SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Owquote:Op woensdag 2 april 2014 23:26 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die link doet niks bij mij.
Maar je bedoelt wsl deze
http://www.easports.com/media/play/video/188363741
Ja dielekker goaltje
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Deze mocht er ook zijnquote:
http://www.easports.com/media/play/video/161060483
Dit soort goals lukten mij nooit1x vanuit een inworp zo'n overhead flick gemaakt en direct uit de lucht genomen, maar die spatte uiteen op de lat.
![]()
Dat was voor mij ook geen standaard goal, zo een heb ik in 14 nog niet gemaaktquote:Op woensdag 2 april 2014 23:34 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Deze mocht er ook zijn
http://www.easports.com/media/play/video/161060483
Dit soort goals lukten mij nooit1x vanuit een inworp zo'n overhead flick gemaakt en direct uit de lucht genomen, maar die spatte uiteen op de lat.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Welke speler was dat?
Deze maakte ik vorig jaar wel met Huseklepp
http://www.easports.com/media/play/video/139555104![]()
Mooi goalquote:Op woensdag 2 april 2014 23:38 schreef DutchSL het volgende:
Welke speler was dat?
Deze maakte ik vorig jaar wel met Huseklepp
http://www.easports.com/media/play/video/139555104
Weet niet meer wie het was, even nazoeken.
E: Ik weet bijna zeker dat het IF Balo was.
[ Bericht 3% gewijzigd door PrideoftheSouth op 02-04-2014 23:52:54 ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die fucking video's doen het niet bij mij
Mijn eigen video's dan he.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
PESSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 3 april 2014 00:53 schreef Zhano het volgende:
PESNext-gen versie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Kijk even of online Master League wat is.quote:Speelde vroeger ooit PES2 volgens mij op de PS1 en kocht altijd Robert Larcos om hem in de spits te zetten.
Pace en shotpower.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:Sorry!
Our servers are temporarily down while we work on making things better.
Please come back later.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
ze gaan het echt maken, dit keer echt, echt waar, je kunt straks ZOEKEN heel high techquote:
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik verheug me er nu al opquote:Op donderdag 3 april 2014 07:50 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ze gaan het echt maken, dit keer echt, echt waar, je kunt straks ZOEKEN heel high tech
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Op de Xbox 1 voor 132k BIN.quote:Op donderdag 3 april 2014 08:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
3 van Rhijn's op de PS3 markt, allen duurder dan 300k![]()
Dat lijkt er meer op. Volgens mij wordt de uiteindelijke prijs min of meer gelijkwaardig aan die van IF van Aanholt.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Jou had ik hier niet zo vroeg al verwacht. Ik dacht, die zal wel helemaal los zijn gegaan gisteravond, na het behalen van zijn Pquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Neuh. Blij dat ik m heb, maar geen reden voor groot feestquote:Op donderdag 3 april 2014 08:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jou had ik hier niet zo vroeg al verwacht. Ik dacht, die zal wel helemaal los zijn gegaan gisteravond, na het behalen van zijn PDaarnaast moet ik nu gewoon nog dingen van dit jaar doen. Zoals vandaag een portfolio afmaken en inleveren
![]()
![]()
Wat voor portfolio?quote:Op donderdag 3 april 2014 08:57 schreef Zhano het volgende:
[..]
Neuh. Blij dat ik m heb, maar geen reden voor groot feestDaarnaast moet ik nu gewoon nog dingen van dit jaar doen. Zoals vandaag een portfolio afmaken en inleveren
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Nuchtere Friezen die zo lekker gewoon zjin geblevenquote:Op donderdag 3 april 2014 08:57 schreef Zhano het volgende:
[..]
Neuh. Blij dat ik m heb, maar geen reden voor groot feestDaarnaast moet ik nu gewoon nog dingen van dit jaar doen. Zoals vandaag een portfolio afmaken en inleveren
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Njah in principe is het meer een praktische opdracht, met wat begeleidende documentatie. Een soort webshop in asp.NET MVC4.quote:Ja tochquote:Op donderdag 3 april 2014 09:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nuchtere Friezen die zo lekker gewoon zjin geblevenTevens Henrico
Die mag echt blij zijn dat NAC geen geld heeft om een andere verdediger te halen haha.
![]()
Die doet het hele jaar al goed hoorquote:Op donderdag 3 april 2014 09:04 schreef Zhano het volgende:
[..]
Njah in principe is het meer een praktische opdracht, met wat begeleidende documentatie. Een soort webshop in asp.NET MVC4.
[..]
Ja tochTevens Henrico
Die mag echt blij zijn dat NAC geen geld heeft om een andere verdediger te halen haha.
Gewoon een hele zure goal, in alle opzichten
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op donderdag 3 april 2014 09:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die doet het hele jaar al goed hoorGewoon een hele zure goal, in alle opzichten
![]()
![]()
![]()
Gisteren 3 potjes met Corona en Riascos RW gespeeld.. de rest van dat team is hetzelfde gebleven. Corona is een baasje.. skills met hem lukken prima. Verder gaf ik weinig goals weg. In ieder geval 3x achter elkaar gewonnen![]()
![]()
Bizar dat v Rhijn ineens 60k goedkoper geworden is vannacht
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik vind het eigenlijk niet zo raar.quote:Op donderdag 3 april 2014 09:38 schreef Tim86 het volgende:
Bizar dat v Rhijn ineens 60k goedkoper geworden is vannacht![]()
Ik heb nog nooit iemand goedkoper zien worden tijdens de eeeste nacht van totw eigenlijkquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Gebeurd alleen maar met bijna elke spelerquote:Op donderdag 3 april 2014 09:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand goedkoper zien worden tijdens de eeeste nacht van totw eigenlijk![]()
Ik had SIF Pedro in het eerste uur verkocht voor meer dan 500k, volgende dag was die al 300k ofzo.![]()
De eerste avond wel maar in de nacht stijgen ze vaak weer wat, vooral silvers. Toen ik ging pitten was hij 190k ofzo.quote:Op donderdag 3 april 2014 09:50 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Gebeurd alleen maar met bijna elke speler![]()
Ik had SIF Pedro in het eerste uur verkocht voor meer dan 500k, volgende dag was die al 300k ofzo.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 3 april 2014 09:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Gisteren 3 potjes met Corona en Riascos RW gespeeld.. de rest van dat team is hetzelfde gebleven. Corona is een baasje.. skills met hem lukken prima. Verder gaf ik weinig goals weg. In ieder geval 3x achter elkaar gewonnenquote:Op donderdag 3 april 2014 09:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
Jimenez is ook goed trouwens.. echt een goede afmaker. Ik zal zo het team even posten.Iedereen negeert je, dus ik reageer er wel even op: die gouden keeper is echt aids voor mijn ogenquote:Op donderdag 3 april 2014 09:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
Wel weinig balans als ik het zo zie.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Een vandermarretje op doel.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:00 schreef DuTank het volgende:
[..]
[..]
[..]
Iedereen negeert je, dus ik reageer er wel even op: die gouden keeper is echt aids voor mijn ogen
Zavala goejen CDM met high/med.![]()
Angel Reyna is wel 1 van de weinige spelers die ik nog had willen proberen, maar nooit aan toe gekomen ben.![]()
He meidquote:Op donderdag 3 april 2014 10:19 schreef DutchSL het volgende:
Angel Reyna is wel 1 van de weinige spelers die ik nog had willen proberen, maar nooit aan toe gekomen ben.Heb je het spel al weggedaan dan?
![]()
Hoi schattebout, GameMania neemt het niet aan en de gast aan wie ik Fifa 12 en 13 had verkocht speelt het nu op de PS4. Dus nee.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:21 schreef Zhano het volgende:
[..]
He meidHeb je het spel al weggedaan dan?
En nee, ik ga hem niet uit de kast halen. Ben druk bezig met andere spellen nu
En TWD / HIMYM / BBT laatste seizoen kijken en een half jaar achterstand WWE (ja, ik volg dat) wegwerken.
![]()
Welke games speel je nu dan?quote:Op donderdag 3 april 2014 10:28 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hoi schattebout, GameMania neemt het niet aan en de gast aan wie ik Fifa 12 en 13 had verkocht speelt het nu op de PS4. Dus nee.
En nee, ik ga hem niet uit de kast halen. Ben druk bezig met andere spellen nu
En TWD / HIMYM / BBT laatste seizoen kijken en een half jaar achterstand WWE (ja, ik volg dat) wegwerken.
![]()
Ben momenteel bezig met de Devil May Cry trilogie (ja oud, maar ik had nooit een PS2) en op de PC Star Craft 2 HOTS.quote:
En er liggen nog een paar spellen op de stapel + ik moet GTA 5 en Black Flag nog halen.![]()
Tokkiequote:Op donderdag 3 april 2014 10:28 schreef DutchSL het volgende:
een half jaar achterstand WWE (ja, ik volg dat)
Ik heb sinds gister mn FIFA 14 PS3 versie hier weer liggen, maar zal er voorlopig niet in komen. Speel nu ook andere spellen![]()
PS Plus(heb ik toch vanwege PS4)
PS4: NFS Rivals
PS3: Tomb Raider, Borderlands 2, PES 2014, GTA V, NFS Most Wanted.![]()
Bohhh dan heb je nog wat toffe games in het verschietquote:Op donderdag 3 april 2014 10:34 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ben momenteel bezig met de Devil May Cry trilogie (ja oud, maar ik had nooit een PS2) en op de PC Star Craft 2 HOTS.
En er liggen nog een paar spellen op de stapel + ik moet GTA 5 en Black Flag nog halen.![]()
![]()
Hoe is NFS Rivals? Wil hem misschien halen. Of Most Wanted trouwensquote:Op donderdag 3 april 2014 10:36 schreef Zhano het volgende:
[..]
Tokkie
Ik heb sinds gister mn FIFA 14 PS3 versie hier weer liggen, maar zal er voorlopig niet in komen. Speel nu ook andere spellen![]()
PS3: Tomb Raider, Borderlands 2, PES 2014, GTA V, NFS Most Wanted.Het prijsverschil waard om Rivals te kopen?
![]()
Tomb Raider moet ik ook nog halen ja. Racespellen heb ik niets mee, de laatste die ik heb gekocht zal Diddy Kong Racing (1997) geweest zijn denk ik
edit. die had ik nog geruild tegen een Formule 1 spel op de N64, daar kreeg ik uiteraard spijt van![]()
![]()
Rivals is echt een typische NFS. Als dat je ding is, is het een prima game. Persoonlijk vond ik 'm niet zo leuk.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:41 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hoe is NFS Rivals? Wil hem misschien halen. Of Most Wanted trouwensHet prijsverschil waard om Rivals te kopen?
![]()
Ik heb Most Wanted dus gratis... Het zijn beide geen topspellen imho, maar als je een paar uurtjes 'dom' wilt racen is het best vermakelijk. Rivals is met 2 'verhaallijnen' dus cops en racers. Denk dat je met Rivals meer uren zoet bent. Maar zoals Jorwol zegt hangt het van je voorkeur af.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:41 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hoe is NFS Rivals? Wil hem misschien halen. Of Most Wanted trouwensHet prijsverschil waard om Rivals te kopen?
![]()
quote:Op donderdag 3 april 2014 10:46 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Rivals is echt een typische NFS. Als dat je ding is, is het een prima game. Persoonlijk vond ik 'm niet zo leuk.Oké, thanksquote:Op donderdag 3 april 2014 10:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik heb Most Wanted dus gratis... Het zijn beide geen topspellen imho, maar als je een paar uurtjes 'dom' wilt racen is het best vermakelijk. Rivals is met 2 'verhaallijnen' dus cops en racers. Denk dat je met Rivals meer uren zoet bent. Maar zoals Jorwol zegt hangt het van je voorkeur af.![]()
Black Flag is echt gaaf.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:34 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ben momenteel bezig met de Devil May Cry trilogie (ja oud, maar ik had nooit een PS2) en op de PC Star Craft 2 HOTS.
En er liggen nog een paar spellen op de stapel + ik moet GTA 5 en Black Flag nog halen.Heb 'm sinds vorige week.
Feyenoord Rotterdam![]()
Weet niet, ben niet zo fan van de piraten setting zoals ik AC 3 ook minder vond dan de Europese delen. Maar ik ga hem wel halen als die 20 euro ofzo wordt.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:54 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Black Flag is echt gaaf.Heb 'm sinds vorige week.
![]()
Ik hoop die nog eens gratis via PS+ te krijgenquote:Op donderdag 3 april 2014 10:54 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Black Flag is echt gaaf.Heb 'm sinds vorige week.
(volgend jaar ofzo)
![]()
Dan kun je maar een maand spelen toch?quote:Op donderdag 3 april 2014 10:56 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik hoop die nog eens gratis via PS+ te krijgen(volgend jaar ofzo)
(is ook wel genoeg in 9 van de 10 gevallen..)![]()
Dan kun je wel stralen bij de Prednisons.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:36 schreef Zhano het volgende:
[..]
Tokkie
PS3: Tomb Raider, Borderlands 2, PES 2014, GTA V, NFS Most Wanted.Onze nieuwe club.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
neequote:Op donderdag 3 april 2014 10:58 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dan kun je maar een maand spelen toch?
(is ook wel genoeg in 9 van de 10 gevallen..)Kan je altijd blijven spelen zolang ze op je ps staan.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Nope. Als je tijdens de maand dat ze het aanbieden het spel download kun je m spelen zo lang je PS+ hebt. Ik kan nu bijv. nog Battlefield 3 spelen die ik in Juli ofzo al gedownload had. En aangezien ik een jaar PS+ heb genomen om online te kunnen op PS4 haal ik er zo maar wat mn geld uitquote:Op donderdag 3 april 2014 10:58 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dan kun je maar een maand spelen toch?
(is ook wel genoeg in 9 van de 10 gevallen..)Enige wat ik speel op PS4 is NFS en die is niet écht online.
![]()
Waarom speel je fifa niet op de ps4 als je een ps4 hebt.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:00 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nope. Als je tijdens de maand dat ze het aanbieden het spel download kun je m spelen zo lang je PS+ hebt. Ik kan nu bijv. nog Battlefield 3 spelen die ik in Juli ofzo al gedownload had. En aangezien ik een jaar PS+ heb genomen om online te kunnen op PS4 haal ik er zo maar wat mn geld uitEnige wat ik speel op PS4 is NFS en die is niet écht online.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
wat een naamquote:Op donderdag 3 april 2014 10:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dan kun je wel stralen bij de Prednisons.Onze nieuwe club.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Sturridge is best wel goed met sif suarez er naastHij heeft nu 8 doelpunten en 15 assist in 15 wedstrijden.
Het valt ook niet te vergelijken met de oudere AC's vind ik, maar waar ik deel 3 gewoon echt kut vond heb ik bij dit spel veel meer lol aan. Zal ook wel te maken hebben met het feit dat ik de piratensetting tof vind.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:56 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Weet niet, ben niet zo fan van de piraten setting zoals ik AC 3 ook minder vond dan de Europese delen. Maar ik ga hem wel halen als die 20 euro ofzo wordt.
Feyenoord Rotterdam![]()
O, ik had toen wel een racespel (iets met Paradise..) van PS+ in die maand dat het gratis was, maar die kon ik niet meer spelen na een maand. Maar dat kwam dus omdat ik geen PS+ meer had.![]()
What happened to zhe Dutchies?quote:Op donderdag 3 april 2014 10:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dan kun je wel stralen bij de Prednisons.Onze nieuwe club.
Omdat het daarop nog meer aids isquote:Op donderdag 3 april 2014 11:00 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Waarom speel je fifa niet op de ps4 als je een ps4 hebt.En dan kan ik geen clubs spelen met de Prednisons.
Burnout Paradise. Best veel gespeeld op PCquote:Op donderdag 3 april 2014 11:03 schreef DutchSL het volgende:
O, ik had toen wel een racespel (iets met Paradise..) van PS+ in die maand dat het gratis was, maar die kon ik niet meer spelen na een maand. Maar dat kwam dus omdat ik geen PS+ meer had.![]()
![]()
Raar. Ik installeer wel eens een psn+ spel op de ps van mijn vriendin zodat ze die kan spelen zonder dat ze psn+ heeft. En ze kan ze gewoon spelen.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:03 schreef DutchSL het volgende:
O, ik had toen wel een racespel (iets met Paradise..) van PS+ in die maand dat het gratis was, maar die kon ik niet meer spelen na een maand. Maar dat kwam dus omdat ik geen PS+ meer had.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Wieisboos wilde meedoen maar Mo was niet online dus toen hebben we met Trapzie maar een nieuwe aangemaakt. Sowieso een slecht idee om het hem te laten aanmaken. ;')quote:Op donderdag 3 april 2014 11:04 schreef Zhano het volgende:
[..]
What happened to zhe Dutchies?
[..]
Omdat het daarop nog meer aids isEn dan kan ik geen clubs spelen met de Prednisons.
Team abbreviation: p03p
Gisteren deed Omni ook de hele avond mee
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
meer aids? Speelt juist 10x beter dan op de ps3.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:04 schreef Zhano het volgende:
[..]
Omdat het daarop nog meer aids isEn dan kan ik geen clubs spelen met de Prednisons.
Vond ik niet. Heb alle trophies gehaald en ingeruildquote:Op donderdag 3 april 2014 11:06 schreef over_hedge het volgende:
[..]
meer aids? Speelt juist 10x beter dan op de ps3.![]()
![]()
Crespo is een beest; 26 gespeeld, 33 gescoord en 6 assists.
Had nog meer kunnen zijn door ragequits van de tegenstanders
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Volgende deel speelt zich trouwens af tijdens de Franse revolutie.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:56 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Weet niet, ben niet zo fan van de piraten setting zoals ik AC 3 ook minder vond dan de Europese delen. Maar ik ga hem wel halen als die 20 euro ofzo wordt.
Feyenoord Rotterdam![]()
Hardop gelachen om die afkortingquote:Op donderdag 3 april 2014 11:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wieisboos wilde meedoen maar Mo was niet online dus toen hebben we met Trapzie maar een nieuwe aangemaakt. Sowieso een slecht idee om het hem te laten aanmaken. ;')
Gisteren deed Omni ook de hele avond mee![]()
![]()
Gewoon meteen weer even verkopen. Zal alleen maar weer gaan dalen.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:10 schreef Maver24 het volgende:
Gisteravond al sif kaka gekocht voor 102k. Deze ochtend is de goedkoopste 135k op de xbox.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Bohhh zin in het WK, denk dat ik de komende tijd maar alvast heel hard aan m'n masterscriptie moet beuken zodat ik dan niets meer hoef te doen![]()
![]()
Gaat ook een maf WK worden om te volgen met die tijden..quote:Op donderdag 3 april 2014 12:00 schreef Jorwol het volgende:
Bohhh zin in het WK, denk dat ik de komende tijd maar alvast heel hard aan m'n masterscriptie moet beuken zodat ik dan niets meer hoef te doenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ach, wel fijn voor de werkende mensen. Vorig EK was ik gedeeltelijk in Azië, dat is helemaal ruk, dan zit je midden in de nacht te kijkenquote:Op donderdag 3 april 2014 12:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gaat ook een maf WK worden om te volgen met die tijden..12 juni - 13 juliquote:![]()
Hmm, net aan zomervakantie dan. Hoe laat zijn die wedstrijden?quote:Op donderdag 3 april 2014 12:05 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ach, wel fijn voor de werkende mensen. Vorig EK was ik gedeeltelijk in Azië, dat is helemaal ruk, dan zit je midden in de nacht te kijken
[..]
12 juni - 13 juli![]()
Om 3 uur 's nachts zijn er ook wedstrijden hequote:Op donderdag 3 april 2014 12:05 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ach, wel fijn voor de werkende mensen. Vorig EK was ik gedeeltelijk in Azië, dat is helemaal ruk, dan zit je midden in de nacht te kijken
[..]
12 juni - 13 juli
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Meeste zijn om 18:00, 21:00 en 24:00quote:Op donderdag 3 april 2014 12:07 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hmm, net aan zomervakantie dan. Hoe laat zijn die wedstrijden?![]()
Alleen Ivoorkust - Japanquote:Op donderdag 3 april 2014 12:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Om 3 uur 's nachts zijn er ook wedstrijden he![]()
![]()
oh ik zie het nu pas ja, nice. Ik dacht echt dat er veel meer warenquote:
Dan valt het allemaal wel mee idd.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
De tyfusquote:Op donderdag 3 april 2014 12:07 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Meeste zijn om 18:00, 21:00 en 24:00Raad eens wie er dan wss werkt van 15:00 tot ~24:00
![]()
![]()
Haha wat doe je voor werk dan, als ik het vragen mag?quote:Op donderdag 3 april 2014 12:10 schreef Zhano het volgende:
[..]
De tyfusRaad eens wie er dan wss werkt van 15:00 tot ~24:00
![]()
![]()
Orderpicking. (Bijbaan en grootste motivatie om mn opleiding af te rondenquote:Op donderdag 3 april 2014 12:11 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Haha wat doe je voor werk dan, als ik het vragen mag?)
![]()
Gisteren gewoon gedegradeerd uit divisie 1 zonder een wedstrijd te winnen. Ik ben elke wedstrijd zeker niet kansloos maar ik krijg me toch een partij zaaddoelpunten tegen... Ook een paar potjes divisie 2 gedaan en daar won ik weer wel mijn wedstrijden...![]()
Daarom nu al wedstrijden kiezen en proberen alleen te werken als de minste wedstrijden er zijnquote:Op donderdag 3 april 2014 12:14 schreef Zhano het volgende:
[..]
Orderpicking. (Bijbaan en grootste motivatie om mn opleiding af te ronden)
![]()
![]()
Zou kunnen ja.quote:Op donderdag 3 april 2014 12:15 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Daarom nu al wedstrijden kiezen en proberen alleen te werken als de minste wedstrijden er zijn![]()
Tijden zijn wel relaxt, op Ivoorkust - Japan na.. dat hoef ik toch niet zo nodig te zien.
Na de 1e ronde is ook alles om 18:00 of 22:00 (en de finale om 21:00), dus dan valt het al helemaal mee (alleen bij verlengen en evt. penalties nachtbraken, maar zelfs dat valt nog wel mee).
edit. VI Oranje zal dan ook wel weer na elke wedstrijd zijn? Dan kan het wel laat worden![]()
![]()
bijna met pesjoenquote:Op donderdag 3 april 2014 12:17 schreef Lindgren. het volgende:
Jezus, nog 22 posts voor de 65k.Ik ben bejaard.
![]()
Niks mis mee.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wieisboos wilde meedoen maar Mo was niet online dus toen hebben we met Trapzie maar een nieuwe aangemaakt. Sowieso een slecht idee om het hem te laten aanmaken. ;')
Gisteren deed Omni ook de hele avond meeRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja over 2 maanden of zoquote:Op donderdag 3 april 2014 12:21 schreef Jorwol het volgende:
Trouwens, misschien leuk om een WK poule te doen?![]()
Frankrijkquote:Op donderdag 3 april 2014 12:21 schreef Jorwol het volgende:
Trouwens, misschien leuk om een WK poule te doen?
E: of de belgen... lastig.
E2: Italianen, Colombianen, veel te veel keuzes ik doe niet mee
[ Bericht 8% gewijzigd door FCsuarez op 03-04-2014 12:39:19 ]Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Maver2quote:Op donderdag 3 april 2014 12:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Frankrijk
E: of de belgen... lastig.
E2: Italianen, Colombianen, veel te veel keuzes ik doe niet mee![]()
neehoor maar gewoon geen makkelijke keuze, welke zou jij kiezen dan ?quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nee weet het zelf ook niet precies hoor. Kan ook nog zoveel veranderen met blessures etcquote:Op donderdag 3 april 2014 12:47 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
neehoor maar gewoon geen makkelijke keuze, welke zou jij kiezen dan ?![]()
now nobody likes youquote:![]()
ga denk ik toch voor de belgen dan.
Hazard Benteke Mirallas
Dembele De Bruyne Fellaini
X Vertonghen Kompany X
Courtois
2 zilveren backs maar op de koop toe nemen denk.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Bedoel je een WK Poule toernooi of gewoon een weddenschapspoule?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
toernooi natuurlijkquote:Op donderdag 3 april 2014 12:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Bedoel je een WK Poule toernooi of gewoon een weddenschapspoule?
#FreeTrapz![]()
Bedoelde eigenlijk dat tweedequote:Op donderdag 3 april 2014 12:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Bedoel je een WK Poule toernooi of gewoon een weddenschapspoule?Maar eerste kan natuurlijk ook, afgezien van het feit dat vrijwel iedereen op PlayStation speelt hier
![]()
![]()
Er was altijd wel een grotere xbox-community hier, maar het overgrote deel daar van is met de noorderzon vertrokken.quote:Op donderdag 3 april 2014 12:57 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Bedoelde eigenlijk dat tweedeMaar eerste kan natuurlijk ook, afgezien van het feit dat vrijwel iedereen op PlayStation speelt hier
Feyenoord Rotterdam![]()
Dan vergeet je nog: Vermaelen, Nainggolan, Mertens, Witsel en Mertens. België heeft echt een doodziek team.quote:Op donderdag 3 april 2014 12:53 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
now nobody likes you![]()
ga denk ik toch voor de belgen dan.
Hazard Benteke Mirallas
Dembele De Bruyne Fellaini
X Vertonghen Kompany X
Courtois
2 zilveren backs maar op de koop toe nemen denk.![]()
Pussies.quote:Op donderdag 3 april 2014 13:04 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Er was altijd wel een grotere xbox-community hier, maar het overgrote deel daar van is met de noorderzon vertrokken.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
2x Mertensquote:Op donderdag 3 april 2014 13:04 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dan vergeet je nog: Vermaelen, Nainggolan, Mertens, Witsel en Mertens. België heeft echt een doodziek team.![]()
![]()
Martensquote:Op donderdag 3 april 2014 13:04 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dan vergeet je nog: Vermaelen, Nainggolan, Mertens, Witsel en Mertens. België heeft echt een doodziek team.![]()
![]()
nou we hebben dus al 2 PS deelnemersquote:![]()
toefjes en potsie doen vast ook wel mee.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik had wel mee willen doen met een Turks team, maar die hebben zich niet gekwalificeerd dus helaas i'm out.![]()
neem je een ander arabisch land 1 pot natquote:Op donderdag 3 april 2014 13:36 schreef DutchSL het volgende:
Ik had wel mee willen doen met een Turks team, maar die hebben zich niet gekwalificeerd dus helaas i'm out.
#FreeTrapz![]()
Turkije is niet Arabischquote:Op donderdag 3 april 2014 13:37 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
neem je een ander arabisch land 1 pot nat![]()
Maar ik was niet serieusben gestopt en anders had ik een Portugal team gemacht.
![]()
zo ver was ik ook nog welquote:Op donderdag 3 april 2014 13:40 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Turkije is niet Arabisch![]()
Maar ik was niet serieusben gestopt en anders had ik een Portugal team gemacht.
![]()
maar portugal, blehh zou ik nou nooit kiezen. hufters galbakken zijn het
#FreeTrapz![]()
![]()
Ik had Persie 2x gekocht voor 960k, de eerste al snel verkocht voor deze prijs en nu deze (waar ik nog even mee gespeeld) heb dus ook.
Leno, Danny en Anelka zijn de enige spelers die ik nog niet heb verkochten wat bronzen rotzooi dan. Nog wel paar honderd kaarten aan staff/club items/consumables.
![]()
nou kan je een mooi Portugezen team mee makenquote:Op donderdag 3 april 2014 13:48 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had Persie 2x gekocht voor 960k, de eerste al snel verkocht voor deze prijs en nu deze (waar ik nog even mee gespeeld) heb dus ook.
Leno, Danny en Anelka zijn de enige spelers die ik nog niet heb verkochten wat bronzen rotzooi dan. Nog wel paar honderd kaarten aan staff/club items/consumables.
![]()
zorgen wij wel dan el-blanchito niet mee doet
#FreeTrapz![]()
Zegt de Suarez fan..quote:Op donderdag 3 april 2014 13:44 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zo ver was ik ook nog wel![]()
maar portugal, blehh zou ik nou nooit kiezen. hufters galbakken zijn het
Anyway, boeit ook niks voor FUT.
Een van mijn laatste teams was een Portugal team (met Courtois als vandermarretje) t.w.v. ongeveer 25k en dat speelde prima.![]()
heb jij matias ooit op enig vuil spel kunnen betrappen ?quote:Op donderdag 3 april 2014 13:52 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zegt de Suarez fan..
Anyway, boeit ook niks voor FUT.
Een van mijn laatste teams was een Portugal team (met Courtois als vandermarretje) t.w.v. ongeveer 25k en dat speelde prima.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
gelukkig maarquote:Op donderdag 3 april 2014 14:15 schreef The_Yakuza het volgende:
Lijkt wel of alles weer stijgt; legends zijn ook weer aardig gestegenhet waren bizar lage prijzen, moet de club nog even legen
#FreeTrapz![]()
zoveel krijg je er niet meer voor toch.quote:Op donderdag 3 april 2014 14:20 schreef Tobi-wan het volgende:
Of zal ik toch wel mijn coins verkopen....
kan je beter gokken dat die prijzen wat hoger zijn tijdens de TOTSenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ja als ik ze verkoop dan is het waarschijnlijk toch tijdens tots... Ergens in mei is dat toch?quote:Op donderdag 3 april 2014 14:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zoveel krijg je er niet meer voor toch.
kan je beter gokken dat die prijzen wat hoger zijn tijdens de TOTSen
Wat krijg je nu voor 1 miljoen?
De laatste week deed de web app weer normaal bij mij maar nu is het weer helemaal kut...![]()
60 eu ofzo ?quote:Op donderdag 3 april 2014 14:25 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja als ik ze verkoop dan is het waarschijnlijk toch tijdens tots... Ergens in mei is dat toch?
Wat krijg je nu voor 1 miljoen?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Bij de coinsites 57 euro op PS en 46 euro op Xbox.quote:Op donderdag 3 april 2014 14:25 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja als ik ze verkoop dan is het waarschijnlijk toch tijdens tots... Ergens in mei is dat toch?
Wat krijg je nu voor 1 miljoen?
Via marktplaats wat de gek ervoor geeft. Mijn laatste deal een paar dagen geleden was 600k voor 50 euro.![]()
Hmmm, coinsite is dus ook geen optie. Marktplaats is ook maar een hoop gekut.quote:Op donderdag 3 april 2014 14:27 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Bij de coinsites 57 euro op PS en 46 euro op Xbox.
Via marktplaats wat de gek ervoor geeft.![]()
Belgie had me wel wat geleken als halve Belg, maar die is al gekozen. Dan houd ik het lekker makkelijk, en haal ik mijn Argentijntjes van stal
http://www.easports.com/f(...)Id=jji4BT0ynK2lz:ps3NAC Breda
Rèsbaarge![]()
IF Rojo die nu in het TOTW zit lijkt me wel goed en zal discard value zijn/wordenquote:Op donderdag 3 april 2014 14:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Belgie had me wel wat geleken als halve Belg, maar die is al gekozen. Dan houd ik het lekker makkelijk, en haal ik mijn Argentijntjes van stal
http://www.easports.com/f(...)Id=jji4BT0ynK2lz:ps3![]()
![]()
Ik had hem al gespot, die mag niet ontbreken. Weet alleen nog niet of ik Campagnaro of Coloccini dan eruit haalquote:Op donderdag 3 april 2014 14:30 schreef DutchSL het volgende:
[..]
IF Rojo die nu in het TOTW zit lijkt me wel goed en zal discard value zijn/worden
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Geen Lavezzi/Messi/Di Maria/Aguero/Crespo.... Slechtste bondscoach everquote:Op donderdag 3 april 2014 14:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
http://www.easports.com/f(...)Id=jji4BT0ynK2lz:ps3
fixedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 3 april 2014 14:31 schreef el-blanchito het volgende:
Ik pak wel Nederland
Als m'n internet het weer doet
Graag gedaan.
[ Bericht 19% gewijzigd door Tobi-wan op 03-04-2014 14:49:07 ]![]()
4 fossielen zonder wedstrijd ritme, een na slechtste bondscoach ever.quote:Op donderdag 3 april 2014 14:36 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Geen Lavezzi/Messi/Di Maria/Aguero/Crespo.... Slechtste bondscoach ever
[..]
[ afbeelding ]
Graag gedaan.
verder nog een kreupele, een dikkertje uit vorm en een man die het in de BPL altijd goed doet maar bij nederland kutPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Mexico kun je ook wel iets leuks mee maken. Zo uit het hoofd
SIF Dos Santos -Hernandez
Reyna
Guardado-Vela
Salcido
Torres Nilo-Reyes-Moreno-IF Aguilar
IF Ochoa![]()
En een kerel zonder kruisbanden op het middenveld.quote:Op donderdag 3 april 2014 14:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
4 fossielen zonder wedstrijd ritme, een na slechtste bondscoach ever.![]()
Nog altijd beter dan Clasie of Schaars met kruisbandenquote:Op donderdag 3 april 2014 14:50 schreef AntiHero het volgende:
[..]
En een kerel zonder kruisbanden op het middenveld.![]()
![]()
Crespo op PS3quote:Op donderdag 3 april 2014 14:36 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Geen Lavezzi/Messi/Di Maria/Aguero/Crespo.... Slechtste bondscoach ever
fixed
Graag gedaan.
Verder vind ik Lavezzi en Di Maria maar zozo, en heb ik geen coins over voor Messi en Aguero
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Gewoon IF Seedorf selecteren.quote:Op donderdag 3 april 2014 14:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan Clasie of Schaars met kruisbanden![]()
quote:Op donderdag 3 april 2014 14:50 schreef DutchSL het volgende:
Mexico kun je ook wel iets leuks mee maken. Zo uit het hoofd
SIF Dos Santos -Hernandez
Reyna
Guardado-Vela
Salcido
Torres Nilo-Reyes-Moreno-IF Aguilar
IF Ochoa
Reyes is niet zo'n goede CB helaas.
Mochten we dit doen dan ben ik Mexico.![]()
even kijken wie we al hebben,quote:Op donderdag 3 april 2014 14:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wanneer gaan we beginnen dan matties?
POTS - Argentinië
El-blanchito - Nederland
FcSuarez - België
nog veel te kort man
#FreeTrapz![]()
* MrvanTrapZ Colombia.quote:Op donderdag 3 april 2014 14:54 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
even kijken wie we al hebben,
POTS - Argentinië
El-blanchito - Nederland
FcSuarez - België
nog veel te kort manRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ah van de legends vergeet ik altijd. Ook belachelijk eigenlijk... IF Lavezzi vond ik ook maar kut.quote:Op donderdag 3 april 2014 14:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Crespo op PS3
Verder vind ik Lavezzi en Di Maria maar zozo, en heb ik geen coins over voor Messi en Aguero![]()
Kameroen heeft ook leuke spelers, jammer dat je niet met 5 CB's kunt spelen
4222
IF Eto'o - Choupo
Emana - Overtoom
Mbia - Song
IF Bedimo - IF Bassong - Matip - Angbwa
Kameni![]()
Als Omni meedoet kap ik er mee.
Die gozer is te goed.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
je moet wel 11 friezen vinden die niet bij el blanchito in het team zitten dan hequote:hier angst voor el-blanchito iedereen weet hoe het vorige keer met DSL is afgelopen.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Die gozer is te goed.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Iran?quote:Op donderdag 3 april 2014 15:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Die gozer is te goed.![]()
Ja preciesquote:Op donderdag 3 april 2014 15:03 schreef OmniRocket het volgende:
ohh jullie maken een team in FUT met een WK land?
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik verlies ook van Ozz, Lindgren, Reemi, DTM en GJE. Dus dat zegt niks.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je moet wel 11 friezen vinden die niet bij el blanchito in het team zitten dan he
[..]
hier angst voor el-blanchito iedereen weet hoe het vorige keer met DSL is afgelopen.![]()
Die hebben niet genoeg spelers.quote:
Doe dan Korea of Australië ofzo
Of Chili, paar kutspelers met paar goede spelers.![]()
quote:Op donderdag 3 april 2014 15:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je moet wel 11 friezen vinden die niet bij el blanchito in het team zitten dan he
Goed op weg![]()
![]()
Duurt wel even hoorquote:Op donderdag 3 april 2014 15:06 schreef OmniRocket het volgende:
Jullie gaan zometeen zeker al beginnen?
Haha, die kwam ik ook net tegen ja. Echt jammer dat die er niet meer in zitquote:Op donderdag 3 april 2014 15:06 schreef DutchSL het volgende:
Is er überhaupt een goede Friese voetballer geweest sinds.. ehm, Kromkamp ?Ik kan nog een paar spelers opstellen maar dat logo kan ik niet verdragen
![]()
![]()
Sma toch ook? (Reitsma)quote:Op donderdag 3 april 2014 15:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Toornstra? Alles met -stra op het eind is oorspronkelijk toch Fries?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Doe mij maar Ivoorkust:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 3 april 2014 15:07 schreef AntiHero het volgende:
Doe mij maar Ivoorkust:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bohhh![]()
-bimboquote:Op donderdag 3 april 2014 15:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik dacht -bo?
-Dombo
-Brabo
enz enz![]()
Zo selecteer ik mijn team voor het toernooi:
bohhhhhh:
Jamaica, maar dan kom je met het bobsleeteam aanquote:Op donderdag 3 april 2014 15:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Zo selecteer ik mijn team voor het toernooi:
[ afbeelding ]
bohhhhhh:
[ afbeelding ]
#FreeTrapz![]()
Ik blijf bij Colombia.
Wanneer starten we?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Mooi team man.quote:
Je komt alleen 2 spelers te kort met een 404 formatie.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op donderdag 3 april 2014 15:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Mooi team man.
Je komt alleen 2 spelers te kort met een 404 formatie.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
En ze spelen niet op het WK..quote:Op donderdag 3 april 2014 15:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
St. Kitts & Nevis ook. Alleen zo jammer dat dat maar 2 spelers zijn.![]()
dat middenveld van jou slaat toch nergens op dus daar heb ik er 0.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Mooi team man.
Je komt alleen 2 spelers te kort met een 404 formatie.
maar om mijzelf tegen ibarbo te wapenen heb ik 3 keepers opgesteld.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op donderdag 3 april 2014 15:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dat middenveld van jou slaat toch nergens op dus daar heb ik er 0.
maar om mijzelf tegen ibarbo te wapenen heb ik 3 keepers opgesteld.
Ik verneder uw anus zo erg dat je 4 jaar lang kan poepen zonder te persen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Kun je daar ook packs openen dan?quote:Op donderdag 3 april 2014 15:23 schreef Maver24 het volgende:
Iemand van jullie al pes gedownload? Ik heb em maar even aangezetNAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op donderdag 3 april 2014 15:23 schreef Maver24 het volgende:
Iemand van jullie al pes gedownload? Ik heb em maar even aangezet![]()
![]()
Die Saborio (ofzoiets) heb ik in FUT13 in een team gehad. Toen was het echt een eindbaasquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
debiel dat er geen wefut afbeeldingen meer gepost mogen worden
#FreeTrapz![]()
Waarom niet ?quote:Op donderdag 3 april 2014 15:35 schreef FCsuarez het volgende:
debiel dat er geen wefut afbeeldingen meer gepost mogen worden![]()
Jawel hoor, er zit alleen een fout in de service die die plaatjes maakt. Komt vanzelf wel goed.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:35 schreef FCsuarez het volgende:
debiel dat er geen wefut afbeeldingen meer gepost mogen worden
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
alles wat je probeer te plaatsen krijgt die 404 en als ik de directe link doe zie ik hem wel gewoon... lijkt mij dan toch aan FOK te liggen.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Sowieso niks met fok te maken. Die plaatjes worden niet eerst naar Fok gedownload ofzo, je browser haalt ze gewoon op van het echte adres.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:36 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
alles wat je probeer te plaatsen krijgt die 404 en als ik de directe link doe zie ik hem wel gewoon... lijkt mij dan toch aan FOK te liggen.
Misschien hebben ze hotlinken verboden bij wefut.![]()
Fuck it, ik doe wel mee. Met Portugal.
En zal elke wedstrijd volledig serieus uitspelen, hoe erg ik ook wordt weggespeeld![]()
![]()
![]()
Op straffe van 1 miljoen FUT coins te verdelen onder de deelnemersquote:Op donderdag 3 april 2014 15:42 schreef DutchSL het volgende:
En zal elke wedstrijd volledig serieus uitspelen, hoe erg ik ook wordt weggespeeld![]()
![]()
Ik zat net te kijken naar Portugal. Leuke spitsen en buitenspelers wel. Verdediging is ook geen probleem (Ilori evt ook nog als silver). Maar de middenvelders zijn (op Moutinho na) wel erg karigquote:Op donderdag 3 april 2014 15:42 schreef DutchSL het volgende:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik wil wel meedoen met het team van TrapZquote:Op donderdag 3 april 2014 15:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Op de Xbox zal dit wel niet kunnen aangezien daar maar 3 users op zitten ofzo.![]()
Ik ga Moutinho niet eens opstellen.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zat net te kijken naar Portugal. Leuke spitsen en buitenspelers wel. Verdediging is ook geen probleem (Ilori evt ook nog als silver). Maar de middenvelders zijn (op Moutinho na) wel erg karig
Dit was een bazenteam, alleen andere keeper halen en misschien toch die gouden RB:
Eder
Danny-Machado-Nani
Tiago-Pinto
Eliseu-Pepe-Ilori-Lopes
Courtois![]()
Gegarandeerde winst.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:47 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ik wil wel meedoen met het team van TrapZ
Ik doe mee met Mexico. Ik heb een aantal spelers al in mijn team zitten, alleen nog 2 CBs, een keeper en een andere RW nodig.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:47 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ik wil wel meedoen met het team van TrapZ![]()
quote:Op donderdag 3 april 2014 15:47 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik ga Moutinho niet eens opstellen.
Dit was een bazenteam, alleen andere keeper halen en misschien toch die gouden RB:
Eder
Danny-Machado-Nani
Tiago-Pinto
Eliseu-Pepe-Ilori-Lopes
Courtois
Pereira is prima als RB inderdaad.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Als jullie mij een lijstje geven doe ik wel loting. Onpartijdig en zulksquote:Op donderdag 3 april 2014 15:48 schreef el-blanchito het volgende:
Wie gaat loting en alles doen? Aka wie is toernooileider?![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 april 2014 15:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik doe mee met Mexico. Ik heb een aantal spelers al in mijn team zitten, alleen nog 2 CBs, een keeper en een andere RW nodig.XBOX
#FreeTrapz![]()
Oh wacht wat?quote:Op donderdag 3 april 2014 15:50 schreef DutchSL het volgende:
Fuszy toernooileider met een mooie Google docs.
O wacht![]()
op de bank, waar kleine jongentjes horen te zitten.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik wil ook wel meedoen, even wat in elkaar zetten met Turkse spelers.
quote:Op donderdag 3 april 2014 15:53 schreef Ozz-03 het volgende:
Ik wil ook wel meedoen, even wat in elkaar zetten met Turkse spelers.doen niet mee aan het WK
#FreeTrapz![]()
B-landen zijn uitgesloten.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:53 schreef Ozz-03 het volgende:
Ik wil ook wel meedoen, even wat in elkaar zetten met Turkse spelers.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
https://docs.google.com/s(...)&usp=drive_web#gid=0quote:Op donderdag 3 april 2014 15:54 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat was geen succes in FUT 12 toernooi![]()
quote:moet ik toch met frankrijk als brazilie belgie en bosnie uitgesloten zijn
#FreeTrapz![]()
Access Deniedquote:Op donderdag 3 april 2014 15:55 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
https://docs.google.com/s(...)&usp=drive_web#gid=0![]()
Want wij willen geflame in het topic!quote:Bij problemen: Ga geen ruzie maken. Post wat er gebeurd is in het topic!![]()
quote:
i know, maar dit was ook bagger toernooiquote:Op donderdag 3 april 2014 15:57 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dit is een ander toernooi denk ik, die ik bedoel had twee poules en deed ik ook aan mee
slecht afgehandeld![]()
![]()
Griekenland doet wel meequote:Op donderdag 3 april 2014 15:58 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Of doen die niet mee? Of is dat geen probleem? Anders dibs...
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik stop.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:58 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ok had al papiertjes gemaakt...
1e ronde
Trapz - Omni
Waarom heten ze allemaal Bas?quote:Op donderdag 3 april 2014 15:58 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Of doen die niet mee? Of is dat geen probleem? Anders dibs...![]()
quote:Op donderdag 3 april 2014 15:59 schreef DutchSL het volgende:
Bohh gevonden
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Ik was niet eens zo slecht toenGJE
Hij had toen geen team meer en speelde met een bij elkaar geraapt zooitje.quote:
Toen hij een full Chelsea team had verloor ik van hem![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 april 2014 16:01 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij had toen geen team meer en speelde met een bij elkaar geraapt zooitje.
Toen hij een full Chelsea team had verloor ik van hem![]()
Reemi dus altijd al goed geweest.Scoort altijd wel goed in FIFA toernooien. Weet nog die wedstrijden tegen hem vorig jaar met Lukaku en Benteke.
Ozz is sowieso al kansloos want ik kick zijn anus.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Keer een potje voor je zelfvertrouwen?quote:Op donderdag 3 april 2014 16:04 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Hoogtepunt in mijn FOK FUT carrière, naast Lindgren verslaan met silvers in het begin van FUT 13.
Maar toen was die dronkenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Welk zelfvertrouwen?quote:Op donderdag 3 april 2014 16:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Keer een potje voor je zelfvertrouwen?![]()
Heb geen team, vanavond eerst even in elkaar zetten.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Keer een potje voor je zelfvertrouwen?![]()
had Reemi toen gwn verslagen hoor in de finale van ander toernooi
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
En Rooney erachter. Tegen mij krulde die d'r 2 in van een meter of 30quote:Op donderdag 3 april 2014 16:03 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Reemi dus altijd al goed geweest.Scoort altijd wel goed in FIFA toernooien. Weet nog die wedstrijden tegen hem vorig jaar met Lukaku en Benteke.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
En ik heb ooit van jou gewonnenquote:Op donderdag 3 april 2014 16:06 schreef poker4lifee het volgende:
had Reemi toen gwn verslagen hoor in de finale van ander toernooiIk voel me nu net DS2 met mijn fotografische geheugenquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:32 schreef DutchSL het volgende:
Hoe ik dat gewonnen heb.. Berbatov spin van Nasri die volledig mislukte, maar toch hield ik de bal en dan intikker voor Benzema. Verder geen serieuze kans gehad![]()
Je had meer verdiend poker.![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 april 2014 16:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ozz is sowieso al kansloos want ik kick zijn anus.
HAHA! Toen werd je wakker!Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
fypquote:Op donderdag 3 april 2014 16:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ozz is sowieso al kansloos want ik lik zijn anus.![]()
![]()
Vorig jaar hebben wij toen ook een potje gedaan en toen won ik dacht ik in zo'n saaie wedstrijd met maar 2 kansen ofzo.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:06 schreef poker4lifee het volgende:
had Reemi toen gwn verslagen hoor in de finale van ander toernooi
Was ook een typo.quote:
Deze goal maakte ik overigens ooit tegen GJE :
http://www.easports.com/media/play/video/118246761
Bohhhh![]()
Ik verwachtte een wereldgoalquote:Op donderdag 3 april 2014 16:17 schreef DutchSL het volgende:
Deze goal maakte ik overigens ooit tegen GJE :
http://www.easports.com/media/play/video/118246761
Bohhhh![]()
![]()
Ik wil Frankrijk wel als dat nog kan. Lijkt me wel leuk, keertje meedoen met een FOK toernooitje.
PSN: DePresident_![]()
quote:Op donderdag 3 april 2014 16:36 schreef DePresident. het volgende:
Ik wil Frankrijk wel als dat nog kan. Lijkt me wel leuk, keertje meedoen met een FOK toernooitje.Welke is het nouquote:![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 april 2014 16:41 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom ik dit ook überhaupt probeer.
Thanks, Rohitk.
had je mooi niet aan gedacht hequote:Op donderdag 3 april 2014 16:41 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Thanks, Rohitk.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Die post over Brazilië ging over mijn kanshebber als winnaar van het WK.quote:![]()
Ik dacht dat we een poultje gingen maken en de winnaar gingen voorspellen.
PSN: DePresident_![]()
Pffff.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:41 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Thanks, Rohitk.![]()
Vandaag met Mario Gomez een mijlpaal deze FUT, eerste speler in m'n team met minimaal 500 goals. (341 potjes btw)![]()
illuminatie :$quote:Op donderdag 3 april 2014 16:41 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Thanks, Rohitk.![]()
Volgens mij zijn dit de deelnemers tot dusver
Vul maar aan/corrigeer maar
360
DarkSonic2 - Mexico
Freire - ?
PS3
FCSuarez - België
PrideoftheSouth- Argentinië
el-blanchito - Nederland
MrvanTrapZ - Colombia
AntiHero - Ivoorkust
OmniRocket - Costa Rica
DutchSL - Portugal
Zhano - Griekenland
DePresident. - Frankrijk![]()
Geen zin om terug te lezen, wat is deze?quote:Op donderdag 3 april 2014 16:49 schreef DutchSL het volgende:
360
DarkSonic2 - Mexico
Freire - ?
PS3
FCSuarez - België
el-blanchito - Nederland
MrvanTrapZ - Colombia
AntiHero - Ivoorkust
OmniRocket - Costa Rica
DutchSL - Portugal
Zhano - Griekenland
DePresident. - FrankrijkHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Geen zin om uit te leggen, rot maar op?quote:Op donderdag 3 april 2014 16:50 schreef DuTank het volgende:
[..]
Geen zin om terug te lezen, wat is deze?![]()
Landen waar we naar toe emigreren als Wilders aan de macht komt.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:50 schreef DuTank het volgende:
[..]
Geen zin om terug te lezen, wat is deze?![]()
el-blanchito is kk razist dusquote:Op donderdag 3 april 2014 16:52 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Landen waar we naar toe emigreren als Wilders aan de macht komt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op donderdag 3 april 2014 16:49 schreef DutchSL het volgende:
360
DarkSonic2 - Mexico
Freire - ?
PS3
FCSuarez - België
el-blanchito - Nederland
MrvanTrapZ - Colombia
AntiHero - Ivoorkust