quote:
quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:11 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Hij moet eigenlijk niet aan de zijkant zitten, hoe wil je hem gebruiken als hij zo hangt.
Kan je nu al niet meer volgenquote:Op vrijdag 4 april 2014 23:11 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Hij moet eigenlijk niet aan de zijkant zitten, hoe wil je hem gebruiken als hij zo hangt.
Zou dit kwaad kunnen voor een fonteintje? Was niet van plan er iets anders dan water door te afvoerenquote:Op zaterdag 5 april 2014 09:52 schreef Knuppel1983 het volgende:
Je hebt de boel al dichtzitten, maar ik vraag me af of je niet last gaat krijgen van verstoppingen zo.
Volgens mij is het niet de bedoeling dat je 90 graden haaks naar rechts gaat met de rioolbuis.
De toiletafvoer is (op de initiële bocht van geberit zelf na) enkel aangesloten met 45 graden bochten.quote:Op zaterdag 5 april 2014 10:39 schreef The.Architect het volgende:
Eens met het bericht hierboven. Een hoek van 90 graden in je toiletafvoer zal in de toekomst problemen met verstoppingen kunnen veroorzaken!
Moet je even zoeken op slim tube.quote:Op zaterdag 5 april 2014 10:51 schreef Knutsel-Smurf het volgende:
Als je vloertegels op de wand gaat plakken altijd poederlijm gebruiken.
Heeft dat afvoerbuisje voor je fontijntje nog een apparte naam? moet hier ook nog het een en ander verplaatsen en dat ziet er wel goed uit dat platte (verzwak de muur dan minder).
Even je iPad een slag draaien..quote:
Gaat geen enkel probleem opleveren. Wisa levert die bocht er standaard bij.quote:Op zaterdag 5 april 2014 09:52 schreef Knuppel1983 het volgende:
Je hebt de boel al dichtzitten, maar ik vraag me af of je niet last gaat krijgen van verstoppingen zo.
Volgens mij is het niet de bedoeling dat je 90 graden haaks naar rechts gaat met de rioolbuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |