Da's geen compliment jongen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:27 schreef MeningVanNelson het volgende:
Ik denk dat dit het gepaste forum is voor deze vraag dus hier gaat tie dan...
Ergens mag ik me gelukkig prijzen met een vriendin die voor veel dingen in is en graag ook wat experimenteert
Nu wil ze graag leren deepthroaten en ik vind dat maar al te best en na een paar pogingen komt ze ook al behoorlijk ver, maar ze heeft iedere keer de tranen in haar ogen staan als ze het probeert (of oefent). Ze zegt dat, dat niets is en zegt dat het komt doordat ik diep in haar keel kom en dat dat is als een vinger in je keel.
Ze vind dat niet echt erg, maar ook niet echt comfortabel (wat ik me kan voorstellen). Kan ik iets doen om het haar makkelijker te maken om te oefenen, want ze wil het heel graag leren en ermee doorgaan??
Wat is in godsnaam het genot van je pik in iemands bek leggen?quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:37 schreef Sarasi het volgende:
Benadruk vooraf dat ze niet verder moet gaan dan ze wil/kan, maar zodra ze bezig is, geniet er dan van. Daar doet ze het tenslotte voor.
Als je het niet lekker vindt, doe je het toch niet? Niemand verplicht je iets hoor.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:44 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Wat is in godsnaam het genot van je pik in iemands bek leggen?
Ik zou er van schrik inplassen.
Hallelujaquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:29 schreef Photomorti het volgende:
omdat ze het geil vind dat er veel slijm loskomt en ze er dan zo lekker onder komt te zitten.
équote:
Waarom koop je die dan niet?quote:Op woensdag 2 april 2014 21:45 schreef slacKard.x het volgende:
Leuk om te lezen dit soort dingen. Ik wil ook weer een vriendin die het niet erg vindt om zulke dingen te doen
dit is ook pas mijn eerste , daarvoor altijd gewoon standaard gepijpt wat natuurlijk ook heerlijk isquote:Op woensdag 2 april 2014 21:45 schreef slacKard.x het volgende:
Leuk om te lezen dit soort dingen. Ik wil ook weer een vriendin die het niet erg vindt om zulke dingen te doen
Heather Brooke Rulezzzzquote:Op woensdag 2 april 2014 15:14 schreef Tjepper078 het volgende:
Heather Brooke instructie filmpje laten zien!
Ja en als je daar dan op reageert krijg je weer te horen: je mag geen oude topics bumpen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 2 april 2014 21:57 schreef ludovico het volgende:
Ik heb dit topic eerder gezien... Gewoon een repost dit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |