abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138661932
zet em op iedereen je moet gewoon durven
pi_138662011
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 19:37 schreef Jeremain87 het volgende:

[..]

Hahaha ik was niet van plan xtc gebruiken op een date. Al zal een date altijd wel heel gezellig worden als beide het doen O-)

En meteen de liefde verklaren gaat ook wat ver... ik denk dat ik het even aankijk en hopelijk wat vertrouwen win de komende tijd in haar bijzijn.. Om dan maar inderdaad evt via via iets te proberen..

Nu moet ik over 2 dagen weer werken, daar zie ik dan wel weer tegen op als een berg haha ;(
Je hebt al genoeg gewacht hoor :P het is nu het moment :Y

Of weet je niet goed wat je gaat zeggen ?
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_138662139
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 april 2014 19:39 schreef complicate het volgende:
Of weet je niet goed wat je gaat zeggen ?
Hahaha dat is nog zacht uitgedrukt. Ik weet me niet eens hoe te gedragen :') zoals ik al zei ik heb me echt in een lastige situatie gewurmd, wou dat ik het kon terug draaien.

En dan is er ook nog die angst voor n afwijzing, en dan moet je in het vervolg wel nog iemand vaak zien op de werkvloer..
pi_138662271
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 19:41 schreef Jeremain87 het volgende:

[..]

Hahaha dat is nog zacht uitgedrukt. Ik weet me niet eens hoe te gedragen :') zoals ik al zei ik heb me echt in een lastige situatie gewurmd, wou dat ik het kon terug draaien.

En dan is er ook nog die angst voor n afwijzing, en dan moet je in het vervolg wel nog iemand vaak zien op de werkvloer..
Probeer het wat te relativeren joh. Zo boeiend is het nou ook weer neit wat er is gebeurt.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_138662359
quote:

[..]

1. iedereen heeft ooit een awkward moment meegemaakt ,zij ook!!
2. Wel lastig dat ze jouw collega is, zeker als het dan niets zou worden dan sta je daar. Maar als jullie beide als volwassen met elkaar achteraf kunnen omgaan dan is dat okay.
3.Als je het haar niet vertelt dan ga je er misschien later spijt van krijgen.
pi_138662432
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 19:44 schreef habitue het volgende:

[..]

Probeer het wat te relativeren joh. Zo boeiend is het nou ook weer neit wat er is gebeurt.
En dat dus.
pi_138664049
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 april 2014 19:47 schreef complicate het volgende:
En dat dus
Makkelijker gezegd dan gedaan :p

Maar in ieder geval bedankt voor julie reacties! Ik kijk het denk ik nog even aan zodat ik in ieder geval niet rood aanloop en half flauwval op het moment dat ik haar vraag
pi_138664108
Ik heb het vaker gezegd, en ik zeg het nog een keer: ga niet aanpappen met een collega. :P

In dit specifieke geval is het misschien minder erg omdat jullie elkaar niet constant zien en ook niet constant met elkaar hoeven te werken. Toch kan het leiden tot vervelende situaties wanneer het niet loopt zoals gehoopt. :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_138664263
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 20:17 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb het vaker gezegd, en ik zeg het nog een keer: ga niet aanpappen met een collega. :P

In dit specifieke geval is het misschien minder erg omdat jullie elkaar niet constant zien en ook niet constant met elkaar hoeven te werken. Toch kan het leiden tot vervelende situaties wanneer het niet loopt zoals gehoopt. :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat stel je voor? Dat hij zijn gevoelens gewoon laat voor wat ze zijn ? :P
pi_138664411
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 20:17 schreef Jeremain87 het volgende:

[..]

Makkelijker gezegd dan gedaan :p

Maar in ieder geval bedankt voor julie reacties! Ik kijk het denk ik nog even aan zodat ik in ieder geval niet rood aanloop en half flauwval op het moment dat ik haar vraag
Je gaat niet flauwvallen hoor, of wie weet ontstaat jullie romance zelfs op dat moment. You never know.
pi_138664505
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 april 2014 20:20 schreef complicate het volgende:

[..]

Wat stel je voor? Dat hij zijn gevoelens gewoon laat voor wat ze zijn ? :P
Dat hij beseft dat z'n werkomgeving in negatieve zin veranderen, mocht het misgaan... Als hij dat risico voor lief neemt, dan moet hij er gewoon voor gaan. ;)
pi_138665451
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 20:25 schreef sylvesterrr het volgende:
Dat hij beseft dat z'n werkomgeving in negatieve zin veranderen, mocht het misgaan... Als hij dat risico voor lief neemt, dan moet hij er gewoon voor gaan. ;)
Dit is inderdaad ook iets wat meespeelt...
Nja anyway ik zal jullie updated houden over hoe en wat er gaat gebeuren komende dagen/weken :p
pi_138665593
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 20:41 schreef Jeremain87 het volgende:

[..]

Dit is inderdaad ook iets wat meespeelt...
Nja anyway ik zal jullie updated houden over hoe en wat er gaat gebeuren komende dagen/weken :p
ok en succes met jouw beslissing en acties :)
pi_138722722
Bericht voor Yats in verband met zelfvertrouwen:

Als je hier bent laat me iets weten dan geef ik je een tip dat jou zou kunnen helpen :)
  donderdag 10 april 2014 @ 20:24:20 #265
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_138739141
quote:

[..]

Nee, deze situatie is heel goed. Jouw omgeving geeft je duidelijke feedback dat je aan je sociale vaardigheden/zelfvertrouwen moet gaan werken. Luister daar naar en doe er iets mee.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  donderdag 10 april 2014 @ 22:41:47 #266
416931 yats
(non) Average Joe
pi_138746917
quote:
2s.gif Op donderdag 10 april 2014 12:36 schreef complicate het volgende:
Bericht voor Yats in verband met zelfvertrouwen:

Als je hier bent laat me iets weten dan geef ik je een tip dat jou zou kunnen helpen :)
Ik ben hier altijd comp. :D Zeg het eens?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_138747086
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 22:41 schreef yats het volgende:

[..]

Ze heeft het over Leuven
  donderdag 10 april 2014 @ 22:47:20 #268
416931 yats
(non) Average Joe
pi_138747192
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 22:45 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ze heeft het over Leuven
Ik moet echt eens met mijn kop uit die wolken komen fax. Heb je daar geen tips voor?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_138747319
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 22:47 schreef yats het volgende:

[..]

Ik moet echt eens met mijn kop uit die wolken komen fax. Heb je daar geen tips voor?
Geen fuck geven
pi_138747462
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 22:47 schreef yats het volgende:

[..]

Advies vragen aan Faxie terwijl je zelf advies geeft in de PUA-reeks 8)7 :') _O-

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 10-04-2014 22:53:20 ]
pi_138747567
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 22:41 schreef yats het volgende:

[..]

Ah ok dus ik heb eens nagedacht wat jou precies zou kunnen "helpen". Maar eerst paar vraagjes.

Je bent dus nu onzeker enzo. Maar probeer je soms te visualiseren hoe de betere versie van jou is?

En wie is jouw ideaal? Een gast die je echt ziet als "de man". Iemand die je echt ziet als jouw betere versie?
pi_138747616
Na antwoord op die vraagjes ga ik verder.
  donderdag 10 april 2014 @ 22:55:50 #273
416931 yats
(non) Average Joe
pi_138747651
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 22:52 schreef Weissman het volgende:

[..]

Advies vragen aan Faxie terwijl je zelf advies geeft in de PUA-reeks 8)7 :') _O-

[ afbeelding ]
Fax is een expert in het 'non-relatie deel'. En ik zit momenteel een beetje met mijn kop in de wolken
pi_138747676
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 22:45 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ze heeft het over Leuven
Neen.
pi_138747774
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 22:52 schreef Weissman het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')