Allochtoon gespot.quote:Op donderdag 3 april 2014 17:19 schreef jelfrikandel het volgende:
Wat is goede bekomst. Nog nooit van gehoord.
Wordt regelmatig na het eten gezegd. Dat het eten goed mag vallen, geloof ik. Dat je niet misselijk wordt bijv.quote:Op donderdag 3 april 2014 17:19 schreef jelfrikandel het volgende:
Dat het u wel moge bekomen.quote:Op donderdag 3 april 2014 17:19 schreef jelfrikandel het volgende:
Ja dacht ik dus al. Bedankt in ieder geval voor de bevestigingquote:Op donderdag 3 april 2014 17:24 schreef niels0 het volgende:
Goede bekomst en welbekomen bestaat volgens mij niet in het engels, alleen enjoy vooraf.
Doen we dat gewoonquote:Op donderdag 3 april 2014 17:27 schreef maily het volgende:
Volgens google translate: you may be obtained
Dat zou ik niet doenquote:
Hij geeft Engels ..... die zal dat echt niet overnemen ....quote:Op donderdag 3 april 2014 17:32 schreef Ruif het volgende:
[..]
Dat zou ik niet doenIn het Engels is er gewoon geen vertaling voor 'goede bekomst'. Ze zeggen daar na het eten gewoon wat algemeens (That was delicious etc.). Gewoon schrappen die zin!
Ik begrijp je niet?quote:Op donderdag 3 april 2014 17:34 schreef maily het volgende:
[..]
Hij geeft Engels ..... die zal dat echt niet overnemen ....
Oh zo, dan begrijp ik je nu welquote:Op donderdag 3 april 2014 17:38 schreef maily het volgende:
[..]
Hij zal de google vertaling niet overnemen.
Haha serieus? Echt nog nooit gehoord.quote:Op donderdag 3 april 2014 17:20 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Wordt regelmatig na het eten gezegd. Dat het eten goed mag vallen, geloof ik. Dat je niet misselijk wordt bijv.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |