Zooooo vaaaaaaaakquote:Op vrijdag 4 april 2014 20:36 schreef sibella2 het volgende:
Hebben jullie soms ook dat als je naar je kind kijkt, je wel kan huilen omdat je zo trots bent. Ik ben zo hormonaal volgens mij
Ik vandaag omdat ie zo gezellig in zn wippertje bij het avondeten zatquote:Op vrijdag 4 april 2014 20:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Zooooo vaaaaaaaakBij beide kindjes
Net bijna omdat de oudste Papa vertelde dat ze echt niet in haar eigen bedje gaat slapen omdat Mama daar niet ligt. En ze zo lekker bij Mama ligt want die knuffelt en ruikt zo lekker.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:36 schreef sibella2 het volgende:
Hebben jullie soms ook dat als je naar je kind kijkt, je wel kan huilen omdat je zo trots bent. Ik ben zo hormonaal volgens mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Heul niet!quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:23 schreef GotC het volgende:
Ohh leuke foto's Tally! Die 3e, lekker blij ei dat het is
Naar de bieb, goed idee! Morgen even doen
En Mabawa, gewoon lekker meepraten als het lukt, en zo niet, foto's en leuke verhalen over M. mogen altijdVeul leuker dan megaposts met reacties op iedereen!
+1quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:28 schreef Limone het volgende:
[..]
Heul niet!
Ik moet wel bekennen dat ik megaposts altijd scan op mijn eigen naam en als die er niet tussen staat, ik die hele post niet lees...
quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:33 schreef Tally het volgende:
Ik trek er altijd een ochtend of middag voor uit de bieb. De oudste moet eerst altijd spelen en dan pas dr boekjes uitzoeken
Say whut?quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:34 schreef Kimpossible het volgende:
Mabawa
Tally![]()
Mamanoobdommeactie-alert: Maxmedia kinderboekjes. Need i say more?
Van die stomme geiten die in je kraamweek bellen want ze hebben zoohoon léuke aanbieding voor je! Eenmalige boekjes, 16,95, geen abonnement mevrouw!quote:
Vreselijk irritantquote:Op vrijdag 4 april 2014 22:40 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Van die stomme geiten die in je kraamweek bellen want ze hebben zoohoon léuke aanbieding voor je! Eenmalige boekjes, 16,95, geen abonnement mevrouw!
Guess what?![]()
Thanks blije doos. Hebberige zwangeren en hormonale net-mama's ftw! Goed voor de economie jongûh!oh en oplichters. Vergeet Maxme-uhh oplichters niet.
Ja? Ik ben nergens voor gebeld en heb me ingeschreven voor 4 verschillende dozen of zo.quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:42 schreef GotC het volgende:
[..]
Vreselijk irritantIk ga serieus nooit meer inschrijven voor zo'n doos. Werd wekenlang door vanalles en nog wat gebeld
.
Geluksvogel! Elke dag, tussen 14:00 en 15:00 werd ik gebeld. Wat ik ook zei of deed.quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja? Ik ben nergens voor gebeld en heb me ingeschreven voor 4 verschillende dozen of zo.
+1.quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:42 schreef GotC het volgende:
[..]
Vreselijk irritantIk ga serieus nooit meer inschrijven voor zo'n doos. Werd wekenlang door vanalles en nog wat gebeld
.
En de tuitbekers en lepeltjes!quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:49 schreef Kyara het volgende:
Ik ben ook nog nooit gebeld eigenlijk.
En de blue band bordjes en slab zijn heel fijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |