Echt welquote:
? Wat is dat weer voor betutteling dan?quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:45 schreef Stratotanker het volgende:
koffiezaakjes bij scholen verbieden, maar lidls ho maar
Volgens mij deskundig berekeningen gaat het om broodjes die lekker smaakt als je er koffie bij drinktquote:Op vrijdag 4 april 2014 23:01 schreef Anosmos het volgende:
Koffiebroodjes. Zijn dat broodjes met de smaak van koffie? Of koffie met de smaak van broodjes? Of koffie met de textuur van broodjes?
Geen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:01 schreef Anosmos het volgende:
Koffiebroodjes. Zijn dat broodjes met de smaak van koffie? Of koffie met de smaak van broodjes? Of koffie met de textuur van broodjes?
*mijn, *deskundige, *smakenquote:Op vrijdag 4 april 2014 23:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Volgens mij deskundig berekeningen gaat het om broodjes die lekker smaakt als je er koffie bij drinkt
jah het was een typfout , natuurlijk bedoelde ik ''mijn''. Maar dat ga je nooit geloven natuuurlijkquote:Op vrijdag 4 april 2014 23:45 schreef Anosmos het volgende:
[..]
*mijn, *deskundige, *smaken
Ergo, niet serieus genomen
Ik eet sowieso nooit koffiekoeken. Volgens mij was dit de eerste van mijn leven.quote:Op zondag 6 april 2014 02:14 schreef faf het volgende:
Gatverdamme!! Dat zijn die krentenbollen met glazuur eroverheen..
Ga eens echte koffiekoeken eten!
*Ja *typefout *natuurlijk *.quote:Op zondag 6 april 2014 01:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
jah het was een typfout , natuurlijk bedoelde ik ''mijn''. Maar dat ga je nooit geloven natuuurlijk
Boeiend.quote:Op zondag 6 april 2014 11:54 schreef Fred0w het volgende:
[ afbeelding ]
Dat ziet er echt te smerig uit.
Dan heb ik 10x liever:
[ afbeelding ]
Wel Zeeuwse uiteraard.
Dacht ik ook ja, maar het is idd veel meer.quote:Op zondag 6 april 2014 22:54 schreef Onnozelaar het volgende:
Dit is zo waar.![]()
Ik ben het grootste deel van mijn leven in de veronderstelling geweest dat het gewoon broodjes waren met een paar rozijnen, maar o mijn god het is zo veel meer.![]()
![]()
(ik vind die van de ah nog lekkerder eigenlijk)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |