Dan zou je ze een keer of 30 moeten laten koken, cijfers geven en degene met het hoogste gemiddelde wint.quote:Op woensdag 23 april 2014 12:24 schreef RobinOok het volgende:
Ik hou ervan als de beste wint.
Daarom heb ik ook zo'n fuckhekel aan voetbal. Stomme sport.
Kun je net zo goed gaan dobbelen.
Een beetje offtopic maar: Waarom doe jij niet mee?quote:Op woensdag 23 april 2014 12:24 schreef RobinOok het volgende:
Ik hou ervan als de beste wint.
Daarom heb ik ook zo'n fuckhekel aan voetbal. Stomme sport.
Kun je net zo goed gaan dobbelen.
Zou ze dat ook zeggen als haar vriend haar op d'r knietjes zet, bij d'r hoofd pakt en zegt "en nu pijpen, kreng" ?quote:Op woensdag 23 april 2014 20:34 schreef kwakz0r het volgende:
vaste prik hier thuis om iets na half negen is bojana nadoenvriendje moet er zo hard om lachen...
"nee, ik hou niet zo van grote stukken vlees op zo'n.... barbecue. Ik vind dat niet verfijnd."
ja of siham heeft ze deze keer weggeflikkerdquote:Op woensdag 23 april 2014 21:01 schreef utrecht1970 het volgende:
Gambas kwijt? Misschien naast de chips van siham die ze eerder weggooide
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoop echt dat de jury aan het einde van vandaag zegt: Het was niet de bedoeling dat vandaag al iemand naar huis zou moeten: maar aju!
quote:Op woensdag 23 april 2014 21:16 schreef utrecht1970 het volgende:
Morgen heeft bart om onduidelijke redenen het programma verlaten en loopt astrid met een blauw oog rond.
Had dit in een spoiler gemoeten?
serieus?quote:Op woensdag 23 april 2014 21:16 schreef utrecht1970 het volgende:
Morgen heeft bart om onduidelijke redenen het programma verlaten en loopt astrid met een blauw oog rond.
Had dit in een spoiler gemoeten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. terwijl ze niet zo heel erg goed is. Een beetje gemiddeld.
Ze doet alles twee keer?quote:Op woensdag 23 april 2014 21:48 schreef utrecht1970 het volgende:
Bij de individuele opdrachten doet astrid het best goed.
Ik hoor het haar zo zeggenquote:Op woensdag 23 april 2014 20:34 schreef kwakz0r het volgende:
vaste prik hier thuis om iets na half negen is bojana nadoenvriendje moet er zo hard om lachen...
"nee, ik hou niet zo van grote stukken vlees op zo'n.... barbecue. Ik vind dat niet verfijnd."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |