Wat leuk! Maak je zelf je boek? Ik wil m best zien hoor! Ik ben altijd op zoek naar inspiratie.quote:Op woensdag 2 april 2014 08:38 schreef vencodark het volgende:
Gister eindelijk een hele reeks foto's laten ontwikkelen voor in het zwangerschapsboek en fotoboek. Had nog niets gedaan.![]()
Voor zijn eerste verjaardag wil ik het af hebben of minstens al een groot deel.
Schande!![]()
Mijn man vond het allemaal onnodig want hij kijkt net zo lief foto's digitaal op de laptop.
Sterkte! Ik vond het een venijnige, deze verkoudheid. Wij kregen 'm van M.quote:Op woensdag 2 april 2014 08:39 schreef RunForrestRun het volgende:
Boeh, ik ben verkouden als een malle en N. heeft ook ergens last van óf ze voelt dat ik niet helemaal lekker ben, want ze heeft gisteravond niet geslapen, is vannacht wakker geworden en vanmorgen ook extra vroeg. Hopelijk steek ik haar niet aan.
Euhm ja, net als vroeger weetje. Fotoalbum, tekstje, begeleidende tekeningen en plaatjes.quote:Op woensdag 2 april 2014 09:10 schreef Limone het volgende:
[..]
Wat leuk! Maak je zelf je boek? Ik wil m best zien hoor! Ik ben altijd op zoek naar inspiratie.![]()
Mijn man ziet er ook niet zo het nut van in..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En gisteren hebben we wel samen voor het eerst gelogeerd bij mijn ouders. H. was een nacht weg vanwege zijn werk dus hebben we opa en oma verrast met een nachtje J in huis.
[ Bericht 2% gewijzigd door klaprooss op 02-04-2014 17:14:13 ]♥ J & S
Hij steekt constant zijn tong uit en er komt ook als we bezig zijn met proberen te boeren wat voeding terug of hij zit bellen te blazen met terug gekomen melkquote:Op woensdag 2 april 2014 12:43 schreef LadyBlack het volgende:
Tja Spirit, maar dan is het wel gelijk duidelijk. Ga je niet groot zitten houden he, daar doe je niemand een plezier mee. Sterkte!
En je dame is echt lang ja!![]()
Klap, wat een knapperd dat ie al zo kan zitten!![]()
![]()
Of het normaal is weet ik niet, maar dat persen klinkt wel heel zieligZit er dan lucht dwars, of heeft ie moeite met poepen? En hoe weet je dat ie misselijk is? Ik denk gelijk aan misschien allergie, omdat je bv geeft, wat in principe laxerend werkt. Maar hij krijgt natuurlijk wel binnen wat jij ook eet....
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 2 april 2014 13:01 schreef LadyBlack het volgende:
Ah ja...... dat is ook zo! Je weet niet of dit normaal is, en of het dan ook normaal is voor jóuw kind!
Maar weetje, als jij -zijn moeder die m het allerbeste kent!- denkt dat het niet normaal is, dan bel je even met de verloskundige / het cb / de huisarts. Kan er even iemand meekijken, en dan ben je weer gerustgesteld
Die had ik hier nog niet gemeld toch? Maar inderdaad... vandaag vijf jaar getrouwd!! Ons houten huwelijkquote:Op woensdag 2 april 2014 10:55 schreef klaprooss het volgende:
gefeliciteerd aan alle jarige van gisteren..
En Shandaly met jullie huwelijksdag![]()
Verder lees ik wel mee, maar gun ik mezelf geen tijd om fatsoenlijk te reageren... M'n hoofd zit zó vol tegenwoordig... trouwdag, vakantie, schoolwendagen, afscheid op 't zwemclubje, afscheid bij het kdv, verjaardagen van peuter, ML én baby, BSO regelen, ouderavond organiseren etc etc etc... allemaal leuke dingen, maar beetje teveel tegelijk. Wat mij betreft mag het eind mei zijn, dan hebben we weer wat rustiger vaarwater...quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:52 schreef Shandaly het volgende:
Vandaag eerste echte dag verlof! Had afgelopen vrijdag m'n laatste werkdag, maar met weekend en normaal al op maandag mijn parttimedag, had ik het nog niet zo gemerkt... (Nah ja.. dat mijn man gister thuis was vanwege 2e paasdag was natuurlijk al anders, maar niet verlofgerelateerd)
Extra mijlpaaltje vandaag: precies 4 jaar getrouwd!![]()
Als traditie gaan we elk jaar weer uit eten waar we ook getrouwd zijn toen. Zo verschillend iedere keer...
Eerste keer, 4 jaar geleden, zat ik daar dus in trouwjurk... Drie jaar geleden zat ik er hoogzwanger te zijn van Lars. Twee jaar geleden was het de allereerste keer dat we Lars bij een oppas achter lieten om zelf uit te gaan. Vorig jaar zat ik er met een miskraam in m'n buik om 2 dagen later een curettage te krijgen.. en dit jaar weer hartstikke zwanger, én de eerste keer dat Lars meegaat! Ben benieuwd wat volgend jaar brengt...
En dan morgen een houten kop..quote:Op woensdag 2 april 2014 13:12 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Die had ik hier nog niet gemeld toch? Maar inderdaad... vandaag vijf jaar getrouwd!! Ons houten huwelijk![]()
![]()
Vanochtend ML ontbijt op bed gebracht samen met de kindjes, en vanavond gaan we met z'n viertjes uit eten..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar vijf jaar is natuurlijk prachtig!![]()
![]()
![]()
Leuke traditie, vond ik vorig jaar al!
Klopt! maar ik hou je in de gatenquote:Op woensdag 2 april 2014 13:12 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Die had ik hier nog niet gemeld toch? Maar inderdaad... vandaag vijf jaar getrouwd!! Ons houten huwelijk![]()
![]()
Vanochtend ML ontbijt op bed gebracht samen met de kindjes, en vanavond gaan we met z'n viertjes uit eten..
Niet bewust opgemerkt of dat werkt voor hem het rechtop houden. In de draagdoek ga ik ook maar proberen misschien dat dat werkt! Thanksquote:Op woensdag 2 april 2014 13:18 schreef Morretje het volgende:
Klaprooss, scheelt het als je hem lange tijd rechtop houdt? Op zich sluiten de maagklepjes van kleine babietjes vaak niet goed, en dat kan zorgen voor mondjes melk terug. Bij dragen hebben ze daar flink minder last van. Mocht het reflux zijn, is dragen ook een heel goed idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |