T was blijkbaar niet lekker genoeg. Te weinig mondgevoel ofzo.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:04 schreef Zo-is-dat het volgende:
David niet door? Was een prachtig taartje. Dat had ik niet verwacht
ja smakelijk is ie niet, maar t is zo'n GVR!quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:04 schreef minilot het volgende:
[..]
O ja, daar raak ik serieus onpasselijk van, met dat vette haar boven de pannen - brrrrr!
Als je wilt lachen moet je bake my day kijken. Dat is pas treurnis.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:06 schreef Xaxax het volgende:
Masterchef australie en VS zijn leuk om naar te kijken...
Nederland hahahahaha dat is lachwekkend slecht....
Wat is dat drie keer niks zeg! Totaal mislukte rip offquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:07 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Als je wilt lachen moet je bake my day kijken. Dat is pas treurnis.
Welkom terug Regna...quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:27 schreef minilot het volgende:
Aww, daar gaat ons fokkertje. Kijk 'm sip zijn! Achgos.
Ja. Terwijl Heel Holland Bakt zo leuk was, dus het kan wel.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:07 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Als je wilt lachen moet je bake my day kijken. Dat is pas treurnis.
Eigenlijk valt het me best mee. Het is gewoon wat amateuristischer, en ook wat liever en vriendelijker.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:06 schreef Xaxax het volgende:
Masterchef australie en VS zijn leuk om naar te kijken...
Nederland hahahahaha dat is lachwekkend slecht....
Die lag eruit, maar mocht weer terugkomen. Zal wel de volgende zijn die moet vertrekken.quote:Op woensdag 16 april 2014 01:16 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ik dacht dat die vrouw met die hoofddoek er al lang uit was?
Sneu voor Philip. Je kon wel goed zien aan zijn reactie dat 'ie weinig afwijzingen heeft gehad in zijn leven.
Ik gok dat Bojana gaat winnen. Al zie ik liever David, met zijn guitige hoofd.
Of Han Pekel had zin in 4 koekjes i.p.v. maar 3 koekjes.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:05 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
T was blijkbaar niet lekker genoeg. Te weinig mondgevoel ofzo.
En dat dramaqueen gedoe... Het ligt altijd aan iedereen behalve aan haar.quote:Op woensdag 16 april 2014 08:30 schreef Griebus het volgende:
Boyana wil echt steeds het beste meisje uit de klas spelen, mega irritant wijf zeg. Al kan ze wel koken.
Ik zie Job wel winnen eigenlijk.
Ook tussendoor denk ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |