklap die drie zo kort bij elkaar. Daarna inderdaad wel indrukwekkend 8x winst en 2x gelijk in de laatste 10 wedstrijden, toch pas op de laatste dag CL veilig gesteld.quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:19 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Dit jaar was het inderdaad in februari afgelopen, maar het jaar daarvoor verloren we in begin maart van de Spurs, kwamen we op 7 punten (en op 5 van Chelsea). We verloren daarna niets meer, wonnen 8 van de 10 duels als ik me niet vergis. Het verhaal dat het ieder jaar in februari is afgelopen is dus ook niet waar.
De reden dat Arsenal zo lang aan top stond was dus ook omdat ze een makkelijker schema hadden. Toen ze uit moesten spelen bij de betere clubs ging het totaal mis. En ik ben wel iemand die het een beetje kinderachtig om een schema de schuld te geven, maar nu was het wel vrij duidelijk.quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:30 schreef SpamNinja het volgende:
[..]
Mwa, je kan het ook andersom stellen. 2 weken voor die wedstrijd met Spurs werden we thuis uit de FA Cup geknikkerd door Blackburn en een week na Spurs door Bayern uit de CL. Beetje een genadeklap die drie zo kort bij elkaar. Daarna inderdaad wel indrukwekkend 8x winst en 2x gelijk in de laatste 10 wedstrijden, toch pas op de laatste dag CL veilig gesteld.
Record tegen de top 4 was ook weer dramatisch zie ik net: 2x gelijk, 4x verlies tegen City, Utd, en Chelsea.
http://www.bbc.com/sport/0/football/26000458quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:10 schreef Banaanensuiker het volgende:
Kallstrom raakte geblesseerd bij Arsenal, niet bij Spartak. Dus in hoeverre is dat dan wanbeleid?
Ah oke, dacht dat hij geblesseerd was net na zijn aankomst. Mijn fout.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:18 schreef Bosscielny het volgende:
[..]
http://www.bbc.com/sport/0/football/26000458
Javi Martínez wil niet weg.quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:10 schreef SpamNinja het volgende:
Oke, ik kan zelf Giroud ook niet uitstaan maar vergelijken met Pelle?![]()
Het probleem is dat er gewoon nagenoeg geen topspitsen beschikbaar zijn deze zomer.
Blijven dan eigenlijk alleen onrealistische over zoals een Cavani, maar dat gaat Arsenal nooit doen. Benzema zou ik geweldig vinden alleen dat gebeurd alleen als Suarez naar Real gaat en zelfs dan is het de vraag of een PSG niet met meer geld komt.
Mijn ultieme wensenlijstje, het idiote is dat we er nog geld voor hebben ook
Benzema
Alexis Sanchez
Javi Martinez
Aurier
Aurier --- Mert --- Kos --- Gibbs
---- Martinez --- Ramsey ----
-- Walcott --– Özil – Sanchez --
------------- Benzema -------------
Hiermee doe je gewoon echt mee om de titel en zou je toch minstens halve finale CL halen. Özil zou voor de lol met steekballetjes strooien met die drie om zich heen.
Maar goed, we halen waarschijnlijk Aurier en Loic Remy en natuurlijk de herrezen Diaby als versterking. Het liefst rond 11 uur savonds op 31 augustus.
Godver, niet op basis van 1 wedstrijd maar 100.000 jaar geen prijs!quote:Arsenal-manager Arsène Wenger laat zijn toekomst naar eigen zeggen niet afhangen van de finale van de FA Cup. De Fransman heeft voortdurend de intentie uitgesproken om bij de Londense club werkzaam te blijven, maar heeft zijn handtekening nog altijd niet gezet.
Zaterdag kan Arsenal ten koste van Hull City de eerste prijs sinds 2009 winnen. Volgens de berichtgeving wacht de manager op het resultaat voordat hij een definitieve beslissing neemt. "Maar het resultaat van de FA Cup-finale heeft geen invloed op mijn toekomst bij Arsenal", schreef hij op de website van Eurosport.
"Wanneer je al achttien jaar deel uitmaakt van een club, is het nogal rigoureus om te beslissen op basis van één wedstrijd. Denk je ook niet? Of ik volgend seizoen weer manager ben bij Arsenal? Normaal gesproken wel, ja. Ik ben er nog niet helemaal uit, maar het gaat waarschijnlijk wel gebeuren", aldus Wenger.
Duidelijk is wel dat de eventuele bekerwinst ontzettend veel betekenis heeft. "Deze groep hoort deze finale te winnen. Maar de laatste stap moet nu gezet worden, en dat is meestal de lastigste. In elk geval de meest belangrijke."
Fox sports streampie?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:59 schreef isgeschiedenis het volgende:
Waar wordt het uitgezonden? En kan ik ook voor een stream betalen die ik online kan kijken? Wil alles volgen, van voorbereiden tot uitreiking.
Ik zie het ja. Als ik een match betaal, krijg ik dan ook de voorbeschouwing en uitreiking. Wat me wel beetje tegen houdt is die verdomde Nederlandse commentaar..quote:
Dat is verschrikkelijk ja. Ik heb dit seizoen al gehoord dat Koscielny net zo sloom is als Mertesacker en dat Cazorla stijf links is.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:09 schreef isgeschiedenis het volgende:
[..]
Ik zie het ja. Als ik een match betaal, krijg ik dan ook de voorbeschouwing en uitreiking. Wat me wel beetje tegen houdt is die verdomde Nederlandse commentaar..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit wordt wel een goede stream, wellicht even op channel 2 klikken. Zal wel 30/45 minuten van tevoren aan gaan.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
ITV volgens mij, niet Sky.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:29 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Terwijl het ook live op Sky sports komt en.....FOX sports Nederland.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:24 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Deze loopt als een zonnetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit wordt wel een goede stream, wellicht even op channel 2 klikken. Zal wel 30/45 minuten van tevoren aan gaan.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
Wat een luxepositie, eventjes zelf bepalen dat je werkzaam blijft bij een van de betere clubs. Godverdommequote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:35 schreef habitue het volgende:
"Of ik volgend seizoen weer manager ben bij Arsenal? Normaal gesproken wel, ja. Ik ben er nog niet helemaal uit, maar het gaat waarschijnlijk wel gebeuren"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |