SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Alleen gold spelers. En dan was ik dus nog maar op de helft.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:43 schreef Rogan het volgende:
[..]
Spelers of consumables?
Heb zelf nog 1500 gouden contracten.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Heeft het kassameisje je nog niet gefeliciteerd?quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Bedankt voor de TT, maar dit gaat niet meer goed komen vandaag.![]()
Hij moet zich niet zo aanstellen als iemand hem slecht (uit een geintje) noemt om dan zo overdreven te gaan reageren.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[..]
[..]
Net zo lang zuigen tot hij weer over de zeik gaat. Laat gewoon gaan. Beter voor de sfeer ook.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat ook nog niet.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:50 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Heeft het kassameisje je nog niet gefeliciteerd?![]()
Zijn jullie nou nog steeds ruzie ana het makenquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hij moet zich niet zo aanstellen als iemand hem slecht (uit een geintje) noemt om dan zo overdreven te gaan reageren.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Als je naderhand met ongeveer 10 opmerkingen komt om hem weer uit zijn tent te lokken, wie reageert er dan overdreven?quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hij moet zich niet zo aanstellen als iemand hem slecht (uit een geintje) noemt om dan zo overdreven te gaan reageren.![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Het is gewoon een mongooltje.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:52 schreef Toefjes het volgende:
Als je naderhand met ongeveer 10 opmerkingen komt om hem weer uit zijn tent te lokken, wie reageert er dan overdreven?
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Godver, die mod die ons eerst allemaal weg wilde jagen is hier nu onderhand zelf kind aan huisquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:53 schreef 2Happy4U het volgende:
Gefeliciteerd jongen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:53 schreef 2Happy4U het volgende:
Gefeliciteerd jongen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]wij houden het graag on-topic
@POTS goed idee heb volgens mij ook nog een marcelo sturridge cech en dat soort spelers waar ik niets meer mee doePak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Iemand heeft vast wel een TR gemaaktquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Godver, die mod die ons eerst allemaal weg wilde jagen is hier nu onderhand zelf kind aan huis
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Genoeg nu.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En omdat jij dat vindt moet de rest er last van hebben?Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
TR GEMACHT!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:53 schreef 2Happy4U het volgende:
Gefeliciteerd jongen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Dat ja. Nu zijn ze nog wat waard, na de TOTS-en misschien niet. En ik had het trouwens ook over de Toivonens en Velthuizens, die ik gewoon gediscard hebquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:55 schreef FCsuarez het volgende:
[..]wij houden het graag on-topic
@POTS goed idee heb volgens mij ook nog een marcelo sturridge cech en dat soort spelers waar ik niets meer mee doe
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee, ik ben er gewoon altijd.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Laat maar, hij zet zijn eerste stapjes op mod gebied.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat was precies wat Toefjes duidelijk probeerde te maken![]()
Begrijp ik, maar voordat daar weer op wordt gereageerd.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat was precies wat Toefjes duidelijk probeerde te makenWomen with dicks and weak men with vaginas.
En de post dat de ene user de andere een mongooltje noemt laat je gewoon gaanquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Begrijp ik, maar voordat daar weer op wordt gereageerd.![]()
![]()
Dus jij impliceert dat niet DS2 maar jij de beste bronze speler van dit topic bent?quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Begrijp ik, maar voordat daar weer op wordt gereageerd.![]()
Nee hoor.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En de post dat de ene user de andere een mongooltje noemt laat je gewoon gaan
Women with dicks and weak men with vaginas.
Als je nou eens je DM leestquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En de post dat de ene user de andere een mongooltje noemt laat je gewoon gaan![]()
quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:59 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dus jij impliceert dat niet DS2 maar jij de beste bronze speler van dit topic bent?![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik ben mijn weg naar goud aan het zoeken.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:59 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dus jij impliceert dat niet DS2 maar jij de beste bronze speler van dit topic bent?Women with dicks and weak men with vaginas.
Die kwam nadat ik mijn bericht postte. Maar iemand corrigeren die probeert te corrigeren is idioot.quote:![]()
O een beetje lag in het DM systeem danquote:Op vrijdag 4 april 2014 13:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die kwam nadat ik mijn bericht postte. Maar iemand corrigeren die probeert te corrigeren is idioot.
Blijkbaar.quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
O een beetje lag in het DM systeem dan![]()
Door dit topic voel ik me verplicht SIF Adje te gaan kopen. In welk systeem rendeert hij volgens jullie het best?![]()
41212 met een pace st naast hem. Sturridge of zo. En dan navas als rm voor de voorzetten. En carzola als cam.quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:03 schreef x1N2ition het volgende:
Door dit topic voel ik me verplicht SIF Adje te gaan kopen. In welk systeem rendeert hij volgens jullie het best?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
41212 met een pace st naast hem. Sturridge of zo. En dan navas als rm voor de voorzetten. En carzola als cam.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
PS3?quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:04 schreef x1N2ition het volgende:
Ik wil trouwens ook wel meedoen aan dat toernooi, als dat nog kan.![]()
volgens mij zie ik wat jij daar deed, focking xD hihihiquote:Op vrijdag 4 april 2014 13:06 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Ruud leest mee jongens! En hij vindt jullie focking kinderachtig!![]()
Ja weet ik veel hoe die heet. Maar je weet vast wie ik bedoel.quote:
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Zola in een auto ?quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:09 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja weet ik veel hoe die heet. Maar je weet vast wie ik bedoel.![]()
360
DarkSonic2 - Mexico
Freire - USA
HugoohAFCA - Nederland
Tim86 - België
Jorwol - Frankrijk
Maver24 - ?
DuTank - Italië
PS3
FCSuarez - België
PrideoftheSouth - Argentinië
el-blanchito - Nederland
MrvanTrapZ - Colombia
AntiHero - Ivoorkust
OmniRocket - Costa Rica
DutchSL - Portugal
Zhano - Duitsland
DePresident. - Frankrijk
Rolls-reus - Engeland
Reemi - Brazilië
GekkeGerrit- - Italië
x1N2ition - Spanje![]()
Nogmaals de vraag:quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:30 schreef OmniRocket het volgende:
360
DarkSonic2 - Mexico
Freire - USA
HugoohAFCA - Nederland
Tim86 - België
Jorwol - Frankrijk
Maver24 - ?
DuTank - Italië
PS3
FCSuarez - België
el-blanchito - Nederland
MrvanTrapZ - Colombia
AntiHero - Ivoorkust
OmniRocket - Costa Rica
DutchSL - Portugal
Zhano - Duitsland
DePresident. - Frankrijk
Rolls-reus - Engeland
Reemi - Brazilië
GekkeGerrit- - Italië
x1N2ition - Spanje
Met inleg?i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
nee, want jij met je smerige high pressure LB-y cross en pace abuse willen we niet belonen met coins.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
jouquote:Op vrijdag 4 april 2014 13:34 schreef DuTank het volgende:
[..]
nee, want jij met je smerige high pressure LB-y cross en pace abuse willen we niet belonen met coins.![]()
Maver heeft een X1quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:30 schreef OmniRocket het volgende:
360
DarkSonic2 - Mexico
Freire - USA
HugoohAFCA - Nederland
Tim86 - België
Jorwol - Frankrijk
Maver24 - ?
DuTank - Italië
PS3
FCSuarez - België
el-blanchito - Nederland
MrvanTrapZ - Colombia
AntiHero - Ivoorkust
OmniRocket - Costa Rica
DutchSL - Portugal
Zhano - Duitsland
DePresident. - Frankrijk
Rolls-reus - Engeland
Reemi - Brazilië
GekkeGerrit- - Italië
x1N2ition - Spanje![]()
ik zeg inleg gebaseerd op de sterkte van de teams, daar kan Toefjes denk ik ook wel mee leven.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik zeg gewoon dat je een virtuele cup krijgt en 5 weken boven in de OP mag staan.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hoe bereken je de sterkte van het team ?quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:37 schreef poker4lifee het volgende:
ik zeg inleg gebaseerd op de sterkte van de teams
Gaan we weer ratings en pace bij elkaar optellen en delen door 11![]()
![]()
Of nog leuker: Inleg door loting. Wie het lot trekt dat hij 50K in moet leggen, moet hij dat ook inleggen. Sommigen hoeven dan helemaal geen inleg te betalen. Nog zuurder als je 50K moet inleggen en de eerste ronde er uit ligtquote:Op vrijdag 4 april 2014 13:37 schreef poker4lifee het volgende:
ik zeg inleg gebaseerd op de sterkte van de teams, daar kan Toefjes denk ik ook wel mee leven.![]()
![]()
dat laat ik aan jullie over, aardig dat ik ben. schattingen ofzo.quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:38 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hoe bereken je de sterkte van het team ?ook een goede manier jaquote:Op vrijdag 4 april 2014 13:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Of nog leuker: Inleg door loting. Wie het lot trekt dat hij 50K in moet leggen, moet hij dat ook inleggen. Sommigen hoeven dan helemaal geen inleg te betalen. Nog zuurder als je 50K moet inleggen en de eerste ronde er uit ligt
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Er zijn deelnemers die niet eens genoeg coins hebben om een team af te makenlaat staan inleg te betalen.
![]()
Colombia is het zwakste team na Costa Rica.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
dan was het goed turknederlands geweest.quote:
sorry ozquote:![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Belgie heeft al JAREN niet mee gedaan aan een eindronde. ook behoorlijk slecht team dusquote:Op vrijdag 4 april 2014 13:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Colombia is het zwakste team na Costa Rica.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
FYPquote:Op vrijdag 4 april 2014 13:46 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dan was het goed NederTurks geweest.
sorry oz
[..]
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
klinkt logischquote:Op vrijdag 4 april 2014 13:47 schreef DutchSL het volgende:
[..]
jij willen we niet belonen
jou willen we niet belonen
Toch ?![]()
![]()
Is dit een toernooi of een pooltje?quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:30 schreef OmniRocket het volgende:
360
DarkSonic2 - Mexico
Freire - USA
HugoohAFCA - Nederland
Tim86 - België
Jorwol - Frankrijk
Maver24 - ?
DuTank - Italië
PS3
FCSuarez - België
el-blanchito - Nederland
MrvanTrapZ - Colombia
AntiHero - Ivoorkust
OmniRocket - Costa Rica
DutchSL - Portugal
Zhano - Duitsland
DePresident. - Frankrijk
Rolls-reus - Engeland
Reemi - Brazilië
GekkeGerrit- - Italië
x1N2ition - Spanje
Edit: Oh grapje, ik lees het. Wat een kuteisen
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Oh lol, dat is waar ook , ik heb niet eens een xbox360 meer, alleen me X1, nou ja, ik heb wel me xbox360 maar daar ga ik echt niet op spelen, vieze graphics vergeleken met de X1, bleghquote:![]()
ja, of een comma na 'abuse'quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:47 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Toch ?![]()
of is het komma?
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
jaquote:Op vrijdag 4 april 2014 13:47 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Toch ?
wanneer komt er een ps4 onderdeelIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
jammer joh je moet toch echt hier postenquote:Op vrijdag 4 april 2014 13:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
wanneer komt er een ps4 onderdeel'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Is dit een toernooi of een pooltje?
Edit: Oh grapje, ik lees het. Wat een kuteisen![]()
Is die nu al kapot?quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
wanneer komt er een ps4 onderdeel![]()
Hier besteld?quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
wanneer komt er een ps4 onderdeel
Jij skillt toch iedereen kleurenblind met Zicu en andere Roemenen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Is dit een toernooi of een pooltje?
Edit: Oh grapje, ik lees het. Wat een kuteisen![]()
Roemeniequote:Op vrijdag 4 april 2014 13:52 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Jij skillt toch iedereen kleurenblind met Zicu en andere Roemenen.![]()
![]()
David Luiz verpest een beetje de symmetriequote:Op vrijdag 4 april 2014 13:51 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Aangezien ik niet mee doet heb ik maar een leuk teampje gemaakt, nu alleen nog Emnes in de spits
Ik doetquote:Op vrijdag 4 april 2014 13:51 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Aangezien ik niet mee doet heb ik maar een leuk teampje gemaakt, nu alleen nog Emnes in de spits![]()
![]()
gewoon de botte bijl er in. neer trappen die gasten, (moet jou lukken met de portugalbakken)quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:52 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Jij skillt toch iedereen kleurenblind met Zicu en andere Roemenen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Pas maar op dadelijk loopt het uit de handquote:Op vrijdag 4 april 2014 13:46 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dan was het goed turknederlands geweest.
sorry oz
[..]![]()
![]()
Slechtste WK land op de FIFA ranking in oktober 2013.quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:58 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Kameroen kun je ook leuke dingen mee doen.![]()
Moeten het trouwens allemaal internationals/nog spelende spelers zijn?i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Zal best, maar ze hebben op elke positie redelijk tot goede spelers (gold en silver) behalve de vleugels.quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:59 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Slechtste WK land op de FIFA ranking in oktober 2013.![]()
Vind ik niet. Je bent gewoon bondscoach binnen FUT. Jij wilt Seedorf?quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:00 schreef el-blanchito het volgende:
Moeten het trouwens allemaal internationals/nog spelende spelers zijn?
Jij denkt aan vd Sar, Gullit etc?quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:00 schreef el-blanchito het volgende:
Moeten het trouwens allemaal internationals/nog spelende spelers zijn?![]()
![]()
Waarom niet gewoon een keer een leuke originele cup? Nu zijn de teams niet eens gelijkwaardig.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
na deze cupquote:Op vrijdag 4 april 2014 14:02 schreef Lindgren. het volgende:
Waarom niet gewoon een keer een leuke originele cup? Nu zijn de teams niet eens gelijkwaardig.![]()
![]()
Kitchen Nightmares will now premiere with 2 episodes back to back starting at 8/7c on Friday, April 11!
The April 11 opener brings Gordon Ramsay back to the controversial Amy's Baking Company
nice, voor wie die shit toen gezien had
mooi op tijdquote:Op vrijdag 4 april 2014 14:02 schreef Lindgren. het volgende:
Waarom niet gewoon een keer een leuke originele cup? Nu zijn de teams niet eens gelijkwaardig.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Je kan het toch benaderen als een echt WK, degene die met Iran wint is een god..quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:02 schreef Lindgren. het volgende:
Waarom niet gewoon een keer een leuke originele cup? Nu zijn de teams niet eens gelijkwaardig.![]()
85 penalties de IFquote:Op vrijdag 4 april 2014 14:02 schreef OmniRocket het volgende:
ok dat mag... als Seedorf de pingels neemt![]()
![]()
Chili heeft ook hele leuke spelers, maar helaas geen LB en geen CB's om 3atb te spelen.Allah is grootquote:Op vrijdag 4 april 2014 14:03 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Je kan het toch benaderen als een echt WK, degene die met Iran wint is een god..![]()
Met 2 spelersquote:Op vrijdag 4 april 2014 14:03 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Je kan het toch benaderen als een echt WK, degene die met Iran wint is een god..![]()
![]()
Alle WK landen die nog niet gekozen zijnquote:Op vrijdag 4 april 2014 14:08 schreef Lindgren. het volgende:
Goed dan.Uit welke teams kan ik nog kiezen?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
jij mag alleen maar met een team met alleen maar Robbens spelenquote:Op vrijdag 4 april 2014 14:08 schreef Lindgren. het volgende:
![]()
Volgens de Cavanda regel kun je ook deze opstellen:quote:
http://www.futhead.com/14/players/7758/steven-beitashour/![]()
De landen met een 5* skiller die je nog kunt kiezen zijn Ghana en Chili volgens mij.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:08 schreef Lindgren. het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:09 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
jij mag alleen maar met een team met alleen maar Robbens spelen
#FreeTrapz![]()
heb je nu wel tijd?quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:08 schreef Lindgren. het volgende:
+ Mexico en Ecuadorquote:Op vrijdag 4 april 2014 14:10 schreef DutchSL het volgende:
[..]
De landen met een 5* skiller die je nog kunt kiezen zijn Ghana en Chili volgens mij.
Neem Mexico, spelen als DS2.![]()
Ik kan niet zeggen dat ik onder de indruk ben van mijn team.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:12 schreef DutchSL het volgende:
[..]
+ Mexico en Ecuador
Neem Mexico, spelen als DS2.
Helemaal die transfer van Obinna gemist![]()
![]()
Afrika: Ivoorkust, Kameroen, Nigeria, Ghana, Algerije.
Azië: Australië, Iran, Japan, Zuid-Korea.
Europa: België, Bosnië-Herzegovina, Duitsland, Engeland, Italië, Nederland, Rusland, Spanje, Zwitserland, Griekenland, Kroatië, Portugal en Frankrijk.
Noord- en Midden-Amerika: Costa Rica, Honduras, Verenigde Staten en Mexico.
Zuid-Amerika: Argentinië, Brazilië (gastland), Chili, Colombia, Ecuador en Uruguay.![]()
Uruguay
Switzerland
Algeria
Cameroon
Ghana
Nigeria
Chile
Ecuador
Australia
Japan
Iran
South Korea
Honduras
Mexico
United States
Bosnia and Herzegovina
Croatia
Greece
Russia
Deze landen zijn nog vrij op PS3.
Landen als Griekenland, Kameroen, Zwitserland, Mexico en USA kun je wel mooie gebalanceerde teams mee maken.
Chili, Rusland en Uruguay ook alleen met een paar erg zwakke plekken.![]()
Als ik mee zou doen zou ik sowieso frankrijk kiezen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:15 schreef OmniRocket het volgende:
Europa: België, Bosnië-Herzegovina, Duitsland, Engeland, Italië, Nederland, Rusland, Spanje, Zwitserland, Griekenland, Kroatië, Portugal en Frankrijk.
Zuid-Amerika: Argentinië, Brazilië (gastland), Chili, Colombia, Ecuador en Uruguay.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Frankrijk is al gekozen toch ?quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:15 schreef OmniRocket het volgende:
Zuid-Amerika: Argentinië, Brazilië (gastland), Chili, Colombia, Ecuador en Uruguay.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Doe je daarmee mee?quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:20 schreef Lindgren. het volgende:
Uruguay is ook wel een mooie ja.
[ afbeelding ]![]()
Ja.quote:
quote:
Kan wel alleen zondagavond en doordeweeks, maar dat moet niet echt een probleem zijn.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Gewoon gelijk vanavond na de loting al je matchen spelenquote:Op vrijdag 4 april 2014 14:22 schreef Lindgren. het volgende:
Kan wel alleen zondagavond en doordeweeks, maar dat moet niet echt een probleem zijn.![]()
![]()
Ja dag.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:22 schreef Lindgren. het volgende:
Kan wel alleen zondagavond en doordeweeks, maar dat moet niet echt een probleem zijn.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Alleen op zaterdag dus niet. Je hebt meer tijd dan ik. Ik kan alleen in het weekend, als ik geluk heb en mijn verslaafde broertje er niet de hele tijd achter zit.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:22 schreef Lindgren. het volgende:
Kan wel alleen zondagavond en doordeweeks, maar dat moet niet echt een probleem zijn.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Waarom zeg je dan niet dat hij even moet oprotten ?quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:23 schreef DuTank het volgende:
[..]
Alleen op zaterdag dus niet. Je hebt meer tijd dan ik. Ik kan alleen in het weekend, als ik geluk heb en mijn verslaafde broertje er niet de hele tijd achter zit.![]()
![]()
Ik ben niet thuis.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:22 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Gewoon gelijk vanavond na de loting al je matchen spelen
Ik heb niet zo'n hele grote drang om te moeten spelen ofzoquote:Op vrijdag 4 april 2014 14:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan niet dat hij even moet oprotten ?Maar als het toernooi straks daar is, dan mag ik wel van hem hoor.
Wil hij zeker 50%?quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:31 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n hele grote drang om te moeten spelen ofzoMaar als het toernooi straks daar is, dan mag ik wel van hem hoor.
![]()
![]()
Nee, wij hebben zo onze volwassen trekjes.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Zavala goeie CDM met high-med.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:20 schreef Lindgren. het volgende:
Uruguay is ook wel een mooie ja.
[ afbeelding ]
Dit is mijn team:![]()
Wel Munoz ipv IF Ochoa.![]()
tweede helft aldoor onwijs goed opeensquote:
#FreeTrapz![]()
Ja, ik had dus iedereen al in mijn club, op Pirlo na. Dus vandaarquote:
![]()
Ik heb dit team al, dus alleen even een andere keeper halen
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Nee, alsof een CDM met med/high ineens onbruikbaar is..quote:Bij de meeste spelers merk je het niet eens.
ruiterquote:Op vrijdag 4 april 2014 14:47 schreef el-blanchito het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb dit team al, dus alleen even een andere keeper halen
#FreeTrapz![]()
Het kan wel maar ik heb hem zelf op CM staan (op wissel voor als Herrera moe is) Het is wel een goede speler.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee, alsof een CDM met med/high ineens onbruikbaar is..Bij de meeste spelers merk je het niet eens.
![]()
rare reacties toch vaak op fok met dit soort dingen he..zitten echt mafkezen tussen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:02 schreef Lindgren. het volgende:
godver manNachtmerrie van elke ouder.
NWS / Twee Nederlandse vriendinnen vermist in PanamaAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
krijg je met die seksueel gefrustreerde gevallenquote:Op vrijdag 4 april 2014 15:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
rare reacties toch vaak op fok met dit soort dingen he..zitten echt mafkezen tussen.![]()
van die gasten die denken dat ze een BJ krijgen voor hun verjaardaghaha lachen die gozer.
#FreeTrapz![]()
Al die dikke zolderkamerautisten daar. Nog bijna erger dan hier.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:02 schreef Lindgren. het volgende:
NWS / Twee Nederlandse vriendinnen vermist in PanamaFeyenoord Rotterdam![]()
van die gasten die dan UI's hebben van vrouwen die andere vrouwen in de tiet bijten.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:16 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Al die dikke zolderkamerautisten daar. Nog bijna erger dan hier.![]()
Wel gehadquote:Op vrijdag 4 april 2014 15:15 schreef FCsuarez het volgende:
van die gasten die denken dat ze een BJ krijgen voor hun verjaardaghaha lachen die gozer.
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Hmm... dat komt mij niet bekend voor.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:18 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
van die gasten die dan UI's hebben van vrouwen die andere vrouwen in de tiet bijten.Feyenoord Rotterdam![]()
van die gasten die dan UI's hebben van vrouwen meisjes die andere vrouwen meisjes in de tiet bijten.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:18 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Hmm... dat komt mij niet bekend voor.![]()
niet als ontmaagding mag ik hopenquote:
#FreeTrapz![]()
Nou vrouwen.. eerder meisjes. Die bijtende dan.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:18 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
van die gasten die dan UI's hebben van vrouwen die andere vrouwen in de tiet bijten.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Iemand nog interesse in blu ray films? Ik ben mijn collectie een beetje aan het opruimen. Zijn een boel bluray films, stuk of 60![]()
Niet helemaal doorgespit, maar ik vind het voor internet-standaarden nog meevallenquote:Op vrijdag 4 april 2014 15:02 schreef Lindgren. het volgende:
NWS / Twee Nederlandse vriendinnen vermist in Panama![]()
![]()
Die reacties hebben ze bijna allemaal weggehaald inmiddels. Check al die lege posts danquote:Op vrijdag 4 april 2014 15:30 schreef Zhano het volgende:
[..]
Niet helemaal doorgespit, maar ik vind het voor internet-standaarden nog meevallen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ah ok. Super naar voor ouders/familie etc ook zoals Lindgren. zegt. Hopelijk zien we ze over een jaartje bij "Locked up abroad"quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die reacties hebben ze bijna allemaal weggehaald inmiddels. Check al die lege posts dan![]()
![]()
die gozer bij IHHNNG dacht serieus dat hij een ontmaagding voor zijn verjaardag zou krijgen van zijn beste vriendinquote:![]()
ik heb wel eens triootjes voor mijn verjaardag gehad maar een ontmaagding.. dat gaat me te ver
#FreeTrapz![]()
Eentje van achter en eentje van voren erin gekregen?quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
die gozer bij IHHNNG dacht serieus dat hij een ontmaagding voor zijn verjaardag zou krijgen van zijn beste vriendin![]()
ik heb wel eens triootjes voor mijn verjaardag gehad maar een ontmaagding.. dat gaat me te verRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Het beste dat ik ooit kreeg van een meisje op mijn verjaardag is wisselgeld voor mijn energiedrank en chips.![]()
kutventquote:Op vrijdag 4 april 2014 15:41 schreef DutchSL het volgende:
Het beste dat ik ooit kreeg van een meisje op mijn verjaardag is wisselgeld voor mijn energiedrank en chips.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
oeps verkeerde accountAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
* Zhano slikt een moeder-grap inquote:Op vrijdag 4 april 2014 15:41 schreef DutchSL het volgende:
Het beste dat ik ooit kreeg van een meisje op mijn verjaardag is wisselgeld voor mijn energiedrank en chips.![]()
quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:41 schreef DutchSL het volgende:
quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat ik serieus kreeg van mijn laatste vriendin op mijn verjaardag: een blik hondenbrokken. Vond ze leuk![]()
Kut wijven, was ik maar homo.![]()
![]()
ja zoiets maar dan andersquote:Op vrijdag 4 april 2014 15:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Eentje van achter en eentje van voren erin gekregen?
#FreeTrapz![]()
Misschien mag je meedoen op FCsuarez' volgende verjaardagquote:Op vrijdag 4 april 2014 15:46 schreef DutchSL het volgende:
Wat ik serieus kreeg van mijn laatste vriendin op mijn verjaardag: een blik hondenbrokken. Vond ze leuk![]()
Kut wijven, was ik maar homo.![]()
http://www.spitsnieuws.nl(...)dt-lek-microsoftxbox
Dit is hoe ik een jaar lang op de xbox acc van mijn trade acc kon komen waarvan ik het wachtwoord niet meer wist..omdat het zo lukte heb ik dat nooit aangepast
Ik had gewoon 50 dollar en een gratis abonnement kunnen claimen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dan geeft FC Suarez een feestje in zijn mond?quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
Misschien mag je meedoen op FCsuarez' volgende verjaardagAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
kreeg het van me ex en ben bang dat ik daar niet meer mee in 1 bed belandquote:Op vrijdag 4 april 2014 15:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
Misschien mag je meedoen op FCsuarez' volgende verjaardag
#FreeTrapz![]()
FCsuarez weet ook wel hoe hij een achterdeurtje kan vinden.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:50 schreef Tim86 het volgende:
Dit is hoe ik een jaar lang op de xbox acc van mijn trade acc kon komen waarvan ik het wachtwoord niet meer wist..omdat het zo lukte heb ik dat nooit aangepast
Ik had gewoon 50 dollar en een gratis abonnement kunnen claimen![]()
En dan dat kind maar 50 dollar geven.. Had toch minstens een xbox one voor dat kind verwacht.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:50 schreef Tim86 het volgende:
Ik had gewoon 50 dollar en een gratis abonnement kunnen claimenDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
+ 4 games en een abonnement..quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:53 schreef over_hedge het volgende:
[..]
En dan dat kind maar 50 dollar geven.. Had toch minstens een xbox one voor dat kind verwacht.
Wat moet je met een console als je hem al hebt (ja, doorverkopen).![]()
had het filmpje niet gekeken. Dacht eigenlijk dat het over de 360 ging.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:54 schreef DutchSL het volgende:
[..]
+ 4 games en een abonnement..
Wat moet je met een console als je hem al hebt (ja, doorverkopen).Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dat weet hij zeer goedquote:Op vrijdag 4 april 2014 15:53 schreef DutchSL het volgende:
[..]
FCsuarez weet ook wel hoe hij een achterdeurtje kan vinden.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Iemand die die inschrijvingen van dat toernooi heeft? Bedenk me net dat ik helemaal niet mee kan doen want ik heb geen fifa meer voor de ps3![]()
![]()
je wil gewoon dat ik hap hequote:jij maakt geen vrienden vandaag
dat weet ik wel.
#FreeTrapz![]()
quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:57 schreef rolls-reus het volgende:
Iemand die die inschrijvingen van dat toernooi heeft? Bedenk me net dat ik helemaal niet mee kan doen want ik heb geen fifa meer voor de ps3![]()
Ok Engeland is weer vrijquote:Op vrijdag 4 april 2014 15:57 schreef rolls-reus het volgende:
Iemand die die inschrijvingen van dat toernooi heeft? Bedenk me net dat ik helemaal niet mee kan doen want ik heb geen fifa meer voor de ps3
https://docs.google.com/s(...)wWWUxTkE&usp=sharing![]()
Was het bij mij ook.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
had het filmpje niet gekeken. Dacht eigenlijk dat het over de 360 ging.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat probleem heb ik ook.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:57 schreef rolls-reus het volgende:
Iemand die die inschrijvingen van dat toernooi heeft? Bedenk me net dat ik helemaal niet mee kan doen want ik heb geen fifa meer voor de ps3Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Hoezo? Ik had het over wat jij de vorige keer poste met accounts achterhalen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je wil gewoon dat ik hap hejij maakt geen vrienden vandaag
dat weet ik wel.
e: O jij leest hem zo.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Eentje van achter en eentje van voren erin gekregen?hoe kan ik dit anders lezen...quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Viespeuken!quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hoezo? Ik had het over wat jij de vorige keer poste met accounts achterhalen.
e: O jij leest hem zo.![]()
![]()
M'n abonnement is afgelopen, EINDELIJK. Weet iemand nog een goede smartphone?0
Ik heb een HTC Sensation en heb het afgelopen half jaar mijn ogen uitgehuild. Wat een kutding.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Klinkt standaard, maar een Iphone. Ik heb zelf sinds kort een 4S en vond het voorheen ook niks, maar je kan er gewoon alles mee en het is makkelijk qua menu's enzoquote:Op vrijdag 4 april 2014 16:04 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb een HTC Sensation en heb het afgelopen half jaar mijn ogen uitgehuild. Wat een kutding.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Top gesprekquote:Anonymous User 20 has opened the document.
Anonymous User 20: hallo marco jongerius
me: hoi
Anonymous User 20 has left.![]()
Nexus 5.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:04 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb een HTC Sensation en heb het afgelopen half jaar mijn ogen uitgehuild. Wat een kutding.![]()
S5 is bijna uit geloof ik.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ziet er inderdaad niet slecht uit.quote:Wil ik stiekem ook wel, maar vind ze gewoon nog steeds prijzig.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:06 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Klinkt standaard, maar een Iphone. Ik heb zelf sinds kort een 4S en vond het voorheen ook niks, maar je kan er gewoon alles mee en het is makkelijk qua menu's enzoAls ik m'n huidige abonnement van gemiddeld 28 euro p/m behoud, betaal ik ¤170,- bij.
zou kunnen maar dat kan mijn vieze gedachte niet aan. te normaal.quote:
zijn er hier eigenlijk nog mensen van de... achterdeurtjes.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dat was ikquote:wist niet dat ik anoniem was, dacht dat mijn Google account naam er gewoon zou staan.
![]()
met 2 man? Zijn we wel snel klaarquote:Op vrijdag 4 april 2014 16:09 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Wij kunnen wel iets beginnen op de ps4?![]()
oehhh een ontluikende romance!quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:09 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Wij kunnen wel iets beginnen op de ps4?![]()
![]()
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 4 april 2014 16:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
Iedereen bedankt voor de felicitaties.![]()
![]()
dat is dan ¤50,-quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
Iedereen bedankt voor de felicitaties.![]()
Ik heb vandaag precies 2 jaar een relatie, met een vrouw.quote:
LOLLLLLLquote:Op vrijdag 4 april 2014 16:11 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik heb vandaag precies 2 jaar een relatie, met een vrouw.
ik precies vandaag 4 jaar.
ook met een vrouw :p![]()
quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:11 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Las net ff terug en er was nog iemand die mee wilde doenkom op, jullie doen het erom
![]()
Nice. Langer dan 3.5 jaar heb ik het nooit uitgehouden.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:12 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
LOLLLLLL
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 4 april 2014 16:12 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
LOLLLLLL
ook met een vrouw :pGeeft ze volgende keer weer commentaar tijdens clubs?
De vrouwelijke Sierd de Vos
Voordeel is wel dat een iPhone redelijk makkelijk door te verkopen is. Ook als ze bijvoorbeeld twee jaar oud zijn.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ziet er inderdaad niet slecht uit.
[..]
Wil ik stiekem ook wel, maar vind ze gewoon nog steeds prijzig.Als ik m'n huidige abonnement van gemiddeld 28 euro p/m behoud, betaal ik ¤170,- bij.
Een 4s?quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:13 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat een iPhone redelijk makkelijk door te verkopen is. Ook als ze bijvoorbeeld twee jaar oud zijn.Over 2 jaar?
zoooooooquote:Op vrijdag 4 april 2014 16:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
GefeliciteerdGeeft ze volgende keer weer commentaar tijdens clubs?
De vrouwelijke Sierd de Vos![]()
4S moet je niet aan willen beginnen.quote:Betaal iets meer en ga voor de 5.
Ik heb ook gewoon een 4S, 22 eutjes per maand. niks mis meequote:i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Komt ze vanavond weer op Skype?quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:12 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
LOLLLLLL
ook met een vrouw :p
(verkapte "vanavond prednison?"-post)![]()
liep ze er doorheen te schreeuwen of heeft hij een voetbalchick;)quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
GefeliciteerdGeeft ze volgende keer weer commentaar tijdens clubs?
De vrouwelijke Sierd de VosPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Schizofreen in de chatquote:Anonymous User 20 has opened the document.
Anonymous User 20: waarom ben jij 2x ingelogd?
me: pc en laptop
Anonymous User 20: ah
Anonymous User 21 has opened the document.
Anonymous User 22 has opened the document.
Anonymous User 22 has left.
Anonymous User 23 has opened the document.
Anonymous User 21 has left.
Anonymous User 24 has opened the document.
Anonymous User 20: nu zit ik er 3x in
Anonymous User 25 has opened the document.
Anonymous User 24: hoi nr 20
Anonymous User 23: hey 24 jij ook hier
het is weer vrijdagmiddag
Anonymous User 24: weeeekeeendddd
Anonymous User 25: Marco
Anonymous User 24: /kick 20
Anonymous User 20 has left.
Anonymous User 23: /kick 24
Anonymous User 24 has left.
Anonymous User 25: ik moet poepen moet dit staand of zittend?
Anonymous User 24 has opened the document.
Anonymous User 24: hey wie kickt mij
Anonymous User 23: sorry
Anonymous User 24: /kick 23
Anonymous User 23 has left.
Anonymous User 24: haha sukk0ls
/quit
Anonymous User 24 has left.![]()
Ja, maar dan betaal je dus wel een hoop bij en daar heb ik niet zo'n zin in.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:15 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ik heb ook gewoon een 4S, 22 eutjes per maand. niks mis mee
Ik ben er zondag weer bij.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:15 schreef Zhano het volgende:
[..]
Komt ze vanavond weer op Skype?
(verkapte "vanavond prednison?"-post)
Heulemaal niks hoor?quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, maar dan betaal je dus wel een hoop bij en daar heb ik niet zo'n zin in.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Oh, volgens mij kun je geen iPhone 5 meer krijgen in de winkel.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, maar dan betaal je dus wel een hoop bij en daar heb ik niet zo'n zin in.Budget model is 4S en die is vergeleken met de 5 een klein dik zwaar ding.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:09 schreef OmniRocket het volgende:
Leuke poule:
Lindgren.
OmniRocket
MrvanTrapZ
PrideoftheSouth
Als je de specs van een Galaxy S4 en iPhone 4s naast elkaar legt (prijs ongeveer gelijk) dan is ongeveer alles in het voordeel van de Galaxy.
http://www.phonearena.com(...)-4s/phones/7597,5257hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Is goed.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:15 schreef Zhano het volgende:
[..]
Komt ze vanavond weer op Skype?
(verkapte "vanavond prednison?"-post)
Kracht van de iPhone is ook meer het gebruiksgemak denk ik. Plus dat alle software specifiek voor de iPhone is gemaakt en dus meestal vlekkeloos werkt waar bij Android de werking per toestel kan verschillen door OS versie en toestelspecs.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:22 schreef Lindgren. het volgende:
Als je de specs van een Galaxy S4 en iPhone 4s naast elkaar legt (prijs ongeveer gelijk) dan is ongeveer alles in het voordeel van de Galaxy.
http://www.phonearena.com(...)-4s/phones/7597,5257![]()
iPhone 5s werkt goed hoor en blijft snel.
Mijn S3 hiervoor vertoonde wel eens kuren met snelheid.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nog mensen die het xbox-toernooi willen joinen? Met 2 erbij zitten we op 8 man en kunnne we 2 poules van 4 doen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat Xbox toernooi is net de Xbox one.. kan je lang op wachtenquote:Op vrijdag 4 april 2014 16:25 schreef Tim86 het volgende:
Nog mensen die het xbox-toernooi willen joinen? Met 2 erbij zitten we op 8 man en kunnne we 2 poules van 4 doen.![]()
![]()
bakkesquote:Op vrijdag 4 april 2014 16:26 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Dat Xbox toernooi is net de Xbox one.. kan je lang op wachtenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik moet ook eens een smartphone halen, zit nog steeds op een ding uit 2002 ofzo die nog net een SMS kan versturen en dan houdt het voor een heel eind wel op.
Eis is wel Android, want daar programmeren we hier wel eens voor, en het moet dubbele dienst draaien als MP3 speler. Maar dat kunnen ze allemaal wel, dus maakt weinig verschil.
Is PrePaid nog handig ipv abonnement? Ik bel niet zo veel en ga ook niet veel op internet met zo'n ding als ik niet thuis ben.![]()
quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:24 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kracht van de iPhone is ook meer het gebruiksgemak denk ik. Plus dat alle software specifiek voor de iPhone is gemaakt en dus meestal vlekkeloos werkt waar bij Android de werking per toestel kan verschillen door OS versie en toestelspecs.
Gewoon een round robin league van maken.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:25 schreef Tim86 het volgende:
Nog mensen die het xbox-toernooi willen joinen? Met 2 erbij zitten we op 8 man en kunnne we 2 poules van 4 doen.![]()
thanks, makes sensequote:Op vrijdag 4 april 2014 16:24 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kracht van de iPhone is ook meer het gebruiksgemak denk ik. Plus dat alle software specifiek voor de iPhone is gemaakt en dus meestal vlekkeloos werkt waar bij Android de werking per toestel kan verschillen door OS versie en toestelspecs.
Kan ook nog ja. Wel leuk dat je dan echt tegen iedereen speelt en loting geen factor meer is.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:29 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Gewoon een round robin league van maken.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik snap trouwens nog steeds niet waarom zoveel mensen met een donkere bal spelen in FUT..Op mijn oude tv zag ik hem echt amper. Nu wel beter, maar een lichte bal is gewoon zoveel fijner. Is dat ook gewoon puur om je tegenstander te irriteren ofzo? Of hebben ze hun brightness dan achterlijk ingesteld?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Of in een stadion spelen met half schaduwquote:Op vrijdag 4 april 2014 16:34 schreef Tim86 het volgende:
Ik snap trouwens nog steeds niet waarom zoveel mensen met een donkere bal spelen in FUT..Op mijn oude tv zag ik hem echt amper. Nu wel beter, maar een lichte bal is gewoon zoveel fijner. Is dat ook gewoon puur om je tegenstander te irriteren ofzo? Of hebben ze hun brightness dan achterlijk ingesteld?![]()
![]()
Ik heb Sim Only:quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:28 schreef DutchSL het volgende:
Ik moet ook eens een smartphone halen, zit nog steeds op een ding uit 2002 ofzo die nog net een SMS kan versturen en dan houdt het voor een heel eind wel op.
Eis is wel Android, want daar programmeren we hier wel eens voor, en het moet dubbele dienst draaien als MP3 speler. Maar dat kunnen ze allemaal wel, dus maakt weinig verschil.
Is PrePaid nog handig ipv abonnement? Ik bel niet zo veel en ga ook niet veel op internet met zo'n ding als ik niet thuis ben.+
Die minuten kom ik heel soms eens overheen, maar kost bijna niks extra. SMS'en doe ik toch niet meer sinds zelfs mn moeder Whatsapp heeft3G is toch wel super handig om te hebben en voor een 10tje in de maand is dat prima te doen. Enige nadeel is BEN
Echt slecht 3G bereik en dat ligt niet aan mijn provincie
![]()
![]()
sim only van ziggo als je al ziggo klant bentquote:Op vrijdag 4 april 2014 16:36 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik heb Sim Only:
[ afbeelding ] + [ afbeelding ]
Die minuten kom ik heel soms eens overheen, maar kost bijna niks extra. SMS'en doe ik toch niet meer sinds zelfs mn moeder Whatsapp heeft3G is toch wel super handig om te hebben en voor een 10tje in de maand is dat prima te doen. Enige nadeel is BEN
Echt slecht 3G bereik en dat ligt niet aan mijn provincie
#FreeTrapz![]()
Ja, ook irritant. Al kan ik het bij die Al Fahd nog wel begrijpen omdat je daar in ieder geval nooit regen hebt. Ik heb zelf de arena. Geen echt irritante schaduw en geen regen/sneeuw. Dat is toch het belangrijkste. Maar volgens mijn logica zou dan echt iedereen toch voor zo'n stadion kiezen..behalve wellicht de mensen die zo slecht zijn dat ze nivellerende dingen als sneeuw en regen nodig hebben. En behalve fanboys die in het stadion van hun club willen spelen ofzo.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:35 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Of in een stadion spelen met half schaduwAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heb ik ook (L)quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:![]()
tevreden mee?
Dit wordt dan de deal. Nog iets opvallends?
Ja, bevalt heel goed. Echt niets negatiefs over te zeggen eigenlijk. Heb er zelf nog een S-view flipcover bij.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]![]()
tevreden mee?
[ afbeelding ]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
denk dat nog steeds heel veel mensen old trafford o.i.d. kiezen omdat het toch een bepaalde naam heeft. speel zelf op Union parkquote:Op vrijdag 4 april 2014 16:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, ook irritant. Al kan ik het bij die Al Fahd nog wel begrijpen omdat je daar in ieder geval nooit regen hebt. Ik heb zelf de arena. Geen echt irritante schaduw en geen regen/sneeuw. Dat is toch het belangrijkste. Maar volgens mijn logica zou dan echt iedereen toch voor zo'n stadion kiezen..behalve wellicht de mensen die zo slecht zijn dat ze nivellerende dingen als sneeuw en regen nodig hebben. En behalve fanboys die in het stadion van hun club willen spelen ofzo.maar ben de regen af ten toe wel zat dus ga weer naar al fahd denk ik.
#FreeTrapz![]()
Ik weiger de arena als thuisstadion te nemenquote:Op vrijdag 4 april 2014 16:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, ook irritant. Al kan ik het bij die Al Fahd nog wel begrijpen omdat je daar in ieder geval nooit regen hebt. Ik heb zelf de arena. Geen echt irritante schaduw en geen regen/sneeuw. Dat is toch het belangrijkste. Maar volgens mijn logica zou dan echt iedereen toch voor zo'n stadion kiezen..behalve wellicht de mensen die zo slecht zijn dat ze nivellerende dingen als sneeuw en regen nodig hebben. En behalve fanboys die in het stadion van hun club willen spelen ofzo.![]()
Heb nu het Emirates stadion omdat ik de camerapositie daar ideaal vind.![]()
Oké, nice. Ik ben overtuigd denk ik.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, bevalt heel goed. Echt niets negatiefs over te zeggen eigenlijk. Heb er zelf nog een S-view flipcover bij.
[ afbeelding ]Heb ik weer een apparaatje dat zeker 2 jaar mee kan.
Ik vind 'm wel mooi.quote:
Ik heb Mestalla, schaduwloos en fijne camerapositie. Helaas wel regelmatig regen en soms sneeuw, maar alle non-regen stadions bevallen me niet.
En de Arena heeft wel kut schaduws ?![]()
Wel een gemiste kans.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oké, nice. Ik ben overtuigd denk ik.Heb ik weer een apparaatje dat zeker 2 jaar mee kan.
[..]
Ik vind 'm wel mooi.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
*schaduwenquote:Op vrijdag 4 april 2014 16:41 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb Mestalla, schaduwloos en fijne camerapositie. Helaas wel regelmatig regen en soms sneeuw, maar alle non-regen stadions bevallen me niet.
En de Arena heeft wel kut schaduws ?
Wel wat, maar geen irritante. El Fahd wel. Of die hoeren Duitse arena..van Schalke geloof ik.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
een 2 jarig abonnement, de eerste 24 maanden ¤22,- per maand, en daarna ¤27,50quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]![]()
tevreden mee?
[ afbeelding ]?
![]()
zwarte ballen mogen ze er idd wel uit halen
#FreeTrapz![]()
Wordt stilzwijgend verlengd denk ik.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:43 schreef Freire het volgende:
[..]
een 2 jarig abonnement, de eerste 24 maanden ¤22,- per maand, en daarna ¤27,50?
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Forum Opties Forumhop: Hop naar: