We hebben het niet over Nederland he. België gaat gewoon met 9 punten door naar de volgende ronde.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:27 schreef aspirantspierbundel het volgende:
België gaat er gewoon keihard uit in de groepsfase. Gelijkspel tegen Algerije en verlies tegen Rusland en Zuid-Korea.
Hou toch op man. Wat stelt België nou voor? Met Dries Mertens die drie turven hoog is win je geen WK hoor. Met die badaap van Chelsea win je ook geen WK.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
We hebben het niet over Nederland he. België gaat gewoon met 9 punten door naar de volgende ronde.
Nederland heeft een stel spelers uit de Eredivisie, Belgie spelers die in de top spelen in Engeland, Italie, Spanje en Rusland.quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:42 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Hou toch op man. Wat stelt België nou voor? Met Dries Mertens die drie turven hoog is win je geen WK hoor. Met die badaap van Chelsea win je ook geen WK.
Wat me ook opvalt is dat zodra die kutbelgen zich weer eens hebben geplaatst voor iets, dat ze zichzelf gaan vergelijken met ons. Nederland is sowieso twee of misschien wel drie klasse's beter dan België, Nederland heeft club bepalende spelers die week in week uit onder druk moeten presteren, België heeft dat niet(Nee Hazard is geen club bepalende speler bij Chelsea)
Conclusie: Belgie heeft niets te zoeken op het WK behalve dat het een leermoment is voor ze
Je chargeert een beetje.quote:Op woensdag 2 april 2014 09:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nederland heeft een stel spelers uit de Eredivisie, Belgie spelers die in de top spelen in Engeland, Italie, Spanje en Rusland.
Hazard is top bij Chelsea.
Zoals Fellaini, de klasbak?quote:Op woensdag 2 april 2014 09:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nederland heeft een stel spelers uit de Eredivisie, Belgie spelers die in de top spelen in Engeland, Italie, Spanje en Rusland.
Robben, Huntelaar, Sneijder(normaal gesproken) v Persie, v/d Vaart(normaal gesproken), en Nigel de Jong..quote:Op woensdag 2 april 2014 09:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hazard is top bij Chelsea.
quote:Op woensdag 2 april 2014 12:32 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Robben, Huntelaar, Sneijder(normaal gesproken) v Persie, v/d Vaart(normaal gesproken), en Nigel de Jong..
Dit zijn toch wel grotere spelers van naam die ook wel club bepalend zijn geweest dan die Belgjes die alleen Hazard hebben
En kom op, de hoogste divisie in Belgie is toch van een bedroevend niveau man. Half lege stadions, alleen maar Afrikanen die het moeten hebben van hun lengte en fysiek
Wacht nou maar jonge, Belgie vliegt er zonder pardon na de groepsfase eruit. 2 nederlagen en 1 gelijk spel. Belgie is niets voor niets al tig jaar niet op een EK of WK eindronde aanwezig geweest. Dacht je nou werkelijk dat Belgie nu het WK even gaat winnen? Schei toch uit man!quote:
Haha, kom op he. Geef dan op z'n minst een argument in plaats van alleen maar die smileys.quote:
Ik ben ook geen fan van Fellaini. Maar een Kompany , Witsel en Courtois zijn ook zeer goede spelers die bepalend zijn. Kompany is nog belangrijker dan Hazard overigens. Zeker als je De jong en V/d vaart opnoemt en bij België enkel Hazard (en hem nog afbreken) kan niemand je serieus nemen.quote:Op woensdag 2 april 2014 13:24 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Wacht nou maar jonge, Belgie vliegt er zonder pardon na de groepsfase eruit. 2 nederlagen en 1 gelijk spel. Belgie is niets voor niets al tig jaar niet op een EK of WK eindronde aanwezig geweest. Dacht je nou werkelijk dat Belgie nu het WK even gaat winnen? Schei toch uit man!
Als die Hazard aan de bal komt, dan is het gewoon één grote ren-je-rot show. Kop omlaag en kijken waar het schip strand. Ik heb die jongen met die afro bij Man United gister gezien en ik heb hem niets anders zien doen dan de bal blind naar voren rossen zodat de bal op goed geluk bij Welbeck zou komen.
Nee, Belgie is gewoon een maatje te klein
Net als Nederland ws inderdaadquote:Op woensdag 2 april 2014 13:59 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Ik zie ze ook geen wereldkampioen worden btw. 1ste ronde overleven en er dan uit.
Dit is die keeper van Atleti toch? Die telt niet namelijkquote:Op woensdag 2 april 2014 13:59 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Ik ben ook geen fan van Fellaini. Maar een Kompany , Witsel en Courtois zijn ook zeer goede spelers die bepalend zijn. Kompany is nog belangrijker dan Hazard overigens. Zeker als je De jong en V/d vaart opnoemt en bij België enkel Hazard (en hem nog afbreken) kan niemand je serieus nemen.
Huntelaar past ook wel in dat rijtje vind ik. En met een beetje fantasie Kuijt ook nog welquote:Op woensdag 2 april 2014 14:05 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Dit is die keeper van Atleti toch? Die telt niet namelijk
Dan blijft alleen Kompany en Witsel over. Leuke spelers voor bij Zenit idd maar ook daar win je de oorlog niet mee. Met club bepalende spelers bedoel ik spelers die het team bij de hand nemen in moeilijke tijden en wanneer het verwacht wordt. v Persie die zelfhandig Man United naar de kwartfinale schiet met een hattrick. Zo hebben Robben, Sneijder en v/d Vaart ook dit soort diensten verricht.
Waarom telt de keeper van Atleti niet?quote:Op woensdag 2 april 2014 14:05 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Dit is die keeper van Atleti toch? Die telt niet namelijk
Dan blijft alleen Kompany en Witsel over. Leuke spelers voor bij Zenit idd maar ook daar win je de oorlog niet mee. Met club bepalende spelers bedoel ik spelers die het team bij de hand nemen in moeilijke tijden en wanneer het verwacht wordt. v Persie die zelfhandig Man United naar de kwartfinale schiet met een hattrick. Zo hebben Robben, Sneijder en v/d Vaart ook dit soort diensten verricht.
Jij ziet zelf toch ook wel dat Belgische spelers niets waard waren voorheen op het afgelopen jaar na. Nederlandse spelers zijn internationaal veel groter dan Belgische spelers. De Bergkampen, Kluiverts, Rijkaards, Overmarsen, van Persies, Sneijders, van Bommels en v/d Vaarts zijn toch vele male beter, en groter wat naam en reputatie betreft dan die paar Belgjes die nu internationaal spelen.quote:Op woensdag 2 april 2014 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een gechargeer van beide kanten
Omdat ik het over veldspelers hebquote:Op woensdag 2 april 2014 14:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waarom telt de keeper van Atleti niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |