SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meet
We gaan in Utrecht meeten. De vaste bezoekers van dit topic hebben een PM van sylvesterrr ontvangen met daarin een link naar een datumprikkertje. Mocht je geen PM hebben ontvangen en toch wil langskomen, stuur dan een PM/DM naar sylvesterrr.
Hoe kun je 22/23 zijn (geboren in 1991 volgens FOK!profiel) en tegelijkertijd ook 18/19?quote:
Groenappeltje v5.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe kun je in 23 zijn (geboren in 1991 volgens FOK!profiel) en tegelijkertijd ook 18/19?
Wat is dit en waarom komt dit mij bekend voor?quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:25 schreef sylvesterrr het volgende:
Weekend.
Zometeen naar de Ja-maar omdenkshow (in Alkmaar).
http://www.ja-maar.nl/nieuws/bericht/37quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat is dit en waarom komt dit mij bekend voor?
Mitt i Verdini verwijst naar een Ijslands kinderliedje waar ik vroeger naar luisterde. Dat anderen hetzelfde naam gebruiken als ik, wilt niet gelijk zeggen dat dat ook dezelfde persoon isquote:Op vrijdag 4 april 2014 16:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe kun je 22/23 zijn (geboren in 1991 volgens FOK!profiel) en tegelijkertijd ook 18/19?
Het boek vond ik eigenlijk wel goed, het was een echte eyeopener voor me.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:36 schreef Stimorol- het volgende:
Had daar het boek van. Een hoop geblaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was er al achter dat het een liedje was. Niet een IJslandse though, maar een Faeröerse, van een groep genaamd 'Gestir'.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:38 schreef mittiverdini het volgende:
[..]
Mitt i Verdini verwijst naar een Ijslands kinderliedje waar ik vroeger naar luisterde.
Het was een beetje goed geluk dat ik snel een match kon vinden, wat mijn echte aanknopingspunt is, is dat jullie allebei een interesse hebben in de dovencultuur en allebei toevallig uit Nederland komen.quote:Dat anderen hetzelfde naam gebruiken als ik, wilt niet gelijk zeggen dat dat ook dezelfde persoon is
Laat het Faiza Ouhlasen maar niet horenquote:Op vrijdag 4 april 2014 17:54 schreef zarGon het volgende:
Las dat je daar walvis hebt gegeten... Wat heeft een Marokkaanse daar te zoeken?.
La kardes detective of niet jij hahahhahaquote:Op vrijdag 4 april 2014 18:07 schreef zarGon het volgende:
Wat mij vooral triggert is dat je de foto's in je fotoboek netjes hebt genummerd (van 1.jpg t/m 5.jpg) en dat bij alle foto's alle EXIF-data niet beschikbaar is.
Komt niet vaak voor. Bijna helemaal niet zelfs. Uiterst opvallend ende opmerkelijk, ende ongeloofwaardig als ik naar het geheel kijk.
Doe je dit bij iedereen?quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:07 schreef zarGon het volgende:
Wat mij vooral triggert is dat je de foto's in je fotoboek netjes hebt genummerd (van 1.jpg t/m 5.jpg) en dat bij alle foto's alle EXIF-data gestript is.
Komt niet vaak voor. Bijna helemaal niet zelfs. Uiterst opvallend ende opmerkelijk, ende ongeloofwaardig als ik naar het geheel kijk.
Ik kreeg net deze URL in mijn DM: http://instagram.com/ladyredstrawberry, waarvoor dank ende kudo's!quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
La kardes detective of niet jij hahahhaha
quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik kreeg net deze URL in mijn DM: http://instagram.com/ladyredstrawberry, waarvoor dank ende kudo's!.
Wat?quote:
Ben ik echt?quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Bijna iedereen. Vooral als mijn spider-sense geactiveerd wordt.
Er zijn geen mooie vrouwen op Fok.quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat?
Haar verhaal klopte gevoelsmatig niet. Als ze vijf talen kent is, kan ze me nog overtuigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |