SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Owquote:Op woensdag 2 april 2014 23:26 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die link doet niks bij mij.
Maar je bedoelt wsl deze
http://www.easports.com/media/play/video/188363741
Ja dielekker goaltje
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Deze mocht er ook zijnquote:
http://www.easports.com/media/play/video/161060483
Dit soort goals lukten mij nooit1x vanuit een inworp zo'n overhead flick gemaakt en direct uit de lucht genomen, maar die spatte uiteen op de lat.
![]()
Dat was voor mij ook geen standaard goal, zo een heb ik in 14 nog niet gemaaktquote:Op woensdag 2 april 2014 23:34 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Deze mocht er ook zijn
http://www.easports.com/media/play/video/161060483
Dit soort goals lukten mij nooit1x vanuit een inworp zo'n overhead flick gemaakt en direct uit de lucht genomen, maar die spatte uiteen op de lat.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Welke speler was dat?
Deze maakte ik vorig jaar wel met Huseklepp
http://www.easports.com/media/play/video/139555104![]()
Mooi goalquote:Op woensdag 2 april 2014 23:38 schreef DutchSL het volgende:
Welke speler was dat?
Deze maakte ik vorig jaar wel met Huseklepp
http://www.easports.com/media/play/video/139555104
Weet niet meer wie het was, even nazoeken.
E: Ik weet bijna zeker dat het IF Balo was.
[ Bericht 3% gewijzigd door PrideoftheSouth op 02-04-2014 23:52:54 ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die fucking video's doen het niet bij mij
Mijn eigen video's dan he.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
PESSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 3 april 2014 00:53 schreef Zhano het volgende:
PESNext-gen versie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Kijk even of online Master League wat is.quote:Speelde vroeger ooit PES2 volgens mij op de PS1 en kocht altijd Robert Larcos om hem in de spits te zetten.
Pace en shotpower.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
quote:Sorry!
Our servers are temporarily down while we work on making things better.
Please come back later.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
ze gaan het echt maken, dit keer echt, echt waar, je kunt straks ZOEKEN heel high techquote:
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik verheug me er nu al opquote:Op donderdag 3 april 2014 07:50 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ze gaan het echt maken, dit keer echt, echt waar, je kunt straks ZOEKEN heel high tech
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Op de Xbox 1 voor 132k BIN.quote:Op donderdag 3 april 2014 08:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
3 van Rhijn's op de PS3 markt, allen duurder dan 300k![]()
Dat lijkt er meer op. Volgens mij wordt de uiteindelijke prijs min of meer gelijkwaardig aan die van IF van Aanholt.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Jou had ik hier niet zo vroeg al verwacht. Ik dacht, die zal wel helemaal los zijn gegaan gisteravond, na het behalen van zijn Pquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Neuh. Blij dat ik m heb, maar geen reden voor groot feestquote:Op donderdag 3 april 2014 08:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jou had ik hier niet zo vroeg al verwacht. Ik dacht, die zal wel helemaal los zijn gegaan gisteravond, na het behalen van zijn PDaarnaast moet ik nu gewoon nog dingen van dit jaar doen. Zoals vandaag een portfolio afmaken en inleveren
![]()
![]()
Wat voor portfolio?quote:Op donderdag 3 april 2014 08:57 schreef Zhano het volgende:
[..]
Neuh. Blij dat ik m heb, maar geen reden voor groot feestDaarnaast moet ik nu gewoon nog dingen van dit jaar doen. Zoals vandaag een portfolio afmaken en inleveren
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Nuchtere Friezen die zo lekker gewoon zjin geblevenquote:Op donderdag 3 april 2014 08:57 schreef Zhano het volgende:
[..]
Neuh. Blij dat ik m heb, maar geen reden voor groot feestDaarnaast moet ik nu gewoon nog dingen van dit jaar doen. Zoals vandaag een portfolio afmaken en inleveren
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Njah in principe is het meer een praktische opdracht, met wat begeleidende documentatie. Een soort webshop in asp.NET MVC4.quote:Ja tochquote:Op donderdag 3 april 2014 09:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nuchtere Friezen die zo lekker gewoon zjin geblevenTevens Henrico
Die mag echt blij zijn dat NAC geen geld heeft om een andere verdediger te halen haha.
![]()
Die doet het hele jaar al goed hoorquote:Op donderdag 3 april 2014 09:04 schreef Zhano het volgende:
[..]
Njah in principe is het meer een praktische opdracht, met wat begeleidende documentatie. Een soort webshop in asp.NET MVC4.
[..]
Ja tochTevens Henrico
Die mag echt blij zijn dat NAC geen geld heeft om een andere verdediger te halen haha.
Gewoon een hele zure goal, in alle opzichten
NAC Breda
Rèsbaarge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: