SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe kan het dat ik de laatste tijd steeds uit PSN wordt gekickt? M'n internet was snel altijd en er is niks veranderd geloof ik
Tegen Lindgren werd ik ook al 2x gekickt
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Ik wordtquote:Op woensdag 2 april 2014 10:47 schreef el-blanchito het volgende:
Hoe kan het dat ik de laatste tijd steeds uit PSN wordt gekickt? M'n internet was snel altijd en er is niks veranderd geloof ik
Tegen Lindgren werd ik ook al 2x gekicktDit was toch geen bewussie?
![]()
quote:Op woensdag 2 april 2014 10:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wordtDit was toch geen bewussie?
Echt heel dom
![]()
![]()
Ik hadt er eerst 'je' ipv 'ik' staan, maar toen dachdt ik dat het wss alleen bij mij is.quote:Op woensdag 2 april 2014 10:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wordtDit was toch geen bewussie?
Wel scherp DS2
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Dan is het niks voor jou.quote:Op woensdag 2 april 2014 11:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Iemand de demo al geprobeerd? Er wordt gezegd dat LB+Y moeilijker is in die demo![]()
L2 + driehoekje dan.quote:Op woensdag 2 april 2014 11:16 schreef DutchSL het volgende:
En alle PS3'ers want die hebben geen LB of Y.
Hihaho![]()
Dat werkt niet.quote:
L1 + Driehoekje, dubbel faal.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zal wel. Hangt ervan af hoe het is ingesteld.quote:Op woensdag 2 april 2014 11:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat werkt niet.
L1 + Driehoekje, dubbel faal.
Mijn punt is in ieder geval duidelijk.![]()
Zo kan ik er ook nog 300 verzinnen.quote:Op woensdag 2 april 2014 11:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zal wel. Hangt ervan af hoe het is ingesteld.
Mijn punt is in ieder geval duidelijk.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
REEMI,
WEFut is down. I repeat: WEFut is down.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Maakt de werkdag er wel productiever opquote:Op woensdag 2 april 2014 11:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
REEMI,
WEFut is down. I repeat: WEFut is down.![]()
![]()
Dat wel, maar ik wil graag een teampje maken.quote:Op woensdag 2 april 2014 11:52 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Maakt de werkdag er wel productiever op
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |