Wimpers?quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:14 schreef trovey het volgende:
Moet hij zijn wenkbrauwen en liefst ook wimpers niet vergeten anders valt het alsnog op.
Hoezo flikker? Het ziet er wel gay uit denk ik, maar hij maakte maar een grapjequote:
Nopequote:Op vrijdag 4 april 2014 15:15 schreef LoveAndPeace het volgende:
[..]
Hoezo flikker? Het ziet er wel gay uit denk ik, maar hij maakte maar een grapje![]()
Ben jij blond?
Als je blond bent heb je blonde wimpers, zwarte wimpers vallen bij blond haar nogal op, zeker bij een man want die kan de mascara niet de schuld geven.quote:
Hollandse vrouwen (en sommige mannen) verven hun wimpers en wenkbrauwen juist donker omdat het veel mooier is. Dus dat kan hij gewoon laten. Hij heeft super mooie lange gekrulde wimpers.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:14 schreef trovey het volgende:
Moet hij zijn wenkbrauwen en liefst ook wimpers niet vergeten anders valt het alsnog op.
Wat is er gay aan een koala?quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:16 schreef deadprez het volgende:
Maar je haar verven als man is gewoon kaolo gay
Kan hij de rest ook wel zo laten, genoeg mannen met donker haar in Nederland.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:17 schreef LoveAndPeace het volgende:
[..]
Hollandse vrouwen (en sommige mannen) verven hun wimpers en wenkbrauwen juist donker omdat het veel mooier is. Dus dat kan hij gewoon laten. Hij heeft super mooie lange gekrulde wimpers.
Vooral blond. Doet me denken aan Geit Wilders..quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:16 schreef deadprez het volgende:
Maar je haar verven als man is gewoon kaolo gay
Maar jij lakt je nagels misschien, of doet make up op doe jij je dan ook niet anders dan je bent?quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:18 schreef LoveAndPeace het volgende:
[..]
Omdat hij zichzelf niet anders moet voordoen? En donkere haren zijn veel mooier?
jaquote:Op vrijdag 4 april 2014 15:19 schreef LoveAndPeace het volgende:
[..]
Vooral blond. Doet me denken aan Geit Wilders..
Ja. Maar hij wil op een nler lijken. Blonde mannen kunnen ook wel sexy zijn, maar nlers zijn vaak veel te lang en raar.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:18 schreef trovey het volgende:
[..]
Kan hij de rest ook wel zo laten, genoeg mannen met donker haar in Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |