SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door DarkSonic2 op 04-04-2014 22:55:15 ]![]()
Hey DS2, voor hoeveel kan ik mijn Hoesen met Hunter slijten denk je?Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
3k?quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:49 schreef Tim86 het volgende:
Hey DS2, voor hoeveel kan ik mijn Hoesen met Hunter slijten denk je?
Ik heb net de getransferde versie gehaald voor 300c.![]()
Ja zoiets zat ik ook te denken, thanks. Heb hem er nu nog voor 3.5k opstaan maar dat wil nog niet zo vlottenquote:Op vrijdag 4 april 2014 22:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
3k?
Ik heb net de getransferde versie gehaald voor 300c.
Gebruik hem toch niet.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Kunnen we weddenschappen afsluiten op wie het Fok toernooi gaat winnen? Ik heb een geheime topfavoriet gevonden...![]()
zou best grappig zijnquote:Op vrijdag 4 april 2014 23:09 schreef DutchSL het volgende:
Kunnen we weddenschappen afsluiten op wie het Fok toernooi gaat winnen? Ik heb een geheime topfavoriet gevonden...
Dan gaan we de boel fixen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
zou best grappig zijn
Dan gaan we de boel fixen
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
had ik ook in het begin..en toen ging het foutquote:Op vrijdag 4 april 2014 23:12 schreef DutchSL het volgende:
Hij heeft dit in divisions:
[ afbeelding ]
Zo'n record heb ik nog nooit gezien..
Wel eerder dan hier trouwens. Na 25 potjes ofzo. In div5.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ramos en alaba in een free pack. Niet slecht.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
godverdommequote:Op vrijdag 4 april 2014 23:35 schreef Tim86 het volgende:
KLB / Mensen die Brabantse beffer niet kunnen waarderen
die chat op zijn website nu
e: en zijn telefoonnummer staat op de site![]()
![]()
![]()
![]()
Hahah wat een held is die ventquote:Op vrijdag 4 april 2014 23:35 schreef Tim86 het volgende:
KLB / Mensen die Brabantse beffer niet kunnen waarderen![]()
Goed gespeeldquote:Op zaterdag 5 april 2014 00:51 schreef OmniRocket het volgende:
OmniRocket - Ozz 0-3
Ozz - OmniRocket 2-2
Wedstrijden komen nog online1e wedstrijd beetje geflatteerd.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Had ik maar moeten scorenquote:Op zaterdag 5 april 2014 00:53 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Goed gespeeld1e wedstrijd beetje geflatteerd.
![]()
![]()
ahhh packs zie ikhele club zit staks vol met onverhandelbare meuk denk
beste speler chiellini
[ Bericht 5% gewijzigd door FCsuarez op 05-04-2014 01:11:14 ]Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Alweer dood vallen? Je bent gewoon slecht.quote:Op zaterdag 5 april 2014 01:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
De tegenstander gaat mij sshhh'en. Dan mag hij van mij dood vallen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op zaterdag 5 april 2014 01:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Alweer dood vallen? Je bent gewoon slecht.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |