Ja, het wordt vervelend zo. Uitgeschakelde deelnemers die weer terugkomen, een hele hoop loze rondes e.d.quote:
quote:Op vrijdag 18 april 2014 07:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
Die Astrid is een kutwijf, Bojana paranoia, nog een meeloop muts die altijd lacht en dan nog ADHD gevalletje.
Job of David geloof ik niet zo. Ik denk dat Bart of die aardappelkop met die hoofddoek de sigaar zal zijn.quote:Op vrijdag 18 april 2014 08:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
Bart of Job gaat het worden. Of toch David voor het onverwachte?
Heb geen idee, verwacht niet dat de winnaar ineens op de kaart zal staan.quote:Op vrijdag 18 april 2014 08:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Job of David geloof ik niet zo. Ik denk dat Bart of die aardappelkop met die hoofddoek de sigaar zal zijn.
Die zijn m.i. het minste qua koken en voegen qua persoon het minste toe aan het programma.quote:Op vrijdag 18 april 2014 08:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb geen idee, verwacht niet dat de winnaar ineens op de kaart zal staan.
quote:Op vrijdag 18 april 2014 08:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
*btw het valt me wel op hoeveel contact gestoorden daar rondlopen en dan tel ik de jury mee.
Daarom scoort het ook goed denk ik, Mien op de hoek krijgt inspiratie en gaat geen boekje meer lezen tijdens het bereiden van de karbonades.quote:Op vrijdag 18 april 2014 08:32 schreef Halcon het volgende:
[..]![]()
Maar dat is in de samenleving niet anders natuurlijk.
Yep, wat dat betreft hebben ze de deelnemers, denk ik, wel goed gekozen. Een hoop mensen gaan nu geloven dat ook zij wel kunnen (leren) koken. Als prutser Philip en viswijf Astrid zo ver kunnen komen, dan kunnen zij dat toch ook wel ...quote:Op vrijdag 18 april 2014 08:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daarom scoort het ook goed denk ik, Mien op de hoek krijgt inspiratie en gaat geen boekje meer lezen tijdens het bereiden van de karbonades.
quote:Op vrijdag 18 april 2014 08:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik heb nog steeds nachtmerries van mijn moeder d'r karbonades, zeemleren lappen met wat bot.
Het klinkt niet echt smakelijk inderdaad.quote:Op vrijdag 18 april 2014 08:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar word je echt niet vrolijk van.
Die ene lijkt zoveel op Han Peekel, eet zo onsmakelijk en staat altijd zo te trappelen om zich weer vol te duwen met calorierijk voer, dat het wel ok is voor dit programma.quote:Op vrijdag 18 april 2014 08:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
Die Franse dwaas is nog wel beetje grappig maar die andere 2 droogkloten gaat 'm niet worden.
Is dat niet dezelfde?quote:Op vrijdag 18 april 2014 08:59 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die ene lijkt zoveel op Han Peekel, eet zo onsmakelijk en staat altijd zo te trappelen om zich weer vol te duwen met calorierijk voer, dat het wel ok is voor dit programma.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Han kende ik nog van de stripfiguren en tekenfilms, deze is een andere dan?quote:Op vrijdag 18 april 2014 09:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee. Bovenste is Han Peekel, onderste Julius Jaspers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |