die jury van masterchef VS is geloof ik 40 michelinsterren bij elkaar.....kun je toch niet vergelijken met die amateur jury in masterchef nederland...quote:Op woensdag 16 april 2014 19:31 schreef RobinOok het volgende:
Yeah, sure. Als ze ergens niet kunnen koken is het in de VS.
Naast de compleet onsympathieke deelnemes en jury de reden voor mij om daar niet naar te kijken. Echt belabberd slecht daar. Echt wel dat onze kandidaten beter koken!
Die 'amateur' jury in Nederland heeft z'n sporen op culinair gebied meer dan genoeg verdiend en is deskundiger dan al die Ramsay-malloten bij elkaar.quote:Op woensdag 16 april 2014 19:38 schreef Xaxax het volgende:
[..]
die jury van masterchef VS is geloof ik 40 michelinsterren bij elkaar.....kun je toch niet vergelijken met die amateur jury in masterchef nederland...
Het is gewoon veel leuker om naar te kijken in alle opzichten...Die gordon ramsey blijft natuurlijk wel een idioot
Ow, ik dacht Dracula-style.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:32 schreef utrecht1970 het volgende:
En astrid gaat bojana leegzuigen, qua informatie dan
Die worsten van het team met de bitch, de hoofddoek en de autiste waren ook hartstikke rauw. Wonnen vandaag toch...quote:Op woensdag 16 april 2014 20:21 schreef kwakz0r het volgende:
Bij topchef usa won destijds een meisje dat in de finale en niet-gare kipschnitzel serveerde, seriously, zo slecht was de rest.
Dat amerikaanse eten is altijd zo veel, en potsierlijk, en altijd dezelfde soort smaken.
quote:Op woensdag 16 april 2014 19:25 schreef Xaxax het volgende:
IK WEET niet meer hoe die dunne italiaan van master VS meer heet.....maar die zou elk bord van masterchef nederland zo in de vuilnisbak kieperen.......
Gaat het verder wel goed met je, knul?quote:Op woensdag 16 april 2014 21:57 schreef Xaxax het volgende:
HOUW ALLEMAAL JE BEK OVER DIE AMERIKANEN....
MAC DONALDS IS JULLIE FAVORIETE SNACK
Leiding geven is in haar optiek tegen iedereen schreeuwen dat ze hun mond moeten houden, zonder inspraak bevelen geven en vervolgens zelf met de eer gaan strijken van gerechten van anderen.quote:
Daar lijkt me vrij weinig tijd voor eigenlijk. Volgens mij (maar misschien dat iemand dat nog een keer komt verklaren) nemen ze op een ander tijdstip stap voor stap door hoe en wat het ging, alsof ze commentaar geven op de hele dag. Daarnaast is het natuurlijk ook een knap staaltje knip en plakwerk zo'n tv programma. Je kunt vrij makkelijk het beeld van iemand bepalen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |