Dus als een voorlichter zegt dat het om een ontsteking gaat ga je er van uit.quote:Op woensdag 2 april 2014 15:27 schreef CarltonBanks het volgende:
spuit 11
Fred Teeven heeft een blauw oog
Nou, Zou hem juist niet te hard aanpakken. Zeker omdat hij publiekelijk met zo'n oog de tv weer op moetquote:Op woensdag 2 april 2014 15:29 schreef eend112 het volgende:
En als de mafia je pakt kom je er niet vanaf met een blauw oog
Terechte klacht!quote:Op woensdag 2 april 2014 15:35 schreef DanOam het volgende:
Omdat hij zo'n kop heeft die om tikken vraagt.
FPquote:Op woensdag 2 april 2014 15:27 schreef CarltonBanks het volgende:
spuit 11
Fred Teeven heeft een blauw oog
Waarom heb je dat idee?quote:Op woensdag 2 april 2014 18:53 schreef Discombobulate het volgende:
Ik heb soms ook wel het idee dat hij een dikke drug lord/ king pin is.
Dat hebben ze je wijsgemaaktquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop