Nicequote:Op maandag 26 mei 2014 00:36 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
En daarom heb ik sinds gisteren een rol bondage tape in huis. Ik ga toch maar weer verder.
Moet ik alleen wel even een schuifmaat gaan kopen binnenkort.
hmm, ben toch wel gehecht aan mijn slaapquote:
Ik kon er na een week al weer goed op slapen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:59 schreef Take2 het volgende:
[..]
hmm, ben toch wel gehecht aan mijn slaap
edit:mocht ik het doen ga ik hem sowieso laten piercen natuurlijk.
is t eiglk een pijnlijke plek(in vergelijking met n neuspiercing?)
Ik heb mezelf aangewend dat ik mijn oor in een soort 'kommetje' leg tussen mijn kussen en arm (slaap tegenwoordig op mn arm), dan kan je direct al op die kant slapen. Aangezien het ringetje in mn conch soms vervelend doet en ik wel graag op die kant lig.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:59 schreef Take2 het volgende:
[..]
hmm, ben toch wel gehecht aan mijn slaap
edit:mocht ik het doen ga ik hem sowieso laten piercen natuurlijk.
is t eiglk een pijnlijke plek(in vergelijking met n neuspiercing?)
Als je naar de kapper moet, zou ik dat ook even voor het piercen doenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:11 schreef Louboutin het volgende:
[..]
Ik kon er na een week al weer goed op slapen.
Schieten mag volgens mij ook niet meer.
De pijn vond ik zelf heel erg meevallen, na de tijd is het wel erg gevoelig natuurlijk en moet je oppassen met je haar borstelen
haha heb voorlopig geen plannenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je naar de kapper moet, zou ik dat ook even voor het piercen doen
Ik doe dat ook!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:13 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik heb mezelf aangewend dat ik mijn oor in een soort 'kommetje' leg tussen mijn kussen en arm (slaap tegenwoordig op mn arm), dan kan je direct al op die kant slapen. Aangezien het ringetje in mn conch soms vervelend doet en ik wel graag op die kant lig.
Over een week of 2 naar de piercer voor een industrialen misschien daith.
Elke keer dat je tepels hard worden steekt het, zei mijn vriend. Verder vond hij het heel erg meevallen, maar daar zijn de meningen over verdeeld.quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:29 schreef Drakire het volgende:
Iemand ervaring met tepelpiercings? Ik heb een vrij hoge pijngrens maar vind naalden toch wel een beetje naar. Is het een korte pijn, alleen als de naald erin gaat en de piercing wordt gezet of blijf je het nog een hele tijd voelen?
Nergens last vanquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Elke keer dat je tepels hard worden steekt het, zei mijn vriend. Verder vond hij het heel erg meevallen, maar daar zijn de meningen over verdeeld.
Je oor geeft het vanzelf wel aan inderdaadquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:32 schreef sproetjes het volgende:
Net van 6 naar 7mm gestretcht.... Ik voelde niet eens weerstand, gleden er zo doorheen! Mijn oren accepteren 1mm per keer gelukkig echt heel goed! Nu lopen kloojen met teflon tape haha wat een gepruts! Ik ga snel dingen op 8mm bestellen zodat ik over een aantal weken meteen doorkan naar mijn eind maat.
Trouwens nogmaals jullie mening. Ik lees op meerdere plaatsen dat je, als je geen weerstand voelt, je ook na 2-3 weken verder kan gaan (weer 1mm dus) ipv 4-5 weken te wachten... Wat vinden jullie hiervan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |