quote:Op woensdag 9 april 2014 20:27 schreef Meike26 het volgende:
Nee dit was podium v2. Vray crasht bij mij om de haverklap.
Nee ik heb nou een offerte voor 900 euro liggen maar wacht nog een een offerte van een andere spuiter maar er zit schot inquote:
technische niks wil hem eerst spuiten opbouwen en daarna stukje rijden en dan kijken wat ik technische eraan ga doen maar ik ga morgen de binnenkant opschuren en gronden en zondag alles in de lak binnen wachten op de spuiter duurt me nl te langquote:Op woensdag 23 april 2014 20:06 schreef monsterd. het volgende:
Ah jammer dat het nog niet is gelukt.
Wat voor technische werkzaamheden moeten er nu nog gebeuren dan?
Ik heb nou de binnekant in de lak gezet moet nou alles opbouwen en lassen waar nodig en dan komt de spuiter hem halen hoe of wat verder weet ik nog niet maar het is de zelfde spuiter waar we op werk ook komen dus maak me niet echt zorgenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:14 schreef monsterd. het volgende:
Wanneer verwacht de spuiter er klaar mee te zijn?
Met zoveel plamuurquote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:30 schreef Pizza_Boom het volgende:
Is dat nou een nieuwe motorkap? Mooi project, goed dat het nog steeds doorgang vindt!
Nee zeker nietquote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:30 schreef Pizza_Boom het volgende:
Is dat nou een nieuwe motorkap? Mooi project, goed dat het nog steeds doorgang vindt!
Nou dat was idd dweilen met de kraan open heb hem van een spuiter gekocht die ze leerlingen liet oeffenen maar die jongen kan beter stucador worden zoveel zat erop heb ook alles eraf geschuurd ipv de 3 cm dikke laagquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:09 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Met zoveel plamuur![]()
. Schiet mooi op ts
post ik morgenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 08:54 schreef monsterd. het volgende:
Dus je hebt hem ook weer helemaal in elkaar? Foto's??
Linkjequote:Op zaterdag 8 augustus 2015 00:25 schreef klawie het volgende:
[..]
post ik morgen
ben opzoek naar een bedradings schema of in iedergeval welke draag op welke plek vaan de zekering kastje moet komen
Nee die 40 euro vind ik echt teveel voor datquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:04 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Linkje
Heb je geen Haynes? Dat is makkelijker lezen in het Engels, dan Pools
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |