quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:24 schreef schommelstoel het volgende:
Ik dacht bijna dat ik iets groots had ontdek
Gelukkig niet, ik had al bijna een DM klaar staan voor Lav.quote:
Illuminati hequote:Op dinsdag 8 april 2014 16:34 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Gelukkig niet, ik had al bijna een DM klaar staan voor Lav.
Dat haar naam wss terug te vinden is en dat haar anonimiteit dan niet meer zo veilig is.
Tenzij het wel Lav is natuurlijk, we zijn hier wel in BNW hea
Ik verdenk jou eerder van contacten met scientologyquote:
Of de Ordo Templi Orientis. Volgens mij is ze hogepriesteres daarquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:46 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik verdenk jou eerder van contacten met scientology
Klopt . Jij ook he . Ssttttquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:46 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik verdenk jou eerder van contacten met scientology
Wat is dat voor een Orde?quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:51 schreef PontifexMaximus het volgende:
[..]
Of de Ordo Templi Orientis. Volgens mij is ze hogepriesteres daar
Ik wist het al hoorquote:Op dinsdag 8 april 2014 17:03 schreef theguyver het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ordo_Templi_Orientis
google meid
geen werkquote:Op dinsdag 8 april 2014 12:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja? Hou je van storm en regen afgewisseld met zon?
ah lekker dagje vrij is wel lekker he.quote:
Wat een grap!quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:20 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Pfjew, ik had je al bijna een DM verzonden, er staat namelijk onder de video een naam van een dame die het heeft in gezongen.
En dankzij mij aangeleerde BNW speurwerk op het web, dacht ik, ik tik die naam eens in bij google![]()
En warempel ik kom op iemand haar facebook terecht die lavendel als omslag foto heeft![]()
Toen was het even 1+1= Lavenderr
quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:27 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Wat een grap!
Nog eentje dan, die heeft ze echt ingezongen hoor. écht.![]()
Nee ik bedoelde vanaf dat tijdstip, 17.15 tot morgenochtendquote:Op dinsdag 8 april 2014 17:20 schreef theguyver het volgende:
[..]
ah lekker dagje vrij is wel lekker he.
Denk dat ik vandaag al vroeg onder de wol vertrokken ben
Ow haha, let weer es niet op hier..quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde vanaf dat tijdstip, 17.15 tot morgenochtend
Ge-wel-digquote:Op dinsdag 8 april 2014 19:23 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ow haha, let weer es niet op hier..
zo eten bijna klaar ben beetje aaan de late kant..
[ afbeelding ]
Hahaha. Lijkt een beetje op een stukje wat wij eens gedaan hebben op een bruiloft.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:23 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ow haha, let weer es niet op hier..
zo eten bijna klaar ben beetje aaan de late kant..
[ afbeelding ]
Ja ik moet binnen kort ook nog iets doen, over 2 wekenquote:Op dinsdag 8 april 2014 19:32 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hahaha. Lijkt een beetje op een stukje wat wij eens gedaan hebben op een bruiloft.
Werk qeer klaar voor vandaag.
Ren ze Scrum en tot laterquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:28 schreef Scrummie het volgende:
Eindelijk is de regen weg getrokken. Eindelijk kan ik gaan hardlopen. Eindelijk tot straks of tot slaap lekker!
Oh jee. Dat wordt nog spannend de komende tijd.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:19 schreef Blaadjes het volgende:
http://m.fok.nl/nieuws/647093
Hier L bloemanen nu ook op fp. :p
nee vandaag niet. Heb net 2 diensten van 10 tot 19 gehad. Morgen en vrijdag van 21 tot klaar.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh jee. Dat wordt nog spannend de komende tijd.
Moet jij vannacht weer werken B?
Het is lekker weertje al waait het behoorlijk, dus kun je lekker genieten vandaag
Lekker hoor. En dan woon je ook nogeens op een heel mooi plekje van Nederland. En je hebt er mooi weer bij. Wat wil een mens nog meerquote:Op woensdag 9 april 2014 12:29 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
nee vandaag niet. Heb net 2 diensten van 10 tot 19 gehad. Morgen en vrijdag van 21 tot klaar.
Mooi om te zien hoe het toerisme en mensen die dagje strand en tent opzoeken bijzonder snel toenemen als het beetje mooi weer is of voorjaar.
Maar vandaag dus lekker niks doen.
Sex drugs en rock n roll natuurlijk :pquote:Op woensdag 9 april 2014 12:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lekker hoor. En dan woon je ook nogeens op een heel mooi plekje van Nederland. En je hebt er mooi weer bij. Wat wil een mens nog meer
Dat kan ook in Zeeland hoorquote:Op woensdag 9 april 2014 13:08 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Sex drugs en rock n roll natuurlijk :p
quote:
Pfff je hebt je handen er vol aan.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:43 schreef theguyver het volgende:
[..]ehm nee, 5 uur er uit werk, dreumes naar school schoonmaken werk en net weer opgehaald ff in bad gedropt, zit weer onder de drek
Jazeker, maar dat moet ook.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Pfff je hebt je handen er vol aan.
Straks heb je geen tijd meer om te FOK!kenquote:Op woensdag 9 april 2014 13:48 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jazeker, maar dat moet ook.
ff beetje werk afmaken en wat leuke dingetjes doen met haar,
En vanaaf vast wel weer uitgeteld op de bank
quote:[img]http://i.fokzine[img=247,178]http://hugelolcdn.com/i/262783.gif[/img].net/p/0s.gif[/img] Op woensdag 9 april 2014 13:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Straks heb je geen tijd meer om te FOK!ken
Eergister en gister was het heul erg druk, dubbele deadline, 1 gehaald, ander is in afwachting bij klant. Maar is te grote klant om dat soepel te laten lopenquote:Op woensdag 9 april 2014 11:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey Scrum. Druk op het werk of gaat het de laatste tijd wel met de deadlines?
Hier ook genoeg te doen. Maar ja, logisch he in deze tak van sportquote:Op woensdag 9 april 2014 14:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eergister en gister was het heul erg druk, dubbele deadline, 1 gehaald, ander is in afwachting bij klant. Maar is te grote klant om dat soepel te laten lopen.
Bij jou dan?
Daar heb je een punt Bquote:Op woensdag 9 april 2014 14:23 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Waarheids onderzoekje is gewenst lijkt me L
Ergens tussen vierhouten en nunspeet?quote:Op woensdag 9 april 2014 16:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ga eerst naar de Veluwe. Op onderzoek
Uhuhquote:Op woensdag 9 april 2014 16:21 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ergens tussen vierhouten en nunspeet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nog een vraag voor u open!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lavenderr NIET KLIKKEN!!!!!!!!!!!!!!!!Er staat nog een vraag voor u open!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |