SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat ben ik helemaal met je eens. Maar de gemiddelde landgenoot kijkt bijna alleen naar de Tour. Overigens zou een etappezege ook wel weer eens heel mooi zijnquote:Op woensdag 2 april 2014 16:42 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je onder goed doen verstaat.
Ik zie persoonlijk liever een Nederlander voor de overwinning rijden in de klassiekers, dan een beetje onzichtbaar top 10 in een grote ronde.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Over welke waardeloze silvers had je het?quote:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Bukharovquote:Op woensdag 2 april 2014 16:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Over welke waardeloze silvers had je het?![]()
![]()
Heb je hem in het echt zien spelen? Hij had een goal tegen AZ, maar die werd onterecht afgekeurd.quote:![]()
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Jeetjequote:Op woensdag 2 april 2014 16:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Heb je hem in het echt zien spelen? Hij had een goal tegen AZ, maar die werd onterecht afgekeurd.![]()
![]()
Fut 13 silvers![]()
redelijk goedkoop, zo goed.
http://www.futhead.com/fifa/squads/15155211/ (bakkert?)
http://www.futhead.com/fifa/squads/15155215/
http://www.futhead.com/fifa/squads/15155227/
http://www.futhead.com/fifa/squads/15155225/
Ik wil terug![]()
![]()
Eigenlijk het enige onderdeel van FIFA wat ik dit jaar soms gespeeld heb.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:03 schreef Bolters het volgende:
Zijn er hier ook spelers die gewoon seasons spelen? Zo ja, welke divisie zitten jullie?
2Feyenoord Rotterdam![]()
Ik ook! Zit nu zelf in divisie 4. Heb in eerdere FIFA's wel eens in divisie 3 gezeten, maar nog nooit hogerquote:Op woensdag 2 april 2014 17:05 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Eigenlijk het enige onderdeel van FIFA wat ik dit jaar soms gespeeld heb.
2![]()
![]()
Dan ga je het spelenquote:Op woensdag 2 april 2014 17:04 schreef rolls-reus het volgende:
Fut 13 silvers![]()
redelijk goedkoop, zo goed.
http://www.futhead.com/fifa/squads/15155211/ (bakkert?)
http://www.futhead.com/fifa/squads/15155215/
http://www.futhead.com/fifa/squads/15155227/
http://www.futhead.com/fifa/squads/15155225/
Ik wil terug![]()
1.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:03 schreef Bolters het volgende:
Zijn er hier ook spelers die gewoon seasons spelen? Zo ja, welke divisie zitten jullie?
PSN: DePresident_![]()
Soms. Ik zit daarom pas in divisie 7quote:Op woensdag 2 april 2014 17:03 schreef Bolters het volgende:
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Nu in m'n tweede seizoen. Ik begon geweldig in m'n eerste seizoen met 5-1-1, maar verloor toen en dan is je kans op de titel alweer verkeken. Speel met PSG btw.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:10 schreef Bolters het volgende:
[..]
Holy shit, dat doe je goed man! Eerste keer of al meerdere seizoenen op rij?PSN: DePresident_![]()
Respect!quote:Op woensdag 2 april 2014 17:12 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Nu in m'n tweede seizoen. Ik begon geweldig in m'n eerste seizoen met 5-1-1, maar verloor toen en dan is je kans op de titel alweer verkeken. Speel met PSG btw.![]()
Heb lange tijd in divisie 5 gezeten, maar toen het eindelijk begon te lopen ging ik in 1x verder naar divisie 1. Je moet even over dat dode punt heen.quote:
In FUT ben ik trouwens wel konkoslecht.
Ik hing ook tijdje rond divisie 7 en nu ineens door naar 4. Maar zoals ik al zei: nog nooit hoger dan 3 geweest in eerdere FIFA's. FUT speel ik niet, niet mijn dingquote:Op woensdag 2 april 2014 17:14 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Heb lange tijd in divisie 5 gezeten, maar toen het eindelijk begon te lopen ging ik in 1x verder naar divisie 1. Je moet even over dat dode punt heen.
In FUT ben ik trouwens wel konkoslecht.![]()
![]()
Het concept van FUT is best goed; bouw je eigen team op, en groei door naar een steeds beter team. Alleen is de gameplay zo verrekte kleaute en zit het vol met bugs dat het keer op keer frustraties opwekt. Dus begin er ook maar niet aan.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:16 schreef Bolters het volgende:
[..]
Ik hing ook tijdje rond divisie 7 en nu ineens door naar 4. Maar zoals ik al zei: nog nooit hoger dan 3 geweest in eerdere FIFA's. FUT speel ik niet, niet mijn ding
Hahaha precies! Binnenkort eens potje tegen elkaar? Wil wel eens tegen iemand van divisie 1quote:Op woensdag 2 april 2014 17:18 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Het concept van FUT is best goed; bouw je eigen team op, en groei door naar een steeds beter team. Alleen is de gameplay zo verrekte kleaute en zit het vol met bugs dat het keer op keer frustraties opwekt. Dus begin er ook maar niet aan.![]()
![]()
Speel jij op xbox of ps3?quote:Op woensdag 2 april 2014 17:19 schreef Bolters het volgende:
[..]
Hahaha precies! Binnenkort eens potje tegen elkaar? Wil wel eens tegen iemand van divisie 1![]()
Waarom speel jij het dan.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:17 schreef Kamikazie het volgende:
Ik speel ook als ik nog fifa speel seasons. Echte bazen doen dat en dat is ook DE plek waar ware skills geshowed worden.
Of mag ik dit niet zeggen omdat ik op moet passen?![]()
Pas op. Niet over mijn familie beginnen.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom speel jij het dan.
Of mag ik dit niet zeggen omdat ik op moet passen?![]()
Middag heren,
Hierbij m'n team op dit momentGister een wager gewonnen, heb dus tot mijn verbazing nu al een full gold team bij elkaar kunnen kopen om Vieri heen.
![]()
![]()
Hoezo verkoop je je Vieri niet en maak je er twee mooie teams van?quote:Op woensdag 2 april 2014 17:24 schreef Vadid het volgende:
Middag heren,
Hierbij m'n team op dit momentGister een wager gewonnen, heb dus tot mijn verbazing nu al een full gold team bij elkaar kunnen kopen om Vieri heen.
[ afbeelding ]PSN: DePresident_![]()
Het is een RTG met twee vrienden, hierna ga ik natuurlijk voor twee andere teamsquote:Op woensdag 2 april 2014 17:26 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Hoezo verkoop je je Vieri niet en maak je er twee mooie teams van?![]()
![]()
Ojeej sorry.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Pas op. Niet over mijn familie beginnen.
Wel met mongool en kanker schelden maar als iemand wat terug zegt dan is meneer op zijn kleine besneden piemeltje getrapt![]()
![]()
![]()
Line-up #Ajax: Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Denswil, Blind; Klaassen, Poulsen, Duarte; De Sa, Sigthórsson, Schöne. #rkcaja #kanniewachten #kutopstellingAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Niks mis mee gewoon paar spelers rust gevenquote:Op woensdag 2 april 2014 17:39 schreef Tim86 het volgende:
Line-up #Ajax: Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Denswil, Blind; Klaassen, Poulsen, Duarte; De Sa, Sigthórsson, Schöne. #rkcaja #kanniewachten #kutopstelling![]()
Die optie werkt bij mij al heel lang niet meer.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:41 schreef DutchSL het volgende:
FUT seasons:
[ afbeelding ]
H2H seasons:
[ afbeelding ]Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Waar vind je dit?quote:Op woensdag 2 april 2014 17:41 schreef DutchSL het volgende:
FUT seasons:
[ afbeelding ]
H2H seasons:
[ afbeelding ]![]()
quote:Op woensdag 2 april 2014 17:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
http://www.easports.com/fifa/football-club/profile
View stats
Volgens mij is dit bij iedereen opxbox
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik ben niet besneden. Mijn toompje scheurde per ongeluk.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ojeej sorry.
Wel met mongool en kanker schelden maar als iemand wat terug zegt dan is meneer op zijn kleine besneden piemeltje getrapt![]()
![]()
Bij mij staat daar ook niets inderdaad.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij is dit bij iedereen opxbox
![]()
Godverdomme de hele dag m'n domeinregistrar achter z'n vodden gezeten.quote:Op woensdag 2 april 2014 11:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
REEMI,
WEFut is down. I repeat: WEFut is down.Inmiddels gefixt, zodra iedereens DNS geüpdatet is werkt WeFUT weer.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik kan trouwens gewoon de stats van DS2 zien als ik zijn naam invul, wat is jullie gamertag?
Haha DS2 is echt slecht H2h, 0 wedstrijden gewonnen
(nee, niet reageren is een garpje, je bent echt goed)![]()
Nicequote:Op woensdag 2 april 2014 17:48 schreef Reemi het volgende:
[..]
Godverdomme de hele dag m'n domeinregistrar achter z'n vodden gezeten.Inmiddels gefixt, zodra iedereens DNS geüpdatet is werkt WeFUT weer.
Ik moest die pauper squadcreator gebruiken.
Gaarne 50k aan futcoins voor compensatie.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Kunnen geclaimd worden bij Pazzlquote:Op woensdag 2 april 2014 17:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
NiceIk moest die pauper squadcreator gebruiken.
Gaarne 50k aan futcoins voor compensatie.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op woensdag 2 april 2014 17:48 schreef DutchSL het volgende:
Ik kan trouwens gewoon de stats van DS2 zien als ik zijn naam invul, wat is jullie gamertag?
[ afbeelding ]
Haha DS2 is echt slecht H2h, 0 wedstrijden gewonnenLOL!
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik heb nog nooit seasons gedaan, daar houden ze wel meer stats bij.
Gisteren met clubs uit div 1 gedegradeerd... Hoe we dat voor elkaar hebben gekregen...![]()
Sorry ik zal hier nooit meer mee spotten.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik ben niet besneden. Mijn toompje scheurde per ongeluk.
Deed zeker wel pijn?![]()
Ik heb beste stats voor FIFA Seasons:
3 gespeeld en 3 gewonnen.
Hoe kan je iemand anders zijn gamertag invoeren?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
In de URL?quote:Op woensdag 2 april 2014 18:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Hoe kan je iemand anders zijn gamertag invoeren?![]()
Ik krijg het niet voor elkaar om die breezah gamertag van ds2 goed te schrijven met al die kusjes en random hoofdletters erinAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
http://www.easports.com/fifa/football-club/profile/PS3/DutchSithquote:Op woensdag 2 april 2014 18:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Hoe kan je iemand anders zijn gamertag invoeren?
http://www.easports.com/fifa/football-club/profile/XBOX/DutchSith
Mijn naam dan veranderen in een andere PSN of GT.![]()
quote:Die van DS2 lukt mij nietquote:Op woensdag 2 april 2014 18:04 schreef DutchSL het volgende:
[..]
http://www.easports.com/fifa/football-club/profile/PS3/DutchSith
http://www.easports.com/fifa/football-club/profile/XBOX/DutchSith
Mijn naam dan veranderen in een andere PSN of GT.![]()
Ah hoofdletter gevoelig
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
nvm F5 deed wonderen.quote:Op woensdag 2 april 2014 18:05 schreef DutchSL het volgende:
Gewoon copy + paste van de openingspost.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het was 0-0, ik deed ragequit (ja, haha ragequitquote:) tijdens de penaltyserie en dan wordt die stand blijkbaar geregistreerd.
Dat is de laatste keer dat ik dit spel heb gespeeld..![]()
Waarom ragequit tijdens pingels? lag?quote:Op woensdag 2 april 2014 18:08 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Het was 0-0, ik deed ragequit (ja, haha ragequit) tijdens de penaltyserie en dan wordt die stand blijkbaar geregistreerd.
Dat is de laatste keer dat ik dit spel heb gespeeld..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dit is wel heel ziekquote:
Edit: aha gequit dusHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ben jij wel helemaal lekker daar in die bovenkamer?quote:Op woensdag 2 april 2014 18:09 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Omdat ik keihard aan het ragen was na zo'n wedstrijd en drie pingels missen.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik had ze toen moeten verkopen, prijs ging toen even naar 25k.quote:Op woensdag 2 april 2014 09:41 schreef DutchSL het volgende:
Ijzer smeden als het heet is en zo, hoe duur denk je dat dat een low-rated gold uit de Colombiaanse competitie kan worden
[..]
Goed advies wel van die teambouwer, hij heeft volgens mij alleen met Hazard gelijk gekregen..
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Blijkbaar niet dan.quote:Op woensdag 2 april 2014 18:10 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ben jij wel helemaal lekker daar in die bovenkamer?
Is ook wel weer een sadomasochistische actie om een link naar mijn eigen profiel te plaatsen![]()
![]()
wow 20 wedstrijden op rij gewonnen, jij bent goedquote:Op woensdag 2 april 2014 18:09 schreef Tim86 het volgende:
http://www.easports.com/f(...)ry/XBOX/Tim%20Immers
Hier doet hij het wel![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ooit erover nagedacht dat dit met penalties was? Ik kreeg rood voor niks en het was na 90 minuten 5-5. Toen kwam ik 7-5 achter met 10 man maar ik kwam toch nog terug tot 7-7. Beide namen de penalties heel erg goed maar pas bij de 14e penalty miste ik (daarvoor alleen in de 1e 5 penalties beide 1 gemist) Ik zat meerdere keren in de goede hoek maar mijn keeper hield geen enkele penalty van de tegenstander tegen.quote:![]()
Dit boeit echt helemaal niemand.quote:Op woensdag 2 april 2014 18:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ooit erover nagedacht dat dit met penalties was? Ik kreeg rood voor niks en het was na 90 minuten 5-5. Toen kwam ik 7-5 achter met 10 man maar ik kwam toch nog terug tot 7-7. Beide namen de penalties heel erg goed maar pas bij de 14e penalty miste ik (daarvoor alleen in de 1e 5 penalties beide 1 gemist) Ik zat meerdere keren in de goede hoek maar mijn keeper hield geen enkele penalty van de tegenstander tegen.Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op woensdag 2 april 2014 18:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hier hetzelfde verhaal. Ook na penalties.quote:Op woensdag 2 april 2014 18:10 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ben jij wel helemaal lekker daar in die bovenkamer?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Net als jouw posts.quote:Op woensdag 2 april 2014 18:14 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Dit boeit echt helemaal niemand.![]()
Cool story broquote:Op woensdag 2 april 2014 18:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ooit erover nagedacht dat dit met penalties was? Ik kreeg rood voor niks en het was na 90 minuten 5-5. Toen kwam ik 7-5 achter met 10 man maar ik kwam toch nog terug tot 7-7. Beide namen de penalties heel erg goed maar pas bij de 14e penalty miste ik (daarvoor alleen in de 1e 5 penalties beide 1 gemist) Ik zat meerdere keren in de goede hoek maar mijn keeper hield geen enkele penalty van de tegenstander tegen.
Ik had bij die 7-5 mooi een ragequitje gedaan.![]()
quote:Op woensdag 2 april 2014 18:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ooit erover nagedacht dat dit met penalties was? Ik kreeg rood voor niks en het was na 90 minuten 5-5. Toen kwam ik 7-5 achter met 10 man maar ik kwam toch nog terug tot 7-7. Beide namen de penalties heel erg goed maar pas bij de 14e penalty miste ik (daarvoor alleen in de 1e 5 penalties beide 1 gemist) Ik zat meerdere keren in de goede hoek maar mijn keeper hield geen enkele penalty van de tegenstander tegen.quote:Op woensdag 2 april 2014 18:10 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ben jij wel helemaal lekker daar in die bovenkamer?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wow dat zie ik nu pas. That's insane guysquote:Op woensdag 2 april 2014 18:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
wow 20 wedstrijden op rij gewonnen, jij bent goed
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 2 april 2014 18:11 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Blijkbaar niet dan.
Is ook wel weer een sadomasochistische actie om een link naar mijn eigen profiel te plaatsen
Ik ragequit ook wel eens, maar als het me te veel wordt tegen het einde van de wedstrijd, maakt ik het nog wel even af.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op woensdag 2 april 2014 18:09 schreef Tim86 het volgende:
http://www.easports.com/f(...)ry/XBOX/Tim%20Immers
Hier doet hij het welquote:Op woensdag 2 april 2014 18:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
wow 20 wedstrijden op rij gewonnen, jij bent goed
quote:Op woensdag 2 april 2014 18:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wow dat zie ik nu pas. That's insane guysquote:Op woensdag 2 april 2014 18:10 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ben jij wel helemaal lekker daar in die bovenkamer?Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Eindelijk aandacht.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alleen als ik een punt wil maken.quote:Op woensdag 2 april 2014 18:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Korter dan de lengte van jouw gemiddelde post.
En ik meende het, echt een cool story![]()
![]()
Krijgt ons menneke geen aandacht he?quote:Op woensdag 2 april 2014 18:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wow dat zie ik nu pas. That's insane guysHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Mijn kloonswitcher werkte niet goed.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Sorry dat ik je forum credibility aantastte.quote:Op woensdag 2 april 2014 18:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit krijg je als je mij weer belachelijk probeert te maken.. dan krijg je toch een reactie terug.Feyenoord Rotterdam![]()
Ik maak jou helemaal niet belachelijk. Ik denk gewoon WTF als ik een 20-21 zie. Zelfs mét penalty's is dat nogal een bizarre uitslagquote:Op woensdag 2 april 2014 18:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit krijg je als je mij weer belachelijk probeert te maken.. dan krijg je toch een reactie terug.![]()
Als ik iemand belachelijk maak is het mezelf wel.![]()
Dat is zooooooo jaren 90. Iemand uit mijn klas had Ajaxquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hij had heel z'n naam moeten laten 'tatoeëren'quote:Op woensdag 2 april 2014 18:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is zooooooo jaren 90. Iemand uit mijn klas had Ajax
Pierre-Emerick Aubameyang vol op z'n kop.
Over 20 minuten al live Eredivisie. RatatatatatataAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
.... wacht nog steeds op een comeback van DSL.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Eredivisie is het voorgerecht..dat is dan al afgelopen.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Voor wat?quote:Op woensdag 2 april 2014 18:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
.... wacht nog steeds op een comeback van DSL.![]()
quote:Op woensdag 2 april 2014 18:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
.... wacht nog steeds op een comeback van DSL.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik had een beetje lag want zie ineens 20 posts verschijnen, even terug lezen.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Martin Verkerk:
Martin Verkerk:
Martin Verkerk:
Martin Verkerk:
Only jaren 90.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Martin Verkerk:
Ik heb het pareltje gevonden hoor:quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Lijkt me een mooi moment om te fappen stoppenquote:Op woensdag 2 april 2014 18:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik heb het pareltje gevonden hoor:
[..]Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vooral geen latere video van dat mens posten dan.quote:Op woensdag 2 april 2014 18:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lijkt me een mooi moment om te fappen stoppen![]()
Roma is verder gegaan in de 9e minuut ofzo na de vorige keer (noodweer). Nu na 7 gespeelde minuten 2-1 voor tegen Parma
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Martin Verkerk:
3-1 Roma afgekeurd..ook al de 2e afgekeurde goal
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hij had beter wat harder kunnen schieten.quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Is blijkbaar de wedstrijd waar Strootman geblesseerd raakte ? Jammer dat die wedstrijd dan niet in zijn geheel was afgelast toenquote:Op woensdag 2 april 2014 18:40 schreef Tim86 het volgende:
3-1 Roma afgekeurd..ook al de 2e afgekeurde goal![]()
![]()
Als ze nog janken was het blijkbaar niet hard genoegquote:Op woensdag 2 april 2014 18:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hij had beter wat harder kunnen schieten.![]()
Neuh, dat was tegen Napoli.quote:Op woensdag 2 april 2014 18:43 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Is blijkbaar de wedstrijd waar Strootman geblesseerd raakte ? Jammer dat die wedstrijd dan niet in zijn geheel was afgelast toen
Maar ze moeten wel met dezelfde 11 starten als toen. Roma daardoor al 2 "wissels" en Parma 3. Weet ook niet of ze er dan eentje extra krijgen ofzo..pure overmacht.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Preciesquote:Op woensdag 2 april 2014 18:43 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Als ze nog janken was het blijkbaar niet hard genoegEn wat gaat het worden vandaag?
Ohja stom, natuurlijk Napoli, want Mertens was er bij.quote:Op woensdag 2 april 2014 18:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Neuh, dat was tegen Napoli.
Maar ze moeten wel met dezelfde 11 starten als toen. Roma daardoor al 2 "wissels" en Parma 3. Weet ook niet of ze er dan eentje extra krijgen ofzo..pure overmacht.![]()
JodeuhhhhhhhhhhhAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
0-4, 4x Te Vrede natuurlijk. Klasbakquote:Op woensdag 2 april 2014 18:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
PreciesEn wat gaat het worden vandaag?
![]()
Sta je gvd bij de 16 speel je de bal weer terug naar je eigen helft.![]()
Op woensdag 2 april 2014 18:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
bijna de laptop tegen de muur.
[/quote]quote:[[quote]
Op woensdag 2 april 2014 18:10 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ben jij wel helemaal lekker daar in die bovenkamer?![]()
wefut is down.. hoe moet ik nu totw checken. is hier ook gewoon niet gepost.. wat is dit mannen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
[..]quote:Op woensdag 2 april 2014 18:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Op woensdag 2 april 2014 18:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
bijna de laptop tegen de muur.
[/quote]
Goeien kwote.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:quote:[[quote]
Op woensdag 2 april 2014 18:10 schreef DuTank het volgende:
[..]
Vanochtend al gepost.quote:Op woensdag 2 april 2014 18:50 schreef FCsuarez het volgende:
wefut is down.. hoe moet ik nu totw checken. is hier ook gewoon niet gepost.. wat is dit mannen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Goeien kwote.quote:Op woensdag 2 april 2014 18:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Goeien kwote.
Ik heb hem nog een keer geplaatst maar dan goed.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Nog een keerquote:Ik heb hem nog een keer geplaatst maar dan goed.
Gewoon een bom op Alemelo, alleen jammer dat Maver dan geen Pasoa Jus kan drinken bij het openhaardje.quote:Op woensdag 2 april 2014 18:52 schreef Jorwol het volgende:
Die tyfustrommels moeten echt verboden worden, is dat de nieuwe triangel ofzoRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:nu wel goed stoere boiiiquote:Op woensdag 2 april 2014 18:10 schreef DuTank het volgende:
[..]
De nieuwe vuvuzelaquote:Op woensdag 2 april 2014 18:52 schreef Jorwol het volgende:
Die tyfustrommels moeten echt verboden worden, is dat de nieuwe triangel ofzoAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
zelfde dus:) eens kijke wat we zo uit n pack pullenquote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Jij bent echt niet goed bij je paasei als je dat wil doen ,quote:Op woensdag 2 april 2014 18:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Gewoon een bom op Alemelo, alleen jammer dat Maver dan geen Pasoa Jus kan drinken bij het openhaardje.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nou als je een gruwelijke pot Mayo op hebt dan zeg je dat soort dingen.quote:Op woensdag 2 april 2014 18:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij bent echt niet goed bij je paasei als je dat wil doen ,Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
en de kool van GutierrezAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Must.. have..quote:Op woensdag 2 april 2014 18:56 schreef Tim86 het volgende:
http://wefut.com/en/player/13522
Gewoon 80 shooting
met hem:
VeltgoddddddddddAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mulder is nog helemaal ontdaan van het incident voor de wedstrijd zo te zienAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Watskebeurt dan?quote:Op woensdag 2 april 2014 18:59 schreef Tim86 het volgende:
Mulder is nog helemaal ontdaan van het incident voor de wedstrijd zo te zienwat is een lach als je van binnen huilt![]()
Schoot een mascotte voor z'n knarquote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
GAM / [FIFA 14: FUT] #516 Ik vindt paarden liev.quote:
Ik kan niet quoten uit gesloten topics op de mobiele versie. Maar moest hier aan denken
Ik ook.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:02 schreef DuTank het volgende:
[..]
GAM / [FIFA 14: FUT] #516 Ik vindt paarden liev.
Ik kan niet quoten uit gesloten topics op de mobiele versie. Maar moest hier aan denken![]()
Hoopte eigenlijk dat jij het vergeten was.
Hiermee kan het nog best aardig wordenquote:Op woensdag 2 april 2014 18:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Must.. have..
met hem:
[ afbeelding ]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 2 april 2014 19:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
Hoopte eigenlijk dat jij het vergeten was.
Die coach van Heracles zocht nog een vleugelspeler en toen dacht hij..weet je wat..ik Bel Hassani.
badum tss
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 2 april 2014 19:06 schreef Revontulet het volgende:
http://www.futhead.com/14/players/13823/diego-costa/
![]()
![]()
Jezusquote:Op woensdag 2 april 2014 19:06 schreef Revontulet het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 april 2014 19:05 schreef Tim86 het volgende:
Die coach van Heracles zocht nog een vleugelspeler en toen dacht hij..weet je wat..ik Bel Hassani.
badum tss![]()
![]()
agility blijft jammer. Ik kon in h2h in ieder geval echt niet met hem spelen.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:06 schreef Revontulet het volgende:
![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
http://www.futhead.com/14/players/13822/dayro-moreno/
Ook niet verkeerd...
http://www.futhead.com/14/players/13821/marco-reus/
Als hij nog CF was
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
http://www.futhead.com/14/players/13818/gareth-bale/quote:Op woensdag 2 april 2014 19:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
agility blijft jammer. Ik kon in h2h in ieder geval echt niet met hem spelen.
Heeft ook een lage agility, maar toch merk je er bij hem minder van (ik dan). Het is maar 5 cm verschil.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
D'n DeeeeeeeeeeeefAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 2 april 2014 19:13 schreef Jorwol het volgende:
Haha Trapz hoorde je dat? "COME ON FEYENOOOORD!" vanaf de tribunes![]()
Vrienden van mij zitten gewoon tussen thuispubliek
Ik hoorde net keihard een "kom op jongens scheidt het kaf van het koruhhhhh"quote:Op woensdag 2 april 2014 19:13 schreef Jorwol het volgende:
Haha Trapz hoorde je dat? "COME ON FEYENOOOORD!" vanaf de tribunes
Met Fries accent.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
nog meer van die hooligansquote:Op woensdag 2 april 2014 19:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
Vrienden van mij zitten gewoon tussen thuispubliekHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
ik zie ze niet hoorquote:Op woensdag 2 april 2014 19:22 schreef Maver24 het volgende:
ik zie Jumbo packs, zijn die Unlimited, zie geen aantal staan op de webapp hoeveel je er mag openen
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Misschien had je het gedroomd?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
IF TonnyAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn handeltje loopt een beetje dood, heeft dit te maken met de nieuwe TOTW?
De speler waar ik in handel gaat nog steeds voor dezelfde prijs weg en ik kan deze speler nog steeds voor een lage prijs vinden..![]()
JIZZZ JIZZZZZZZ JIZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Jeetjequote:Op woensdag 2 april 2014 19:26 schreef Rogan het volgende:
Mijn handeltje loopt een beetje dood, heeft dit te maken met de nieuwe TOTW?
De speler waar ik in handel gaat nog steeds voor dezelfde prijs weg en ik kan deze speler nog steeds voor een lage prijs vinden..![]()
Nog steeds geen IF Van Rhijn op de markt
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nee ik zie ze soms tevoorschijn komen op de webapp, soms krijg ik een error als ik er 1 wil openen maar soms lukt het wel.![]()
hamvraag kost het ook centjesquote:Op woensdag 2 april 2014 19:34 schreef Maver24 het volgende:
Nee ik zie ze soms tevoorschijn komen op de webapp, soms krijg ik een error als ik er 1 wil openen maar soms lukt het wel.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nee. Meen gelezen te hebben dat die niet komt ook.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:35 schreef Roypsv het volgende:
Is fifa world cup ook al voor ps4 als demo ?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Pas maar op dat ze je niet bannen. Buurjongen van een vriend van mijn neef had laatst precies hetzelfde.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:34 schreef Maver24 het volgende:
Nee ik zie ze soms tevoorschijn komen op de webapp, soms krijg ik een error als ik er 1 wil openen maar soms lukt het wel.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
http://www.techradar.com/(...)fa-world-cup-1222921quote:Op woensdag 2 april 2014 19:35 schreef Roypsv het volgende:
Is fifa world cup ook al voor ps4 als demo ?![]()
ik open ze ook niet meer, het is maar 1x gelukt toen ik zag dat ze er waren. daarna niet meer gelukt. ik kan het niet helpen dat ze er ineens staan. ik zit naar Bateson te kijken op twitch en ik hoorde daar ook al mensen over over die jumbo packs![]()
Jordy Buijs scoorde met een Ronaldinho vrije trap onder de muur door
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 2 april 2014 19:42 schreef Tim86 het volgende:
Jordy Buijs scoorde met een Ronaldinho vrije trap onder de muur doorquote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
klinkt als een mooie hoaxquote:Op woensdag 2 april 2014 19:48 schreef Maver24 het volgende:
Ik lees zelfs dat er 50k packs zijn dat tie ook af en toe tevoorschijn komtAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 2 april 2014 19:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
IF Van Rhijn, dat is pas een hoax
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja zijn die er serieus? Ik had wel iets gelezen maar had ze zelf nog niet gezienquote:Op woensdag 2 april 2014 19:51 schreef esox83 het volgende:
net zo,n 50k pack geopend, rommel zoals gewoonlijk![]()
Staan bij special packsquote:Op woensdag 2 april 2014 19:54 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ja zijn die er serieus? Ik had wel iets gelezen maar had ze zelf nog niet gezien![]()
1e 2.5k pack van vandaag..quote:Op woensdag 2 april 2014 19:55 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een bizar slechte speler
not bad aangezien ik ook een pack only team heb (met daarin Rodnei en Chico) en ik kan hem eventueel gebruiken in mijn Bundesligateam.![]()
Zit je zo diep dat je er nog steeds over door gaat, zelfs als ik een hele dag niks post.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ojeej sorry.
Zal voortaan dat kleine besneden piemeltje maar niet meer in de hol van je kanker moeder duwen.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Was niet makkelijk om te missen idd.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Sex Lex on firequote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wtf ik wil 50k pack kopen. De animatie begint. En opeens er is een fout opgetreden. Kom ik terug zijn die 50k packs nergens meer te vinden.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Zitten wat dingen fout ja. Ik zie ze überhaupt niet.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:04 schreef over_hedge het volgende:
Wtf ik wil 50k pack kopen. De animatie begint. En opeens er is een fout opgetreden. Kom ik terug zijn die 50k packs nergens meer te vinden.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat voor niveau heb jij zeg?quote:Op woensdag 2 april 2014 20:01 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Zit je zo diep dat je er nog steeds over door gaat, zelfs als ik een hele dag niks post.Zal voortaan dat kleine besneden piemeltje maar niet meer in de hol van je kanker moeder duwen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
haha rood Twente
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja, ik nu ook niet meer. ben wel blij dat ik mijn 50k wel terug gekregen heb.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zitten wat dingen fout ja. Ik zie ze überhaupt niet.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Inderdaad ja. Het is "het hol".quote:Op woensdag 2 april 2014 20:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat voor niveau heb jij zeg?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Flikker op man.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat voor niveau heb jij zeg?
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Kun je nu ook al niet meer tegen een grapjequote:Op woensdag 2 april 2014 20:01 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Zit je zo diep dat je er nog steeds over door gaat, zelfs als ik een hele dag niks post.Zal voortaan dat kleine besneden piemeltje maar niet meer in de hol van je kanker moeder duwen.
?
Ga weg joh alsjeblieft je zet jezelf wederom voor lul maar daar schijn je heel goed in te zijn![]()
Ja wat dan? Is toch de reactie die je zit uit te lokken of niet dan?quote:Op woensdag 2 april 2014 20:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kun je nu ook al niet meer tegen een grapje?
Ga weg joh alsjeblieft je zet jezelf wederom voor lul maar daar schijn je heel goed in te zijnOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Dit is trouwens het eerste jaar dat ik Danilinho gebruik maar ik vind hem echt tegenvallen.. nog wel iets beter dan Bakkali omdat ik met Danilinho wel kan scoren.![]()
Doe eens normaal.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:01 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
Zal mij wat interesseren of je reageert of niet ik maak gewoon een dolletje. Gelukkig beginnen meer mensen in te zien hoe debiel jij je gedraagt de laatste tijd.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:07 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ja wat dan? Is toch de reactie die je zit uit te lokken of niet dan?![]()
Vergane glorie ja. Vorig jaar was hij ook al kutquote:Op woensdag 2 april 2014 20:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit is trouwens het eerste jaar dat ik Danilinho gebruik maar ik vind hem echt tegenvallen.. nog wel iets beter dan Bakkali omdat ik met Danilinho wel kan scoren.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Je maakt dat soort dolletjes maar met je hol maatjes.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zal mij wat interesseren of je reageert of niet ik maak gewoon een dolletje. Gelukkig beginnen meer mensen in te zien hoe debiel jij je gedraagt de laatste tijd.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Nihilinho zou een betere naam voor hem zijn jaquote:Op woensdag 2 april 2014 20:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vergane glorie ja. Vorig jaar was hij ook al kut
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ga door aubquote:Op woensdag 2 april 2014 20:09 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Je maakt dat soort dolletjes maar met je hol maatjes.![]()
Dan maar Riascos op RW en Corona op LW. Die deed het goed in de paar keren dat ik hem in liet vallen.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vergane glorie ja. Vorig jaar was hij ook al kut![]()
Verder wel alles oké met hem?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: