SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Alleen gold spelers. En dan was ik dus nog maar op de helft.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:43 schreef Rogan het volgende:
[..]
Spelers of consumables?
Heb zelf nog 1500 gouden contracten.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Heeft het kassameisje je nog niet gefeliciteerd?quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Bedankt voor de TT, maar dit gaat niet meer goed komen vandaag.![]()
Hij moet zich niet zo aanstellen als iemand hem slecht (uit een geintje) noemt om dan zo overdreven te gaan reageren.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[..]
[..]
Net zo lang zuigen tot hij weer over de zeik gaat. Laat gewoon gaan. Beter voor de sfeer ook.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat ook nog niet.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:50 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Heeft het kassameisje je nog niet gefeliciteerd?![]()
Zijn jullie nou nog steeds ruzie ana het makenquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hij moet zich niet zo aanstellen als iemand hem slecht (uit een geintje) noemt om dan zo overdreven te gaan reageren.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Als je naderhand met ongeveer 10 opmerkingen komt om hem weer uit zijn tent te lokken, wie reageert er dan overdreven?quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hij moet zich niet zo aanstellen als iemand hem slecht (uit een geintje) noemt om dan zo overdreven te gaan reageren.![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Het is gewoon een mongooltje.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:52 schreef Toefjes het volgende:
Als je naderhand met ongeveer 10 opmerkingen komt om hem weer uit zijn tent te lokken, wie reageert er dan overdreven?
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Godver, die mod die ons eerst allemaal weg wilde jagen is hier nu onderhand zelf kind aan huisquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:53 schreef 2Happy4U het volgende:
Gefeliciteerd jongen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:53 schreef 2Happy4U het volgende:
Gefeliciteerd jongen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]wij houden het graag on-topic
@POTS goed idee heb volgens mij ook nog een marcelo sturridge cech en dat soort spelers waar ik niets meer mee doePak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Iemand heeft vast wel een TR gemaaktquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Godver, die mod die ons eerst allemaal weg wilde jagen is hier nu onderhand zelf kind aan huis
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Genoeg nu.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En omdat jij dat vindt moet de rest er last van hebben?Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
TR GEMACHT!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:53 schreef 2Happy4U het volgende:
Gefeliciteerd jongen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Dat ja. Nu zijn ze nog wat waard, na de TOTS-en misschien niet. En ik had het trouwens ook over de Toivonens en Velthuizens, die ik gewoon gediscard hebquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:55 schreef FCsuarez het volgende:
[..]wij houden het graag on-topic
@POTS goed idee heb volgens mij ook nog een marcelo sturridge cech en dat soort spelers waar ik niets meer mee doe
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee, ik ben er gewoon altijd.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: