Wordt dat dan uitgezonden op SBS ?quote:Op woensdag 2 april 2014 22:50 schreef Baconbus het volgende:
Mars One Project, is dat een programma?
Nee dat vroeg Lauw. Ik kan me niet voorstellen dat ze echt zo dom is als ze nu laat over komen.quote:
Doen we tikkertje met Off topic zijn?quote:
Als we maar streams hebben vind ik het al gauw bestquote:
Wie liet 'm?quote:Op woensdag 2 april 2014 22:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zullen we het doen?
ik heb zo wa wa wa waanzinnig gedroomd
Op een onbewoond eiland
ha ha ha je vader
meidengroep
ik wil de baas zijn
Serieus hequote:Op woensdag 2 april 2014 22:52 schreef Ransjih het volgende:
over buitenaards leven
Lot: dinosuarussen of zo?
Tipi tenten op marsquote:Op woensdag 2 april 2014 22:51 schreef blanket het volgende:
[..]
Als we maar streams hebben vind ik het al gauw best
Seriously.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:52 schreef Ransjih het volgende:
over buitenaards leven
Opletten, nu gaat ie weer complete onzin verkondigenquote:Op woensdag 2 april 2014 22:51 schreef Grunge. het volgende:
Dat weet Rienk natuurlijk ook. Hoe buitenlaards leven eruit ziet. Dat ze er überhaupt zijn.
Lot "Groen met een vinger"quote:Op woensdag 2 april 2014 22:52 schreef Ransjih het volgende:
over buitenaards leven
quote:Op woensdag 2 april 2014 22:47 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ZEER SC!! heeft niks te zoeken in de COS maar moet in de UTO / Feedback
Moeders wil is wetquote:Op woensdag 2 april 2014 22:52 schreef danilel het volgende:
[..]
Wie liet 'm?
Bewegen is gezond.
Kriebelkrabbel
En dat kan ook gewoon. Ze hangen aan z'n lippen. Rienk weet alles. Not. Net even nagezocht, de reis naar Mars is tussen de zeven en negen maanden.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:52 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Opletten, nu gaat ie weer complete onzin verkondigen
quote:Op woensdag 2 april 2014 22:52 schreef Ransjih het volgende:
over buitenaards leven
Denk dat Brian Cox een fittie krijgt dan...ik ben voorquote:
Dat doet hij nu al.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:52 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Opletten, nu gaat ie weer complete onzin verkondigen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit echt met verbijstering te luisterenquote:Op woensdag 2 april 2014 22:54 schreef Baconbus het volgende:
Lauw is echt te dom om te poepen. Bij dit soort gesprekken haak ik af.
Ik verbaas me keer op keer weer en ik verbaas me er keer op keer over dat ik me weer verbaasquote:Op woensdag 2 april 2014 22:54 schreef Grunge. het volgende:
OOH wat zijn die lui dom. En niet algemeen ontwikkeld
.
quote:
Ja echt simpel kind... .. Gelukkig zit Lot er niet bij...quote:Op woensdag 2 april 2014 22:54 schreef Baconbus het volgende:
Lauw is echt te dom om te poepen. Bij dit soort gesprekken haak ik af.
Rienk weet dat iig niet.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:54 schreef Grunge. het volgende:
Huh? Iedereen weet toch dat dat wel uitgezonden wordt, als in een RLS?
geweldig !quote:Op woensdag 2 april 2014 22:54 schreef waxmask het volgende:
Nog een paar KvK pareltjes die bij Utopia horen:
De Wrat
Roken
Kom eet je bie ba boe ba bord nou leeg
Vader zonder werk
Beestenboel
Een tweedehands jas
Vandaag ben ik een vliegtuig
...;(.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:55 schreef Rica het volgende:
[..]
Dat er mensen op de maan zijn geweest was nieuws voor haar.
En bedanktquote:Op woensdag 2 april 2014 22:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja echt simpel kind... .. Gelukkig zit Lot er niet bij...
Rienk zweet, brandt van verlangenquote:Op woensdag 2 april 2014 22:51 schreef blanket het volgende:
Rienk oefent voor halve nudist? Trek wat aan vent...
miep miepquote:Op woensdag 2 april 2014 22:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
lotte op een roadrunner acme raket naar mars
Hij heeft wel gelijk, jullie zijn doorgeschoten en hebben de sfeer hier ernstig verziekt door de nieuwe regels...quote:Op woensdag 2 april 2014 22:56 schreef liesje1979 het volgende:
Burner, nu onmiddellijk kappen. Jij hoeft hier niet te modden, dat doen wij wel. Ik hoef ook geen reactie op deze post.
Laura komt niet verder dan 3G...dan neemt de wifi het overquote:Op woensdag 2 april 2014 22:57 schreef Grunge. het volgende:
Wat!?
Iedereen weet dat toch van die g-krachten, dat je daar aan moet wennen? Rienk brengt het alsof het iets nieuws is, iets wat niemand weet.
Lijkt me heerlijk. Basiskennis uitwisselen en mensen die denken dat je geniaal bent.
you're barking up the wrong tree dear!quote:Op woensdag 2 april 2014 22:55 schreef Burner82 het volgende:
Mensen, jullie snappen het niet he!! ALLEEN NOG ON-TOPIC (dus eigenlijk SV, maar dan langzamer)
Dat zei ze echt, hè?quote:Op woensdag 2 april 2014 22:57 schreef blanket het volgende:
[..]
Laura komt niet verder dan 3G...dan neemt de wifi het over
Verliefdheid is rampzaligquote:Op woensdag 2 april 2014 22:54 schreef waxmask het volgende:
Nog een paar KvK pareltjes die bij Utopia horen:
De Wrat
Roken
Kom eet je bie ba boe ba bord nou leeg
Vader zonder werk
Beestenboel
Een tweedehands jas
Vandaag ben ik een vliegtuig
heb 2 bijen gezien onder het afdak thuis ook historischquote:Op woensdag 2 april 2014 22:55 schreef Grunge. het volgende:
Nico erdoorheen: "De rupsen zijn dit jaar historisch vroeg uitgekomen."
Mee eens...we hebben het heel leuk samen...valt geen onvertogen woord. Discussie's zijn netjes en zodra er wat gebeurd in Utopia zijn we meteen ontopic..quote:Op woensdag 2 april 2014 22:57 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, jullie zijn doorgeschoten en hebben de sfeer hier ernstig verziekt door de nieuwe regels...
So be it. Dit gaat nergens meer over.quote:
Hahaha Pieper zwieper was ik alweer helemaal vergeten...quote:Op woensdag 2 april 2014 22:58 schreef danilel het volgende:
[..]
Verliefdheid is rampzalig
Ik ben wie ik ben
Ik hou van hard
Geef die pieper toch een zwieper,
Vandaag even niet
Ruim je kamer op!
Er zijn er maar een paar die de sfeer verzieken en dat is wel klaar nu.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:57 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, jullie zijn doorgeschoten en hebben de sfeer hier ernstig verziekt door de nieuwe regels...
quote:Op woensdag 2 april 2014 22:58 schreef blanket het volgende:
[..]
Mee eens...we hebben het heel leuk samen...valt geen onvertogen woord. Discussie's zijn netjes en zodra er wat gebeurd in Utopia zijn we meteen ontopic..
eensquote:Op woensdag 2 april 2014 22:58 schreef blanket het volgende:
[..]
Mee eens...we hebben het heel leuk samen...valt geen onvertogen woord. Discussie's zijn netjes en zodra er wat gebeurd in Utopia zijn we meteen ontopic..
Ik ben ook niet zo hoogopgeleid maar wat die allemaal uitkraamt...echt errugquote:
Ik vind het eigenlijk ook wel fijn nu in de COS. Dat was tijdens DGK wel eens andersquote:Op woensdag 2 april 2014 22:58 schreef blanket het volgende:
[..]
Jullie durven er niet eens een poll tegen aan te gooien over wat de meerderheid nou echt wil, jullie luisteren naar de minderheid en reageren als gestoken door een wesp.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Er zijn er maar een paar die de sfeer verzieken en dat is wel klaar nu.
we hebben Andrea toch nog ?quote:Op woensdag 2 april 2014 22:59 schreef Grunge. het volgende:
Waar blijft de straaljagerpiloot? De tandarts? De huisarts?![]()
.
Leg het even uit dan? Er zijn al heel lang geen gifs meer gepost, alle "nieuwe" regels zijn opgevolgd.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Er zijn er maar een paar die de sfeer verzieken en dat is wel klaar nu.
Naam en rugnummerquote:Op woensdag 2 april 2014 23:00 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Leg het even uit dan? Er zijn al heel lang geen gifs meer gepost, alle "nieuwe" regels zijn opgevolgd.
Om eerlijk te zijn vind ik het commentaar over iets wat offtopic is nog het meest irritant!quote:Op woensdag 2 april 2014 23:00 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Leg het even uit dan? Er zijn al heel lang geen gifs meer gepost, alle "nieuwe" regels zijn opgevolgd.
Zoals ie was of zoals ie nu is?quote:Op woensdag 2 april 2014 23:02 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik vind deze topic reeks perfect hoeft niks aan te veranderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |