abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138409814
Ik denk dat dit het gepaste forum is voor deze vraag dus hier gaat tie dan...

Ergens mag ik me gelukkig prijzen met een vriendin die voor veel dingen in is en graag ook wat experimenteert

Nu wil ze graag leren deepthroaten en ik vind dat maar al te best en na een paar pogingen komt ze ook al behoorlijk ver, maar ze heeft iedere keer de tranen in haar ogen staan als ze het probeert (of oefent). Ze zegt dat, dat niets is en zegt dat het komt doordat ik diep in haar keel kom en dat dat is als een dikke pijp in je keel.

Ze vind dat niet echt erg, maar ook niet echt comfortabel (wat ik me kan voorstellen). Kan ik iets doen om het haar makkelijker te maken om te oefenen, want ze wil het heel graag leren en ermee doorgaan??

[ Bericht 0% gewijzigd door MeningVanNelson op 01-04-2014 21:18:34 ]
pi_138409961
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 20:27 schreef MeningVanNelson het volgende:
Ik denk dat dit het gepaste forum is voor deze vraag dus hier gaat tie dan...

Ergens mag ik me gelukkig prijzen met een vriendin die voor veel dingen in is en graag ook wat experimenteert

Nu wil ze graag leren deepthroaten en ik vind dat maar al te best en na een paar pogingen komt ze ook al behoorlijk ver, maar ze heeft iedere keer de tranen in haar ogen staan als ze het probeert (of oefent). Ze zegt dat, dat niets is en zegt dat het komt doordat ik diep in haar keel kom en dat dat is als een vinger in je keel.

Ze vind dat niet echt erg, maar ook niet echt comfortabel (wat ik me kan voorstellen). Kan ik iets doen om het haar makkelijker te maken om te oefenen, want ze wil het heel graag leren en ermee doorgaan??
Da's geen compliment jongen.
pi_138410043
Kokhalsreflex wordt minder en ze kan het trainen met een theelepeltje :Y
pi_138410331
Zij wil het graag. Die tranen komen nu eenmaal in het begin, is niet zoveel tegen te doen. Desondanks wil zij graag doorzetten. Mij lijkt de beste reactie van jou kant een bevestiging dat je ervan geniet, anders is het voor haar ook alleen maar frustrerend. Benadruk vooraf dat ze niet verder moet gaan dan ze wil/kan, maar zodra ze bezig is, geniet er dan van. Daar doet ze het tenslotte voor. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_138410656
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 20:37 schreef Sarasi het volgende:
Benadruk vooraf dat ze niet verder moet gaan dan ze wil/kan, maar zodra ze bezig is, geniet er dan van. Daar doet ze het tenslotte voor. :)
Wat is in godsnaam het genot van je pik in iemands bek leggen?
Ik zou er van schrik inplassen. :')
pindazakje
pi_138410666
quote:
6s.gif Op dinsdag 1 april 2014 20:30 schreef Jandirk het volgende:

[..]

_O- _O-
pi_138411905
quote:
6s.gif Op dinsdag 1 april 2014 20:30 schreef Jandirk het volgende:

[..]

Hahaha touche !
pi_138412134
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 20:44 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Wat is in godsnaam het genot van je pik in iemands bek leggen?
Ik zou er van schrik inplassen. :')
Als je het niet lekker vindt, doe je het toch niet? Niemand verplicht je iets hoor. :P
Your opinion of me is none of my business.
pi_138412422
Bepaalde houdingen maken het wat makkelijker, als het hoofd wat achterover ligt is het (meestal) makkelijker.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_138416524
Ik ben gelukkig ook gezegend met een vriendin die er zelf ook enorm veel plezier aan beleefd.
Als ik gewoon op de bank zit dan krijgt ze hem net niet helemaal naar binnen maar als ze op haar rug gaat liggen dan komt hij er wat rechter in zegmaar.

En het kokhals reflex word inderdaad na verloop van tijd minder maar ze doet het ook wel een beetje expres ook omdat ze het geil vind dat er veel slijm loskomt en ze er dan zo lekker onder komt te zitten.

Jaja vrouwen zijn rare wezens maar ik ben er blij mee :)
Ehmm
pi_138417879
Er zijn wel van die films waarin het voorgedaan wordt.
  woensdag 2 april 2014 @ 01:57:22 #12
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_138424448
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 22:29 schreef Photomorti het volgende:
omdat ze het geil vind dat er veel slijm loskomt en ze er dan zo lekker onder komt te zitten.
Halleluja
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_138425997
probeer eens het volgende standje: dat ze op haar rug op het bed gaat liggen en zij haar hoofd achterover over de rand laat vallen. Dan kan jij je paal er gemakkelijk inschuiven. Het gaat erom dat haar mond en keel zoveel mogelijk op een lijn zitten, zodat jij je paal erin kan laten glijden.
I love it.......
pi_138436555
Heather Brooke instructie filmpje laten zien!
  woensdag 2 april 2014 @ 19:39:44 #15
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_138445868
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 21:07 schreef MeningVanNelson het volgende:

[..]

Hahaha touche !
é
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_138446356
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 19:39 schreef Basxt het volgende:

[..]

é
uhmm nee niet grappig
  woensdag 2 april 2014 @ 21:45:11 #17
363519 slacKard.x
gek op meisjes met bruine ogen
pi_138452155
Leuk om te lezen dit soort dingen. Ik wil ook weer een vriendin die het niet erg vindt om zulke dingen te doen ;(
we cant feed the poor but we can fund a war
pi_138452196
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 21:45 schreef slacKard.x het volgende:
Leuk om te lezen dit soort dingen. Ik wil ook weer een vriendin die het niet erg vindt om zulke dingen te doen ;(
Waarom koop je die dan niet?
pindazakje
pi_138452446
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 21:45 schreef slacKard.x het volgende:
dit is ook pas mijn eerste , daarvoor altijd gewoon standaard gepijpt wat natuurlijk ook heerlijk is
maar dit is veel beter :)
Ehmm
pi_138452595
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 15:14 schreef Tjepper078 het volgende:
Heather Brooke instructie filmpje laten zien!
Heather Brooke Rulezzzz
pi_138452801
Ik heb dit topic eerder gezien... Gewoon een repost dit.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 2 april 2014 @ 22:14:26 #22
363519 slacKard.x
gek op meisjes met bruine ogen
pi_138453688
quote:
8s.gif Op woensdag 2 april 2014 21:57 schreef ludovico het volgende:
Ik heb dit topic eerder gezien... Gewoon een repost dit.
Ja en als je daar dan op reageert krijg je weer te horen: je mag geen oude topics bumpen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
we cant feed the poor but we can fund a war
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')