Student? Zo ja, dan nee.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:06 schreef draadstalig het volgende:
Heb ook een pinpas van de ABN, maar zie hier ook geen directe mogelijkheden mee.
Nou ja, hij had ook morgen een topic kunnen openen met "help ik zit in Tirol en kan niet betalen, wat nu?"quote:Op donderdag 3 april 2014 10:10 schreef zarGon het volgende:
(Verder ben je er lekker op tijd mee...)
Tja, als hij er eerder mee was gekomen kon hij direct bij Visa of MasterCard een creditcard aanvragen.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:13 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Nou ja, hij had ook morgen een topic kunnen openen met "help ik zit in Tirol en kan niet betalen, wat nu?"
https://www.rabobank.nl/p(...)n_paslimiet_wijzigen.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:06 schreef draadstalig het volgende:
Met mijn pinpassen kan ik de skipassen niet aanschaffen (moet creditcard zijn) en tevens geen bedragen pinnen in het buitenland van boven de ¤500.
Je kunt dus van de 3288 euro 500 euro betalen?quote:Op donderdag 3 april 2014 10:06 schreef draadstalig het volgende:
- ¤1288 tbv de skipassen, maar moet met creditcard
- (rond ¤2000) over moeten maken bij het hotel, maar limiet van ¤500 in het buitenland
- Pinpas van de ABN, limiet in het buitenland ???
Duurt alleen weer een aantal dagenquote:Op donderdag 3 april 2014 10:19 schreef RemcoDelft het volgende:
Je kan handmatig een "terugbetaling" doen richting creditcard van 2000 euro, dan is je limiet 2k hoger.
Krijg korting bij online bestellingquote:Op donderdag 3 april 2014 10:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
https://www.rabobank.nl/p(...)n_paslimiet_wijzigen.
Ook dat kon/kan je aanpassen.
De makkelijkste oplossing is cash meenemen.
Klopt... Denk dat ik me vakantie maar annuleer. Gezeik allemaalquote:Op donderdag 3 april 2014 10:20 schreef CherryOnTop het volgende:
Dus even op een rijtje,
[..]
Je kunt dus van de 3888 euro 500 euro betalen?
Ski's kun je niet altijd cash betalen omdat ze schade willen kunnen innen. Soms werken ze met borg, maar dat zal gezien het bedrag dat aan ski's betaald gaat worden wel een behoorlijk grote borg zijn. Ik zou daar in ieder geval niet op gokken en vragen of iemand anders een creditcard heeft met een limiet van zo'n 1500+ euro.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
https://www.rabobank.nl/p(...)n_paslimiet_wijzigen.
Ook dat kon/kan je aanpassen.
De makkelijkste oplossing is cash meenemen.
Ja, zo, echt wel. Dat krijg je ervan als je op het laatste moment nog alles probeert te regelen.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:21 schreef draadstalig het volgende:
Klopt... Denk dat ik me vakantie maar annuleer. Gezeik allemaal
Zal de rest blij mee zijn, dat ze hun geld en vakantie kwijt zijn omdat jij te lui was om even na te kijken hoe het met betalen zat.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:21 schreef draadstalig het volgende:
[..]
Klopt... Denk dat ik me vakantie maar annuleer. Gezeik allemaal
Geld overmaken naar de ABN rekening en als de sodemieterij de buitenlandbetalingsmogelijkheid inschakelen?quote:Op donderdag 3 april 2014 10:06 schreef draadstalig het volgende:
Heb ook een pinpas van de ABN, maar zie hier ook geen directe mogelijkheden mee. Nog tips?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |