In de jury van Master Chef zit Julius Jaspers. Die heeft een BBQ-restaurantje.quote:Op vrijdag 18 april 2014 09:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Han kende ik nog van de stripfiguren en tekenfilms, deze is een andere dan?
Als BBQ de maatstaf zou zijn dan ga ik winnen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 09:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
In de jury van Master Chef zit Julius Jaspers. Die heeft een BBQ-restaurantje.
Er wordt wel erg veel aandacht besteed aan toetjes inderdaad.quote:Op vrijdag 18 april 2014 09:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
Elke kerel gaat op zijn bek met toetjes , taart en koekjes.
Het is ook belangrijk dat een vrouw voldoende brood op de plank heeft.quote:Op vrijdag 18 april 2014 09:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
Die leren van jongs af zoete broodjes te bakken, daarna zie je ontwikkelling in meerdere richtingen met steeds meer vrouwen in de top
quote:Op vrijdag 18 april 2014 09:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik heb er zo 1 die veel talenten heeft maar zodra fornuis, pannen en snijplank in zicht komen dan is het zakjes bij AH halen in de wok flikkeren en klaar, ow maar het was gezond toch?
Vanaf het begin kom ik eik al beter koken, in de loop der jaren heeft zich dat ontwikkeld naar een mooie band met het afhaalrestaurant.quote:Op vrijdag 18 april 2014 09:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik heb niet te klagen. Eten is allemaal prima en genoeg en als ik zin heb in een bepaald gerecht, dan staat het op tafel.
Misschien zien ze het tenminste als een wedstrijd, waarin zij graag willen winnen. Nee, geen echte teamplayers, mee eens.quote:Op vrijdag 18 april 2014 15:56 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik vind bojana en astrid allebei geen teamspeler. Willen vooral hun eigen zin doordrijven en zien de andere kandidaten bij teamopdrachten meer als hun hulpjes
quote:Op vrijdag 18 april 2014 08:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik heb nog steeds nachtmerries van mijn moeder d'r karbonades, zeemleren lappen met wat bot.
Je bent z'n vrouw/vriendin?quote:Op maandag 21 april 2014 21:55 schreef Chantal2501 het volgende:
Job is net zo amateur als de rest die ook allemaal wat in de kookwereld doen. Job is geen kok en deed dat als bij aan als student omdat hij gewoon goed kon koken. Ze zijn allemaal hierop geselecteerd zou anders oneerlijk zijn.
Het gerecht wat ze gemaakt heeft is een Israëlisch gerecht... en ja de Marokkaanse invloeden komen voor in de Israëlische keuken (en vice versa), omdat tot 1981 de meerderheid van de (Joodse) Israëliërs (in Israël) van Marokkaanse afkomst was...quote:Op maandag 21 april 2014 21:41 schreef golfer het volgende:
Vandaag kreeg Siham wel een erg op haar keuken toegesneden mysterie-box toebedeeld: allemaal gerechten die zo uitwisselbaar waren met de Marokkaanse keuken en waar zij dus een Palestijns gerecht van maakte (geen Israëlisch gerecht).
quote:Op maandag 21 april 2014 23:29 schreef dude1986 het volgende:
, omdat tot 1981 de meerderheid van de (Joodse) Israëliërs (in Israël) van Marokkaanse afkomst was...
ben heel toevallig voor mijn studie hier mee bezig...quote:Op maandag 21 april 2014 23:41 schreef golfer het volgende:
[..]![]()
Zo, waar heb je die wijsheid vandaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |