abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138747809
quote:
13s.gif Op donderdag 10 april 2014 22:56 schreef complicate het volgende:

[..]

Neen.
Ow nou zo kwam het wel over :6
pi_138747876
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 22:58 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ow nou zo kwam het wel over :6
ok.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  donderdag 10 april 2014 @ 23:00:37 #278
416931 yats
(non) Average Joe
pi_138747912
quote:
14s.gif Op donderdag 10 april 2014 22:54 schreef complicate het volgende:

[..]

Ah ok dus ik heb eens nagedacht wat jou precies zou kunnen "helpen". Maar eerst paar vraagjes.

Je bent dus nu onzeker enzo. Maar probeer je soms te visualiseren hoe de betere versie van jou is?

En wie is jouw ideaal? Een gast die je echt ziet als "de man". Iemand die je echt ziet als jouw betere versie?
1. Nee, dat doe ik eigenlijk nooit. Er zijn wel wat verbeterpunten (o.a. betere ogen/geen bril en een sixpack zou na zoveel jaar ook wel weer fijn zijn), maar of dat me direct zou helpen?

2. Ik heb geen ideaal eigenlijk. Ik weet wel wat ik anders aan mezelf zou willen (o.a. betere ogen/geen bril en een sixpack zou na zoveel jaar ook wel weer fijn zijn)
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_138748411
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 23:00 schreef yats het volgende:

[..]

1. Nee, dat doe ik eigenlijk nooit. Er zijn wel wat verbeterpunten (o.a. betere ogen/geen bril en een sixpack zou na zoveel jaar ook wel weer fijn zijn), maar of dat me direct zou helpen?

2. Ik heb geen ideaal eigenlijk. Ik weet wel wat ik anders aan mezelf zou willen (o.a. betere ogen/geen bril en een sixpack zou na zoveel jaar ook wel weer fijn zijn)
Dat idee had ik al een beetje.

1. Dat zou je dus wel eens kunnen proberen. Visualiseer zo vaak mogelijk, de betere versie van jezelf en dan heb ik het niet direct over Yats met betere ogen/geen bril en een sixpack, maar over Yats die zelfzeker is. Yats die zich niets aantrekt van wat jan en allemaal zegt, Yats die na een afwijzing NEXT durft zeggen en denken "haar verlies", Yats die dus zeker is van zichzelf en zich niet identificeert in termen van kunnen en niet kunnen, maar in termen van mogelijkheden.

2. Iedereen heeft een ideaal, je zou eens kunnen nagaan wie echt een ideaal zou kunnen zijn voor u, een man die je echt kan stempelen als "dit is een man en die heeft lef".

Je bent nu bezig met jezelf te indentificeren met iets negatiefs terwijl je het omgekeerde (mindset) zou moeten hebben. Zodra je jezelf in het positief kunt identificeren of een "ideaal" hebt kan het een begin zijn naar extra zelfvertrouwen.

Stap per stap, maar die mindset kan je dus wel oefenen door aan punt 1 en 2 zo vaak mogelijk visualiseren en waar te maken.
pi_138748521
wow

much firefly

so good
pi_138748560
quote:
7s.gif Op donderdag 10 april 2014 23:11 schreef complicate het volgende:

[..]

1. Dat zou je dus wel eens kunnen proberen. Visualiseer zo vaak mogelijk, de betere versie van jezelf en dan heb ik het niet direct over Yats met betere ogen/geen bril en een sixpack, maar over Yats die zelfzeker is. Yats die zich niets aantrekt van wat jan en allemaal zegt, Yats die na een afwijzing NEXT durft zeggen en denken "haar verlies", Yats die dus zeker is van zichzelf en zich niet identificeert in termen van kunnen en niet kunnen, maar in termen van mogelijkheden.

2. Iedereen heeft een ideaal, je zou eens kunnen nagaan wie echt een ideaal zou kunnen zijn voor u, een man die je echt kan stempelen als "dit is een man en die heeft lef".

Je bent nu bezig met jezelf te indentificeren met iets negatiefs terwijl je het omgekeerde (mindset) zou moeten hebben. Zodra je jezelf in het positief kunt identificeren of een "ideaal" hebt kan het een begin zijn naar extra zelfvertrouwen.

Stap per stap, maar die mindset kan je dus wel oefenen door aan punt 1 en 2 zo vaak mogelijk visualiseren en waar te maken.
Wow, goed advies.
Rustig aan.
pi_138748639
Wou nog iets toevoegen: spieren kunnen denk ik wel zorgen voor extra aandacht. Daar houden we van :9
  donderdag 10 april 2014 @ 23:18:12 #283
416931 yats
(non) Average Joe
pi_138748799
quote:
2s.gif Op donderdag 10 april 2014 23:15 schreef complicate het volgende:
Wou nog iets toevoegen: spieren kunnen denk ik wel zorgen voor extra aandacht. Daar houden we van :9
Daar mag ik niet over klagen (uitgezonderd mijn buik). Maar spieren maken je niet meer zelfverzekerd. Sterker nog, als ik in de sportschool om me heen kijk is het eerder andersom.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_138748997
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 23:18 schreef yats het volgende:

[..]

Daar mag ik niet over klagen (uitgezonderd mijn buik). Maar spieren maken je niet meer zelfverzekerd. Sterker nog, als ik in de sportschool om me heen kijk is het eerder andersom.
Vandaar mijn twee puntjes:

quote:

[..]

pi_138749055
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 23:18 schreef yats het volgende:

[..]

Haha ecto gespot. Hoeveel squat je brah?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-04-2014 23:22:24 ]
  donderdag 10 april 2014 @ 23:24:12 #286
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_138749170
quote:
10s.gif Op donderdag 10 april 2014 23:22 schreef Weissman het volgende:

[..]

Beter dan fatty.
  donderdag 10 april 2014 @ 23:25:10 #287
416931 yats
(non) Average Joe
pi_138749223
quote:
10s.gif Op donderdag 10 april 2014 23:22 schreef Weissman het volgende:

[..]

Dat doe ik zelden, ik hoef mijn kont niet echt strakker te krijgen. Maar op de meeste toestellen zit ik ergens tussen de 50 en de 60 kilo. En dat na een maand of vijf in de sportschool.

p.s. ik ben overigens vooral de sportschool in gedoken omdat ik bij het rugby merkte dat ik meer tijd nodig had dan ik wilde om bepaalde spieren te laten herstellen.
pi_138749577
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 23:25 schreef yats het volgende:

[..]

Dat doe ik zelden, ik hoef mijn kont niet echt strakker te krijgen. Maar op de meeste toestellen zit ik ergens tussen de 50 en de 60 kilo. En dat na een maand of vijf in de sportschool.

p.s. ik ben overigens vooral de sportschool in gedoken omdat ik bij het rugby merkte dat ik meer tijd nodig had dan ik wilde om bepaalde spieren te laten herstellen.
Dude, lose the machines. Barbell die shit.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_138749841
Je doet aan rugby, squat niet en je zelfvertrouwen is afhankelijk van je sixpek.

Het plaatje klopt gew voor geen meter, sorry :')
pi_138749905
quote:
10s.gif Op donderdag 10 april 2014 23:36 schreef Weissman het volgende:
Je doet aan rugby, squat niet en je zelfvertrouwen is afhankelijk van je sixpek.

Dat dus.
  donderdag 10 april 2014 @ 23:51:15 #291
416931 yats
(non) Average Joe
pi_138750598
quote:

Dat laatste is je eigen conclusie. Ik denk niet dat een sixpack me ineens zelfvertrouwen zou geven. Dat ik weinig zelfvertrouwen heb heeft meer met mijn verleden te maken. Dat rugbyen doe ik overigens al een jaar of 7.
pi_138750814
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 23:51 schreef yats het volgende:

[..]

Dat laatste is je eigen conclusie. Ik denk niet dat een sixpack me ineens zelfvertrouwen zou geven. Dat ik weinig zelfvertrouwen heb heeft meer met mijn verleden te maken. Dat rugbyen doe ik overigens al een jaar of 7.
Ok uw verleden loslaten. Als dat echt moeilijk is voor u, kan je bij een psy. gaan, sommige zijn psychopaten, maar er zitten goeie tussen. Zolang je maar stappen blijft ondernemen naar jezelf toe.
pi_138750904
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 23:51 schreef yats het volgende:

[..]

Verwerp je blik op het verleden en ga bedenken wat je wilt bereiken..
Als je dat gedaan hebt en je doet gewoon alles wat je eraan kunt doen om dat succesvol te behalen dan heb je alle recht om je daar goed over te voelen.
Rustig aan.
  vrijdag 11 april 2014 @ 06:56:41 #294
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_138753328
quote:

Rugby zonder te squatten. Dat is hetzelfde als B&J kopen en dan niet opeten :')

Hetzelfde als een chick uitnodigen om thee te drinken en dan thee drinken.
Deathlift or Die.
  vrijdag 11 april 2014 @ 08:05:23 #295
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_138753741
Heb je die bodybuildinghomos ook weer met hun Squats :')

Ik heb last van mn rug.
-ga squatten
Ik heb last van mn been
-ga squatten
Ik heb last van mn zelfvertrouwen
-ga squatten
Ik heb darmkanker
-ga squatten

:')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 11 april 2014 @ 08:26:28 #296
365231 Fera
Fire & Blood
pi_138753950
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 april 2014 08:05 schreef fathank het volgende:

Ik heb last van mn rug.
-ga squatten
Ik heb last van mn been
-ga squatten
-ga squatten
Ik heb darmkanker
-ga squatten

_O-
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_138753971
Inb4 Drommel
  vrijdag 11 april 2014 @ 08:59:37 #298
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_138754397
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 23:00 schreef yats het volgende:

[..]

Beetje meer body kan je zelf aan werken natuurlijk, koop een paar gewichten en ga consequent oefenen, doe wat situps en pushups en pak vaker de fiets ipv de auto. Ik ben ook geen hulk hogan maar ik ben ook geen spierloos wezen omdat ik regelmatig fiets en spieroefeningen doe.

Bril kan je natuurlijk vervangen voor lenzen (als je geen enorme afwijking hebt) en anders evt laserbehandeling?
Maar belangrijker is denk ik hoe je over jezelf denkt en wat je van jezelf vindt, dat is nog veel belangrijker dan hoe je er uiteindelijk uit ziet.

Wat complicatie zegt dus eigenlijk:

quote:

[..]

Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  vrijdag 11 april 2014 @ 09:05:09 #299
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_138754501
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 april 2014 08:05 schreef fathank het volgende:

Ik heb last van mn rug.
-ga squatten
Ik heb last van mn been
-ga squatten
-ga squatten
Ik heb darmkanker
-ga squatten

Lol jij bent zeker zo een spinning pootje.
Deathlift or Die.
pi_138754520
Het topic is net weer een weekje open. Pls }:|
A man is not old until regrets take the place of dreams.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')